• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.425 films
  • 12.235 series
  • 34.018 seizoenen
  • 647.758 acteurs
  • 199.129 gebruikers
  • 9.379.055 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Adam Yates laat de laatste maanden meer zien dan zijn broer, al is Simon ook wel even eruit geweest na een val in Turkije. Wel een andere koers met dat steile ding op het einde. Aanloop is wat minder open daardoor, maar wel een mooie finale. Purito lijkt in ieder geval weer op weg terug te zijn. Jammer dat Valverde op het vlakke wist weg te rijden (zag het niet in beeld genomen).

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Thanks. 'Mijn' Orlando Magic hebben twee van hun beste spelers weggedaan (Afflalo en Nelson) en er negen spelers voor teruggekregen die me weinig tot niets zeggen, hmm. Het zijn moeilijke tijden de laatste jaren als Orlando Magic fan.

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

McSavah schreef:

Adam Yates laat de laatste maanden meer zien dan zijn broer, al is Simon ook wel even eruit geweest na een val in Turkije. Wel een andere koers met dat steile ding op het einde. Aanloop is wat minder open daardoor, maar wel een mooie finale. Purito lijkt in ieder geval weer op weg terug te zijn. Jammer dat Valverde op het vlakke wist weg te rijden (zag het niet in beeld genomen).

Volgens mij is Valverde in de afdaling weggeraakt, een mooie troostpriis voor zijn mislukte tour.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

lucdecoster schreef:

(quote)

Volgens mij is Valverde in de afdaling weggeraakt, een mooie troostpriis voor zijn mislukte tour.

Ja, dacht daarna nog was het niet nog in de afdaling. Vond het in ieder geval niet goed in beeld genomen, en een scheidslijn tussen vlak en afdaling is ook niet altijd even duidelijk

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Justitie bevestigt onderzoek dood Pantani

De dood van de Italiaanse oud-wielrenner Marco Pantani wordt opnieuw onderzocht door justitie. De bevestiging volgde op een mededeling van Pantani's moeder Tonina op haar Facebookpagina.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Die ouwe Vookt, zes kinderen heeft-ie, ik ga hem missen Maarten!

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Gruwelijke breuk ja. Man wat is dit kut.

Hopelijk dat dit zootje de schade een beetje beperkt kan houden. Ik wil de oude Hibbert terug!

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Ach de Pacers halen de play-offs toch wel. Zorgen dat George het tweede half jaar weer fit word voor de play-offs.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Da fuq. Dit is echt brutal sick! Just like that! Ziekste bad beat die ik ooit in poker gezien heb.

It's on! UFC 178, bent u er klaar voor?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

De Ronde van Spanje belooft dit jaar extra interessant te worden. De organisatie maakte bekend dat de Brit Chris Froome, de Colombiaan Nairo Quintana en het Spaanse idool Alejandro Valverde op 23 augustus in Jerez de la Frontera aan de start staan van de Vuelta. Zij nemen het ondermeer op tegen de Amerikaan Chris Horner, de 42-jarige titelverdediger.

Op de lijst met 'zekere' deelnemers prijken ook de namen van de Belkin-renners Robert Gesink en Laurens ten Dam. Andere coryfeeën waarmee de organisatie pronkt, zijn Joaquim Rodriguez, Cadel Evans, Samuel Sanchez, Philippe Gilbert, Peter Sagan, Tom Boonen, Tony Martin, Thibaut Pinot, Fabio Aru, Andrew Talansky, Rigoberto Uran en Fabian Cancellara.

Alberto Contador ontbreekt. Hij is niet op tijd hersteld van de val die hem dwong de Tour de France te verlaten.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Belooft een mooie Vuelta te worden idd!

Naomi Watts schreef:

Da fuq. Dit is echt brutal sick! Just like that! Ziekste bad beat die ik ooit in poker gezien heb.

