- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ik zou mijn geld eerder in zetten op Van Garderen voor de tijdrit.
Die kan tijdrijden, en heeft de voorbije dagen getoond dat hij in goede doen is.
Er komen dan wel nog 2 aankomsten boven, en er kan nog veel veranderen.
Overigens, dit moet de tour zijn met de meeste aankomsten bergop. 6 stuks!
- La Mauselaine (C3)
- Planche des Belles Filles (C1)
- Chamrousse (HC)
- Risoul (C1)
- Pla d'Adet (HC) (Woensdag)
- Hautacam (HC) (Donderdag)
De tour gaat de Vuelta achterna? In die ronde waren er vorig jaar 11 aankomsten op een berg!
Heb het gevoel dat het eigenlijk nu, na de Alpen, al voldoende is. Komt misschien omdat we al op onze wenken bediend werden in de Vogezen!
Volgend jaar dan maar weer een tour met meer tijdritkilometers? Of een editie met aandacht voor het centraal massief (ipv Vogezen?) ?
Zandkuiken
-
- 1747 berichten
- 1432 stemmen
Die Kristoff toch echt wel een sterke beer, lijkt mij ook zo het type om ooit eens wereldkampioen te worden. Net als zijn voorganger Hushovd dus.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1979 stemmen
De Haai.
Ik heb iemand anders op het oog, de man die dit jaar ongeveer net zo vaak tweede werd in de tijdrit als Sagan in de sprint.
Van Garderen kan dan het podium vervolledigen.
De Haai? Mwoah, top-10 plekje.
Mooie finale trouwens vandaag! Greipel wel echt op waarde geklopt. Jammer dat Haussler niet wint, zou mooi zijn om alle pech van hem af te schudden.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Erg leuk dat Ten Dam Mollema uit de Top 10 gaat rijen. Wat een kleurloze renner is dat zeg. Zal me niets verbazen als we daar na deze Tour nooit meer iets van gaan horen.
Huh? Na de Tour niks meer van Mollema vernemen?
Raarste opmerking ooit in dit topic. Of bedoel je ten Dam?
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik heb iemand anders op het oog, de man die dit jaar ongeveer net zo vaak tweede werd in de tijdrit als Sagan in de sprint.
Van Garderen kan dan het podium vervolledigen.
De Haai? Mwoah, top-10 plekje.
Oei oei, dat wil ik meemaken. Dumoulin gaat van z'n lang zal ze leven niet boven de Haai eindigen na 3 weken Tour. Daar zet ik mijn reputatie als wielerkenner zonder problemen voor op het spel.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Dezelfde wielerkenner die diezelfde Haai vooraf tot kluns van de Tour bombardeerde? 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
OK dan 
Dezelfde wielerkenner die diezelfde Haai vooraf tot kluns van de Tour bombardeerde?
Een leermoment...
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 berichten
- 5077 stemmen
Unieke deal redt Team Belkin | Tour 2014 | Telegraaf.nl
Dat zou heel mooi zijn. Vooral omdat het geen korte termijn plaksponsor is maar een serieus project.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
En ook Omega Pharma - Quickstep gaat door, tot 2017!
De naam van Omega Pharma wijzigt wel naar 'Etixx', de volledige ploegnaam wordt dus:
ETIXX - QUICKSTEP.
Etixx is een productnaam van een gamma voedingssuplementen van het bedrijf Omega Pharma.
Omega Pharma-Quick-Step wordt Etixx-Quick-Step in 2015 - Wielernieuws op WielerFlits.nl
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Fijn om gisteren weer bij vlagen de oude Phil Taylor te zien. De eerste leg was nog moeizaam, maar na de 2-2 begon hij weer aardig op stoom te komen. Pijlen goed bij elkaar, weinig vijven, vaak de T19 erbij en goed op de dubbels. Hopelijk kan hij nu revanche nemen op Michael Smith in de volgende ronde.
Zandkuiken
-
- 1747 berichten
- 1432 stemmen
Zit hier wat naar de Mart te kijken, en Bau & Lau zijn toch echt wel leuke jongens. Lijken mij veel rustiger dan zo'n Vdb.
-
- 22412 berichten
- 5077 stemmen
Costa start vandaag niet meer, longontsteking.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ik hou geen renner meer over bij Sportpools. Slachtveld aan bekende namen, deze Tour.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Ik denk dat het voor de meesten een ramp is bij sportpools. Mijn kopmannen liggen er ook uit. Alhoewel bij velogames sta ik tot mijn verbazing eerste in de rangschikking. Het is kwestie van geluk.
