• 15.835 nieuwsartikelen
  • 178.420 films
  • 12.235 series
  • 34.017 seizoenen
  • 647.758 acteurs
  • 199.127 gebruikers
  • 9.378.987 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zal hetzelfde zijn als vorig seizoen denk ik. 5 wedstrijden per week (1 op donderdag, 3 op zondag, 1 op maandag). MLB zenden ze ook uit.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

@Naomi Watts

Thanks!!!! 5 wedstrijden per week is wel de moeite waard, zeker als ze ook de rechten van de MLB hebben en mijn Angels zicht hebben op een play-off plek. Al moeten ze het wel hebben van een Wild Card, de A's blijven maar bovenaan staan en lijken de koppositie niet uit handen te willen en gaan geven.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

Tom Dumoulin boekt z'n eerste WT-zege door de tijdrit in de Eneco Tour te winnen (voor Cancellara). Mooi!

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

eRCee schreef:

Tom Dumoulin boekt z'n eerste WT-zege door de tijdrit in de Eneco Tour te winnen (voor Cancellara).

Een klasbak is het!

otherfool schreef:

Dafne al lachend op 80% naar 11.10 (!) in de series, dat ziet er goed uit!

En op 85% naar 11:08 in de halve finale

Vanavond nog de finale, gaat dat zien gaat dat zien! (tijd nog wat onbekend door uitloop programma).

stinissen (crew films & series)

• 23460 berichten
  • 76955 stemmen

Dit is mijn team voor de ronde van Spanje vinden jullie het wat??

Christopher Froome

Wilco Kelderman

Samuel Sanchez Gonzalez

Thibaut Pinot

Daniel Navarro Garcia

Alejandro Valverde Belmonte

Michael Matthews

Warren Barguil

Daniel Moreno Fernandez

Laurens ten Dam

Andrew Talansky

Dominik Nerz

André Fernando S. Cardoso Martins

Knisper

• 13038 berichten
  • 1279 stemmen

Als 80% 1110 is en 85% 11:08, dan is 100% 11:02.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Dat moet volstaan voor het hoogste treetje...

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Gewoon even op 75% Europees Kampioen dus

Wat een genie, waar oh waar zijn die buigingsmileys op zo'n moment...

Prachtig!

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Mooi inderdaad van Dafne!

Supertalent en ze ziet er nog leuk uit ook.

david bohm

• 3075 berichten
  • 3441 stemmen

Ze woont vlakbij me in de mooiste wijk van Utrecht en traint als ze hier is in dezelfde sportschool als ik, toppertje hoor.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Sjonnie H. naar Roompot.

Lijkt me ook beter, die was volgens mij doodongelukkig tussen de Italianen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Contador doet toch mee aan Vuelta.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

david bohm schreef:

Ze woont vlakbij me in de mooiste wijk van Utrecht en traint als ze hier is in dezelfde sportschool als ik, toppertje hoor.

Te gek, lijkt me een genot haar daar te zien beesten. Morgen 20.25 finale 200, pakt uw agenda's er bij!

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Gaat haar zeker lukken, hopelijk vandaag ook nog goud voor Nadine Broersen op de zevenkamp.

'Blootloper' gediskwalificeerd

Niet zo slim....

Wat is er met Djoko aan de hand? Weer derde ronde exit.

Wat is er met beauty Bouchard aan de hand? Geen wedstrijd meer gewonnen sinds Wimbledon.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Te gek, lijkt me een genot haar daar te zien beesten. Morgen 20.25 finale 200, pakt uw agenda's er bij!

Wordt weer leuk!

Mooi dagje vanavond met Martina, Broersen, Schippers en ook die Sifan Hassan (die ik geeneens ken, maar wereldranglijstaanvoerster blijkt te zijn op de 1500m).

Wat een sukkel, zeg. Zo zonde, drie op een rij en dan dit. Diskwalificatie is een beetje té, maar goed. Eigen schuld...

Laatste drie etappes van de Eneco Tour worden ook erg leuk denk ik!

Leuk dat Contador toch meedoet aan de Vuelta, hopen dat hij uberhaupt genoeg hersteld is om potten te kunnen breken.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4703 stemmen

Sanvean schreef:

(quote)

Wordt weer leuk!

Mooi dagje vanavond met Martina, Broersen, Schippers en ook die Sifan Hassan (die ik geeneens ken, maar wereldranglijstaanvoerster blijkt te zijn op de 1500m).

(quote)
Wat een sukkel, zeg. Zo zonde, drie op een rij en dan dit. Diskwalificatie is een beetje té, maar goed. Eigen schuld...

Totaal disproportionele straf. Belachelijk. Gewoon een serieuze boete geven.

mjk87 (moderator films)

• 14537 berichten
  • 4521 stemmen

gillie24 schreef:

Gaat haar zeker lukken, hopelijk vandaag ook nog goud voor Nadine Broersen op de zevenkamp.

'Blootloper' gediskwalificeerd

Niet zo slim....

