• 16.142 nieuwsartikelen
  • 179.470 films
  • 12.319 series
  • 34.179 seizoenen
  • 650.406 acteurs
  • 199.439 gebruikers
  • 9.403.408 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

kos

• 46733 berichten
  • 8885 stemmen

Naomi Watts schreef:

Benfica - Man u mooiste pot, gevolgd door Villarreal - Bayern. Ik ga denk ik voor City - Napoli. Silva . Agüero . Maakt niet uit wat de tegenstander is, City zien spelen is sowieso een genot. Mijn favoriet voor deze CL.

Cavani .

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Da's ook geen verkeerde wedstrijd nee. Verschil is dat Benfica een goede kans maakt in haar groep. Voor Ajax zal vanavond al allesbepalend zijn. Een nederlaag lijkt me al fataal, een gelijkspel maakt het al heel moeilijk.

OVer de thuiswedstrijden maak ik me weinig zorgen. Daar kan ajax meestal iets extra's brengen en spelen ze vaak dwingend en goed. Het gaat vaak mis in de uitwedstrijden, waar ze zich regelmatig de kaas van het brood laten eten. Zoals tegen Marseille, Juve, Auxerre, Spartak en Bremen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

(quote)

Cavani .

Indeed. En Hamsik natuurlijk . Ongelofelijk dat ie nog bij Napoli zit, had allang bij een Europese topclub moeten zitten.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

happie schreef:

(quote)

OVer de thuiswedstrijden maak ik me weinig zorgen. Daar kan ajax meestal iets extra's brengen en spelen ze vaak dwingend en goed. Het gaat vaak mis in de uitwedstrijden, waar ze zich regelmatig de kaas van het brood laten eten. Zoals tegen Marseille, Juve, Auxerre, Spartak en Bremen.

Beste wedstrijd in de CL was vorig jaar uit tegen Milan, 0-2.

De slechtste thuis tegen Madrid, 0-4

Maar je hebt verder wel een punt ja. Ajax is in Europese uitduels vaak best matig. Maar je speelt nu ook wel op een niveau dat je thuis en uit kan verliezen, gezien de tegenstanders.

Overigens was Juventus uit niet zo verkeerd. Ajax had het al verpest door thuis met 1-2 te verliezen. Spartak idem. Helemaal van het veld geblazen maar wel heel dom 0-1 verliezen.

Ajax-Bremen was ook wel erg gaaf, was er die avond bij. Uit 3-0 verloren, thuis 3-1 winst, wat wel 6-1 had moeten zijn. Doodzonde toen. Omdat die Roger zo dom over een bal heen sprong waaruit Bremen kon scoren.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Redlop schreef:

(quote)

Precies, pas als ze achterstaan worden Matavs en Zeefuik gebracht om die kansen die in de eerste helft niet werden benut nu wel te benutten.

Bij NEC was Platje de eerste helft onzichtbaar ondanks een paar prima voorzetten. Dus dan kan Platje nog zo vaak meegetraind hebben... als hij onzichtbaar is en blijft, heb ik liever een niet ingetrainde centrumspits maar die er wel staat.

Ja want het was logisch geweest om Platje geen basisplaats te geven na zijn goede spel van de voorgaande weken...

Achteraf is het mooi wonen.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Pfff wordt morgen weer gezellig in Eindhoven met die idioten uit Polen. Heel de binnenstad zal wel weer in quarantine worden gesteld. Als PSV maar op 't veld in ieder geval wel van zich laat spreken met een ruime overwinning.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Beste wedstrijd in de CL was vorig jaar uit tegen Milan, 0-2.

De slechtste thuis tegen Madrid, 0-4

Maar je hebt verder wel een punt ja. Ajax is in Europese uitduels vaak best matig. Maar je speelt nu ook wel op een niveau dat je thuis en uit kan verliezen, gezien de tegenstanders.

Overigens was Juventus uit niet zo verkeerd. Ajax had het al verpest door thuis met 1-2 te verliezen. Spartak idem. Helemaal van het veld geblazen maar wel heel dom 0-1 verliezen.

Ajax-Bremen was ook wel erg gaaf, was er die avond bij. Uit 3-0 verloren, thuis 3-1 winst, wat wel 6-1 had moeten zijn. Doodzonde toen. Omdat die Roger zo dom over een bal heen sprong waaruit Bremen kon scoren.

Je heb uizonderingen inderdaad, zoals vorig jaar, maar Milan was toen al door toch? Dus dan kun je twijfelen over het fanatisme dat ze op dat moment hadden.

