• 16.132 nieuwsartikelen
  • 179.468 films
  • 12.318 series
  • 34.178 seizoenen
  • 650.404 acteurs
  • 199.434 gebruikers
  • 9.403.271 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tiendalli .

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Wauw prachtige goal van Altidore

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Elm 2-0 via een penalty

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Luuk de Jong kopt 1-1 voor Twente binnen! Mooie uitslagen tot nu toe vanavond voor Nederland.

En AZ al 3-0

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Echt een topclub dat PSV. Zo doen de grote het ook, Man U, Real. Grote wedstrijd voor de boeg dit weekend, dus gewoon even afdoen als een formaliteit.

Ze krijgen het nog moeilijk tegen die Polen..

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Eerste helft was goed van PSV, tweede helft was heel slordig en verloren we de controle een beetje, zonder dat Legia echt gevaarlijk werd trouwens. Beroerd uitgespeelde counters en de rust kwam pas een beetje terug toen Ojo erin kwam voor Lens. Goede wissel van Rutten.

Matavz deed goed mee maar was nog niet echt opvallend. Marcelo speelde een goede pot.

Heeft iemand de struikelpartij van Manolev nog meegekregen? Als Van der Gijp daardoor nog niet opgekikkerd is weet ik het ook niet meer.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Als Van der Gijp daardoor nog niet opgekikkerd is weet ik het ook niet meer.

Dat was hij al na die mislukte hakbal van hem tegen VVV

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En die andere aankoop Diego maakt er 2-0 van. Geweldig voetballertje, onbegrijpelijk dat ie zo in de vergetelheid is geraakt.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

depri83 schreef:

Eerste helft was goed van PSV, tweede helft was heel slordig en verloren we de controle een beetje, zonder dat Legia echt gevaarlijk werd trouwens. Beroerd uitgespeelde counters en de rust kwam pas een beetje terug toen Ojo erin kwam voor Lens. Goede wissel van Rutten.

Matavz deed goed mee maar was nog niet echt opvallend. Marcelo speelde een goede pot.

Heeft iemand de struikelpartij van Manolev nog meegekregen? Als Van der Gijp daardoor nog niet opgekikkerd is weet ik het ook niet meer.

En dan heb je het nog niet over die vier, vijf werkelijk dramatische voorzetten. Wat was die man weer slecht zeg!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

AZ wel erg goed op dreef, ook knap van Twente trouwens.. Fulham is geen top natuurlijk, maar uit bij die Engelse clubs is het toch altijd lastig.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Neeeeeee!!!! Wie moeten we er nou neerzetten? Eriksen en dan Anita op het middenveld?

Ik zou Lukoki nemen. Enorm snel en dan met Boerrigter twee klassieke Ajax buitenspelers. Speelt erg goed momenteel in het 2e.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Zowel Ajax, PSV, AZ en Twente hebben het goed gedaan deze week. 2x winst, 2x gelijk tegen stevige tegenstanders.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hans Klavan. Sierd. Held .

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

De IKEA metafoor was dan weer een stuk minder.....

Maar het is inderdaad altijd lachen met Sierd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die IKEA metafoor was wel erg fout ja. Zo slecht dat ie toch wel leuk is .

Onderhond

• 87627 berichten
  • 12904 stemmen

Goed weekje voor de Belgische clubs, met als toetje Anderlecht die de Grieken op een satétje gespiest hebben

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heerlijke treffer van Bodmer trouwens. En M. Suarez ook benoemenswaardig tegen AEK .

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

otherfool schreef:

Dat valt reuze mee (als dat al relevant is). Voor 1000 euro zit je een week in een 5* hotel, inclusief retourvlucht. Onbekend maakt weer eens onbemind, maar ik vind de keuze voor Qatar fantastisch.

1000 euro voor een weekje vind ik persoonlijk vrij duur. Voor dat geld kan je veel meer binnen Europa. 2 weken all inclusive bijvoorbeeld. Dan is 1000 euro voor een West Europeaan misschien nog betaalbaar, maar Afrikanen, Zuid Amerikanen en Oost-Europeanen verdienen 1000 euro in een half jaar tijd.

Bij ons in het hotel zat een Deense man die voor hem en zijn gezin(4 personen) in totaal 750 euro kwijt was voor een week all inclusive in een 3 sterren hotel midden in Alanya(al waren wij Nederlanders wel wat meer kwijt natuurlijk). Dan kan je wel lang en breed lullen over dat Qatar niet duur is, maar vergelijk het maar is op zo'n manier.

Maar jij hebt sowieso een vrij aparte kijk op voetbal, dat een WK in Qatar gehouden wordt betekent dat er allerlei schema's en regels omver geworpen moeten worden. Alles voor het zakje geld...