Doet me hier een beetje aan denken:

2001 | Australia | Disqualification | Womens 4x200m Free | Graham McKenzie Thomas Rooney | 2 of 2 - YouTube

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

gillie24 schreef:

@Naomi Watts

Thanks!!!! 5 wedstrijden per week is wel de moeite waard, zeker als ze ook de rechten van de MLB hebben en mijn Angels zicht hebben op een play-off plek. Al moeten ze het wel hebben van een Wild Card, de A's blijven maar bovenaan staan en lijken de koppositie niet uit handen te willen en gaan geven.

Wel heel erg solide seizoen van de A's hoor, hopelijk geven ze in de post-season ook flink thuis. Wedstrijd tegen de Royals was wel weer spijtig .

Zeker aan te raden hoor, erg tevreden met Fox Sports international.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En In de Eneco Tour heeft Greg Van Avermaet eindelijk zijn welverdiende overwinning binnen.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)
Wel heel erg solide seizoen van de A's hoor, hopelijk geven ze in de post-season ook flink thuis. Wedstrijd tegen de Royals was wel weer spijtig .

Zeker aan te raden hoor, erg tevreden met Fox Sports international.

A's troffen de Royals duidelijk op het verkeerde moment in het seizoen. Die zijn in supervorm en hebben het momentum en hebben in no time het gat gedicht met de Tigers. Sterker nog, gepasseerd zelfs. A's 2-5 tegen de Royals in de afgelopen weken.

Erg tevreden met de prestaties van de Royals en vooral de Orioles die een hopelijk beslissend gat geslagen hebben.

Angels en A's treffen elkaar nog 10 maal (!!!), dus er kan nog van alles veranderen en zelfs de Mariners doen nog gewoon mee. Sterktste divisie in de AL.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Dafne: . Mooie tranen ook.

En wat een tijd!!!! Niemand liep sneller dit jaar. Waar gaat dit eindigen?

Nu al zin in Rio 2016.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Van Gerwen was weer baas vandaag. Liet in eerste instantie Hamilton nog wel komen, maar maakte daarna doodleuk brandhout van hem. Toch wel een beetje chauvinistische trots als ik die jongen zie gooien.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

gillie24 schreef:

Dafne: . Mooie tranen ook.

En wat een tijd!!!! Niemand liep sneller dit jaar. Waar gaat dit eindigen?

Deze race overtrof de edele sport der atletiek... De gratie waarmee Dafne haar 2e gouden plak haalde is nooit eerder vertoond... dit was beweging in optima forma... ontroering, bewondering, er gebeurden hele vreemde dingen vanavond in huize otherfool... dit was perfectie.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Hassan, Broersen... manmanman, de moeder aller sporten leeft als nooit tevoren!

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

Mooi inderdaad om Schippers te zien winnen. Hoewel er voor atletiek maar één echt podium is: de spelen.

mjk87 (moderator films)

• 14537 berichten
  • 4521 stemmen

Roger is in vorm, nu redelijke kans weer eens een ATP 1000 te winnen - Raonic moet hij kunnen hebben, van Ferrer nog nooit verloren en Benneteau zal ook niet het grootste struikelblok zijn. Op dus naar de US Open, alleen of hij nog makkelijk de driesetters of meer in New York straks gaat verteren is de vraag.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

Mooie strijd in de Eneco-Tour. Boom en Dumoulin heersen, maar voorlopig gaat Tim Wellens er als lachende derde met het been vandoor. Kunnen de Nederlanders dit vandaag nog rechtzetten?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Neen dus. Met Tim Wellens een eerste Belgische winnaar in de Eneco Tour.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

Knap van de jongeling. Zuur voor met name Dumoulin. Etappe van gisteren trouwens een teleurstelling.

Zandkuiken

• 1747 berichten
  • 1432 stemmen

Op wie tippen jullie eigenlijk voor de Vuelta? Persoonlijk denk ik toch in de eerste plaats aan Quintana voor de eindwinst. Hij heeft zich perfect kunnen voorbereiden en met de vele aankomsten bergop en relatief weinig tijdritkilometers (wel 3 stuks, maar telkens kort), wordt hij wat mij betreft toch de te kloppen man.

Froome zie ik zich ook wel manifesteren, voor Contador wordt het zeer moeilijk. Tenminste, als hij geen zand heeft gestrooid (er gaan geruchten dat hij al vrij snel na zijn val in de bergen zat). En het blijft natuurlijk Contador, die start ook niet met een pure figurantenrol voor ogen.

Valverde verwacht ik niet echt voor het podium na een intense Tour en in principe staat ploegmaat Quintana boven hem in de pikorde. Voor Purito is dit (samen met het WK) de laatste kans om nog wat van zijn seizoen te maken, maar het lijkt toch echt zijn jaar niet... Verder ben ik ook erg benieuwd naar de prestaties van Giro-revelatie Aru, coming man Kelderman en benidorm bastard Chris Horner. En dan heb je nog Evans, Uran, D. Martin,...

Pfff, echt onmogelijk kiezen voor de poules.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.