- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Joy4ever
-
- 4613 berichten
- 1836 stemmen
Zaterdag staat Rusland - VS in de poulefase op het programma. Wat een affiche!
(russisch) eitje 
Joy4ever
-
- 4613 berichten
- 1836 stemmen
Boer 5e. Straks buitenbocht finish. Gaat hem niet worden vrees ik. Wel effe wennen zo een medailleloze dag
.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen
Buitenbocht start of finish in de tweede rit?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
OK ik zit er ook weer klaar voor... Sang-Hwa weer aan het knallen, wat een heldin is dat toch!
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Kan iemand die Herbert Dijkstra even duidelijk maken wat regressie naar het gemiddelde is?
Joy4ever
-
- 4613 berichten
- 1836 stemmen
Lobysheva 
Jammer dat zij haar pak niet even openritst 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Jaaa brons voor Boer! 
Wat een spanning, haha.
Joy4ever
-
- 4613 berichten
- 1836 stemmen
Margot Boer BRONS!!!!
Goed zeg!!!! Heerlijk dit.
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Wat een prestaties bij het schaatsen tot dusver 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
BAM! Geniaal, wat een spanning weer... pfff...
500M dames: mijn favorietje Sang-Hwa Lee kan hier niet verliezen, of ze moet al onderuit gaan, laten we het niet hopen. Yu is geblesseerd, dat biedt ruimte voor eeuwige 4e Boer om het podium te halen.
1. Lee
2. Fatkulina
3. Boer
Appeltje eitje 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hehe 
Hopelijk voorspel je nog meer mooie successen voor Nederland.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Otherfool 
Boer
Prachtig hoe blij ze is met brons!
Die Russische is wel een gevaarlijke klant voor de 1000m!
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1979 stemmen
Die vreugde maakte het helemaal inderdaad. Als je alleen die beelden zag zou je denken dat het podium precies omgekeerd was. Ook de tranen van Timmer en de felicitatie van Wolf en anderen uit het veld, prachtig.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Fantastisch dit, diep respect !! 
alexander038
-
- 958 berichten
- 1295 stemmen
Ik kijk al schaatsen sinds 1984 of '85 maar dit is echt van een andere planeet! ..en het kan alleen nog maar beter worden 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
De prijs voor meest arrogante kwal gaat naar Dolf van der Wal (snowboarder).
Uitgeschakeld in de voorronde maar wel even voor de camera stoer lopen doen dat hij wereldtop is en dat er geen Nederlander is die zo goed kan snowboarden als hij. 
Margot de Boer heeft er in ieder geval een fan bij. Prachtig die blijdschap van haar.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik kom er toch wel achter dat ik het liefst naar nummers als Biathlon en Langlaufen kijk op zo'n Spelen... als je die Domracheva als een gek te keer ziet gaan, dat is toch echt ultieme sport. Prachtig!
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Dat zijn de klassieke wintersporten die ik ook graag kijk, maar sommige freestyle-onderdelen kan ik ook wel waarderen. Bijvoorbeeld die Canadese zojuist op de Slopestyle. Fenomenale run.
Major upset!
Geen goud voor Shaun White, zelfs niet eens op het podium. Die hadden ze in de VS met grote letters ingevuld. Goud voor Zwitserland.
Totaal niet mijn sport, maar wel erg spannend. Moet gezegd!
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Willem Alexander is onze nieuwe Erica Terpstra.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Erica was alleen pas beneden geweest wanneer de lampen al uit waren in de zaal.
Leuk trouwens dat skispringen voor vrouwen nu ook Olympisch is. De Japanse topfavoriete niet eens op het podium.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Manmanman, die suffe snowboarders bij Henry aan tafel, bepaald geen reclame voor de sport. En dan kritiek hebben op de run van de gouden medaillewinnaar, lekker bezig boys...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Idd 2 over het paard getilde, apathische droplullen. Kwam werkelijk niks zinnigs uit en enige zelfkritiek is ze vreemd. Dan maar afgeven op de winnaar.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Idd 2 over het paard getilde, apathische droplullen.
Haha, ja zoiets wilde ik ook schrijven maar ik dacht ik hou me in
TeamNL onwaardig, dat op zijn minst.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1979 stemmen
Idd 2 over het paard getilde, apathische droplullen. Kwam werkelijk niks zinnigs uit en enige zelfkritiek is ze vreemd. Dan maar afgeven op de winnaar.
Haha, zo dacht ik er ook een beetje over ja, hoewel ik die jonge nog wel het voordeel van de twijfel wil geven, die was net iets minder erg dan baardmans.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Mooie afdaling bij de vrouwen, twee gouden plakken voor de Zwitserse Gisin (mooie tranen) en de Sloveense Maze (prachtige blijdschap).
Vandaag begint de OS pas echt. Het ijshockey begint.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Balen van Shaun zeg.. Echt kut.
Al was die run van die Zwitser wel heel erg goed ook.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik kende die Shaun White niet maar heb gisteren binnen een minuut een hekel aan die popie jopie gast gekregen, maar dat zal wel aan mij liggen... Die Zwitsere IPod leek me een stuk sympathieker. Verder het nieuws wat er een beetje aan zat te komen
Kramer zegt af voor 1.500 meter - NOS Olympische Spelen Sotsji 2014
De frustratie van de 10K van 4 jaar terug werkt nog altijd door, anders had-ie echt niet afgezegd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.