• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.474 films
  • 12.322 series
  • 34.184 seizoenen
  • 650.438 acteurs
  • 199.444 gebruikers
  • 9.403.734 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Waarom krijgt die geel eigenlijk?

Onderhond

• 87629 berichten
  • 12905 stemmen

Spelbederf?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

moviemafketel schreef:

Waarom krijgt die geel eigenlijk?

Staat stil tijdens aanloop. Mag niet. Als penalty had gezeten had die ook niet geteld

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Meteen ook maar 2e geel voor schwalbe dan

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

En daar gaat het WK2018 (Edit:2022) naar toe?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Al Ahly is niet russisch hoor.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

2022 bedoel ik. (Qatar of daar in de buurt)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wel een verschil tussen Qatar en Egypte hoor .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kan je nagaan, in Qatar zijn ze waarschijnlijk nog slechter.....

PS. Staan die neven van de Sjeik daar nog in de spits?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het blijft nu een hele modale ploeg. Er lopen een paar talenten, maar spelers van het niveau Mertens en Strootman heb je niet meer. En Utrecht is ook enorm in de breedte uitgeroomd. Silberbauer, Nesu, Wolfswinkel, Vorm...bijna al je klasse kan er nu niet meer spelen.

Mertens wordt in mijn ogen overschat, vorig jaar was die meestal de slechtste van het veld. Strootman is inderdaad niet te vervangen. Nesu is helaas onder omstandigheden niet inzetbaar, maar mocht het ongeluk niet gebeurt zijn, dan had die deze zomer verkocht moeten worden. Van Wolfswinkel heeft nooit wat gepresteerd, eerste klas kut voetballer. En Vorm pakte ook geen punten meer voor Utrecht. Iedereen doet wel of Utrecht vorig jaar zulke goede voetballers had, maar met dat elftal haalde Utrecht niet eens Europees. Ik denk dat als het een beetje gaat lopen bij mijn FC, dat 8e plaats er best in zit.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Maar hoger eindigen dan Feyenoord?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Maar hoger eindigen dan Feyenoord?

Noem mij eens spelers die van Feyenoord die mee zouden kunnen doen in de top van de Eredivisie. Ik denk dat ik bij Utrecht dan Wuytens (gewoon een solide goede verdediger, die best bij een club als PSV zou pasen) noem, Mulenga (spreekt voor zich), Asare (spreekt voor zich) en misschien Gerndt (zaten Feyenoord en Twente ook achteraan).

Ik denk dat ik bij Feyenoord dan alleen Vlaar kan opnoemen, en misschien in potentie later de Vrij en Carbral.

Achja, Feyenoord begint goed, Utrecht matig. Als Utrecht goed was begonnen en Feyenoord matig hadden weer mensen geroepen dat Utrecht boven Feyenoord eindigt...

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Ik heb het puur over de selectie. En we hoeven deze niet te vergelijken met PSV, Ajax, of Twente, we hebben het over de vergelijking Utrecht - Feyenoord.

De Vrij zou direct in de basis staan bij Utrecht. Vind hem eigenlijk nu al beter dan Vlaar, alleen is Vlaar meer een leider.

El Ahmadi in zijn huidige vorm is erg sterk. Bakkal zou bij Utrecht ook in de basis staan. Ik verwacht ook wat van de talenten Cabral, Clasie en Mokotjo (die bij Utrecht ook zomaar een basisplaats zouden kunnen krijgen). Guidetti is afwachten, maar denk niet dat hij slechter is dan Castaignos.

Bij Utrecht kan ik eigenlijk op Mulenga en Asar geen speler opnoemen, die echt sterk zijn.

Ik wil wel een dvd'tje inzetten - welke club eindigt hoger.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Niet echt een handige uitspraak van (W.) Sneijder tegenover van Marwijk: (ook al zit er een kern van waarheid in)

Sneijder: "Met Mourinho heeft Oranje de allerbeste"

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Inderdaad niet echt handig, nee. Al zou ik het best wel eens willen meemaken, Mourinho trainer bij Oranje.

Achja, Bovenberg, Zullo, Mulenga, Asare en Gerndt zouden ook bij Feyenoord in de basis staan. El Hamadi, de Vrij en Bakkal zouden bij Utrecht in de basis staan.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Bovenberg? En waarom dan?

Zullo? Wie?

