• 16.134 nieuwsartikelen
  • 179.468 films
  • 12.318 series
  • 34.178 seizoenen
  • 650.404 acteurs
  • 199.437 gebruikers
  • 9.403.292 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Waar slaat deze reactie op Dat hele artikel gaat over het feit dat er polls worden gehouden waar Mourinho niet meer zo positief uitkomt

Precies! Terwijl de genialiteit van de prijzen scheppende Portugees niet in woorden is te vatten wijst het klootjesvolk na 2 mindere potjes juist hem, The Special One, aan als schuldige. Hiermee houdt de briljante oefenmeester zijn spelers uit de wind; een erkende tactiek die het meesterbrein er al langer op na houdt. Jose Mourinho draagt het adagium 'heden hosanna, morgen kruisigt hem' als een man; aan het eind van het jaar houdt de sympathieke veldheer immers toch wel weer een cup omhoog waarna hetzelfde klootjesvolk hem weer aanbidt als de zoon van Ammon die hij is.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

aan het eind van het jaar houdt de sympathieke veldheer immers toch wel weer een cup omhoog waarna hetzelfde klootjesvolk hem weer aanbidt als de zoon van Ammon die hij is.

Hij zal best wel weer een Spaanse beker ofzo winnen ja...

Je doet net of hij elk jaar grote prijzen pakt. Bij Chelsea in 3-4 jaar ook ''maar'' 2 landstitels en geen CL. Bij Madrid tot nu toe ook geen landstitel of CL.

Barca is veel constanter. En sterker in de topduels. Dus de Spaanse liga gaat hij niet winnen. En in Europa mag hij hopen Barca te ontlopen, dan haalt hij misschien de finale. Al geef ik ze tegen Man United ook geen hele grote kans.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ach ja, 6 prijzen in 3 jaar Chelsea is inderdaad wat karig En als iemand dit seizoen het succes van het Catalaans straattheater kan doorbreken is het wel mijn held, Jose Mourinho.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Wat een onzin. Alderweireld/Vertonghen hebben de laatste 2 jaar de minste goals van alle clubs tegengekregen. Dit seizoen is de start wat minder, maar ze zijn echt zeer getalenteerd. Vertonghen gaat vanzelf weer zijn topniveau halen, hopelijk zaterdag alweer en Alderweireld wordt steeds beter. Alderweireld is ook nog erg jong, wordt alleen maar beter. Maar uiteraard vind jij ze overgewaardeerd.

Ik ben het met jou eens dat van der Wiel een goede back is. Maar jij kan niet ontkennen dat Steek echt veel ballen eruit heeft gehaald. Neem nou de wedstrijd tegen Real uit vorig jaar, de verdediging werd helemaal zoek gespeeld (wat niet raar is), maar Steek zorge ervoor dat het geen 8-0 was geworden. En als je nou Utrecht uit vorig jaar nam, toen was de verdediging van Ajax ook nergens. En neem Lyon, nee zo kan ik nog wel meerdere voorbeelden nemen dat de verdediging van Ajax gewoon nergens was. Volgens mij ook vorig jaar tegen Nec (waar Vermeer red) en Heerenveen uit.

Trouwens, jammer dat Utrecht eruit ligt. Misschien was ik vorige week toch te optimistisch over Utrecht. Verdedigend maakt het echt een zwakke indruk. Bovenberg is verdedigend redelijk, maar wat ik van hem heb kunnen zien kan hij niet opbouwen. Zullo is niet echt een verdediger maar meer een linkshalf/buiten (soort Drenthe geval). Van Dijk doet het goed! Nillson valt tot nu toe tegen, Vorstermans is beter. Wuytens misschien wij. En Sneijder en Martenson hebben misschien een goede wedstrijd gespeeld. Valt mij op dat het middenveld wordt overgeslagen, en dat er helemaal niet opgebouwd wordt. Alleen maar lange ballen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Precies! Terwijl de genialiteit van de prijzen scheppende Portugees niet in woorden is te vatten wijst het klootjesvolk na 2 mindere potjes juist hem, The Special One, aan als schuldige. Hiermee houdt de briljante oefenmeester zijn spelers uit de wind; een erkende tactiek die het meesterbrein er al langer op na houdt. Jose Mourinho draagt het adagium 'heden hosanna, morgen kruisigt hem' als een man; aan het eind van het jaar houdt de sympathieke veldheer immers toch wel weer een cup omhoog waarna hetzelfde klootjesvolk hem weer aanbidt als de zoon van Ammon die hij is.

