- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Knappe comeback was dat. Zuur is dat inderdaad maar wel een mooi team heb je, en geen mooiere stad dan the big easy. Klopt, ook bij the Bears het geval de laatste tijd. Hoeveel grijze haren ik wel niet heb gekregen van Jay Cutler. Hopelijk gaat ie eindelijk zijn premisse een keer inlosse.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Afgetrainde Armstrong wint triatlon in recordtijd
Levenslange schorsing of niet, In zijn eerste triatlon sinds alle dopingcommotie in augustus zette hij een recordtijd op de tabellen. De 41-jarige Amerikaan werkte de 1,9 kilometer zwemmen, 90 kilometer fietsen en 21 kilometer lopen af in drie uur, 49 minuten en 45 seconden. Niemand die ooit beter deed in de halve Ironman van Superfrog.
Armstrong mocht meedoen omdat deze triatlon niet onder de hoede van het Amerikaanse antidopingbureau USADA valt. De wedstrijd diende vroeger vooral om Navy Seals voor te bereiden op de enige echte Ironman van Hawaï.
Blijft toch wel een held
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Blijft toch wel een held
En heb je al gezien welk prachtig afgetraind lichaam hij heeft voor een 41-jarige?

rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Zo zie je maar, niet voor alle topprestaties heb je doping nodig 
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Blijft toch wel een held
Armstrong een held
. Hij is zo een beetje de grootste cheater in de sportgeschiedenis.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Armstrong een held
Nog steeds nooit betrapt. Maar ben het wel met je eens hoor. Alleen maakt dat zijn prestatie niet minder heldhaftig. Die anderen waren namelijk net zo'n grote cheaters en toch reed hij ze op minuten.
Sowieso beetje hypocriet dat halve wereld Merkx dan wel de grootste wielrenner aller tijden vindt en Armstrong vervolgens veroordeeld.
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
II Grillo is de beste wielrenner allertijden
.
Maar goed, doping of niet: je moet het toch maar doen. In dat opzicht ook wel respect voor Lance.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Armstrong een held
Met zo'n redenering vraag ik me af waarom je nog steeds Juve supporter bent
.
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Met zo'n redenering vraag ik me af waarom je nog steeds Juve supporter bent
.
Creatine is geen doping 
Maar ik had je opmerking wel verwacht, haha!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Omkoping is anders ook niet heel eerlijk
starbright boy (moderator films)
-
- 22703 berichten
- 5318 stemmen
Als er aan een verleden van een Europese voetbalclub een dopinglucht hangt is het Juventus wel. Gerechtelijk nooit bewezen, maar da's bij Armstrong ook nog steeds niet zo.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Als er aan een verleden van een Europese voetbalclub een dopinglucht hangt is het Juventus wel. Gerechtelijk nooit bewezen, maar da's bij Armstrong ook nog steeds niet zo.
Juve schijnt gedrogeerd geweest te zijn in 1996 in de Champions League finale die ze van Ajax wonnen. Toch zuur, zulke verhalen. Maargoed, onschuldig totdat het bewezen is, mee eens.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
MLB 'down to the wire' today: Wie wint de AL East (Baltimore of NY Yankees) en wie wint de AL West (Oakland of Texas)? Winnaars rechtstreeks naar playoffs, verliezers naar wild-card game.
Go Baltimore! Go Oakland!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ikzelf ben een Athletics fan (sinds de Zito days) dus root sowieso voor de A's en kiezen voor de tegenstander van de Yankees is ook altijd een gegeven. Go A's en Orioles' dus
.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Same here. Ben altijd al tegen 'het grote geld' geweest en vind ze in NY en Boston ook té arrogant, dus ben altijd voor de underdog in de AL East, dit jaar de Orioles dus.
Ben eigenlijk een L.A.Angels fan en die hadden, gezien hun spelersmateriaal, ook bovenaan moeten staan, maar de A's hebben mij de laatste maanden zeer verrast, dus van mij mogen ze heel ver komen. Iedereen mag winnen, behalve de Yankees!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Had ook niet zo'n sterk seizoen verwacht, had wel een verbetering t.o.v. vorig seizoen verwacht maar zo enorm ook weer niet. Angels had ik ook meer van verwacht eigenlijk, vind het overigens wel jammer dat hun thuishaven niet meer in Anaheim staat.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Spelen de Angels dan nu in een ander stadion? Dat wist ik niet eens! Ik dacht dat ze alleen hun naam hadden aangepast om zo meer uitstraling naar buiten toe te hebben. Anaheim is vooral Disney en Los Angeles is qua stadsnaam imposanter.
Officieel heten ze nog steeds: Los Angeles Angels of Anaheim. Alleen niemand zegt dat......
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verkeerde aanname van mij. Vreemd dat ik al jaren in die veronderstelling leef. Gelukkig maar
.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ik heb toch maar ff op de site van de Angels gekeken en tot mijn verbazing lees ik dat de Houston Astros vanaf volgend seizoen in de AL West spelen. De AL West lijkt mij een stuk zwaarder dan de NL Central. Sowieso heb ik niet zoveel met de NL, concentreer mij vooral op de AL.
Ze verhuizen dus van de NL Central naar de AL West. Wist jij dat?
De Angels spelen nog gewoon in Anaheim maar spelen wel met het idee om 'downtown' L.A. te gaan spelen, dus misschien krijg je alsnog gelijk......
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zou het jammer vinden, al heb ik een zwak voor de gemeenschap in Orange County. Ik hoor dat ook voor het eerst, leuk kanonnenvoer
.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Tja, Los Angeles: 2 NBA-teams, 2 MLB-teams, maar niet één NFL-team. What's up with that???
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens mij heeft de NFL jaren al geweigerd om een bestaand team naar L.A. te laten verhuizen. Een L.A. Team zal alleen kunnen gebeuren als de NFL zal gaan uitbreiden.
Maarja, ze hebben met de Temptations wel een LFL team, dat is ook wat waard
.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Toevallig paar weken geleden nog bij de Red Sox - NY Yankees geweest. De klassieker! Spannende pot!

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuke match. Voor toeristen dan.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Fenway park, het mooiste lelijke stadion ter wereld!
The green monster is legend!
Ik ben jaloers Kos!
Hoe ben je aan de kaarten gekomen? Fenway is toch altijd uitverkocht al ik het goed heb?
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Nee, er zijn kennelijk altijd wel kaartjes voor een bepaald gedeelte te koop. Gewoon daar aan t stadion gekocht. Green Monster is idd legend
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Armstrong een held
Gecensureerde versie dan maar: ******* toch op met je valse beschuldigingen, Armstrong is nooit betrapt.
Eén van de allergrootste en meest inspirerende atleten ooit.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Het is misschien lastig voor sommige te accepteren, maar Armstrong heeft gebruikt hoor.
Dat je nooit gepakt hebt kan niet leidend zijn. Basso is namelijk ook nooit gepakt. De hele Festina ploeg heeft in 1998 ook nooit positief getest. Hebben die ook niet gebruikt?
Het bedrog van Armstrong gaat echt heel diep, en ben blij dat hij gepakt is.
@wavanbuuren: dat is niet waar hoor? Je kunt gewoon in diezelfde week een kaartje kopen. Ik had voor 16 dollar zeer leuke plekken.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
- Wielerliefhebbers, niet vergeten, Op Canvas, zondag vanaf 14u40: LIVE Parijs-Tours.
- Voor de Vlaamse wielerliefhebbers, aansluitend bij het Vlaamse VIER:
Eerste manche Superprestige Cyclocross in het West-Vlaamse Ruddervoorde. Live vanaf 17u15.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.