Feyenoord heeft overall een betere selectie dan Utrecht. Denk dat iedereen dat wel kan zien.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Noem mij eens spelers die van Feyenoord die mee zouden kunnen doen in de top van de Eredivisie. Ik denk dat ik bij Utrecht dan Wuytens (gewoon een solide goede verdediger, die best bij een club als PSV zou pasen) noem, Mulenga (spreekt voor zich), Asare (spreekt voor zich) en misschien Gerndt (zaten Feyenoord en Twente ook achteraan).

Ik denk dat ik bij Feyenoord dan alleen Vlaar kan opnoemen, en misschien in potentie later de Vrij en Carbral.

Achja, Feyenoord begint goed, Utrecht matig. Als Utrecht goed was begonnen en Feyenoord matig hadden weer mensen geroepen dat Utrecht boven Feyenoord eindigt...

Daarom ben ik wel heel erg benieuwd naar de hervatting van de eredivisie. Bakkal en Guidetti lijken me prima aanwinsten voor Feyenoord, terwijl Fc. Utrecht hopelijk veel plezier gaat beleven aan Bovenberg en Sneijder. Zo zijn er wel meer transfers waarvan ik erg benieuwd ben hoe het uit gaat pakken.Fer bij Twente bijvoorbeeld of Matavz bij PSV.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Bovenberg? En waarom dan?

Zullo? Wie?

Feyenoord heeft overall een betere selectie dan Utrecht. Denk dat iedereen dat wel kan zien.

Bovenberg is gewoon een prima back, en beter dan Leerdam als back. Bovenberg is aanvallend sterk, scoort af en toe alleen kan die op sommige punten verdedigend nog wel wat leren. Maarja, Leerdam is rechts helemaal een drama.

Zullo is een van de drie talenten die Utrecht uit Australie had gehaald. Van Zullo werd het minste verwacht, maar bewijst nu wel het meeste. Door de blessure van Nesu, kreeg hij een kans linksback en hij doet het gewoon goed. Hij is beter als linkshalf maar linksback kan die ook, en hij heeft een geweldige pass in ze benen. Dus twee prima aanvallende backs heeft Utrecht, terwijl Feyenoord het moet doen met Leerdam en Martins Indi(?) wat niet eens een back is maar een cv dacht ik. En ze hebben die jongen Ramsteijn nog.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Zo, dit gaan onze gezellige Ajax vrienden niet leuk vinden denk ik.

Voetbalzone - 'Ik heb nieuws voor jullie: AS Roma is een grotere club dan Ajax'

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Bovenberg is gewoon een prima back, en beter dan Leerdam als back. Bovenberg is aanvallend sterk, scoort af en toe alleen kan die op sommige punten verdedigend nog wel wat leren. Maarja, Leerdam is rechts helemaal een drama.

Zullo is een van de drie talenten die Utrecht uit Australie had gehaald. Van Zullo werd het minste verwacht, maar bewijst nu wel het meeste. Door de blessure van Nesu, kreeg hij een kans linksback en hij doet het gewoon goed. Hij is beter als linkshalf maar linksback kan die ook, en hij heeft een geweldige pass in ze benen. Dus twee prima aanvallende backs heeft Utrecht, terwijl Feyenoord het moet doen met Leerdam en Martins Indi(?) wat niet eens een back is maar een cv dacht ik. En ze hebben die jongen Ramsteijn nog.

Vind het wel knap dat je kan concluderen na 9 wedstrijdjes Utregg dat Zullo zo'n geweldenaar is. Leerdam is ook niet de eerste of tweede rechtsback van Feyenoord. Komt na Swerts (!!) zelfs op plek 4 voor die positie. Hopelijk is Fernandez snel volledig fit, die hoort daar te staan. Leerdam is sowieso een non-voetballer, die nooit meer in de basis van Feyenoord hoort te staan. Op de linker back positie hebben we Nelom nog, die normaal in de basis zou moeten staan, maar geblesseerd is. Martins Indi en Ramsteijn zijn geen toppers nee. Nelom moet zich overigens ook nog bewijzen.

