• 16.142 nieuwsartikelen
  • 179.471 films
  • 12.319 series
  • 34.179 seizoenen
  • 650.406 acteurs
  • 199.439 gebruikers
  • 9.403.571 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Met Matavz hadden ze ook gewoon gelijk gespeeld. het ligt echt aan de verdediging als je 3-3 speelt. Normaal gesproken, als je als PSV zijnde 3x scoort, dan moet je van VVV winnen. Zeker als je 2-0 bij de rust voor staat.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Vond hem ook leuk, leuk genoeg om het laatste stuk van vi over te slaan i.i.g. Gelukkig zat het wel goed met die tien minuten reclame.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Waar wij het moeten doen met mensen als Marcel Brands, Martin van Geel, Jan van Halst en Danny Blind gooit Mansfield Town het over een heel andere boeg.

http://www.bluesqfootball.c...

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe, zal de aflevering straks eens terugkijken. Had gister geen zin VI te onderbreken. Heb in de reclame een stukje gezien met Derksen bij de bioscoop. Blijft een prachtige gozer die Derksen.

Is Isabelle zijn dochter ofzo?

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Vrouw...

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

iemand dit nog opgevallen.....

PSV haalde deze zomer negen nieuwe spelers binnen en de medewerkers van de club moeten de nieuwe krachten nog leren kennen. Afgelopen weekend speelde Georginio Wijnaldum zijn vijfde competitiewedstrijd voor de Eindhovenaren in een shirt met Wijnaldem op de rug. Een behoorlijke spelfout dus, waar de jeugdinternational de medewerkers vast op heeft gewezen.

Behoorlijk klunzig....

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Het is wachten op ''Ver'' in een Twenteshirtje

Linke keuze, aangezien dit al zijn 3e huwelijk is

Nu effe Waar is de Mol? met Derksen terugkijken:

SBS 6 - Waar is de Mol? - S2011 - Programma Gemist - sbs6.nl

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Thanks voor de link, had de uitzending ook gemist. Op termijn eens terugkijken.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Irritant dat De Mol echt constant overal om zit te lachen op een neppe manier. Verder wel een erg leuke uitzending waarbij ik me buiten dat niet eens aan Johnny de Mol stoor. En Derksen is cool, blijft echt een geweldige persoonlijkheid, ook buiten de tafel van VI.

Dapper trouwens hoe hij over de dood van zijn 1e vrouw praat. Enorm triest, ik leef dan wel mee met hem.

PS Cruijff zit vanavond bij Pauw en Witteman. Misschien wel boeiend.

bozzy

• 2161 berichten
  • 670 stemmen

Cruijff=altijd boeiend!

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Het is wachten op ''Ver'' in een Twenteshirtje

(quote)

Linke keuze, aangezien dit al zijn 3e huwelijk is

Nu effe Waar is de Mol? met Derksen terugkijken:

SBS 6 - Waar is de Mol? - S2011 - Programma Gemist - sbs6.nl

Nja zijn eerste vrouw is overleden en zijn tweede huwelijk was meer uit troost na het overlijden en de gelijkenis in de situaties. Hier is hij toch ook al heel lang mee getrouwd dacht ik zo uit mn hoofd.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Irritant dat De Mol echt constant overal om zit te lachen op een neppe manier. Verder wel een erg leuke uitzending waarbij ik me buiten dat niet eens aan Johnny de Mol stoor. En Derksen is cool, blijft echt een geweldige persoonlijkheid, ook buiten de tafel van VI.

Dapper trouwens hoe hij over de dood van zijn 1e vrouw praat. Enorm triest, ik leef dan wel mee met hem.

PS Cruijff zit vanavond bij Pauw en Witteman. Misschien wel boeiend.

Prima uitzending maar wel beetje overbodig. Werkelijk alles wat hij vertelt heeft hij al eens eerder verteld. Daarom toch vooral een herhalingsoefening.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Prima uitzending maar wel beetje overbodig. Werkelijk alles wat hij vertelt heeft hij al eens eerder verteld. Daarom toch vooral een herhalingsoefening.

Zijn verhaal over de dood van zijn vrouw heeft hij nooit zo open verteld. Ik wist niet dat ze van de trap gevallen was en dat in het ziekenhuis de stekker eruit gehaald werd.

En verder was het vooral een aflevering waarbij je eens een andere Derksen zag. Geen voetbalverhalen, maar over Amerika, muziek en zijn eigen leven.

Derksen is over 3 jaar hoogstwaarschijnlijk wel van de buis af. Da's toch wel bijzonder jammer, dan kan je VI wel opdoeken.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Vind ik meer de schuld van de Mol, die zich blijkbaar niet erg in Derksen heeft verdiept. Hij had op z'n minst wel het interview met Yolanthe kunnen bekijken als voorbereiding. Desondanks vind ik Derksen hier wel puurder overkomen en kan ik genieten van momenten op zo'n veranda.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Mhow, misschien is het wel goed dat iemand die niks met voetbal heeft eens met Derksen praat.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Derksen is over 3 jaar hoogstwaarschijnlijk wel van de buis af. Da's toch wel bijzonder jammer, dan kan je VI wel opdoeken.

Naast het nieuws dat hij altijd van z'n redactie door krijgt vind ik hem maar bijzonder weinig toevoegen. Zo inconsequent als de pest, z'n standaardzin 'die heeft er helemaal niks van gebakken', het standaard afbranden van z'n vijanden en het de hand boven hoofd houden van z'n vriendjes beginnen me allemaal behoorlijk te vervelen. Ik kijk het programma ondanks Derksen.

Waar is de Mol was dan wel weer mooi om te zien.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Vind het wel altijd grappig dat Derksen zo loopt te zeiken over spelers met hun koptelefoon/oortjes in, terwijl die zelf 10.000 cd's in de kast heeft staan Juist hij zou dan toch moeten weten dat muziek erg ontspannend kan werken (in dit geval voor spelers voor aanvang van een wedstrijd)

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Wat is dat nou voor een vergelijking? Die spelers zonderen zich helemaal af. Derksen zal op de VI redactie niet met een koptelefoon op zitten te werken.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Wat maakt het nou uit of een speler voor een wedstrijd even naar muziek luistert en zich zo nog even kan ontspannen

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Die spelers staan na afloop voor de camera ook regelmatig met een koptelefoon. Nogal asociaal. Niemand zegt dat ze niet in de kleedkamer er naar mogen luisteren.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die spelers staan na afloop voor de camera ook regelmatig met een koptelefoon. Nogal asociaal. Niemand zegt dat ze niet in de kleedkamer er naar mogen luisteren.

Je oortjes in terwijl je met iemand praat is gewoon asociaal.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Jammer dat Ibra mist.

Apollinisch

• 21300 berichten
  • 0 stemmen

Hoe vaak komt dat voor dan? Wel regelmatig spelers met een grote koptelefoon om hun nek ja, maar wat daar asociaal aan is...

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zijn verhaal over de dood van zijn vrouw heeft hij nooit zo open verteld. Ik wist niet dat ze van de trap gevallen was en dat in het ziekenhuis de stekker eruit gehaald werd.

En verder was het vooral een aflevering waarbij je eens een andere Derksen zag. Geen voetbalverhalen, maar over Amerika, muziek en zijn eigen leven.

Je vergeet de spoilers.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat helemaal suf is: van Bommel vandaag op de persconferentie in een net pak, met stropdas. Hangt er zo'n dom ding om zijn nek.

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

PATO!

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

Eeeh Barca? Blij als Pique en Puyol er weer zijn...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.