- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Vanavond te gast in Vive le Vélo, Thomas de Gendt en zijn kersverse vrouw Evelyn Tuytens.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Vive le Titi, waarde Tourvolgers, het menneke haalde nog maar eens zijn onvermoede krachten boven en grimaste zich, zoals alleen hij dat kan, een weg naar wéér een glorieuze zege. Fox McCloud speelde de held van het Franse publiek en had als bonus ook nog Vino van voren zitten:
1 Fox McCloud 46
2 joy4ever 41
3 moviemafketel 30
4 Vabo 22
5 K!p@Kurry 20
. Spetie 20
De top 5 van de MoMeSubLeague veranderde weer niet; eRCee hield stand en mag ook morgen met de maillot jaune om de ranke schouders vertrekken:
1 eRCee 634
2 VivaLaHop 609
3 McSavah 597
4 otherfool 584
5 De Willies 555
De inmiddels vaste lanterne rouge PartyMarty doet het met 230 punten, de subleague vinden we op de zeer acceptabele 6e positie. Morgen de laatste aankomst bergop, graag à demain!
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Mooie overwinning van Voeckler. Ik mag 'm wel met zijn gekke maniertjes. In elk geval geen slaapverwekkende persoonlijkheid. Dan liever een beetje leuk irritant. En een kleurrijke renner is het zeker, gaat geen tour meer voorbij zonder een stunt van 'm Deze overwinning is denk ik wel de fraaiste.
Evans verlies vandaag had ik aan zien komen. Morgen zie ik 'm ook nog wel op minuten gereden worden. En dan wordt opladen voor de tijdrit ook maar lastig.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nibali
Verdomme... de zuiverste koersvervalsing. Dit zouden ze moeten kunen bestraffen. 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Wat heeft hij gedaan? (Denk in jullie updates ook eens aan de werkende mens
)
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
Ik zit ook gewoon te werken, met dank aan sporza.be streaming 
Laat zich weer uitzakken uit een kopgroepje (30 seconden). Als derde zo'n kans krijgen om eindelijk wat druk te zetten op de gele trui ...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat heeft hij gedaan? (Denk in jullie updates ook eens aan de werkende mens
)
Nibali was mee met een groepje in de afdaling van de Menthe, waar Valverde van zijn kloten ging maken dat samen met Nibali de vlucht nooit zou slagen. Daarop handjeklap tussen de twee en mijnheer Nibali laat zich opnieuw inlopen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Pff... wat een slappe hap, zeg. Probeer dan in ieder geval nog iets.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik ben razend nu.... ga naar de wc met mijn krant. En zonder de sportsectie...
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Nibali was mee met een groepje in de afdaling van de Menthe, waar Valverde van zijn kloten ging maken dat samen met Nibali de vlucht nooit zou slagen. Daarop handjeklap tussen de twee en mijnheer Nibali laat zich opnieuw inlopen.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Pff... wat een slappe hap, zeg. Probeer dan in ieder geval nog iets.
Heeft toch totaal geen zin. Nibali kan op basis van zijn afdaling meeglijden, kijkt even of Sky een gaatje laat. Blijkt niet zo te zijn, dan niet. Probeerde het juist, maar het had wel een complete idioot geweest als hij zich vol gaat geven in een groepje met een halve minuut voorsprong.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik snap dat het niet (meer) kan, maar ik vind het zo jammer dat de top tienrenners zo gauw tevreden zijn met hun klassering, en dan niet meer voor de winst durven gaan om zichzelf maar niet op te blazen. Ik zie liever een de dood of de gladiolen instelling, maar ik snap dat er meer belangen bij komen kijken dan alleen de gele trui.
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
Waarom zou hij zich vol moeten geven? Kan toch lekker meeglippen, laat Sky maar een keertje rijden. Jammer voor die vluchters dan als ze gegrepen worden, maar aangezien Nibali toch al de rit wou winnen is het lot voor hen nu toch hetzelfde.