Ik verwacht niet veel van Utrecht dit jaar (plaats 9). Feyenoord zou voor de 5e plaats moeten gaan, maar ik zet ze voorlopig op plaats 6.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Vind het wel knap dat je kan concluderen na 9 wedstrijdjes Utregg dat Zullo zo'n geweldenaar is. Leerdam is ook niet de eerste of tweede rechtsback van Feyenoord. Komt na Swerts (!!) zelfs op plek 4 voor die positie. Hopelijk is Fernandez snel volledig fit, die hoort daar te staan. Leerdam is sowieso een non-voetballer, die nooit meer in de basis van Feyenoord hoort te staan. Op linksback hebben we Nelom nog, die normaal in de basis zou staan, maar geblesseerd is. Martins Indi en Ramsteijn zijn geen toppers nee. Nelom moet zich overigens ook nog bewijzen.

Ik verwacht niet veel van Utrecht dit jaar (plaats 9). Feyenoord zou voor de 5e plaats moeten gaan, maar ik zet ze voorlopig op plaats 6.

Geen geweldenaar, maar gewoon een prima speler. Tuurlijk krijgt die jongen nog wel een terugslag, maar op dit moment is die gewoon goed. Fernandez is inderdaad een goeie back van Feyenoord, maar volgens mij is die alleen mar geblesseerd. Nelom ken ik niet. En die Swerts is ook niet echt bijzonder. De enige echte prima back van Feyennoord is Fernandez, maarja pech dat die alleen maar geblesseerd is.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Die Zullo heeft net 2 wedstrijdjes gespeeld. Om hem nu al te beoordelen en beter te verklaren dan Ramsteijn en Indi lijkt me wat voorbarig.

Verwacht trouwens meer van Oar, die dit jaar wel eens kan gaan verrassen.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Swerts is een groot drama, vandaar de (!!). Met Nelom - de Vrij - Vlaar - Fernandez heeft Feyenoord een aardige verdediging. Dan heb je met op het middenveld El Ahmadi - Clasie - Bakkal (en Mokotjo nog als concurrentie en voorin Cabral - Guidetti - Biseswar een redelijk tot goede basiself. Helaas hebben we weinig op de bank zitten en val je gauw terug bij blessures en/of schorsingen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Die Zullo heeft net 2 wedstrijdjes gespeeld. Om hem nu al te beoordelen en beter te verklaren dan Ramsteijn en Indi lijkt me wat voorbarig.

Verwacht trouwens meer van Oar, die dit jaar wel eens kan gaan verrassen.

Klopt, Oar wordt gezien als het grootste talent van Australië. In potentie veel beter dan die overschatte kabouter bij PSV. Ach wat vind ik die Mertens een verschrikkelijk persoon zeg.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Swerts is een groot drama, vandaar de (!!). Met Nelom - de Vrij - Vlaar - Fernandez heeft Feyenoord een aardige verdediging. Dan heb je met op het middenveld El Ahmadi - Clasie - Bakkal (en Mokotjo nog als concurrentie en voorin Cabral - Guidetti - Biseswar een redelijk tot goede basiself. Helaas hebben we weinig op de bank zitten en val je gauw terug bij blessures en/of schorsingen.

Biseswar heeft toch nog nooit wat gepresteerd, m.u.v. een paar zondagschoten? En Cabral wordt wel een groot talent genoemd, maar die wedstrijd tegen Roda was die echt goed? Vorig jaar speelde hij volgens mij nooit, omdat die Jap erstond.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Biseswar is geen geweldige voetballer, maar wel van waarde als hij in vorm is. Heeft een goed seizoen gedraaid, en het laatste halve seizoen was hij ook aardig op dreef. In die vorm is hij vooral dreigend en erg nuttig. Hopen dat hij die vorm vast weet te houden.

Cabral was goed tegen Roda. Hij moet het dit seizoen gaan doen. Vorig jaar kwam hij net kijken en had wat leuke invalbeurten. Niet gek dat je het af moeten leggen tegen zo'n Jap, die het erg goed deed.

kos

• 46733 berichten
  • 8886 stemmen

Chucky92 schreef:

Zo, dit gaan onze gezellige Ajax vrienden niet leuk vinden denk ik.

Voetbalzone - 'Ik heb nieuws voor jullie: AS Roma is een grotere club dan Ajax'

Denk niet dat veel Ajacieden dat zullen ontkennen hoor.

kos

• 46733 berichten
  • 8886 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Vind het wel knap dat je kan concluderen na 9 wedstrijdjes Utregg dat Zullo zo'n geweldenaar is.

Hoeveel heeft Fernandez er voor Feyenoord gespeeld dan?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.