- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Onderhond
-
- 87629 berichten
- 12905 stemmen
Die spelen al even knullig als de Belgen. Hebben enkel net dat ietsje meer geluk (goaltje in de '98e enzo).
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Feyenoord mag blij zijn met een 9e plaats of hoger. De enige echt goede alenten van Feyenoord zijn Carbal en de Vrij. De rest gaat wel of is drama. De enige voetballer bij Feyenoord die bij een top 5 club zou passen op dit moment, is Vlaar. De rest is (nog) geen top niveau.
Feyenoord haalt de play-offs opzeker. Plaats 5 moet haalbaar zijn, maar ga voor de zekerheid voor plaats 6.
Utrecht beter dan Feyenoord? Hoezo dan?
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Die spelen al even knullig als de Belgen. Hebben enkel net dat ietsje meer geluk (goaltje in de '98e enzo).
Vast geen doorgestoken kaart, zo'n extreem lange blessuretijd 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laat Turkije zich maar lekker plaatsen voor het EK idd. Semih Senturk
Doe maar ja. Laat die belgen het maar nog eens voelen. Hoe je met zoveel talent zo kan spelen is beyond me.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ik ben het met je eens, maar ik heb nog liever San Marino dan de Turken op het ek. Vreselijke gasten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind het altijd mooi om te zien hoe strijdbaar ze zijn als ze voor Turkije spelen. Maar inderdaad een ploeg waar je niet graag tegen speelt. Ook scheelt het zonder Turkije erbij wat getoeter door de straten
.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Precies. Vorig jaar stonden die flikkers na de verloren finale tegen Spanje ook al stoer te doen op de straten. Ben nog nooit zo woedend geweest. Maar goed, ik hou mn mond. Voor je het weet hebben we weer een politieke discussie.
Trouwens wat anders. Been is lekker bezig zeg.
Blijft die gozer nu bezig met klagen? Laat m zich lekker met dat Genk van hem bezig houden. Als ie echt zo'n stoere Feyenoord is als ie zegt had ie zn mond wel gewoon gehouden. Dit geouwehoer naderhand doet me denk aan zn maatje (toevallig?) Beenhakker.
Voor de liefhebber nog wat meer stoere praat van van onze vriend.
Been: Vaker trainen? Dat kon niet eens, ze waren van glas - Feyenoord - AD
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
hahaha Die turken hebben het grote voordeel dat waar ze ook spelen , ze spelen altijd "thuis"
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In Armenië en Griekenland niet hoor
.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
hmm nee inderdaad, laat ik het anders zeggen....Waar ze ook in west europa spelen.... ze spelen altijd "thuis" 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
.
Ja, echt een plaag is dat. Euro 2008 kwam je er ook haast niet van af. Steeds scoren in blessuretijd, en toen kwamen de duitsers..
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Op het WK van 2002 en het EK van 2008 heb ik echt van die Turken genoten. Volgens mij konden ze die wedstrijd tegen Duitsland met moeite nog 11 man op de been brengen.
kos
-
- 46733 berichten
- 8886 stemmen
Blijft die gozer nu bezig met klagen? Laat m zich lekker met dat Genk van hem bezig houden. Als ie echt zo'n stoere Feyenoord is als ie zegt had ie zn mond wel gewoon gehouden. Dit geouwehoer naderhand doet me denk aan zn maatje (toevallig?) Beenhakker.
Stupide opmerking. Hij geeft voor het eerst een uitgebreid interview in VI en nogal logisch dat ze het dan over deze kwestie hebben..
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Helemaal niet logisch. Hij moet gewoon zn mond houden. Hij houdt toch zo van Feyenoord? Dan zegt ie toch dat ie daar niet op in wil gaan en het alleen over zn Belgische topclub hebben..?!
En ja, het is voor het eerst in VI ja, maar niet voor het eerst in de media an sich. Hij doet zich voor als de grote manier die ontzettend zielig is omdat hem zoveel onrecht is aangedaan. Laat hem zich dan ook als de grote meneer gedragen. Nu verlaagt ie zich tot het niveau van die kinders die hem hebben weggestemd.
kos
-
- 46733 berichten
- 8886 stemmen
Helemaal niet logisch. Hij moet gewoon zn mond houden. Hij houdt toch zo van Feyenoord? Dan zegt ie toch dat ie daar niet op in wil gaan en het alleen over zn Belgische topclub hebben..?!