Die wedstrijd tegen Spartak thuis hadden ook moeten winnen inderdaad.

Bij Ajax - Bremen was ik toen ook. Ik had al kaartjes besteld, toen ze 3-0 verloren en daar baalde ik wel van. Gelukkig was het een geweldige wedstrijd en werd het nog aardig spannend.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dit is inderdaad wel een niveau waar je steken mag laten vallen. Ik vind wel dat ze een betere uitgangspositie hebben dan vorig jaar. Vorig jaar hebben ze zich ook bijna geplaatst en hebben ze het misschien laten liggen bij Auxerre uit.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Wat een pokke wedstrijd gister bij Barca zeg. Eerste vijftien minuten waren leuk, toen werd het gewoon niet leuk meer. Barca creërde weinig en AC Milan kon gewoon niet beter. Wat was ik toch nog blij dat Silva in de laatste minuut de gelijkmaker binnenkopte. Verder had Dani Alves donker rood en 20 wedstrijden mogen hebben voor die tackle. Ongeloofelijk dat een scheids daar geel voor geeft, durft hij soms geen rood te geven? Verder moeten Pedro en Busquets zich niet zo aanstellen, wat een jankers. Messi irriteerde mij gelukkig niet, Xavi vind ik een geweldenaar en het was toch leuk om te zien dat Puyol terug het veld in kwam. Wat een held.

Toch maakte Barca geen indruk, en lijkt het voor Spanje ook niet goed uit te zien. Club en land zijn echt niet in goede doen. Xavi die wordt ook een dagje ouder, en ik geloof nooit dat Fabregas zijn niveau kan halen.

Verder vond ik Milan wel redelijk, alleen Cassano was echt dubbel en dwars dramatisch. Ook die rechtsback vond ik niet denderend. Maar met Nesta en Silva heb je echt een goed blok achterin. Heb me altijd al gevraagd waarom Milan geen poging heeft gedaan om Stekelenburg te halen. Abbiati (?) keepte gister echt niet slecht, maar is toch al 34 jaar. Seedorf en Pato begonnen overigens goed, maar het niveau werd wel minder naarmate de wedstrijd vorderde.

Verder hoop ik voor het Nederlands voetbal dat Ajax doorgaat. Maar ik zie hun zelfs met een beetje pech laatste worden in de poul. Real wordt 1e, dat staat vast. Lyon is denk ik wel beter dan Ajax, en Zagreb kan op een goeie dag ook Ajax wel verslaan denk ik.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

$pecial schreef:

Pfff wordt morgen weer gezellig in Eindhoven met die idioten uit Polen. Heel de binnenstad zal wel weer in quarantine worden gesteld. Als PSV maar op 't veld in ieder geval wel van zich laat spreken met een ruime overwinning.

Of het wordt gezellig in Utrecht. Kan mij nog goed Legia tegen Utrecht in 2002 herinneren. Dit is de eerste keer sinds die zwarte dag dat Legia weer naar Nederland komt om te voetballen (die supporters zijn volgens mij wel vaker met Ado uit naar Utrecht afgereisd). Denk niet dat het er inderdaad lekker aan toe gaat, de Uefa moet zulke clubs gewoon verbieden om uitpubliek mee te nemen.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

En worden 4000 Polen verwacht.. 1600 maximaal kunnen in het uitvak. Verder supporters van ADO den haag en Sporting Charleroi. Conclusie, het wordt een tering zooi. Jammer maar inderdaad verbieden zulke clubs van deelname.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

$pecial schreef:

En worden 4000 Polen verwacht.. 1600 maximaal kunnen in het uitvak. Verder supporters van ADO den haag en Sporting Charleroi. Conclusie, het wordt een tering zooi. Jammer maar inderdaad verbieden zulke clubs van deelname.

Ja, en zouden ook wel supporters van Juve en Club Brugge tussenzitten. Legia stond een paar jaar geleden volgens mij nog op de zwarte lijst van de Uefa. Vind het onbegrijpelijk dat de Uefa gewoon niet verbiedt om uitsupporters mee te nemen. Je weet namelijk dat het een tiefus zooi wordt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tja, dan moet je ze sowieso niet het EK laten organiseren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

$pecial schreef:

Wat een onzin. Je moet niet de club erop afrekenen dat een groep idioten juist die club uitkiest. Gewoon keihard aanpakken die gasten en bij een overtreding paar weken vastzetten. 'Supporters' probleem is een maatschappelijk probleem, niet iets dat je enkel de club kan verwijten.