-
- 22412 berichten
- 5077 stemmen
Het moet niet gekker worden: Waaiers aan het begin van een bergetappe, Volgens de berichten rijden onder meer Van Den Broeck, Sagan, Porte, Nieve en Rodriguez in een verkeerde groep. Garmin en Belkin hebben de waaiers veroorzaakt.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Slagter, Kwiat, Eisel en Voeckler in de kopgroep. Zou mooi voor de jaarpool zijn. Geen illusies echter.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Waar staan de favorieten nu? (Op basis van de pronostiekjes voor de tour):
1. Nibali
2. Valverde +04'37''
3. Bardet + 04'50''
4. Pinot + 05'06''
5. Van Garderen + 05'49''
7. Mollema + 08'33''
8. König + 09'32''
9. Ten Dam + 10'01''
10. Rolland + 10'48''
11. Van Den Broeck + 11'02''
12. Zubeldia + 11'10''
13. F. Schleck + 14'37''
14. Porte + 16'19''
15. Kwiatkowski + 19'24''
16. Trofimov + 19'30''
20. Nieve + 23'09''
21. Horner + 26'18''
61. Rodriguez + 1h53'26''
Opgave:
Contador
Froome
A. Schleck
Costa
Talansky
Frank
Nog enkele niet-genoemden in de top 20:
6. Péraud
17. Thomas
18. Feillu
19. Kruijswijk
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Slagter, Kwiat, Eisel en Voeckler in de kopgroep. Zou mooi voor de jaarpool zijn. Geen illusies echter.
Je vergeet Serpa nog 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Pinot is goed. Zat er al wel aan te komen, die rijdt steeds beter deze Tour. Bardet nu helaas de witte trui kwijt. Péraud leek ook al sterker dan Bardet in de vorige ritten.
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
Wat een geweldig mooie etappe wederom! 
Weijsenberg
-
- 19 berichten
- 0 stemmen
Ben ik de enige die zich lichtelijk irriteert aan het commentaar? Naar mijn mening is het net wat te objectief en een beetje flauw.. Komt misschien ook omdat ik wat nationalistisch ben aangelegd, maar komop ze juichen bijna vanwege het feit dat Mollema gepasseerd wordt door König..
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Het commentaar van D&D is op zich wel te pruimen. Helaas niet meer zo veel leuke oneliners van Ducrot als vroeger en het constante: waar zit Gesink/Mollema van Herbert is verschrikkelijk irritant, maar ik ben er inmiddels aan gewend.
-
- 22412 berichten
- 5077 stemmen
Poeh, wat gebeurde er weer veel. Zet ik een paar dagen geleden nog Bardet en Van Garderen op het podium, waren die twee vandaag dus echt niet goed. Valverde ook kwetsbaar in de klim. Pinot was echt heel goed weer. Ten Dam was weer beter dan Mollema. De top 10 is nog totaal onzeker. Kan nog echt allerlei kanten op.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ik denk dat het voor de meesten een ramp is bij sportpools. Mijn kopmannen liggen er ook uit. Alhoewel bij velogames sta ik tot mijn verbazing eerste in de rangschikking. Het is kwestie van geluk.
Bij een andere pool sta ik virtueel 1e. Alleen is het bij die pool weer een aderlating dat Rodriguez vandaag zijn bolletjestrui verloor door - jawel - 1 gesprokkeld puntje van Majka.
Balen dat ik de etappe vandaag gemist heb. 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Waar staan de favorieten nu? (Op basis van de pronostiekjes voor de tour):
1. Nibali
2. Valverde +04'37''
3. Bardet + 04'50''
4. Pinot + 05'06''
5. Van Garderen + 05'49''
7. Mollema + 08'33''
8. König + 09'32''
9. Ten Dam + 10'01''
10. Rolland + 10'48''
11. Van Den Broeck + 11'02''
12. Zubeldia + 11'10''
13. F. Schleck + 14'37''
14. Porte + 16'19''
15. Kwiatkowski + 19'24''
16. Trofimov + 19'30''
20. Nieve + 23'09''
21. Horner + 26'18''
61. Rodriguez + 1h53'26''
Opgave:
Contador
Froome
A. Schleck
Costa
Talansky
Frank
Nog enkele niet-genoemden in de top 20:
6. Péraud
17. Thomas
18. Feillu
19. Kruijswijk
Rodriguez hoorde vooraf al niet tot de favorieten van het klassement, dus die mag je best weglaten. 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ik baseer me op de renners die in dit topic genoemd waren.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik verwacht vandaag weer een kopgroep vooruit en de drie cols van de 1e categorie zullen door de klassementsrenners op hun 'dooie gemak' worden beklommen waarbij 2km voor het einde op de laatste col pas iemand weg durft. Hoop wel dat ik ongelijk krijg en dat we vuurwerk gaan zien.
Zandkuiken
-
- 1747 berichten
- 1432 stemmen
Pinot zal wel nog wat verzinnen zeker, met het oog op de tijdrit?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.