• 16.054 nieuwsartikelen
  • 179.177 films
  • 12.285 series
  • 34.123 seizoenen
  • 649.666 acteurs
  • 199.341 gebruikers
  • 9.394.746 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

O? Wanneer dan? Hij heeft een paar wedstrijdjes redelijk gespeeld. Niks bepalends aan. Ja, laatste tegen PSV was hij nog bepalend.

Klopt, tegen PSV had hij de assist bij de 2-2

Afgelopen WK was hij sterk. Maar dat seizoen daarvoor ook.

En vorig seizoen was hij de eerste maanden erg matig, maar na de winter herpakte hij zich wel aardig. Je kan natuurlijk ook niet verwachten dat hij constant rechtsbuiten speelt. Vorig seizoen had hij tenminste defensief zijn zaakjes op orde. Dat kan je de laatste periode dit seizoen niet zeggen,

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

schram101 schreef:

Sneijder staat ook op 10 omdat er geen beter alternatief is..

Klopt. Het enige betere alternatief is Spanjaard.

Gewoon absolute wereldtop die Sneijder, sublieme regisseur, tweebenig, briljant spelinzicht, magistrale balbehandeling en passing.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Je bent altijd verassend objectief NW, je bent wat dat betreft wel eerlijk

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik wil die Feyenoord bril wel eens afzetten. Heb op dit moment een virusinfectie op mijn evenwichtsorgaan, misschien dat dat er wat mee te maken heeft .

Het komt er nu ook eindelijk uit, vroeger was ie mentaal niet zo best maar dat is nu ook door ervaring enorm in orde.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het komt er nu ook eindelijk uit, vroeger was ie mentaal niet zo best maar dat is nu ook door ervaring enorm in orde.

Zijn rode kaart uit bij Sparta met het blinde tyfushond incident Klassiekertje.

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Weer competitievoetbal.... Topper (of is het tobber ) Ajax- AZ. Ik hoop aan de ene kant dat de Alkmaarders winnen., maar voor de stand heb ik liever een gelijkspel.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zijn rode kaart uit bij Sparta met het blinde tyfushond incident Klassiekertje.

De middelvinger en het 'fuck-off' naar Koeman. Het 'wat moet je nou' naar Sonck.

Godzijdank heeft ie z'n leven gebeterd en is hij de topspeler van vandaag de dag geworden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

De middelvinger en het 'fuck-off' naar Koeman. Het 'wat moet je nou' naar Sonck.

Godzijdank heeft ie z'n leven gebeterd en is hij de topspeler van vandaag de dag geworden.

Sonck was dan ook een kneus. Als speler en als persoonlijkheid. Dat was in de periode dat ik een hekel had aan Belgen bij Ajax. Sonck, Soetaers, Jelle van Damme. Man man man wat een vreselijke niveauloze spelers waren dat.

Dankzij Vertonghen, Alderweireld en Vermaelen is dat beeld weer bijgesteld.

Sneijder moet overigens ook niet al zijn temperament verliezen. Die gedrevenheid is ook een wapen van hem.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Derksen over bezoekjes brengen aan het filmhuis

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Gelukkig lust ik geen groene thee, want zondag bij het PAC festival zal het er bij mij ook zo aan toe gaan haha

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Verrassende basis xi van Man U. Benieuwd hoe dominant Liverpool is met Gerrard terug.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Kijk nu VI terug en moet zeggen dat ik het met die Emile eens ben betreft Oranje. Dat maakt mij ook zorgen over Oranje, dat de teams waar de spelers spelen niet succesvol zijn.

Stekelenburg - Roma loopt niet

van der Wiel - Ajax loopt niet

Heitinga - speelt niet bij Everton

Mathijsen - speelt, afwachten hoe het Malaga vergaat

Pieters - speelt veel, PSV loopt lekker, alleen beperkte back

de Jong - doet het goed

van Bommel - Milan loopt niet

Kuyt - moet steeds vaker zijn basisplaats afstaan

Sneijder - Inter loopt niet

van Persie - Arsenal loopt niet

Robben - alleen maar geblesseerd

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lekker belangrijk als het bij je club niet loopt, zorgt juist alleen maar voor een grotere geldingsdrang. Beetje simplistische gedachtegang.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Het viel mij op (en nee praat Emile niet na, zij het vorige week al) dat Sneijder en Robben in het seizoen 09/10 heel goed waren bij hun clubs en ook de belangrijkste waren van Oranje op het WK. Het lijkt mij toch dat je in Oranje lekkerde voetbalt, als je de CL, beker, landstitel wint (zoals Sneijder op het WK) dan als je een flop seizoen speelt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zo kan je alles wel afkraken. En wat zeggen de prestaties van de club me? Het gaat om wat de spelers laten zien. Lekker boeiend dat Inter niet loopt, terwijl Sneijder voor Oranje een extreem hoog niveau haalt.