Kijk naar de rellen in HvH. Zogenaamde feyenoord supporters, terwijl die club in geen velden of wegen te bekennen was en bij de wedstrijden van de club is het al jaren rustig. Loten ze volgend jaar Brugge of zo, dan komen die idioten weer uit hun holen.....

Chucky92 schreef:

(quote)

Vind het onbegrijpelijk dat de Uefa gewoon niet verbiedt om uitsupporters mee te nemen. .

Dat is al een beter idee.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Tja, dan moet je ze sowieso niet het EK laten organiseren.

Gaat ook nergens over nee, een EK in zo'n land houden.

Maar goed, verbazen we ons nog over vreemde keuzes?

EK in Polen, WK in Qatar?

Er zijn helaas voor de UEFA meer belangen dan de welzijn van de bezoekers.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Blijft een verschrikkelijk verhaal:

Nesu: "Ik droom alleen maar over lopen" - VoetbalPrimeur.nl

Hoop echt dat Nesu ooit nog normaal kan functioneren. Helemaal goed zal het nooit komen, maar beter dan dit moet het toch worden!

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Rutten lijkt weer voor Marcelo te kiezen: 'Ik vaar mijn eigen koers'

Woensdag, 14 september 2011 om 13:38

Na het puntenverlies tegen VVV-Venlo kreeg Fred Rutten opnieuw de nodige kritiek te verwerken. De coach van PSV verving zijn keeper en centrale verdediger, terwijl hij Tim Matavz op de bank liet beginnen. Rutten lijkt echter niet van plan om veel te gaan veranderen.

Donderdagavond speelt PSV in de Europa League tegen Legia Warschau en Matavz lijkt nu wel in de basis te gaan beginnen. Andreas Isaksson moet echter Przemyslaw Tyton weer voor zich dulden, zo bevestigde Rutten al, en Timothy Derijck lijkt opnieuw op de bank plaats te moeten nemen. Rutten lijkt opnieuw voor Marcelo te gaan kiezen.

“Ik heb een verantwoordelijkheid naar de spelers. Natuurlijk snap ik dat mensen een mening hebben, maar ik vaar mijn eigen koers ten aanzien van de groep”, zei Rutten tegenover het Eindhovens Dagblad. Marcelo was even geblesseerd, maar is inmiddels weer fit.

Fred De man die Ajax kampioen gaat maken haha.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Mag Derijck wel spelen? Hij heeft toch EL met Ado gespeeld?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Gaat ook nergens over nee, een EK in zo'n land houden.

Maar goed, verbazen we ons nog over vreemde keuzes?

EK in Polen, WK in Qatar?

Er zijn helaas voor de UEFA meer belangen dan de welzijn van de bezoekers.

Polen is gewoon een probleem omdat de maffia en hooligans daar de hele voetbalwereld in handen hebben.

Qatar is welvarend, geen groot voetballand maar vind ik nog wel plausibel. Zuid Afrika ging onverwacht goed maar Polen is wel even iets anders. Kan niet goed gaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Chucky92 schreef:

Blijft een verschrikkelijk verhaal:

Nesu: "Ik droom alleen maar over lopen" - VoetbalPrimeur.nl

Hoop echt dat Nesu ooit nog normaal kan functioneren. Helemaal goed zal het nooit komen, maar beter dan dit moet het toch worden!

Vreselijk inderdaad, en dan ook nog zijn nederige houding. Ik hoop ook dat ie er bovenop komt. Zeer spijtig.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Polen is gewoon een probleem omdat de maffia en hooligans daar de hele voetbalwereld in handen hebben.

Qatar is welvarend, geen groot voetballand maar vind ik nog wel plausibel. Zuid Afrika ging onverwacht goed maar Polen is wel even iets anders. Kan niet goed gaan.

Polen heeft een matige infrastructuur en er is rondom hun voetbal erg veel mis. Vreemde keuze.

Qatar blijft ook belachelijk. Het is daar bloedheet, zaken als homo zijn of alcohol drinken is daar niet toegestaan en het is maar de vraag of het niveau hoog kan zijn door de warmte. Kan je wel stadions verkoelen, maar ploegen moeten ook nog trainen. En fans moeten de hele dag buiten lopen...

Zuid Afrika was ook een enorme gok, mag Blatter blij zijn dat het allemaal goed ging.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Chucky92 schreef:

Mag Derijck wel spelen? Hij heeft toch EL met Ado gespeeld?