Wie kan deze tekst voor mij vertalen? Ik kan helaas geen onzin lezen.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Foto's relschoppers Feyenoord gepubliceerd

Foto's relschoppers Feyenoord gepubliceerd | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Bij foto V11 staat de politie gewoon naast hem

Best jammer dat de politie niet op die ééncelligen heeft geschoten. Ben je van dat gedonder af.

Gaat het weer een stuk beter met Feyenoord, zowel financieel als sportief gaan die klojo's het weer vergallen.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Inderdaad. Volgende keer gewoon met scherp. Molotov cocktail in die groep en klaar. Kost je enkel een nieuwe glazen pui maar in 1 klap een stuk of honder van die mongolen naar de jachtvelden. Lijkt me heerlijk.

Foto's zijn vrij duidelijk trouwens. Hopelijk worden ze gepakt.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Wie kan deze tekst voor mij vertalen? Ik kan helaas geen onzin lezen.

Vreemd, het schrijven gaat je altijd zo goed af.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Briljant .

Voor de rest weinig mis met otherfool's betoog.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Standaard prietpraat van otherfool om het zielige gedrag van Mourinho goed te praten en andere trainers daar vervolgens wel op te veroordelen. Het is dan de laatste maanden ook verdacht rustig met otherfool en zijn Ajax bingo en wij weten allemaal waardoor dat komt. Hij is zelf een calimero fan!

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Afellay ligt er 6 maanden uit. Erg jammer.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Wernbloom is de afgelopen weken erg hard bezig de grootste matennaaier van de Nederlandse velden te worden. Hij steekt zelfs Toivonen naar de kroon. Het foute snorretje heeft ie ook al.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

And the crowd goes, *ooeeehh*

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Ajax bingo

Voetbalzone - De Boer ontevreden over Kuipers: 'Het was geen strafschop'

Even de weg kwijt, maar Frankie is voor de rest vaak wel reëel, zeker als je dat met De Pet vergelijkt.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

Lotingen:

Vitesse - ADO Den Haag

Roda JC - Ajax

FC Twente - Genemuiden

FC Dordrecht - AZ

PSV - FC Lisse

De Treffers - De Graafschap

Heracles Almelo - Berkum

Almere City - FC Eindhoven

Excelsior - GVVV

Achilles '29 - MVV

FC Zwolle - RKC Waalwijk

FC Oss - FC Den Bosch

Sparta - Nijkerk

Heerenveen - Harkemase Boys

Go Ahead Eagles - Feyenoord

NEC - Voldendam

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Voetbalzone - De Boer ontevreden over Kuipers: 'Het was geen strafschop'

Even de weg kwijt, maar Frankie is voor de rest vaak wel reëel, zeker als je dat met De Pet vergelijkt.

Met Frankie is het sowieso moeilijk om een bingokaart vol te krijgen, hij zegt altijd waar het op slaat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Met Frankie is het sowieso moeilijk om een bingokaart vol te krijgen, hij zegt altijd waar het op slaat.

Als een tang op een varken?

