• 16.142 nieuwsartikelen
  • 179.471 films
  • 12.319 series
  • 34.179 seizoenen
  • 650.406 acteurs
  • 199.439 gebruikers
  • 9.403.538 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Haha, Fer begint nu toch wel echt lachwekkend te worden.

(quote)

Kan hij achterin in de rij bij Kuijt, Drenthe en De Guzman. Benieuwd of er eentje van terug gaat keren.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Groep A toch ook? Bayern en City met twee vingers in de neus.

Waarschijnlijk wel, maar er zit ieder geval geen zwakke ploeg bij. Ik zie alle vier de ploegen daar wel punten verspelen.

Maar zo'n groep als van Barca en Milan met daarbij 2 C niveau clubs, da's boring.

Het lukt bijna niet meer, echte verrassingen in de groepsfase zien. Tijd dat er vrije lotingen gaan komen.

Gewoon Real, Man Utd, AC Milan en Bayern Munchen in 1 pot stoppen!

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Barbara

kos

• 46733 berichten
  • 8885 stemmen

LOL, had El Kabir gescoord tegen Roma? Haha

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ja ja

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Vd Gijp over 2 weken weer bij VI

kos

• 46733 berichten
  • 8885 stemmen

Barbara het Ajaxmutsje begrijpt er niets van dat (heel toevallig een) PSV'er die 2 keer heeft meegetraind niet meteen in de basis staat. Was volgens haar het meest opvallende van de week zelfs.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, daar had ze wel een punt. Tegen VVV had ik Matavz ook gewoon in de basis gezet. Samen met tegen Warschau donderdag had hij 2 duels tegen mindere ploegen om te wennen voor de kraker van zondag.

kos

• 46733 berichten
  • 8885 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

We hadden het de eerste keer al gelezen hoor...

Jaja, kut T-mobile weer.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ik had het al gewist, zag dat jij je bericht al had verwijderd

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een heerlijke speler blijft Leon Best toch . Geen 0-1 maar duurt niet lang meer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nou, en nu al vier 100% kansen van QPR overleefd. Kan niet lang goed gaan.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat een heerlijke speler blijft Leon Best toch .

Familie van?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een poes op het veld . Origineel staaltje spelbederf .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Familie van?

Haha nee. Was het maar waar dan was ie vast stukken beter. Deze Best is nuttig voor de magpies maar ook niet meer dan dat, Ik wil wel eens overenthousiast worden .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha, die Taylor. Het gezichtsveld van de keeper blokkeren terwijl hij de muur wil positioneren. Briljant .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

0-0. Ik had op een winst gehoopt maar meer zat er niet in. Newcastle wint één punt en blijft nog ongeslagen. Koesteren dan maar.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Waardeloze wedstrijd Naomi. Zeker van Newcastlezijde erg tegenvallend. Wel lekker voor Krul. 1 doelpuntje tegen in vier wedstrijden. Al hoefde hij vandaag geen moeilijke ballen te pakken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Behoorlijk waardeloos inderdaad, vooral van Newcastle meer verwacht en hadden gewoon meer moeten brengen. Wel lekker voor Krul, ook al had ie niet veel moeten pakken inderdaad. QPR wel de vele betere mogelijkheden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Quido schreef:

KNVB is echt van het padje af; Meeuwis slechts drie wedstrijden geven, Ebecilio durven te schorsen, terwijl bijv. Looms in die wedstrijd iets deed wat veel meer naar rood neigde. Vooral de schorsing van Meeuwis is typerend voor de KNVB: zulk soort aanslagen worden veel te soft behandeld.

Was duidelijke rode kaart maar drie wedstrijden is wel prima. Was geen bewuste doodschop was simpelweg te laat. Rood maar zie vele ergere (en bewustere) dingen gebeuren op de velden die minder zwaar bestraft worden.

Knisper

• 13042 berichten
  • 1280 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dan toch wel oprecht geinteresseerd wat je ervaring is. Zelf in het arbitersvak gezeten?

Niet serieus. Ik heb wel jaren bij mijn voetbalclub gefloten en de cursussen gedaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Niet serieus. Ik heb wel jaren bij mijn voetbalclub gefloten en de cursussen gedaan.

Genoeg grond om te weten waarover je praat. bedankt voor je reactie.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Ach we moeten de scheidsrechters ook niet teveel met de grond gelijk maken. We moeten er zelf maar eens gaan staan, dan zien we pas echt hoe moeilijk het is. Cursusje of niet, het menselijk oog is niet te trainen. Ook niet met een cursus.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Heb zelf ook vier jaar voor de KNVB gefloten, dus ik weet wat het is. Toch zie je regelmatig dingen voorbij komen waarvan je je afvraagt hoe het vier man kan ontgaan.

Veel hangt af van de positie van de scheids. Zelf zie je natuurlijk vier herhalingen vanuit vier verschillende standpunten en dan zie je vaak maar op een of twee echt duidelijk wat er gebeurd.

Maar goed, alle clubs en coaches hebben boter op hun hoofd. Hadden ze na de Lampard goal op het WK maar door moeten zetten toen de deur van de electronische hulpmiddelen op een kier leek te staan, maat die boor hebben ze (conservatief als de voetbal wereld is) zelf ook afgehouden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Fuck Barca - Milan, Dortmund - Arsenal natuurlijk. Götze en Kagawa .

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nou, daar had ze wel een punt. Tegen VVV had ik Matavz ook gewoon in de basis gezet.

Ik ook ja. Matavs hoeft zelfs helemaal niet meegetraind te hebben om tegen VVV in de basis te beginnen. Een voorzet is een voorzet.

kos

• 46733 berichten
  • 8885 stemmen

Vind ik echt onbegrijpelijke onzin, maar ja.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Redlop schreef:

(quote)

Ik ook ja. Matavs hoeft zelfs helemaal niet meegetraind te hebben om tegen VVV in de basis te beginnen. Een voorzet is een voorzet.

Je zag zondag in de tweede helft meerder keren wel dat de ploeg nog nooit met Matavz had samen gespeeld. Enkele steekballen en passes die niet of verkeerd werden begrepen.

Daarnaast was dat de reden ook niet dat PSV punten verspeelde.

kos

• 46733 berichten
  • 8885 stemmen

Nogal logisch dat het aardig wat scheelt als een speler nog nooit heeft meegetraind. Waarom zou je anders uberhaupt trainen met zn allen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.