Derijck is nu inderdaad wel speelgerechtigd, maar Rutten is zo koppig om Marcello weer op te stellen. Met of zonder Marcello, ze moeten makkelijk kunnen winnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Qatar blijft ook belachelijk. Het is daar bloedheet, zaken als homo zijn of alcohol drinken is daar niet toegestaan en het is maar de vraag of het niveau hoog kan zijn door de warmte. Kan je wel stadions verkoelen, maar ploegen moeten ook nog trainen. En fans moeten de hele dag buiten lopen...

Schandalig. Mag je daar niet dronken worden? Kom op zeg, als dat het ergste is. En genoeg landen waar je geen homo mag zijn. Kwalijk maar dit als excuus aan voeren om er geen ek te organiseren is bespottelijk.

Zuid Afrika was ook een enorme gok, mag Blatter blij zijn dat het allemaal goed ging.

Zolang je het goed organiseerd is het te doen. En de organisatie was ook dik in orde.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Schandalig. Mag je daar niet dronken worden? Kom op zeg, als dat het ergste is. En genoeg landen waar je geen homo mag zijn. Kwalijk maar dit als excuus aan voeren om er geen ek te organiseren is bespottelijk.

Voetbalsupporters drinken nu eenmaal graag, daar hoeven we niet raar over te doen. Dus dan is Qatar een heel vreemde keuze als je een beetje aan je supporters denkt. Qua klimaat als qua regelgeving. En dat je in andere landen geen homo mag zijn is helemaal niet relevant. Daar wordt geen WK gehouden, in Qatar wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Voetbalsupporters drinken nu eenmaal graag, daar hoeven we niet raar over te doen. Dus dan is Qatar een heel vreemde keuze als je een beetje aan je supporters denkt. Qua klimaat als qua regelgeving. En dat je in andere landen geen homo mag zijn is helemaal niet relevant. Daar wordt geen WK gehouden, in Qatar wel.

Maar hier, in het land waar je geen moslim mag zijn, drugs toegestaan is, en je vrouwen mag verkopen achter het raam vind je wel ok? Of jij houdt je ook uit principe niet meer bezig met de eredivisie?

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Maar hier, in het land waar je geen moslim mag zijn, drugs toegestaan is, en je vrouwen mag verkopen achter het raam vind je wel ok? Of jij houdt je ook uit principe niet meer bezig met de eredivisie?

Hier mag je Moslim zijn, mag je voor uit komen en je mag je geloof aanbidden. Je zit nu opzichtig te provoceren, maar je lult gewoon onzin. En prostitutie is overal in de wereld. Overigens mag je het in Nederland maar op een paar plekken nog. Dat is niet te vergelijken met het verbieden van bv homofilie.

Je zit echt weer ouderwets tegendraads te doen, maar als je een beetje nadenkt dan weet je dat Qatar geen slimme locatie is door het klimaat en de enorm strenge regelgeving.

De enige reden dat Qatar is gekozen is omdat ze het meeste geld hebben betaald onder de tafel.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Ben benieuwd waar deze dicussie naar toe gaat.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

mikey schreef:

Ben benieuwd waar deze dicussie naar toe gaat.

Nergens, want ik ben er wel weer klaar mee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Hier mag je Moslim zijn, mag je voor uit komen en je mag je geloof aanbidden. Je zit nu opzichtig te provoceren, maar je lult gewoon onzin.

Evenveel als jou overigens.

En prostitutie is overal in de wereld.

Dat zeker, alleen hier legaal.

Overigens mag je het in Nederland maar op een paar plekken nog. Dat is niet te vergelijken met het verbieden van bv homofilie.

Het zijn beiden ethische grenzen, moet niet zoveel verschil in zitten.

Je zit echt weer ouderwets tegendraads te doen, maar als je een beetje nadenkt dan weet je dat Qatar geen slimme locatie is door het klimaat en de enorm strenge regelgeving.

Haha, en dat af komend van jou. Wereld op zijn kop.

Tja, en Brazilianen spelen liever niet in een oord waar het veel kouder is. Genoeg afkomsten die prima in die omstandigheden kunnen voetballen.

En de regelgeving in Qatar geldt niet eens voor de stadions. Dat is de jurisdictie van de FIFA.

De enige reden dat Qatar is gekozen is omdat ze het meeste geld hebben betaald onder de tafel.

Dus?

Maar je bent er wel weer klaar mee lees ik. Altijd met stompzinnige posts komen, en als je daarmeeg econfronteerd wordt ben je er wel klaar mee .

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

$pecial schreef:

Bevriend met de Haagse matjes, dus je kan al wel raden wat voor niveau die rotte club uit Warschau heeft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.