• 16.132 nieuwsartikelen
  • 179.468 films
  • 12.318 series
  • 34.178 seizoenen
  • 650.404 acteurs
  • 199.434 gebruikers
  • 9.403.271 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Oei oei oei Ruiz mist de laatste penalty voor Fulham, Chelsea bekert door.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

Wat een slechte penalty reeks bij Graafschap - Utrecht

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Cesc . 2-2

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een kansen opeens voor Barca,

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

2-2. Ook wel terecht, Barca had kansen op de winst maar wel terecht dit.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Nou... ik ben tevreden

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

Puntje is goed. En dan aanstaande zaterdag tegen de man in vorm, Falcao Ben benieuwd!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, eerste verlies voor Barca. Falcao is al snel in vorm bij mijn Atleti . Ben benieuwd.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

Xavi en Iniesta kunnen wel inpakken

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Mourinho weer met zn semi complimentjes. Toch maar weer even sneertjes maken he Hij kan ook niet anders.

Ondanks al onze pogingen, misten we de dynamiek. Er zat echter geen snelheid in het duel. Dat kwam door de wissels en door het tijdrekken van de tegenstander

http://www.vi.nl/Nieuws-item/207923/Mourinho-maakt-zich-zorgen-na-nieuw-puntenverlies.htm

Dat is een compliment voor de tegenstander, ze hebben goed verdedigd. Maar het is ook te wijten aan het aantal geblesseerden en het feit dat het was toegestaan om overtredingen te simuleren."

Voetbalzone - Mourinho: 'Het was toegestaan om overtredingen te simuleren'

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Kan er niet iemand een bingokaart over Mourinho maken? Iemand? Otherfool?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Pep met drie verdedigers beginnen . Die vlieger gaat misschien op tegen een club uit het rechterrijtje, maar toch niet tegen Valencia man.... Goed herstelt in de tweede helft, maar was Alves gewoon vanaf de aftrap dertig meter naar achteren gepositioneerd dan had Barca de volle buit gepakt. Het enige gevaar van Valencia kwam immers van die linkerflank.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Kan er niet iemand een bingokaart over Mourinho maken? Iemand? Otherfool?

Hier nog eentje!

http://www.vi.nl/Nieuws-ite...

'Real Madrid wordt behandeld als een groep bandieten'

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Van de week verdedigde ik The Pathetic One nog eens, maar dit is wel bedroevend ja. Zielige, treurige vent. Maar dan hoor je bepaalde leden als otherfool nooit.

Real trouwens in een klein dipje. Kleine 0-1 op Zagreb en daarna 1 punt uit 2 competitiewedstrijden. Totaal 1 goal in de laatste 3 duels...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Van het weekend staan ze gewoon weer boven Barca en dan hoor je niemand meer .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3878 stemmen

Die bal stuitert toch gewoon achter de lijn of ben ik nu gek?

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Die bal stuitert toch gewoon achter de lijn of ben ik nu gek?

Leek mij ook, wel erg lastig te zien overigens op deze laag beeldkwaliteit.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Je ziet het krijt opstuiven dus op de lijn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Gepubliceerd op donderdag 22 september 2011 om 12:18

Miralem Sulejmani en Vurnon Anita kunnen zaterdagavond waarschijnlijk met Ajax voor eigen publiek tegen FC Twente voetballen. Beide spelers oefenden donderdag weer voluit op de training van de Amsterdamse club.

Trainer Frank de Boer kan het tweetal in zijn selectie opnemen als ze ook vrijdag de gehele oefensessie kunnen afwerken.

Sulejmani is razendsnel hersteld van een hamstringblessure die hij vorige week in de thuiswedstrijd tegen Olympique Lyon (0-0) opliep. Anita viel zondag tijdens de uitwedstrijd tegen PSV (2-2) uit met een enkelblessure.

Meevaller! Vooral dat Mickey 3 weken eerder terug is dan verwacht mag een wonder heten.

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee, jullie coach is lekker, beetje Krasic op de bank zetten .

Dat vind ik ook jammer. Maar Juventus heeft voor het eerst sinds tijden bijzonder veel kwaliteit in huis en dan met name in aanvallend opzicht. Ik ben wel benieuwd wanneer Elia een keer mag opdraven.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Sulejmani

Hele fijne meevaller inderdaad. Anita terug is ook een godsgeschenk, wetende dat Daley Blind anders linksback had gespeeld tegen Twente. Brrrr.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ah, de geniale tactiek van Jose Mourinho om bij een tegenvallertje de aandacht op zichzelf te vestigen en de spelersgroep te ontzien heeft weer eens grandioos gewerkt. The Special One zal er vanavond in zijn ongetwijfeld smaakvol ingerichte woonkamer een goed glas rood op nemen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3878 stemmen

stfuympos schreef:

Je ziet het krijt opstuiven dus op de lijn.

Volgens mij is de tijd van krijt opstuiven al een jaar of twintig verleden tijd.

Apollinisch

• 21300 berichten
  • 0 stemmen

Kan iemand me vertellen waarom er ook op z'n Fulhamshirt Bryan staat en niet gewoon Ruiz?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sulejmani

Hele fijne meevaller inderdaad. Anita terug is ook een godsgeschenk, wetende dat Daley Blind anders linksback had gespeeld tegen Twente. Brrrr.

Dat mag inderdaad nooit meer gebeuren. Niet tegen kleine behendige spelers als Lens, Musa of John. Vertonghen linksback en opa Ooijer in het centrum is ook nog altijd een optie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Apollinisch schreef:

Kan iemand me vertellen waarom er ook op z'n Fulhamshirt Bryan staat en niet gewoon Ruiz?

Ruzie met zijn vader (heeft zijn moeder bedrogen) en weigert sinds vorig seizoen met de naam van zijn vader (Ruiz dus) op het shirt te lopen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Van de week verdedigde ik The Pathetic One nog eens, maar dit is wel bedroevend ja. Zielige, treurige vent. Maar dan hoor je bepaalde leden als otherfool nooit.

Real trouwens in een klein dipje. Kleine 0-1 op Zagreb en daarna 1 punt uit 2 competitiewedstrijden. Totaal 1 goal in de laatste 3 duels...

Terwijl hij nu gewoon exact hetzelfde zegt, maar oke

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ruzie met zijn vader (heeft zijn moeder bedrogen) en weigert sinds vorig seizoen met de naam van zijn vader (Ruiz dus) op het shirt te lopen.

Inderdaad, was bij Twente ook al zo

otherfool schreef:

(quote)

Ah, de geniale tactiek van Jose Mourinho om bij een tegenvallertje de aandacht op zichzelf te vestigen en de spelersgroep te ontzien heeft weer eens grandioos gewerkt. The Special One zal er vanavond in zijn ongetwijfeld smaakvol ingerichte woonkamer een goed glas rood op nemen.

Waar slaat deze reactie op Dat hele artikel gaat over het feit dat er polls worden gehouden waar Mourinho niet meer zo positief uitkomt

Mourinho vestigt nergens de aandacht op zichzelf en geeft juist kritiek op de eigen ploeg en de tegenstander.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.