- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik dacht een knappe goal, maar het was een strafschop?
haha ja. Ik laat het wat mooier klinken dan het is
.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Effe pronken, Ajax en Feyenoord zijn als enige ongeslagen in de competitie
Toch leuk voor de 2 grootste clubs van het land.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Onbegrijpelijk. Binnen 5 minuten de wereld op z'n kop.
Na rust natuurlijk niet goed uit de kleedkamer maar 2 werelddoelpunten van VVV kun je weinig aan doen. Manolev was weer dramatisch (ongelooflijk wat kan die jongen dom verdedigen maar op 5 minuten na kun je de ploeg weinig kwalijk nemen behalve het afmaken van de kansen.
Misschien een tip voor het scheidsrechterskorps. Let even op de makkelijke wijze waarop de Nigerianen van VVV altijd naar de grond gaan.
Kan een PSV-deskundige mij uitleggen waarom Fred Rutten Matavs niet in de basis zette?
Pas 2x meegetraind. Niet dat ik deskundig ben hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Effe pronken, Ajax en Feyenoord zijn als enige ongeslagen in de competitie
Toch leuk voor de 2 grootste clubs van het land.
Het lijkt weer eventjes op vroeger ja
.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Kan een PSV-deskundige mij uitleggen waarom Fred Rutten Matavs niet in de basis zette?
Omdat het de laatste wedstrijden lekker liep met Lens in de spits en Labyad vanaf rechts.. En zoals gezegd pas 2x meegetraind.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Onbegrijpelijk. Binnen 5 minuten de wereld op z'n kop.
Na rust natuurlijk niet goed uit de kleedkamer maar 2 werelddoelpunten van VVV kun je weinig aan doen. Manolev was weer dramatisch (ongelooflijk wat kan die jongen dom verdedigen maar op 5 minuten na kun je de ploeg weinig kwalijk nemen behalve het afmaken van de kansen.
Misschien een tip voor het scheidsrechterskorps. Let even op de makkelijke wijze waarop de Nigerianen van VVV altijd naar de grond gaan.
Pas 2x meegetraind. Niet dat ik deskundig ben hoor.
Die mislukte hakbal van Manolev, episch
O wat jammer dat vd Gijp morgen niet bij VI zit haha.
Manolev, Bouma en Marcelo, PSV onwaardige spelers. Hopelijk spelen ze alledrie tegen Ajax. Boerrigter op Manolev zie ik zeker zitten.
En depri, natuurlijk kan je wat tegen 2 wereldgoals doen. Die 3-2 was geniaal, maar moet je zien hoeveel ruimte die Yoshida kreeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit zal 'm wel heel goed doen. Fijn dat Manolev daar aan denkt, veel beter dan een fruitmandje.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dit zal 'm wel heel goed doen. Fijn dat Manolev daar aan denkt, veel beter dan een fruitmandje.
We kunnen dit seizoen eens uitzoeken wie de Manolev bokaal (slechtste speler) gaat verdienen 
Ik nomineer alvast de naamgever zelf, Marcelo en Breuer.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Manolev, Bouma en Marcelo, PSV onwaardige spelers. Hopelijk spelen ze alledrie tegen Ajax. Boerrigter op Manolev zie ik zeker zitten.
En depri, natuurlijk kan je wat tegen 2 wereldgoals doen. Die 3-2 was geniaal, maar moet je zien hoeveel ruimte die Yoshida kreeg.
Dat vind ik nog niet eens het ergste. De manier waarop Cullen keer op keer bij hem weg draaide ongelooflijk. Dat je het één keer gebeurd en er daarna van leert maar 4 à 5 keer stapt hij te snel in waardoor Cullen makkelijk kan wegdraaien.
Wel bijna een assist op z'n naam trouwens met een voorzet op maat op Matazv die hem net niet goed genoeg raakte.
Bouma en Marcelo deden niet veel fout vandaag, hoewel Marcelo natuurlijk meer druk had moeten zetten op Nwofor bij het doelpunt. Bij wie en hoe Yoshida vandaan kwam heb ik niet meer direct voor ogen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
We kunnen dit seizoen eens uitzoeken wie de Manolev bokaal (slechtste speler) gaat verdienen 
Vergeet de geblesseerde Swerts niet
. Breuer is ook wel topkandidaad in optima forma ja.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Dan voeg ik Blind er aan toe
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
PSV-Ajax wordt zondag wel leuk. Beide teams hebben 7 tegengoals, maar wel fors veel goals zelf gemaakt. Benieuwd of de grote jongens aan beide kanten dan op gaan staan.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Wedstrijd niet kunnen zien maar leuk middagje voor de debutanten van Feyenoord!
PSV natuurlijk weer lachwekkend, maar toch ook wel knap werk van VVV. Zullen die de rol die Excelsior vorig jaar had, namelijk het moeilijk maken en goed presteren tegen topclubs nu hebben overgenomen...
Begin het ook wel een beetje zielig te vinden voor Utrecht nu, na 5 minuten al 1-0 achter tegen directe degradatie kandidaat Excelsior.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Ik denk dat het een knotsgekke competitie gaat worden dit seizoen. Zoals je ziet kan er daadwerkelijk alles gebeuren. Ik geniet er gewoon van van onze 'simpele' Eredivisie.
Volgende week de echte kraker
ik ben dr bij!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
PSV-Ajax
Ajax-Twente
Groningen-Ajax
Ajax-AZ
Ajax-Feyenoord
Roda-Ajax
Utrecht-Ajax
Onze opgebouwde buffer van een paar punten is geen overbodige luxe als je kijkt welke ploegen we de komende 2 maanden achter elkaar (!!) in de Eredivisie treffen 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Wedstrijd niet kunnen zien maar leuk middagje voor de debutanten van Feyenoord!
