• 16.142 nieuwsartikelen
  • 179.471 films
  • 12.319 series
  • 34.179 seizoenen
  • 650.410 acteurs
  • 199.439 gebruikers
  • 9.403.584 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Is meestal zo met een no-look pass, dat je eerst even de situatie leest. Is wel zo handig als je een pass wilt versturen. Had wel degelijk effect, als ie de richting in had gekeken waar ie naar passte had de verdediger er gewoon een voetje tegenaan kunnen zetten.

Wat een speler die Maher en wat staat AZ goed te spelen. Beetje jammer dat iedere AZ supporter deze opstelling vorig jaar al wou, daarmee bedoel ik dus Wernbloom niet op 10 zetten maar als verdedigende middenvelder inzetten. Net als het feit dat iedereen zag dat Schaars elke corner en vrije trap verneukte en we dus bijna nooit uit een standaard situatie scoorde. Dit seizoen is het juist het tegenovergestelde. Verbeek heeft dus eindelijk het licht gezien, of juist niet, want eigenlijk is alles in gang gezet door het vertrek van Schaars.

(quote)

Weet het niet zeker meer maar volgens mij stond er nog een verdediger naast Viergever, dus dan vind ik geel terecht. En Boni's tweede geel was gewoon een schwalbe, niks mis met die gele kaart dus. De penalty van AZ was ook een penalty, dus ik vond de beste man juist goed fluiten.

Dat iedere vorm van objectiviteit ten opzichte van alles wat met AZ te meken heeft je vreemd is, dat wist ik al een tijdje. Of je kent de spelregels niet, dat kan ook nog natuurlijk. Zelfs de scheidsrechter gaf na de wedstrijd toe dat het geen schwalbe was, dus waar praat je in vredesnaam over?

Verder is die pass inderdaad zwaar overschat. er lag een gat van 20 meter en Beerens lag al 10 meter voor op zijn directe tegenstander. Mijn demente schoonmoeder had die pass nog aan laten komen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Haha die Guidetti, wat een mannetje zeg. Dat is nou precies wat Feyenoord nodig heeft, iemand met ballen en een iets te grote bek.

Die hebben ze al genoeg gehad, oa met Babovic.

Feyenoord heeft er juist een paar nodig die hun mond houden en met de voeten spreken.

Prima zege van Feyenoord overigens vandaag. Knappe goal van El Ahmadi. Vrees toch dat Feyenoord wel op een 6e of 7e plek kan eindigen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Babo is al weg hoor . Verwacht dat Guidetti beiden gaat doen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Coach Gasperini zet Sneijder op de reservebank

Wesley Sneijder moet de seizoensopener van Internazionale tegen Palermo vanaf de bank beginnen. Coach Gian Piero Gasperini kiest voor een 4-3-3 systeem en schaart de spelverdeler bij de aanvallers.

In de voorhoede van de Nerazzuri geeft Gasperini de voorkeur aan Diego Forlán, Diego Milito en Mauro Zárate boven de Oranje-international. Op het middenveld spelen Esteban Cambiasso, Yuto Nagatomo en Dejan Stankovic.

Op een persconferentie daags voor de ontmoeting met Palermo, die zondag om 20.45 uur begint, liet Gasperini al weten dat Sneijder wellicht buiten de basis kon gaan vallen. 'Ik zie hem als een aanvaller. Als hij niet speelt, zal Internazionale niet in elkaar storten.'

Sneijder als aanvaller? Dan heb je er niet veel kaas van gegeten. Ik denk dat hij zijn keuze gaat betreuren.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Belachelijk inderdaad. Sneijder moet ook zo snel mogelijk uit dat anti voetballand weg naar een echte competitie. Zonde dat hij niet naar Man Utd is gegaan van de zomer.

kos

• 46733 berichten
  • 8885 stemmen

Uiterst merkwaardige keuze.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Prima zege van Feyenoord overigens vandaag. Knappe goal van El Ahmadi. Vrees toch dat Feyenoord wel op een 6e of 7e plek kan eindigen.