En al dat overvriendelijk gedoe
... beetje meer oorlog graag.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Wat een enge gast is die Voeckler toch. De hele tijd in het wiel zitten van Kessiakoff om er 10 meter voor de coll overheen te gaan.
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
beetje meer oorlog graag.
Waar is die gast met die spijkers als je hem nodig hebt 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Waarom zou hij zich vol moeten geven? Kan toch lekker meeglippen, laat Sky maar een keertje rijden.
Zou nogal naief zijn om te denken dat je alleen met meeglippen zo'n groep zou kunnen laten slagen. Je ziet de reactie van Valverde toch? Zo'n groep voelt er natuurlijk niks voor met Nibali te gaan rijden, dan weet je zeker dat je toch weer ingelopen wordt.
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
Het gaat niet eens om het slagen van zo'n ontsnapping, het gaat erover eindelijk eens wat vroeger druk te zetten op Sky. Ironisch ook, want wie rijdt er nu op kop ipv Nibali? Ongelofelijk lullig alweer.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Druk erop zetten a la, maar dit was gewoon een kwestie van jezelf opbranden ten koste van wellicht alleen Knees en EBH. Had Nibali dit doorgezet was het echt een tactisch onbenul.
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
Als je jezelf opbrandt wel ja. Als hij nu niet wint is hij een even grote onbenul.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Dat slaat natuurlijk nergens op. Dat kan je alleen zeggen als hij wel grote kans had om te winnen als hij in die groep had gezeten. En het lijkt me duidelijk dat dat niet het geval zou zijn.
En hoe zie je het dan voor je? Nibali ging mee in dat groepje en gaat dan niet of nauwelijks meerijden. Kom op je denkt toch niet dat zo'n groepje enige kans heeft, als ze weg blijven wint Nibali, maar de kans is nog veel groter dat ze gewoon weer worden ingelopen.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Op 't laatste nog spannend voor Valverde.
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
Kom op je denkt toch niet dat zo'n groepje enige kans heeft, als ze weg blijven wint Nibali, maar de kans is nog veel groter dat ze gewoon weer worden ingelopen.
Dus blijf je gewoon zitten. Baat het niet dan schaadt het niet.
En dan weer een nummertje van de nummer 2 die wacht op Wiggins. Wat een triest spektakel vandaag.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
En hoe zie je het dan voor je? Nibali ging mee in dat groepje en gaat dan niet of nauwelijks meerijden. Kom op je denkt toch niet dat zo'n groepje enige kans heeft, als ze weg blijven wint Nibali, maar de kans is nog veel groter dat ze gewoon weer worden ingelopen.
Nibali toch niet de beste vandaag. Iedereen lijkt er wel eens een mindere dag uit te kiezen, met uitzondering van de tandem-Sky. Die zijn altijd goed.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4697 stemmen
Pffff, stom Sky. Laat Froome toch gewoon de rit (en de Tour) pakken. Die jongen moet daar snel weg. Met zijn vingers in de neus wegrijden van Wiggins. Hij maakte hem bijna belachelijk. Wiggins ook wel sterk hoor en plots Nibali wat minder na berewerk van Basso.
Vandaag die overwinning nog pakken, kon gewoon zonder enig gevaar voor Wiggins. Of zou die niet meer kunnen klimmen zonder het achterwiel van Froome voor zijn neus?
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
En dan weer een nummertje van de nummer 2 die wacht op Wiggins. Wat een triest spektakel vandaag.
Volgens mij wou Froome even de puntjes op de 'i' zetten en zijn kopman voor camera voor schut zetten.
Let goed op die gebaren die Froome maakt richting Wiggins: "alé, komaan jongen.
"
Daar zal nog wel een hartig woordje over gesproken worden vanavond.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4697 stemmen
Denk dat ze bij Sky vooral Wiggo een ritwinst wouden geven, en zeker als met een 1-2tje met Froome. Als Wiggo dan niet kan volgen, moet Froome toch gewoon die rit nog pakken? Slaat nergens op.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Flauwe tour en flauwe gele truidrager. Het is echt triestig om te zien. Dit is nog erger dan de periode met Indurain. Volgend jaar beter?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.