Maar dat er spelers zijn om je wat zorgen over te maken (vd Wiel, Pieters, Kuijt, vPersie, Robben oa), dat klopt wel. Overigens, je had ook gewoon Huntelaar mogen noemen, die staat in de basis en Schalke loopt wel goed.

Eind dit seizoen maken we de balans wel op. Overigens is het ook niet zo'n ramp als een speler niet alles speelt. Begint ie lekker fit aan het EK. Zo'n Robben kan echt niet moe zijn eind dit seizoen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zo kan je alles wel afkraken. En wat zeggen de prestaties van de club me? Het gaat om wat de spelers laten zien. Lekker boeiend dat Inter niet loopt, terwijl Sneijder voor Oranje een extreem hoog niveau haalt.

Maar dat er spelers zijn om je wat zorgen over te maken (vd Wiel, Pieters, Kuijt, vPersie, Robben oa), dat klopt wel. Overigens, je had ook gewoon Huntelaar mogen noemen, die staat in de basis en Schalke loopt wel goed.

Eind dit seizoen maken we de balans wel op. Overigens is het ook niet zo'n ramp als een speler niet alles speelt. Begint ie lekker fit aan het EK. Zo'n Robben kan echt niet moe zijn eind dit seizoen.

Ik heb Huntelaar niet genoemd, omdat ik denk dat van Marwijk zo zou spelen als iedereen fit is. Aan de ene kant ben ik positief dat spelers geblesseerd zijn, zo zijn ze fitter voor het EK. Maar aan de andere kant ben ik bang dat (belangrijke) spelers tijdens het EK geblesseerd zijn. Zie Affelay, het is maar de vraag of hij het EK haalt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Afellay is dan ook de enige die nu een twijfel is. En Robben, omdat Robben altijd een twijfelgeval is. Maar niemand weet hoe fit hij over 6 maanden is.

Ik zie het allemaal wel positief.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Afellay is dan ook de enige die nu een twijfel is. En Robben, omdat Robben altijd een twijfelgeval is. Maar niemand weet hoe fit hij over 6 maanden is.

Ik zie het allemaal wel positief.

Achja, we kunnen blijven discusseren en hopen maar Nederland wordt toch geen Europees kampioen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Naomi Watts schreef:

Verrassende basis xi van Man U. Benieuwd hoe dominant Liverpool is met Gerrard terug.

En ik heb mijn antwoord. 1-0 Gerrard. Schandalig dta deze vrije trap erin gaat.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Steven Gerrard

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Liverpool-United doet pijn aan de ogen, al kijk ik het pas vanaf na de rust.

Hoe die Giggs bang voor de vrije trap van Gerrard is waardoor de 1-0 valt, slecht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wees blij Jari. Vond de eerste helft nog slechter. Triest niveau dit. Was ook geen vrije trap natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tuurlijk Chicharito . 1-1

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Come on, Reds!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wees blij Jari. Vond de eerste helft nog slechter. Triest niveau dit. Was ook geen vrije trap natuurlijk.

Haha ja ik las al dat de eerste helft een parodie op voetbal moet zijn geweest. Nou gelukkig nog een puntje voor United. Maar het was echt slecht. Dat Liverpool ook, kocht voor een fortuin spelers het laatste jaar en hebben echt een waardeloze ploeg, op de voorhoede na.

Haha ik zie dit op een ander forum:

(afbeelding)

Vreselijk, die Italiaan als City coach. Zet ie dus Nasri, Dzeko, Aguero en Silva uit de basis

Bayern Munchen-Hertha is trouwens al 3-0 na een kwartier.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, word je niet vrolijker van. Die Mancini is de onwettige broer van van Marwijk geloof ik.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Kom nou, van Marwijk is zo erg nog niet. Hoe kun je Nasri, Dzeko, Aguero en Silva in vredesnaam uit de basis laten?

Vraag me ook af of Bert Nigel de Jong weer vast in de basis gaat zetten ooit, ook al doet hij het goed bij City.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik vind die twee vm's onbegrijpelijk.

Euhm Champions League plus Manchester United, lijkt me compleet begrijpelijk dat die op de bank zitten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Van Marwijk is een aanvallende tornado vergeleken met die Mancini.

Je kan van Bert zeggen wat je wil, maar er lopen voorin altijd 4 aanvallend ingestelde spelers. Maar als je zoals Mancini een dreamteam ter beschikking hebt, hoe kan je dan zo'n betonmiddenveld opstellen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een mannetje die Balo .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.