You ain't seen nothing yet

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Bauke Mollema dus voor twee jaar naar Trek. Hij is in ieder geval een betere kopman dan Abandy Schleck. In het voorjaar dus Cancellara in Vlaanderen en omstreken, gevolgd door Frank Schleck, Arredondo en Mollema in de heuvels

Voor Mollema ook goed dat hij wat meer hulp gaat krijgen in de bergen van o.a. Zubeldia, Schleck en Kiserlovski. Nu nog hopen dat Der Fabian hem wat kan leren over tijdrijden.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

(embed)

Haha what are the odds. Gewoon een flush.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Aan Kiserlovski zou Mollema een ideale knecht hebben. Die heeft zelfs Horner nog een grote ronde kunnen laten winnen. Al is het logisch als Kiser weer de Giro doet en niet de Tour, en eventueel beiden de Vuelta waar Mollema waarschijnlijk geen klassement rijdt. Maar er zijn natuurlijk nog meer mooie koersen waar ze samen kunnen rijden. Hij heeft volgens mij nog niet bijgetekend bij Trek, dus even afwachten of hij überhaupt wel bij de ploeg zit volgend jaar.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Vuelta ziet er qua deelnemersveld leuk uit inderdaad met Quintana, Froome, Rodríguez, Valverde en Gesink (en Talansky, Uran, Aru, Pinot etc. etc.).

En wat te denken van de Eneco Tour die volgende week begint?

Zojuist even het deelnemersveld en parcours doorgenomen; dat ziet er ook erg leuk uit! Vooral de laatste drie dagen. Zwaarste Eneco Tour ooit?

Woensdag maar even vrijhouden voor de tijdrit bij mij in de stad! Altijd leuk, renners van dichtbij aanschouwen. Voel me net weer jong!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Love naar de Cavs. LeBron heeft weer een big 3 nodig.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Naomi Watts schreef:

Love naar de Cavs. LeBron heeft weer een big 3 nodig.

Tja, jammer.

Had Love liever bij een ander team gezien, maar goed. LeBron laat weer zien waarom LeBron-haters nooit LeBron-fans zullen worden.

Maar goed, Cleveland is wel meteen een topteam nu. Wordt nog leuk in het oosten.

En wat vindt je van de Chicago Bulls nu?

Ze zochten wat offensieve kwaliteiten en die wou jij ook hebben.

Die hebben ze nu denk ik wel, met McDermott, Gasol en Mirotic, of niet?

Wordt zeker een team om in de gaten te houden, deze Bulls.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sanvean schreef:

(quote)
Tja, jammer.

Had Love liever bij een ander team gezien, maar goed. LeBron laat weer zien waarom LeBron-haters nooit LeBron-fans zullen worden.

Maar goed, Cleveland is wel meteen een topteam nu. Wordt nog leuk in het oosten.

En wat vindt je van de Chicago Bulls nu?

Ze zochten wat offensieve kwaliteiten en die wou jij ook hebben.

Die hebben ze nu denk ik wel, met McDermott, Gasol en Mirotic, of niet?

Wordt zeker een team om in de gaten te houden, deze Bulls.

Ik ben zo'n hater en dat gaat idd nooit meer goed komen .

De central division is waar het gebeurd, alleen jammer van George bij de Pacers anders had het echt genieten geworden.

Met de addities van de Bulls zeer tevreden en hopen dat McDermott wel gaat starten, qua diepte misschien wel de beste frontcourt van de NBA. Zeer tevreden met de aanwinsten. Het zal tussen Chicago en Cleveland gaan (mits ze heel blijven natuurlijk). Ik ben benieuwd. Ik ga lachen als Minnesota nu wel de playoffs haalt, iets wat met Love nooit gelukt is.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik ben zo'n hater en dat gaat idd nooit meer goed komen .

De central division is waar het gebeurd, alleen jammer van George bij de Pacers anders had het echt genieten geworden.