Wat wil je nou? Dat Feyenoord in het tweede rijtje eindigt, of dat ze snelweer een echte concurrent voor Ajax en PSv worden?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Man U lijkt hem niet erg te missen trouwens.

Verder inderdaad nogal ridicuul. Maar daar zal Gasperini ook wel snel achter komen.

kos

• 46733 berichten
  • 8885 stemmen

Nee, Man U heeft hem idd niet echt nodig.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Wat wil je nou? Dat Feyenoord in het tweede rijtje eindigt, of dat ze snelweer een echte concurrent voor Ajax en PSv worden?

Lastig, beetje leedvermaak is nooit weg he

Op den duur hoop ik weer dat Ajax en Feyenoord samen en alleen om de titel spelen, like in the old days.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo'n Gasperini moet toch gelijk in een gesticht. Kansloos.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vreselijke en zeikerige oude lullen tv zeg, dat Studio Voetbal Nu weet ik weer waarom ik het zelden keek..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mulder snapt het inzake George. Slaat weer eens de spijker op de kop, een kundigere man is er niet voor dit soort programma's.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

Palermo Dat zal Gasperini leren Sneijder uit de basis te laten, pff...

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Bizar, koste wat het kost Sneijder willen behouden en dan erg leuk op de bank zetten. Ik denk dat Moratti daar niet blij mee zal zijn want zijn prijskaartje zal ook vrij snel dalen !

Zowiezo is Sneijder 1 van de beste middenvelder op dit moment !

4-3 voor Palermo

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De kwestie Sneijder was dom maar het scheelde er nu vooral defensief aan. Ook niet iets waar Sneijder wat aan gedaan had. Aanvallend was het meer dan prima.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Ik ken die Gasperini helemaal niet maar als ik dit zo zie denk ik: puur Italiaanse coach. Sneijder zien als aanvaller en Nagatomo als middenvelder en die dan samen opstellen met Cambiasso en Stankovic. 7 Man die het tegenhouden en de drie voorin zoeken het lekker uit.

Met tactiek heeft het geen zak te maken.

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

Milan gelijk, Inter verloren, Juventus een klinkende zege. Heerlijk begin .

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Tweede rijtje uiteraard. Domme vraag

Naomi Watts schreef:

Mulder snapt het inzake George. Slaat weer eens de spijker op de kop, een kundigere man is er niet voor dit soort programma's.

Was ook niet meer dan een lullig reflexje nadat die Graafschap speler vervelend op hem ging hangen. Zwaar overdreven gedoe inderdaad.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Tonypulp schreef:

Vreselijke en zeikerige oude lullen tv zeg, dat Studio Voetbal Nu weet ik weer waarom ik het zelden keek..

Was inderdaad weer enorm nutteloos. En toch heb ik dit seizoen alle afleveringen nog gezien

Ik heb vooral een enorme hekel aan Arno Vermeulen. Gatver, zwaar irritante betweter. Snap ook niet waarom de chef sport NOS daar steeds aan moet schuiven. En dan heb ik die hockeyeikel Tom vh Hek nog niet eens genoemd. Hoe krijgen ze het voor elkaar om zoveel oninteressante mensen bij elkaar te krijgen? Ik wil Hugo Borst terug!

Jan Mulder is wel Tenminste iemand met kritische noten en een niet zo duffe visie op alles.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Vd Vaart niet in Europa League

Van de Vaart komt in ieder geval tot aan de winterstop niet uit voor Tottenham in de Europa League. Trainer Harry Redknapp vond het niet nodig om de Nederlander hiervoor in te schrijven.

'De Europa League is ondergeschikt aan de Engelse competitie', aldus de trainer. Van der Vaart kampt momenteel met een hamstringblessure en staat voorlopig langs de kant.

Tottenham gaat het opnemen tegen PAOK Saloniki, Rubin Kazan en Shamrock Rovers.

