• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.474 films
  • 12.325 series
  • 34.188 seizoenen
  • 650.438 acteurs
  • 199.446 gebruikers
  • 9.403.880 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Negredo! Altijd nog gezegd, goede speler.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe wou al net posten...en wie maakt de 1-0 voor Spanje?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat had ik toch goed gezien .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Negredo. 2-0. Wat een voetbalvisie bezit ik .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Xavi . 3-0

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Kijk aan, de enige middenvelder die Sneijder voorbij gaat in klasse scoort dus

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eens. Ook wat betreft Sneijder. Niet zo'n beste vrije trap trouwens, keeper zag er heel slecht uit. Al gekwalificeerd dus .

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Prut Spanje, zijn we onze nr 1 klassering weer effe kwijt. Maar we pakken 'm terug hoor!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Er komen nog genoeg oefenpotjes die ze weer verkloten .

Even de favorieten voor het Ek, lekker vroeg. In volgorde van kanshebber:

1. Nederland

2. Duitsland

3. Spanje

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Haha, beetje optimistisch misschien maar inderdaad, dat zijn wel de drie grote ja.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Wat bescheiden van jou NW. Spanje is toch wel beter hoor.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

In deze top 3 doet niemand voor elkaar onder, echt een strijd die billen van beide kanten gaat dichtknijpen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Wat bescheiden van jou NW. Spanje is toch wel beter hoor.

Alsof ze nog niet genoeg gewonnen hebben de laatste tijd . Zie ze niet drie toernooien achter elkaar winnen en Oranje is puur uitgebalanceerd en degelijk. Kunnen ook veel neytraliseren met wat 'bikkels'. Ook qua ervaring zit het goed en zolang Persie niet in de spits speelt.

Nee, wat mij betreft kunnen jullie gaan feesten van de zomer . Maar het zal wel spannend gaan worden tussen deze drie. Vorm van de dag, om er maar weer een cliche uit te gooien.

edit: Ramos. 4-0. Probeert de bal aan te nemen maar scoort per ongeluk .

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Vind het toch wel

1. Spanje

2. Nederland / Duitsland

Inderdaad, die twee gelijk ja.

Spanje is uiteraard de topfavoriet, wanneer je huidig europees en wereldkampioen bent, ben je gewoon de ultieme favoriet natuurlijk. Of ze dat nou willen of niet.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee, wat mij betreft kunnen jullie gaan feesten van de zomer

Jullie? Je bedoeld we? Of ben je geen Nederlander?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Jullie? Je bedoeld we? Of ben je geen Nederlander?

Een Spaanse Nederlander, maar ik support Spanje. Best of both worlds .

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Joh? Wist wel dat je fan was van het Spaanse voetbal, maar dit niet. Daal je weer een beetje in aanzien

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Trouwens even wat anders. Iemand wel eens een wedstrijd op een EK of WK bezocht? Hoe vroeg moet je daar bij zijn? Of ben je dan nu voor 2012 al te laat? Het lijkt mij eigenlijk heel sterk, aangezien er nog niets bekend is over teams/speeldata/speelsteden en dergelijk maar dit bericht doet anders vermoeden.

kaarten ek 2012 in de verkoop | nusport.nl/internationaal | Voor het laatste nieuws van elke sport

Bericht is van februari dit jaar.

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

Zo, Italië heeft zich ook weer netjes geplaatst. Acht keer 1-0 is ook voldoende . Italië is één van de absolute outsiders voor de titel aankomend EK. Speelden Spanje een paar weken terug een helft helemaal van de mat. Soit, was weliswaar een oefenpot. Belooft een mooi EK te worden. Kroatië houdt de volgende wedstrijd hopelijk stand uit bij Griekenland. De Kroaten mogen ook niet ontbreken wat mij betreft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

schram101 schreef:

Trouwens even wat anders. Iemand wel eens een wedstrijd op een EK of WK bezocht? Hoe vroeg moet je daar bij zijn? Of ben je dan nu voor 2012 al te laat? Het lijkt mij eigenlijk heel sterk, aangezien er nog niets bekend is over teams/speeldata/speelsteden en dergelijk maar dit bericht doet anders vermoeden.

kaarten ek 2012 in de verkoop | nusport.nl/internationaal | Voor het laatste nieuws van elke sport

Bericht is van februari dit jaar.

Ik in 2006, groepswedstrijd en 1/8e finale. Heb die ook een paar weken van tevoren gekocht. Valt dus in principe mee. Die officiele verkoop is wel oets waarvoor je vroeg erbij moet zijn maar zoveel ticket kantoren kopen massaal in dat dat niet nodig is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Joy4ever schreef:

De Kroaten mogen ook niet ontbreken wat mij betreft.

