- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Ze zijn eraan begonnen! Zeer goed te volgen via de uitstekende stream van de RAI: even moto 2 aanklikken en klaar is kees.
Ideaal etappeverloop voor Kruijswijk vooralsnog.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Damn, als ze eerder waren gegaan! Contador zakt er even doorheen...
Heerlijke berg, die Finestre! 
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Wel jammer van die eerdere 8 minuten, die Kruiswijk deze Giro heeft verloren. Voor de rest rijd hij een prima ronde.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Wat een rit weer. Toch maar goed dat Contador tijd heeft genomen waar hij kon, dat komt dan nog mooi van pas zo aan het einde.
Vijf etappes nu voor Astana. Plus een Landa die keer op keer de betere was van Contador als het bergop ging. Je kan van alles zeggen over de tegenstand, maar erg geloofwaardig is het helaas niet.
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
Benieuwd hoe Contador deze Giro zal verteren. Volgens Jurgen Van den Broeck was dit de zwaarste ronde die hij ooit heeft gereden, dus evident zal de dubbel toch niet worden. Ik moet wel zeggen dat de deelname van El Pistolero de prestige van deze Giro toch echt wel deugd heeft gedaan.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
JvdB was natuurlijk ook niet op het niveau dat hij graag had gezien van zichzelf, dus ik weet niet of dat een graadmeter moet zijn.
Dat het geen makkelijke Giro is geweest staat vast. Sommigen vragen zich af of Contador wel in z'n absolute hoogvorm was (de tijdrit en de etappe over de Mortirolo zouden suggereren van wel). Hij was in elk geval niet zo ongenaakbaar als in 2012, toen hij nog 5e werd in de Tour die erop volgde en waarin hij met een knieblessure reed.
Daarnaast is Contador niet zo'n extreme pieker en is hij in staat om over een langere periode een goede vorm te laten zien (net als Froome, terwijl Nibali en in mindere mate Quintana meer 'piekers' zijn).
Tenslotte is dubbelen denk ik ook mentaal erg zwaar, terwijl dat zo'n beetje het handelsmerk is van Contador.
Het zal erg interessant worden. Het is in elk geval een dunne lijn, dus al te veel mag er niet tegen zitten. Maar ik ga in elk geval voor hem supporteren.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Ach ja, Jan Roelfs spreekt bij de tennis gewoon over Ekaterina ipv Jekaterina. Net als bij Jekimov in de Tour. Fransen schrijven die j nooit bij de transcriptie uit het cyrillisch, maar je moet hem wel uitspreken. Ik dacht dat dat inmiddels wel bekend was bij de commentatoren.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik vond de giro in elk geval heel interessant, heb veel meer genoten dan wat ik meestal in de tour te zien kreeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Go Warriors! Let's splash those Cavs!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Warriors winnen. Maakten het zichzelf wel onnodig moeilijk.Klay moet wel beter gaan ballen, dan wordt het stukken makkelijker. Warriors moeten dit toch wel makkelijk moeten klaren. Gewoon goede shot selection en he open shots maken. De man van glas Irving is er weer af hoor.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ons aller Dafne lekker sprinten op de Spelen.
Pakt uw agenda's: op 17 augustus 2016 de finale 200 meter.
Ik krijg nu al rode koontjes van opwinding...
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Is de werelduurrecordpoging morgen van Sir Bradley Wiggins nog ergens te volgen?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het Critérium du Dauphiné van 2015 start vandaag 7 juni en eindigt op zondag 14 juni. Er staan vier bergaankomsten en een ploegentijdrit van zo’n 25 kilometer op het programma. De winnaar stapt in de voetsporen van Andrew Talansky. In 2015 staan Vincenzo Nibali, Chris Froome, Bauke Mollema, Wilco Kelderman, Tim Wellens, Alejandro Valverde, Joaquim Rodríguez, Tejay van Garderen en titelhouder Talansky aan de start. Kelderman werd vorig jaar vierde.
De Dauphiné wordt afgewisseld uitgezonden op Europort1 en Eurosport2. De ploegentijdrit van dinsdag wordt pas uitgezonden op woensdag, voor de aanvang van vierde rit.
En dan vanaf volgende week zondag begint de Ronde van Zwitserland.
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden, de Ronde van Zwitserland waarschijnlijk wel weer op Sporza? Terwijl de Dauphiné al jaren meer toppers trekt...
Wel benieuwd waar de toppers staan, vlak voor de Tour. Toch wat proberen mee te pikken via Eurosport.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Is de werelduurrecordpoging morgen van Sir Bradley Wiggins nog ergens te volgen?
Hier even koekeloeren: 2015 Cycling Hour Record LIVE stream - Bradley Wiggins Attempt | www.cyclingfans.com
Hij gaat het verpulveren.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Hier even koekeloeren: 2015 Cycling Hour Record LIVE stream - Bradley Wiggins Attempt | www.cyclingfans.com
Hij gaat het verpulveren.
Dank.
Het komt ook Eurosport zie ik. 1920
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Wat een pot tennis gezien. De onverslaanbaar geachte Djokovic wordt overvleugelt, wat zeg ik, overklast, door Stan the Man Wawrinka. Wat een fluwelen backhand heeft die man toch, al was vandaag zijn forehand van doorslaggevend belang. Had het eerlijk gezegd niet zien aankomen, maar het is daardoor niet minder mooi.