Toch wel jammer, maar wel logisch. Misschien ook maar beter voor hem zelf, aangezien hij veel te vaak een blessure heeft. Kan hij nu steeds een week herstellen na een wedstrijd. Met het oog op het EK niet zo verkeerd. En die 6 pouleduels zijn toch vaak oninteressant. De EL is vooral na de winterpauze de moeite waard.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

'De Europa League is ondergeschikt aan de Engelse competitie', aldus de trainer.

En toch is het precies de EL waar Tottenham ook dit jaar weer voor gaat strijden in Engeland..... Tevens zie ik een club als Tottenham best in staat om de EL met de huidige selectie een keer te winnen. In de CL hebben ze uiteraard weinig te zoeken.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

'De Europa League is ondergeschikt aan de Engelse competitie', aldus de trainer.

En toch is het precies de EL waar Tottenham ook dit jaar weer voor gaat strijden in Engeland..... Tevens zie ik een club als Tottenham best in staat om de EL met de huidige selectie een keer te winnen. In de CL hebben ze uiteraard weinig te zoeken.

Het ging ze vorig seizoen toch redelijk af, niet?

In de categorie 'ploegen die niets te zoeken hebben in de Champions League' zijn er betere voorbeelden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lees net dat het Zaterdag weer tijd is voor een clash tussen West Ham en Millwall . Maar nu eerst het maandagavond spektakel. Queens Park Rangers versus Newcastle United .

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik heb vooral een enorme hekel aan Arno Vermeulen. Gatver, zwaar irritante betweter.

Betweter? Bij discussies hoor je er zo nu en dan tegenin te gaan. Vind hem dat juist te weinig doen. Best een sympathieke man, met vaak een duidelijk verhaal, zonder al te veel franje (het is ook geen VI ). Hugo Borst terug zou wel fijn zijn ja. Gelukkig hebben we Jan Mulder nog.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Betweter? Bij discussies hoor je er zo nu en dan tegenin te gaan. Vind hem dat juist te weinig doen. Best een sympathieke man, met vaak een duidelijk verhaal, zonder al te veel franje (het is ook geen VI ). Hugo Borst terug zou wel fijn zijn ja. Gelukkig hebben we Jan Mulder nog.

Nee, Vermeulen is een kwal. Enorm overtuigd dat hij het allemaal wel weet. Daarnaast heeft hij een vervelende attitude. Het zegt wat dat ik die man vervelender vind als Tom vh Hek en Y Mulder.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Vd Vaart, Modric, Gomes, Adebayor, Bale...hoe kan je nou zeggen dat de Spurs er niks te zoeken hebben? In vergelijking met het huidige Arsenal is dit Tottenham echt klasse zelfs. Ze hebben alleen een stroeve start.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vreemd statement inderdaad.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Overigens snap ik die ploegen niet, vooral in Italië. Ben je een subtopper en haal je EL voetbal, stel je niet steeds dan de beste ploeg in dat toernooi op, want de competitie zou belangrijker zijn. Maar waar spelen die ploegen nou het hele jaar voor? Maximaal EL voetbal, want CL redden ze toch nooit. Maar als je het dan haalt dan vind je het niet meer zo belangrijk, om daarna weer in de competitie voor EL voetbal te spelen

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Overigens snap ik die ploegen niet, vooral in Italië. Ben je een subtopper en haal je EL voetbal, stel je niet steeds dan de beste ploeg in dat toernooi op, want de competitie zou belangrijker zijn. Maar waar spelen die ploegen nou het hele jaar voor? Maximaal EL voetbal, want CL redden ze toch nooit. Maar als je het dan haalt dan vind je het niet meer zo belangrijk, om daarna weer in de competitie voor EL voetbal te spelen

Eén plaats hoger op de eindranglijst van de Premier League levert al 800.000 ton (in ponden) op terwijl je in de EL van geluk mag spreken als je quitte speelt. En mocht het onverhoopt voorkomen dat je een rampjaar hebt en degradeert dan kost je dat helemaal klauwen met geld. En mocht je nou eens een geweldig jaar hebben en CL haalt dan levert dat natuurlijk ook veel meer op. Vandaar dat de prioriteit bij de competitie ligt en niet in de weinig aantrekkelijke EL.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.