• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.467 films
  • 12.237 series
  • 34.024 seizoenen
  • 647.758 acteurs
  • 199.133 gebruikers
  • 9.379.224 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

rep_robert schreef:

Toevallig hadden ze het er bij VI over. Waar Gilbert vorig jaar een monsterlijk seizoen heeft gereden rijdt ie dit jaar geen deuk in een pakje boter. Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is? Volg verder niet heel veel voorjaarsklassiekers, dus ik zal het wel gemist hebben.

Vorig jaar reed Gilbert boven zijn gebruikelijke niveau, dit jaar eronder. Het verschil is dan extra groot. De vraag ligt denk ik eerder bij vorig seizoen dan bij dit seizoen. Maar we zullen het wellicht nooit weten...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

eRCee schreef:

Vorig jaar reed Gilbert boven zijn gebruikelijke niveau, dit jaar eronder. Het verschil is dan extra groot. De vraag ligt denk ik eerder bij vorig seizoen dan bij dit seizoen. Maar we zullen het wellicht nooit weten...

Vorig jaar kon hij (buiten Jurgen Van Den Broeck in de Tour) in zijn eigen ploeg op iedereen rekenen om te 'knechten'. Nu bij BMC moet hij haast alleen zijn ding doen tussen haast allemaal klasbakken zoals Alessandro Ballan, Marcus Burghardt, Cadel Evans, George Hincapie, Thor Hushovd, Taylor Phinney, Manuel Quinziato, Greg Van Avermaet, Tejay van Garderen... De reden waarom deze multimiljoenenploeg niet echt succesvol is geweest in de eerste helft van het seizoen.

Doe daar nog een winter vol 'verplichtingen' en een overkill in training bij en je weet hoe laat het is.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4703 stemmen

Volgens mij heeft Gilbert zich gewoon wat laten gaan in de winter en zijn trainingsarbeid wat teruggeschroefd na zo een succesjaar. In de Dauphiné lagen er weer enkele ritjes klaar voor hem maar hij bakte er opnieuw niks van. Enkel in de Waalse Pijl was hij op niveau.

Sagan is echt een fenomeen ja. Hij had dit jaar 36 wedstrijddagen (excl. TTT's): 11x winst, 19x top-3 en 25x top-5.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

OKC . Haha, zaten toch wel wat SuperSonics fans op de tribune .

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Andy Schleck niet naar de Tour (heiligbeen gebroken in Dauphiné):

NOS Sport - "Andy Schleck niet naar Tour"

sporza: "Andy Schleck kan de Tour niet rijden"

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Lekker dan _O-

Ben benieuwd hoe lang hij in deze ploeg blijft. Hele jaar inrichten puur om te pieken voor de TOur en dan moeten afhaken.. Terwijl hij wel een riant salaris krijgt .

Zandkuiken

• 1747 berichten
  • 1432 stemmen

Hopelijk zien we hem ook in de Vuelta dan, kan zo een geweldige ronde worden. Had hem en Contador natuurlijk liever in de Tour gezien, maar zo wordt het najaar voor de wielerliefhebber dan wel weer extra interessant.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

Had niet al te hoge verwachtingen van Andy voor deze Tour, desondanks jammer, want hij had moeten aanvallen.

Overigens stond er volgens mij in eerdere berichten dat zijn Tour in gevaar kwam, vooral omdat hij door deze kwetsuur niet goed kan trainen. Een gebroken heiligbeen zelf lijkt me buiten de pijn geen al te groot probleem. Dus misschien is zijn Tourstart nog niet definitief van de baan.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Veel had-ie toch niet te zoeken in de Tijdrit-Tour, maar jammer is het wel. Gaat inderdaad misschien wel een hele mooie Vuelta worden!

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

Haha, Andy en de Vuelta. Ik denk dat hij zich eerder richt op de Amstel Bright Race Curacao.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4703 stemmen

Verwachtte ook niet zoveel van Andy gezien zijn vorm maar wie zal er nu voor aanvallen moeten zorgen in de Tour?

Evans gaf al aan dat hij denkt dat Wiggins geen 3 weken zal volgen in de bergen dus die teert ook gewoon op z'n tijdrit (tov de anderen). Dan moeten mannen als VDB, Gesink, Sanchez of Menchov maar opstaan. Of Frank natuurlijk.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

Ik voorzie wel een mooie afdalingscoup met Nibali, Sanchez en Evans.

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Dit is echt slecht nieuws voor de tour. Er zijn bijna geen klimmers en dit wordt dus een zeer saaie tour met Evans of Wiggins als eindwinnaar.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Heat Thuisvoordeel gepakt in de serie. LBJ was weer lekker bezig samen met Wade, maar de eervolle vermeldingen gaan naar Bosh en Battier, die een zeer goede bijdrage leverden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Come on OKC!

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Is dat nou een provocatie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hehe. Sorry, ik gun het jou, Miami, de spelers, maar niet James. Die frustratie moet dan toch maar groter en groter worden .

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik gun het James wel hoor, maar juist het team Miami niet..

Arrogante gasten die wel eventjes wat salaris inleveren 'want we pakken toch wel 3 ringen met dit team'.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

(afbeelding)

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hehe. Sorry, ik gun het jou, Miami, de spelers, maar niet James. Die frustratie moet dan toch maar groter en groter worden .

Maakt niet uit joh. Hier een kadootje.

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

Motherf..... .

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Was trouwens verbaasd dat Kobe maar 1 mvp titel heeft. Had wel verwacht dat ie er ook 3 zou hebben ofzo. Wel 5 NBA titels, die moet Lebron ook nog maar zien te evenaren.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

eRCee schreef:

Haha, Andy en de Vuelta. Ik denk dat hij zich eerder richt op de Amstel Bright Race Curacao.

Schijnt toch echt zijn nieuwe hoofddoel te zijn... Petertje Sagan inmiddels op 4 he, tjongejonge

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ja, van de laatste 14 etappes die hij gestart is, heeft hij er 9 gewonnen

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Pitakaas schreef:

Ja, van de laatste 14 etappes die hij gestart is, heeft hij er 9 gewonnen

Fantastisch die Sagan, ik hoop dat hij Cav kan kloppen in de tour.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

.

Motherf..... .

Hij word pas in december 28, dus heeft hij ook nog een ring op zijn 27ste.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

lucdecoster schreef:

(quote)

Fantastisch die Sagan, ik hoop dat hij Cav kan kloppen in de tour.

Tja dat wordt lastig, maar in bepaalde heuveletappes kan hij met zijn ploeg gewoon het peloton beetje kapot rijden.. 4 etappes moet wel lukken. Hoor ook verhalen over minimaal 8 zeges maar dat gaat echt niet gebeuren. Anders eet ik mn hoed op.

Zandkuiken

• 1747 berichten
  • 1432 stemmen

Benieuwd ook wat die Kittel kan tegen Cavendish. Lijkt wel alsof ze nog nooit samen een sprint gereden hebben. Op pure snelheid lijkt Sagan me daar toch nog net onder te staan, maar in de iets zwaardere sprint-etappes zal hij moeilijk te kloppen zijn.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Toch jammer want had wel gehoopt op echte doorbrak van Rojas.. Ciolek etc kunnen het wel helemaal vergeten .

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Zandkuiken schreef:

Benieuwd ook wat die Kittel kan tegen Cavendish.

Kittel heeft gisteren van Cav gewonnen in Ster Elektro Toer (en ook van Renshaw)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.