- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Kan hij achterin in de rij bij Kuijt, Drenthe en De Guzman. Benieuwd of er eentje van terug gaat keren.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Waarschijnlijk wel, maar er zit ieder geval geen zwakke ploeg bij. Ik zie alle vier de ploegen daar wel punten verspelen.
Maar zo'n groep als van Barca en Milan met daarbij 2 C niveau clubs, da's boring.
Het lukt bijna niet meer, echte verrassingen in de groepsfase zien. Tijd dat er vrije lotingen gaan komen.
Gewoon Real, Man Utd, AC Milan en Bayern Munchen in 1 pot stoppen! 
kos
-
- 46733 berichten
- 8885 stemmen
LOL, had El Kabir gescoord tegen Roma? Haha
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Vd Gijp over 2 weken weer bij VI 
kos
-
- 46733 berichten
- 8885 stemmen
Barbara het Ajaxmutsje begrijpt er niets van dat (heel toevallig een) PSV'er die 2 keer heeft meegetraind niet meteen in de basis staat. Was volgens haar het meest opvallende van de week zelfs.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Nou, daar had ze wel een punt. Tegen VVV had ik Matavz ook gewoon in de basis gezet. Samen met tegen Warschau donderdag had hij 2 duels tegen mindere ploegen om te wennen voor de kraker van zondag.
kos
-
- 46733 berichten
- 8885 stemmen
We hadden het de eerste keer al gelezen hoor...
Jaja, kut T-mobile weer.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik had het al gewist, zag dat jij je bericht al had verwijderd 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een heerlijke speler blijft Leon Best toch
. Geen 0-1 maar duurt niet lang meer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou, en nu al vier 100% kansen van QPR overleefd. Kan niet lang goed gaan.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wat een heerlijke speler blijft Leon Best toch
.
Familie van? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een poes op het veld
. Origineel staaltje spelbederf
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Familie van?
Haha nee. Was het maar waar dan was ie vast stukken beter. Deze Best is nuttig voor de magpies maar ook niet meer dan dat, Ik wil wel eens overenthousiast worden
.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, die Taylor. Het gezichtsveld van de keeper blokkeren terwijl hij de muur wil positioneren. Briljant
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
0-0. Ik had op een winst gehoopt maar meer zat er niet in. Newcastle wint één punt en blijft nog ongeslagen. Koesteren dan maar.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Waardeloze wedstrijd Naomi. Zeker van Newcastlezijde erg tegenvallend. Wel lekker voor Krul. 1 doelpuntje tegen in vier wedstrijden. Al hoefde hij vandaag geen moeilijke ballen te pakken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Behoorlijk waardeloos inderdaad, vooral van Newcastle meer verwacht en hadden gewoon meer moeten brengen. Wel lekker voor Krul, ook al had ie niet veel moeten pakken inderdaad. QPR wel de vele betere mogelijkheden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
KNVB is echt van het padje af; Meeuwis slechts drie wedstrijden geven, Ebecilio durven te schorsen, terwijl bijv. Looms in die wedstrijd iets deed wat veel meer naar rood neigde. Vooral de schorsing van Meeuwis is typerend voor de KNVB: zulk soort aanslagen worden veel te soft behandeld.
Was duidelijke rode kaart maar drie wedstrijden is wel prima. Was geen bewuste doodschop was simpelweg te laat. Rood maar zie vele ergere (en bewustere) dingen gebeuren op de velden die minder zwaar bestraft worden.
Knisper
-
- 13042 berichten
- 1280 stemmen
Dan toch wel oprecht geinteresseerd wat je ervaring is. Zelf in het arbitersvak gezeten?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Genoeg grond om te weten waarover je praat. bedankt voor je reactie.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Ach we moeten de scheidsrechters ook niet teveel met de grond gelijk maken. We moeten er zelf maar eens gaan staan, dan zien we pas echt hoe moeilijk het is. Cursusje of niet, het menselijk oog is niet te trainen. Ook niet met een cursus.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Heb zelf ook vier jaar voor de KNVB gefloten, dus ik weet wat het is. Toch zie je regelmatig dingen voorbij komen waarvan je je afvraagt hoe het vier man kan ontgaan.
Veel hangt af van de positie van de scheids. Zelf zie je natuurlijk vier herhalingen vanuit vier verschillende standpunten en dan zie je vaak maar op een of twee echt duidelijk wat er gebeurd.
Maar goed, alle clubs en coaches hebben boter op hun hoofd. Hadden ze na de Lampard goal op het WK maar door moeten zetten toen de deur van de electronische hulpmiddelen op een kier leek te staan, maat die boor hebben ze (conservatief als de voetbal wereld is) zelf ook afgehouden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fuck Barca - Milan, Dortmund - Arsenal natuurlijk. Götze en Kagawa
.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Nou, daar had ze wel een punt. Tegen VVV had ik Matavz ook gewoon in de basis gezet.
Ik ook ja. Matavs hoeft zelfs helemaal niet meegetraind te hebben om tegen VVV in de basis te beginnen. Een voorzet is een voorzet.
kos
-
- 46733 berichten
- 8885 stemmen
Vind ik echt onbegrijpelijke onzin, maar ja.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Ik ook ja. Matavs hoeft zelfs helemaal niet meegetraind te hebben om tegen VVV in de basis te beginnen. Een voorzet is een voorzet.
Je zag zondag in de tweede helft meerder keren wel dat de ploeg nog nooit met Matavz had samen gespeeld. Enkele steekballen en passes die niet of verkeerd werden begrepen.
Daarnaast was dat de reden ook niet dat PSV punten verspeelde.
kos
-
- 46733 berichten
- 8885 stemmen
Nogal logisch dat het aardig wat scheelt als een speler nog nooit heeft meegetraind. Waarom zou je anders uberhaupt trainen met zn allen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.