PSV natuurlijk weer lachwekkend, maar toch ook wel knap werk van VVV. Zullen die de rol die Excelsior vorig jaar had, namelijk het moeilijk maken en goed presteren tegen topclubs nu hebben overgenomen...
Begin het ook wel een beetje zielig te vinden voor Utrecht nu, na 5 minuten al 1-0 achter tegen directe degradatie kandidaat Excelsior.
Lachwekkend?
Voordat ze er twee werelddoelpunten inschieten totaal geen moeite met VVV gehad. Als je het niet gezien hebt, moet je er ook niet over oordelen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Lachwekkend?
Voordat ze er twee werelddoelpunten inschieten totaal geen moeite met VVV gehad. Als je het niet gezien hebt, moet je er ook niet over oordelen.
Kom nou, 3-3 daar spelen is lachwekkend. Ik kan het weten, de 2-2 van Ajax daar was net zo lachwekkend. En VVV heeft zeker 5 kansen gehad die erin hadden gemogen. Dat van de 3 goals er 2 van absoluut topniveau zijn doet daar niks vanaf. Ze werden ook enorm matig verdedigd. Na de rust was PSV gewoon slecht en mag je blij zijn dat je niet verloor. Voor de rust had het al 0-4 moeten zijn.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Lachwekkend?
Ik oordeel dat de uitslag lachwekkend is. Als je ziet dat een (wat zou moeten zijn) kampioenskandidaat gelijkspeelt tegen een (wat zou moeten zijn) degradatiekandidaat is dat voor veel mensen toch lachwekkend?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ontkennen dat het lachwekkend is.... dát is pas lachwekkend 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Oké oké, ik was wat te snel. Ik erger me er alleen aan wanneer mensen reageren op wedstrijden die ze niet gezien hebben. Maar het is inderdaad lachwekkend om een 3-3 uitslag te zien als je ziet hoe de eerste helft verliep.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Rot weekend. Ben blij dat ik niet naar het stadion ben gegaan. Heb NAC al een paar keer van Feyenoord zien verliezen. Vaak komen ze voor, zoals nu, maar uiteindelijk gaat het bijna altijd fout.
En gezien de uitslagen wordt het wel een heel makkelijk jaar voor Ajax. Komen ze september goed door, dan kan de titelstrijd voor de winterstop beslist zijn.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Heb je de post van mij net gezien met het komende programma? Komen we september EN oktober goed door, dan staan we er erg goed voor. Komende twee weken wordt enorm belangrijk, 2x tegen de titelconcurrentie. Twee keer winnen zou briljant zijn, maar uit tegen PSV teken ik normaal eigenlijk voor een punt.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Heb je de post van mij net gezien met het komende programma? Komen we september EN oktober goed door, dan staan we er erg goed voor. Komende twee weken wordt enorm belangrijk, 2x tegen de titelconcurrentie. Twee keer winnen zou briljant zijn, maar uit tegen PSV teken ik normaal eigenlijk voor een punt.
Een punt? Tegen 3 PSV-onwaardige verdedigers en met de magische Eriksen tegenover hen. 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Een punt? Tegen 3 PSV-onwaardige verdedigers en met de magische Eriksen tegenover hen.
Zolang de Boer blijft geloven dat Janssen controlerend moet spelen en de Jong in de basis moet en Anita niet, zal dit Ajax niet op volle toeren raken. Irritant dat elke supporter het ziet, maar de trainer niet.
Daarnaast is PSV uit traditioneel een draak van een wedstrijd van onze kant 
Alleen bij de 1-5 en de 4-3 speelde Ajax goed.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3713 stemmen
Ajax heeft er meestal wel wat meer zin in tegen de top ploegen. Ik zie het nog wel gebeuren dat Ajax meer dan redelijke resultaten halen tegen PSV en Twente en we opeens 3 punten laten liggen tegen Groningen. Gister ook, dan mag de opstelling niet helemaal top zijn, maar als je gewoon met de hoogste versnelling start prik je er 2 in voor rust en wacht je in de tweede helft rustig af en prik je die 3e erbij. Maar Ajax doet het liever andersom en wacht eerst tot hun scoren en gaat dan een paar tandjes hoger spelen. Als dat veranderd is Ajax met kerst 10 punten los van de nummer 2.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Mannetje die Assaidi vanmiddag weer.
Mooiste moment het afmaken nadat hij is teruggefloten voor buitenspel.
Die nieuwe spits uit Uruguay van Groningen Texeira vanmiddag beetje onzichtbaar ingevallen behoudens een geweldige omhaal die maar net naast ging. Smaakt naar meer.
kos
-
- 46733 berichten
- 8885 stemmen
Leuk hoor, VVV
, zowel tegen Ajax als PSV zo'n wedstrijd spelen.
Heerlijk voor het publiek, dat moet ik bij ons thuis nog maar zien.
kos
-
- 46733 berichten
- 8885 stemmen
Haha die Guidetti, wat een mannetje zeg. Dat is nou precies wat Feyenoord nodig heeft, iemand met ballen en een iets te grote bek.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Indeed. Zijn provocerende manier van juichen is ook wel fijn
. Fraaie actie ook van Assaidi en ook wel benieuwd naar meer van die Texeira.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mooi voetbalweekend, maar ik vrees dat we die punten voorsprong zo weer kwijt zijn als we zoals gisteren spelen..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.