Met de addities van de Bulls zeer tevreden en hopen dat McDermott wel gaat starten, qua diepte misschien wel de beste frontcourt van de NBA. Zeer tevreden met de aanwinsten. Het zal tussen Chicago en Cleveland gaan (mits ze heel blijven natuurlijk). Ik ben benieuwd. Ik ga lachen als Minnesota nu wel de playoffs haalt, iets wat met Love nooit gelukt is.

Dat zou nog tof zijn ja, Minnesota dat de playoffs haalt.

Ik denk niet dat het gaat gebeuren, niet het eerste jaar althans. Al zou ik het Rubio wel gunnen.

Ze hebben wel een erg leuk (jong!) team nu, trouwens. Rubio, LeVine, Dieng, Wiggins, Bennett, Muhammad en Pekovic. Veel talent.

Ik hoop dat Chicago Cleveland van zich af kan houden in de CD, al was het maar vanwege LBJ. Jammer inderdaad van George, maar dat hoort helaas bij topsport.

En hopen dat McDermott het goed gaan doen, beter dan Fredette tot nu toe in de NBA. Hopen dat hij niet dat type blanke NCAA-topschutter is dat faalt in de NBA, zeg maar. Maar ik heb er goede hoop op, McD is een hele slimme speler die niet alleen goed kan schieten maar vooral erg goed kan vrijlopen/tussen de linies/verdediging kan lopen. Althans, als ik hem zo zag spelen in de NCAA.

Chicago heeft zéker een goede frontcourt. En wat dacht je van die vierde aankoop, Cameron Bairstow. Stilletjes gedraft als 49e.

Was vorig jaar een van de allergrootste (misschien wel dé grootste) improved players van de NCAA. Kan ook nog van waarde worden voor de Bulls.

Straks eerst het WK Basketbal in Spanje, wordt ook weer leuk met de VS, Spanje en Frankrijk. VS heeft nog niet zomaar gewonnen (op papier wel sterkste team uiteraard maar SPA en FRA spelen al jaren samen).

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Vandaag start de Eneco Tour.

Rechtstreekse uitzending op het Vlaamse één vanaf 15 uur.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Central Division zou echt de ziekste divisie zijn in jaren ja .

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

De Vuelta-pool bij Sportpools is geopend.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

speedy23 schreef:

Vandaag start de Eneco Tour.

Eigenlijk nooit echt gevolgd (gek is dat) maar daar ga ik dit jaar eens verandering in brengen, dank voor de heads up. En dan vanaf morgen ook nog de EK atletiek. Dat wordt weer lekker passief sporten

Zandkuiken

• 1747 berichten
  • 1432 stemmen

Net als de Ronde van België zo'n wedstrijd die me eigenlijk compleet gestolen kan worden. Mooi parcours nochtans...

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Zandkuiken schreef:

Net als de Ronde van België zo'n wedstrijd die me eigenlijk compleet gestolen kan worden. Mooi parcours nochtans...

Toch wel altijd een leuke secondenstrijd.

Dit jaar een erg leuk parcours, lekker zwaar de laatste drie dagen denk ik. Woensdag zoals het er nu uitziet mooi weer, dus ik denk dat ik 's middags even ga sfeerproeven bij de tijdrit.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Dafne al lachend op 80% naar 11.10 (!) in de series, dat ziet er goed uit!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En bij Belkin beginnen ze nu al tegen elkaar te rijden.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Hahaha....

Hij kiest altijd van die 'lieve' namen, terwijl hij dat in het echte leven bepaald niet is.

Iemand die weet hoeveel NFL-wedstrijden FOX International per week uitzendt en of hier ook de wedstrijden gespeeld op donderdag en maandag bijzitten? En zenden ze ook MLB uit?

Overweeg een abonnement te nemen, maar als het maar 1 of 2 wedstrijden betreft, is het mij al niet waard.

Wel onwijs zin in het nieuwe NFL-seizoen. Go Saints!!!!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.