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2865 stemmen
Wat een pot tennis gezien. De onverslaanbaar geachte Djokovic wordt overvleugelt, wat zeg ik, overklast, door Stan the Man Wawrinka. Wat een fluwelen backhand heeft die man toch, al was vandaag zijn forhand van doorslaggevend belang. Had het eerlijk gezegd niet zien aankomen, maar het is daardoor niet minder mooi.
Me moeder zat de hele middag te schreeuwen, dat heb ik wel mee gekregen! (Uiteraard om de pot tennis).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waanzinnige game 2. Knap, maar dit doen James en Cleveland niet nog driemaal. Uitstel van executie.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8159 stemmen
Wat een pot tennis gezien. De onverslaanbaar geachte Djokovic wordt overvleugelt, wat zeg ik, overklast, door Stan the Man Wawrinka. Wat een fluwelen backhand heeft die man toch, al was vandaag zijn forehand van doorslaggevend belang. Had het eerlijk gezegd niet zien aankomen, maar het is daardoor niet minder mooi.
Geweldige wedstrijd inderdaad. Iedereen dacht dat de weg vrij was voor Djoko na zijn overwinning op Rafa, maar niets was minder waar. Stan op zijn best is niet te kloppen. Goed voor het mannentennis, want het is de laatste jaren nogal voorspelbaar geworden allemaal.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Me moeder zat de hele middag te schreeuwen, dat heb ik wel mee gekregen! (Uiteraard om de pot tennis).
Lol kijkt je moeder om de sport of de mannen. Ik krijg er de zenuwen van dat gekreun alleen al 
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2865 stemmen
Lol kijkt je moeder om de sport of de mannen. Ik krijg er de zenuwen van dat gekreun alleen al
Voor beiden hahah
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Net geen choke voor Cleveland, was wel heel erg geweest hadden ze dit uit handen gegeven. Knap wat James en Cavs doen, al zie ik ze de serie nog steeds niet winnen. Warriors moeten toch echt scherper beginnen. Shot selection was echt slecht. Als je deze Cavs al niet kan pakken.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Lebron is wel in vorm. De Warriors zullen toch echt een niveautje hoger aan moeten tikken om de Cavs over de knie te kunnen leggen.
Zondag trouwens een leuke Andere tijden sport gezien over Rik Smits.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Zondag trouwens een leuke Andere tijden sport gezien over Rik Smits.
Ja, geweldig was dat! Wat een toffe gozer is het ook, werkelijk elke vorm van drukdoenerij is hem vreemd. Lekker aan z'n motortjes prutsen in de garage van z'n million dollar mansion. Ik zat alleen nog te wachten op beelden van die magische wedstrijd tegen de Knicks waarin Ewing precies 1 punt tegen de dunkin' Dutchman wist te scoren en bijkans huilend de Arena verliet.
Deze dus: PRO BASKETBALL - One for Ewing, 68 for Knicks, and Life for Pacers - NYTimes.com
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Ja, geweldig was dat! Wat een toffe gozer is het ook, werkelijk elke vorm van drukdoenerij is hem vreemd. Lekker aan z'n motortjes prutsen in de garage van z'n million dollar mansion. Ik zat alleen nog te wachten op beelden van die magische wedstrijd tegen de Knicks waarin Ewing precies 1 punt tegen de dunkin' Dutchman wist te scoren en bijkans huilend de Arena verliet.
Deze dus: PRO BASKETBALL - One for Ewing, 68 for Knicks, and Life for Pacers - NYTimes.com
Klopt ja die zat er helaas niet in. Overigens wel mooi aandacht voor zijn kenmerkende actie, die buzzer beater tegen Orlando was schitterend. Vooral die verdediger van Orlando, die trapt in zijn fake shot en als een Mini springt bij hem. Dat leren wij al vrij snel, dat je niet zo nahief moet springen.
Mooi stukje over zijn zoon en neefje, dat ze met de hele familie op zondagmorgen in hun eigen sportzaal een game spelen met elkaar. Zijn zoon heeft wel een goede mentor. Ben benieuwd of hij dezelfde stap kan gaan maken als zijn vader.
Vond zijn laatste opmerking ook wel mooi. Ik zoek nog een baan, maar niks betaald zo goed als mijn laatste. 
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Nice! De Warriors houden de spanning in de serie.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
De Dauphiné staat aardig op z'n kop. Aanvallen à volonté van de kopmannen nog vroeg in de rit. Jammer dat er geen beelden zijn...
Situatie:
12:03 Cinq hommes en tête au km 85 Nibali a été rejoint par Gallopin, Valverde, T.Martin et Costa.
12:05 Froome and Van Garderen in pursuit Composition of the yellow-blue jersey group, it's a small one: Talansky and Martin (Cannondale), Froome (Sky), Kelderman (LottoNL-Jumbo), Bardet (AG2R), S. Yates (Orica), Herrada and Intxausti (Movistar), Van Garderen (BMC), Kiserlovski (Trek) and Serpa (Lampre).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.