Je kan het ook bv. in een normaal land organiseren, waar je op normale data(zomer) kan spelen en waar het ook betaalbaar is voor de normale man.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Je kan natuurlijk ook gewoon thuisblijven..... 130 euro per dag lijkt me een schappelijke prijs, voor 5* comfort. Het zijn natuurlijk de quadsafari's die je op kosten jagen.

vakantiemeter.nl?

Onderhond

• 87627 berichten
  • 12904 stemmen

rep_robert schreef:

Bij ons in het hotel zat een Deense man die voor hem en zijn gezin(4 personen) in totaal 750 euro kwijt was voor een week all inclusive in een 3 sterren hotel midden in Alanya

Al gaven ze het me gratis ...

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Tsjah, dat jij hier nu snobberig gaat zitten doen/je te goed voelt voor Turkije Onderhond verandert niets aan de prijzen.

Reinbo schreef:

Je kan natuurlijk ook gewoon thuisblijven..... 130 euro per dag lijkt me een schappelijke prijs, voor 5* comfort. Het zijn natuurlijk de quadsafari's die je op kosten jagen.

vakantiemeter.nl?

Het is een en al 5 sterren wat de klok slaat daar

Kan wel merken dat hier alleen rijke stinkerds in dit topic zitten die erg makkelijk over geld denken. Wil ik ook geen gezeur meer horen over kaartprijzen e.d. We zijn allemaal toch rijk....

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Tja, als je lekker thuis blijft kost het helemaal niks. Het is voor het gebodene gewoon niet duur. En speciaal voor jou en je Deense vrind zullen ze daar ook wel all-inclusive in een cheap-ass hostelletje hebben. Elke dag lekker shoarma eten. Ga je er op de fiets naar toe en dan kost het ook niks. Waar hebben we het over. Alsof een Afrikaanse sloeber wel naar de WK in Duitsland kon gaan...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Iemand betichten van snobberigheid terwijl je zelf gewoon gierig bent .

Dat jij niet een normaal bedrag wil uitgeven maar voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten maakt Qatar niet buitensporig duur. Iets wat je wel beweert.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Het is maar wat je normaal noemt natuurlijk. 1000 euro voor een weekje vakantie vind ik gewoon duur en zou ik nooit aan een vakantie van zo'n korte duur uitgeven.

Alsof iedereen zoveel geld heeft, zoveel mensen die niet naar de CL wedstrijden heen gaan van Ajax omdat het te duur is en vervolgens moet zo'n vakantie' tje naar Qatar voor een peperduur WK natuurlijk wel even 1,2,3 uit de mouwen geschud worden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ligt aan je leeftijd reppie. Als je een leuk baantje hebt en wat geld hebt, ga je vanzelf inzien dat comfortabel op vakantie gaan erg prettig kan zijn.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Het is maar wat je normaal noemt natuurlijk. 1000 euro voor een weekje vakantie vind ik gewoon duur en zou ik nooit aan een vakantie van zo'n duur uitgeven.

Ik zou dan maar nooit buiten Europa komen. Als je de halve wereld over wil vliegen ben je sowieso al een goed eind op weg. En niet elk WK kan in Zuidhorn en Haren georganiseerd worden. Een dergelijk reisje naar Rio gaat je gewoon grofweg hetzelfde kosten.

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Al gaven ze het me gratis ...

Ik val je niet direct aan alleen als deze uitspraak op ''snobberigheid'' gebaseerd is komt het wel een beetje ........ over.

Bedoel je wel wat ze denken dat je bedoelt.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Dat kan ook prettig zijn, dat ontken ik niet. Maar daar moet je wel wat geld voor hebben en hier wordt even gedaan alsof je voor een habbekrats in een 5 sterren hotelletje in het peperdure Qatar kan zitten. Een plek waar mensen in luxe leven en waar voetballers heen gaan om lekker te kunnen genieten van de rijkdom aan het einde van hun carriere.

Onderhond

• 87627 berichten
  • 12904 stemmen

Voor minder dan 1000EUR kom je anders niet makkelijk (ver) buiten Europa, wat dat verder te maken heeft met het wel/niet houden van een WK ergens ...

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ik zou dan maar nooit buiten Europa komen. Als je de halve wereld over wil vliegen ben je sowieso al een goed eind op weg. En niet elk WK kan in Zuidhorn en Haren georganiseerd worden.

Ben voor 375 euro naar Orlando gevlogen een paar jaar geleden. Zou dit soort dingen maar niet te hard roepen.

Daarnaast ga ik sowieso niet heen, maar ik denk dat er gewoon veel normaal publiek zal afhaken omdat het gewoon een duur grapje is. Lijkt me niet een heel raar statement, ik vrees toch voor halfvolle stadions.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.