Wat een onzin, dus als Feyenoord je club is mag je geen kritiek hebben?
En ja, het is voor het eerst in VI ja, maar niet voor het eerst in de media an sich. Hij doet zich voor als de grote manier die ontzettend zielig is omdat hem zoveel onrecht is aangedaan. Laat hem zich dan ook als de grote manier gedragen. Nu verlaagt ie zich tot het niveau van die kinders die hem hebben weggestemd.
Vind het reuze meevallen hoor. Vooral als spelers zich ook nog eens over hem uit laten in de tussentijd.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Zeker in tijden als deze moet ie zich op de vlakte houden. Wat heeft het nu voor zin om stennis te gaan zitten schoppen? Eh het is niet een beetje kritiek het is gewoon zeuren. Daarbij valt hij De Vrij nog op de man aan ook.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Heel terecht dat Been terugslaat, aangezien die charlatan Martin van Geel een beetje Been zijn imago verpest heeft. Nogmaals, als ik moet kiezen of ik Been of van Geel geloof op zijn woord, dan wist ik het wel.
En met de Vrij heeft Been een goed punt. Als die gast eerst steeds roept Been dankbaar te zijn voor het vertrouwen en een basisplaats om hem daarna weg te stemmen, dan ben je een laffe lul. Mag best wat over gezegd worden.
Er valt genoeg op Been de trainer aan te merken, maar hoe ze hem daar weg hebben gewerkt was echt een gigantisch lage streek.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
14. NAC (bij elkaar geraapt zooitje)
Als het mee zit is NAC over een paar jaar weer gezond en doen we weer mee voor de play-offs. In het slechtste geval spelen we straks de Brabantse derby tegen Willem II in de totodivisie.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik weet niet of het al genoemd is, maar Real Madrid heeft een 7-jarig Argentijns talent gecontracteerd.
Dit gaat toch, vind ik, veel te ver. Feitelijk gezien is het kinderhandel en ontneem je een kind zijn of haar normale jeugd en ontwikkeling.
Wat vinden jullie?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
NAC heeft geluk dat Excelsior, Graafschap, VVV en RKC nog zwakker zijn. Alhoewel ik er niet eens op van zou kijken als bv RKC boven NAC zou eindigen. Vind die trainer van NAC ook echt helemaal niets.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Die had ik nog niet eens genoemd, maar Karelse is idd. ook een zwakke schakel. Zit er alleen maar omdat Maaskant plotseling zijn biezen pakte en er geen geld was voor een nieuwe trainer. De mentaliteit van de selectie laat te wensen over en dat mag je de trainer aanrekenen. De spelers beginnen elke keer vreselijk slap aan de wedstrijd en gaan pas voetballen als ze 1 of 2 doelpunten achter staan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heel terecht dat Been terugslaat, aangezien die charlatan Martin van Geel een beetje Been zijn imago verpest heeft. Nogmaals, als ik moet kiezen of ik Been of van Geel geloof op zijn woord, dan wist ik het wel.
En met de Vrij heeft Been een goed punt. Als die gast eerst steeds roept Been dankbaar te zijn voor het vertrouwen en een basisplaats om hem daarna weg te stemmen, dan ben je een laffe lul. Mag best wat over gezegd worden.
Er valt genoeg op Been de trainer aan te merken, maar hoe ze hem daar weg hebben gewerkt was echt een gigantisch lage streek.
Tuurlijk moet Been zijn mond houden. Je (oude) liefde moet je gewoon niet in het openbaar afvallen. (maar hoe leg je dat uit aan een gloryhunter die een verre vriendin verkiest...
) Daarbij heeft hij vorig jaar gewoon kut gepresteerd en zo goed was het het jaar daarvoor nu ook weer niet. Bovendien had hij na de 10-0 zijn conclusies zelf moeten trekken en het niet aan de spelers moeten vragen. Die hadden blijkbaar wat tijd nodig om tot de enige juiste conclusie te komen....
Nee, het wordt hoog tijd dat Mario eens goed in de spiegel kijkt en eens aan wat zelfonderzoek gaat doen.....
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Nu we toch bezig zijn over de beste middenvelders.... ( Vorige pagina )
1. Ozil met kop en schouders
2. Sneijder
3. Essien
4. Xavi
5. Seedorf 
Mijn lijsje zó
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Feyenoord haalt de play-offs opzeker. Plaats 5 moet haalbaar zijn, maar ga voor de zekerheid voor plaats 6.