Hoe meer balkanlanden hoe beter . Maar geweldig team inderdaad, mogen niet weer een toernooi missen.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Oke dan. Vond het al vaag maar dat bericht deed me schrikken. Ben volgend jaar van plan eindelijk eens er heen te gaan. Als we ons plaatsen natuurlijk..

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3288 stemmen

Wat zijn balkan en waar landen ze?

Nederland moet de favorietenrol aan Spanje en Duitsland overlaten om de doodeenvoudige reden dat we helaas het ultieme faalland zijn.

LZA

• 474 berichten
  • 1558 stemmen

schram101 schreef:

Als we ons plaatsen natuurlijk..

We zijn kennelijk al geplaatst: http://nos.nl/artikel/27052....

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

schram101 schreef:

Trouwens even wat anders. Iemand wel eens een wedstrijd op een EK of WK bezocht?

EK 2000 Portugal - Frankrijk halve finale. Met 10.000 man in Oranje shirtjes (jaja toen juichte otherfool nog gewoon voor Holland) in Brussel gekeken, dat was wel grappig. We hoopten dat Nederland van Frankrijk in de poule zou verliezen maar helaas dat werd 3-2 waardoor Nederland in de andere helft van het schema terecht kwam.

Uiteindelijk werd het de wedstrijd van Zidane vs Figo, toen 2 van de grootste wereldsterren, waarin Zidane de complete wedstrijd naar zich toe trok, dat was fascinerend om te zien.

schram101 schreef:

Oke dan. Vond het al vaag maar dat bericht deed me schrikken. Ben volgend jaar van plan eindelijk eens er heen te gaan. Als we ons plaatsen natuurlijk..

Polen en Oekraïne, leuke landen lijkt me zo (ben in de laatste nog nooit geweest maar Kiev staat al jaren ergens hoog op de lijst). Ik heb zelf vandaag trouwens kaartjes gekocht voor Barca - Zaragoza in november, zal ik mijn Special One t-shirt aandoen?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Oh trouwens ik vind Sneijdertje de beste middenvelder ter wereld, zelfs beter dan Xavi en dus ook dan Ozil. Na Abe en misschien Faas en Jopie allicht de beste Nederlandse speler ooit.

Joy4ever schreef:

Italië is één van de absolute outsiders voor de titel aankomend EK.

Ik zou niet 3 Italiaanse internationals van statuur kunnen noemen eigenlijk. Waardeloze generatie.

Mijn favoriete speler van de eredivisie Nou moet ik zeggen dat als ik een jaar lang elke dag tegen die rotkop van Du Chatinier aan zou moeten kijken ik ook naar de spiritualiën zou grijpen...

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Oh trouwens ik vind Sneijdertje de beste middenvelder ter wereld, zelfs beter dan Xavi en dus ook dan Ozil. Na Abe en misschien Faas en Jopie allicht de beste Nederlandse speler ooit.

Hmm, dan sla je Van Basten en Bergkamp wel even te makkelijk over

kos

• 46733 berichten
  • 8886 stemmen

Prognose na de transferperiode: (al komt er nog zo'n volslagen idiote periode in de winter.. )

1. Ajax (ingespeeld)

2. PSV (niet ingespeeld)

3. FC Twente (niet zo hongerig meer)

4. AZ (talentvol)

5. Feyenoord (vechtend)

6. Heerenveen (voorhoede)

7. FC Groningen (kleurloos seizoen)

8. NEC (sterk ingekocht)

9. Heracles (stabiel)

10. Vitesse (niet ingespeeld)

11. FC Utrecht (leeggekocht)

12. Roda JC (leeggekocht)

13. ADO (leeggekocht)

14. NAC (bij elkaar geraapt zooitje)

15. VVV (paar indivuele kwaliteiten)

16. De Graafschap (krachteloos)

17. RKC (geen geld)

18. Excelsior (geen geld)

kos

• 46733 berichten
  • 8886 stemmen

En wat maakt die Strootman trouwens een uitermate sterke indruk in Oranje. Theo J. kan het nu helemaal wel vergeten denk ik.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Janssen blijft een bijzondere speler hoor. Als die weer een beetje zijn niveau van vorig seizoen haalt vind ik hem toch echt beter dan Strootman. Strootman zie ik dan wel weer een speler in die uiteindelijk wel iets van 70 interlands in zijn carriëre gaat spelen. Een beetje de nieuwe Cocu, zeg maar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.