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

FillumGek schreef:

Lotingen:

Vitesse - ADO Den Haag

Roda JC - Ajax

FC Twente - Genemuiden

FC Dordrecht - AZ

PSV - FC Lisse

De Treffers - De Graafschap

Heracles Almelo - Berkum

Almere City - FC Eindhoven

Excelsior - GVVV

Achilles '29 - MVV

FC Zwolle - RKC Waalwijk

FC Oss - FC Den Bosch

Sparta - Nijkerk

Heerenveen - Harkemase Boys

Go Ahead Eagles - Feyenoord

NEC - Voldendam

Tegen wie moet Sparta Nijkerk nou?

Feyenoord uit bij Go Ahead, kan nog tricky worden, Feyenoord kennende.

Zou mooi zijn als Roda stunt tegen Ajax.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sparta Nijkerk moet naar Spangen. Dus Sparta - Nijkerk. Of prefereer jij Sparta - Sparta?

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Niet zo happen joh, Naomi.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik moet je echt eens wat minder serieus gaan nemen .

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Dacht dat je dat allang deed.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Kloteloting voor Ajax, Roda uit is lang voor hen reizen en ook lastig. Maargoed, van PSV-Lisse zou ik als PSV supporter anders ook niet vrolijk worden. Zal me ook worst wezen hoever Ajax in de beker komt. Europa en competitie is veel belangrijker.

Maar het zuurste nieuws is wel dat van Afellay. Kost hem waarschijnlijk het EK voetbal waar hij toch wel belangrijk had kunnen zijn. Oke, hij is geen kaliber Sneijder of Robben, totaal onvervangbaar, maar hij had een goede kans op een basisplaats als linksbuiten kunnen hebben. Hoop dat hij het nog haalt.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Nu je het zegt, ik had nog niet eens over het E.K. nagedacht. Maar wie weet speelt hij dan alweer een paar maanden en kan hij gewoon ingezet worden - een basisplaats heeft hij toch nog niet, als iedereen fit is.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Nu je het zegt, ik had nog niet eens over het E.K. nagedacht. Maar wie weet speelt hij dan alweer een paar maanden en kan hij gewoon ingezet worden - een basisplaats heeft hij toch nog niet, als iedereen fit is.

Hij heeft het laatste jaar wel vaak in de basis gestaan. En hij is een ideale invaller als linksbuiten of voor achter de spits.

Maar als hij er 6-9 maanden uit ligt....

oktober

november

december

januari

februari

maart

Dit is na 6 maanden. Dan moet hij toch ondertussen wel fit zijn, aangezien hij in juni al wedstrijdfit moet zijn.

Misschien kan hij een maand speling krijgen, maar als hij in april/begin mei niet fit is dan denk ik dat het niks meer wordt. Dan heeft hij alleen nog wat oefenduels van Oranje, wat te weinig is.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Hij stond in de basis, omdat er basisspelers ontbraken en er zo geschoven kon worden. Hopelijk ontbreken er tegen die tijd geen basisspelers bij Oranje.

Als het 9 maanden wordt, dan heeft hij een probleem ja. Dan maar meenemen als supersub.

Knisper

• 13042 berichten
  • 1280 stemmen

Robin van Persie was natuurlijk ook langs geblesseerd, al was niet iedereen van zijn prestatie op het WK overtuigd.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Zeer triets voor Ibi. Hoop voor hem en voor ons Nederlanders dat hij snel hersteld en kan vlammen op het EK. Mijn vader heeft 2x zijn kruisband gescheurd, daar wordt je echt niet blij van. Het zal er (net als met Robben vorig WK, die wel een lichtere blessure had) omgaan spannen of hij het EK gaat halen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Uitkijken Materny! Dadelijk ga je nog denken dat er wat te halen valt in Madrid!

http://www.ajaxshowtime.com...

Carvalho, Pepe, Coentrao en Marcelo allemaal niet beschikbaar komende dinsdag. Daarbij in het achterhoofd dat ze slecht draaien, en ook tegen Dinamo niet konden overtuigen. Ben ik te optimistisch als ik zeg dat een gelijkspelletje goed mogelijk is met bovenstaande opsomming?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het is niet alleen optimistisch maar ook erg naïef en dom.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.