Utrecht beter dan Feyenoord? Hoezo dan?
Omdat Utrecht denk ik een beter elftal heeft dan Feyenoord. Feyenoord is zwakker geworden met het vertrek van Wijnaldum, Castaignos en Fer. Daar staat tegenover dat Bakkal en die van Man City komt. Utrecht is niet beter, maar ook niet slechter vind ik.
Rodriquez - Vorm = Ik heb geen idee, ik heb Rodriquez niet gezien en Vorm was laatstse seizoen kut.
Bovenberg - Cornelisse = Bovenberg, lijkt me duidelijk, Cornelisse hartstikke sloom, Bovenberg een prima back.
Nilsson - Vorstermans = Gelijk waardig.
Nesu/Lensky - Zullo, heb met alle respect Nesu en Lensky nooit goed gevonden, Zullo is een prima speler voor Utrecht
Strootman/Silberbauer - Sneijder/Martensson = Minder
Mertens - Oar = Oar, Mertens was vorig seizoen kut en denk dat Oar meer potentie heeft.
Mulenga - Duplan = Mulenga is weer fit, Mulenga doet het echt heel goed.
Gerndt - Wolfie = Gerndt, heb Wolfie altijd overschat gevonden.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Haha, zullen ze vast waarderen daar
. Ben je wel eens vaker in Camp Nou geweest eigenlijk?
Jawel maar toen was-ie op wat andere verdwaalde toeristen na leeg 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Utrecht is enorm verzwakt joh. Rechterrijtje. Feyenoord gaat ruim boven Utrecht eindigen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Utrecht is enorm verzwakt joh. Rechterrijtje. Feyenoord gaat ruim boven Utrecht eindigen.
Vergeet niet dat Mulenga terug is. Die was vorig seizoen geblesseerd en begint echt heel sterk. Bovenberg is gewoon een goede back, die zou ook uitstekend zijn bij Feyenoord. Nillson begint matig, maar daar heb ik wel vertrouwen in. En Gerndt is gewoon beter dan van Wolfswinkel, maarja dat was Rossini zelfs nog.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Het boeit me helemaal niet wie de waarheid spreekt.
Haha, dit is echt lachwekkend. Omdat hij De Vrij 'beter heeft gemaakt' moet Stefan hem onvoorwaardelijk steunen? Stefan geeft toe dat hij Been dankbaar is voor het feit dat hij hem een basisplaats toe kende, maar hij zag het niet meer in hem zitten. Is het toch zo klaar als een klontje..? Ik snap niet waar Been het over heeft. Gaat echt nergens over.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Vergeet niet dat Mulenga terug is. Die was vorig seizoen geblesseerd en begint echt heel sterk. Bovenberg is gewoon een goede back, die zou ook uitstekend zijn bij Feyenoord. Nillson begint matig, maar daar heb ik wel vertrouwen in. En Gerndt is gewoon beter dan van Wolfswinkel, maarja dat was Rossini zelfs nog.
Het blijft nu een hele modale ploeg. Er lopen een paar talenten, maar spelers van het niveau Mertens en Strootman heb je niet meer. En Utrecht is ook enorm in de breedte uitgeroomd. Silberbauer, Nesu, Wolfswinkel, Vorm...bijna al je klasse kan er nu niet meer spelen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Gudde, dat is de laffe hond zonder ruggengraat en tanden.
Het komt zo vaak voor dat een selectie er niet meer uitkomt met een trainer of andersom. Hoe dan ook dient er maar 1 partij het ontslag/vertrek van een trainer aan te kondigen en dat is de directie in dit geval. Maar ze laten Vlaar naar voren schuiven en blijven zelf uit de wind. Bang om kwaad bloed te zetten bij het Legioen voor het wegsturen van Been terwijl een groot deel daar al vrede mee zou hebben.
En al dat achteraf gelul van Been(hakker) en spelers wordt strontvervelend, ze moeten eens leren om 'daar ga ik niet op in' te antwoorden.
OT, denk dat Heerenveen, Vitesse en Utrecht de boel nog aardig op de rit krijgen en samen met Feyenoord, NEC en Heracles gaan strijden voor de EL ticket.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.