• 16.134 nieuwsartikelen
  • 179.468 films
  • 12.318 series
  • 34.178 seizoenen
  • 650.404 acteurs
  • 199.437 gebruikers
  • 9.403.292 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Beargumenteer eens dan. Bescheidenheid is nooit het sterkste punt van die Portugees geweest.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij had gewoon kritiek op het optreden van de scheids. Over zijn bankrekening en looks heeft ie het niet gehad. Weer iets wat we er in Nederland bij gooien. Zielige vertoning. En dan zijn er ook nog mensen die dat ook nog eens geloven.

Apollinisch

• 21300 berichten
  • 0 stemmen

Kan het zijn dat je niet de hele persconferentie hebt gezien? VI verzint die citaten toch niet?

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hij had gewoon kritiek op het optreden van de scheids. Over zijn bankrekening en looks heeft ie het niet gehad. Weer iets wat we er in Nederland bij gooien. Zielige vertoning. En dan zijn er ook nog mensen die dat ook nog eens geloven.

Jij zit altijd alles goed te lullen, maar zo te lezen heeft hij het wel gezegd, zie ook buitenlandse bronnen. Jij bent er net als wij ook niet bij geweest.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Altijd weer lachen met Seniele Jopie:

NOS Sport - Weer conflict Cruijff en RvC Ajax

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Hele filmpje is hilarisch maar vanaf 3.40 barst hij na de 2-2 helemaal uit

Geniaal, maar tegelijk ook een idioot zeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Jij zit altijd alles goed te lullen, maar zo te lezen heeft hij het wel gezegd, zie ook buitenlandse bronnen. Jij bent er net als wij ook niet bij geweest.

Was jij nou diegene die zei dat je niet alles letterlijk op moet vatten laatst? Je meet ook wel met twee maten.

Nu video gezien en hij zegt het inderdaad. In dat geval zat ik er naast maar trek iig wel pas conclusies als ik het hem hoor zeggen. Maar wie zijn bebloede enkel heeft gezien snapt waarom hij zo'n irrationeel interview afgeeft.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Geblesseerde Sulejmani mist cruciale duels bij Ajax

Ajacied Miralem Sulejmani heeft aan de Champions League-wedstrijd van woensdag tegen Olympique Lyon (0-0) een hamstringblessure overgehouden. De verwachting is dat de kwetsuur de Servische aanvaller twee weken aan de kant houdt.

Sulejmani mist in ieder geval de Eredivisietoppers van zondag tegen PSV en volgende week zaterdag tegen FC Twente, alsmede het CL-duel van woensdag 27 september met Real Madrid.

Voor trainer Frank de Boer komt de blessure van Sulejmani op een ongelukkig moment, aangezien Lorenzo Ebecilio een schorsing uitzit en Aras Özbiliz nog niet wedstrijdfit is.

Neeeeeee!!!! Wie moeten we er nou neerzetten? Eriksen en dan Anita op het middenveld?

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

El Ham.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Serero.

De Jong hangend op rechts in een vrije rol kan ook, maar als je het Ajax spel wil spelen moet je gewoon iemand als rechtsbuiten opstellen. Ik vind dat Serero wel een keer een basisplaats verdiend. Ondanks dat ik Mickey een prima speler vind geeft hij weinig voorzetten. Misschien doet Serero dat beter. PSV en Twente mag je absoluut niet verliezen.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Waar is die Ozbiliz eigenlijk gebleven... Zijn invalbeurten vorig seizoen waren toch erg goed, iniedergeval al veel beter dan Ebecillio.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Was een tijd geblesseerd, is nu weer fit aan het worden. Ik hoop dat hij PSV uit haalt, leuk frivool spelertje.

Ebecilio is een ramp. Jammer dat Ajax hem niet eens verhuurd had aan NAC of RKC ofzo.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(embed)

Hele filmpje is hilarisch maar vanaf 3.40 barst hij na de 2-2 helemaal uit

Geniaal, maar tegelijk ook een idioot zeg.

Vreselijk gemaakt gedoe zeg. Totaal in scene gezet dit. Ligt er veel te dik op. Emote bij de buitenalandse commentatoren vind ik mooi, maar dit is echt te overdreven.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nee, dit is ''echt'' hoor, heb die man al vaker gezien. Die lui leven echt voor hun club. Vind het ook enorm overdreven, maar het is niet nep.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Vreselijk gemaakt gedoe zeg. Totaal in scene gezet dit. Ligt er veel te dik op. Emote bij de buitenalandse commentatoren vind ik mooi, maar dit is echt te overdreven.

In scene gezet? Was die 2-2 dan al bekend van te voren. Gewoon typisch gevalletje van zuidelijk overacting. Ik kan er wel om lachen (een seconde of 10, dan geloof ik het ook wel.)

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Ze moeten die idioot (Cruyff) ook niet zoveel eer gunnen. Gewoon opzouten met die klier, net als met El H.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ik bedoel dat ie het erom doet. Voor de publiciteit.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Helaas. De stenen en riemen vliegen al om je oren in Eindhoven. Achjaa als t voetbal nou maar fatsoenlijk is !

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Riemen? Krijgen we straks Polen te zien met de broek op de enkels?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Hmm Driesje Mertens logenstraft keer op keer mijn scepsis over hem. Lekker goaltje toch weer. Gelukkig heb ik Wijnaldum nog over om me lekker aan te ergeren.

PS van het onvolprezen sigaarsnor:

Daar kan Genee met zijn voorliefde voor jeugdzonden wel wat mee...

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

otherfool schreef:

Gelukkig heb ik Wijnaldum nog over om me lekker aan te ergeren.

Ben blij dat-ie weg is.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

PSV ook niet best zeg..

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Heb alleen de 2e helft gezien, maar erg matig en karig van PSV ja.

Nu hopen dat AZ en Twente winnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Echt een topclub dat PSV. Zo doen de grote het ook, Man U, Real. Grote wedstrijd voor de boeg dit weekend, dus gewoon even afdoen als een formaliteit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

3e minuut. Falcao . Atleti 1, Celtic 0.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Echt een topclub dat PSV. Zo doen de grote het ook, Man U, Real. Grote wedstrijd voor de boeg dit weekend, dus gewoon even afdoen als een formaliteit.

Ik noem het maar gewoon gebrek aan kwaliteit en mentaliteit als je thuis tegen zo'n karige tegenstander maar met 1-0 en matig spel wint.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Met zo'n grote wedstrijd voor de boeg vind ik het een kwaliteit en geef ze graag de voordeel van de twijfel. Maar qua spel niet echt indrukwekkend maar de drie punten zijn binnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.