- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Alle steekballen en pasings zijn wederom perfect van Sneijder vanavond.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Laat maar, dit heeft geen zin met jou
Vind Sneijder toch echt op bijna alle vlakken beter. Ik wil Ozil eerst is onmogelijke balletjes zien geven, dan praten we daarna wel verder.
Dan wil ik Sneijder wel eens zien lopen met het vermogen van Ozil
.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
15 vooruit, 13 opzij en 4 achteruit 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ok, wel toegegeven mooie pass van die Kabouter op Strootman
.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Dan wil ik Sneijder wel eens zien lopen met het vermogen van Ozil
.
Probleem is dat Sneijder niet veel hoeft te lopen met zijn kwaliteiten.
Kijk deze ubergeile assist van Sneijder, ongeëvenaard
Wel een beetje flauw t.o.v. jou van Sneijder om dit soort dingen te doen tijdens een discussie hehe.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ontzettend knap afgemaakt van Strootman trouwens.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wat Sneijder net weer liet zien uit de loop kunnen Ozil en Fabregas enkel maar over dromen. Uiteraard zijn het allemaal verschillende type spelers.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uiteraard maar Sneijder wordt zelfs nog een beetje onderschat (alleen niet door hemzelf). Is voor mij gewoon de nummer 2 voetballende architect ter wereld.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Zit ook niks van initiatief bij die Finnen, onbegrijpelijk als je niks meer te verliezen hebt en voor eigen publiek speelt.
Slechte scheidsrechter ook.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Uiteraard maar Sneijder wordt zelfs nog een beetje onderschat (alleen niet door hemzelf). Is voor mij gewoon de nummer 2 voetballende architect ter wereld.
Inderdaad.
stinissen (crew films & series)
-
- 23569 berichten
- 77114 stemmen
Van Persie wisselen loopt constand uit zijn positie en andere spelers voor de voeten daarbij alleen maar bal verlies.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
van Persie vind ik ook dramatisch ja.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Gruwelijk mooie goal, zowel de pass als het afmaken. Sneijder = geniaal. Wat ik al zei, achter Xavi gewoon de beste ter wereld. Legt ook gewoon in wat mindere vorm vanavond 4x dacht ik de bal op de stropdas van een aanvaller. Briljant gewoon.
Verder speelt Oranje te traag, waardoor het niet zo flitsend is. Maar nog zijn we 3 niveaus sterker. Na de rust een snelle 0-2, dan komt de 0-4 eindstand nog wel op het bord.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Toch vreemd dat die Mika Väyrynen (al staat hij nu niet in de basis) nog steeds geen nieuwe club heeft gevonden.
Speelde bij Heereveen altijd een voldoende en scoorde ook nog regelmatig.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Pieters
Uitstekend ingegrepen en de 1-1 voorkomen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Van Persie en/of Huntelaar moet(en) eraf, spelen beiden zwak.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2262 stemmen
http://www.vi.nl/Nieuws-item/207001/Eriksen-Spaanse-competitie-zou-voor-mij-ideaal-zijn.htm
Eriksen zit nog maar net bij Ajax of hij is alweer aan het lobbyen/speculeren voor een eventueel vertrek naar de Primera Division. De voetbalwereld van tegenwoordig. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2262 stemmen
Oja, Nederland voetbalt tegen Finland natuurlijk. Ach, na de 11-0 maak ik me nergens meer zorgen om. 
Maar buiten die overwinning, tegenwoordig heb ik voor het eerst een vertrouwelijk gevoel over het Nederlands elftal. Van Marwijk heeft er een enorm solide ploeg van gesmeed zoals zelfs zijn beste voorgangers het niet beter hadden kunnen doen. En dat met een elftal dat op zich zwaar onder doet voor de elftallen van 1974, 1988 of 1998.
Van Marwijk is het beste wat het Nederlands elftal is overkomen sinds Rinus Michels.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Overigens, Strootman speelt zichzelf goed in de kijker.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
0-2, heerlijke voorzet van Elia binnen getikt door de Jong 
Slechte 2e helft, dat wel. Heb niet enorm genoten vanavond. Sneijder was weer magistraal met zijn passes. Wat een gigantische klasse 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Oef, wat een speler is Sneijder zeg !
Had hem heel graag bij Chelsea gezien !
14 November wordt genieten zeg ! Sneijder,Gotze
en mijn favoriete speler Ozil ! Beste middenvelder op dit moment 
Ik blijf het vreemd vinden waarom Van Marwijk Kuit laat spelen tegen note bene Finland. Tegen landen als Engeland,Frankrijk of Argentinie snap ik het wel, maar tegen Finland is dat toch niet nodig. ?
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Waarom hij uberhaupt speelt is me altijd al een raadsel 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2376 stemmen
Ach ja, hij staat in de top 10 aantal interlands van Oranje. 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Kuijt werkt hard en verlicht het werk van de spelers die wel kunnen voetballen, maar ik vind zijn aanwezigheid in de basis ook altijd treurig. Geeft bijna nooit een beslissende bal.
vPersie-Huntelaar-Robben
------------Sneijder-----------
----??????---Van Bommel
Op de plek van het ????? zet je vd Vaart, Strootman of Nigel de Jong, afhankelijk van de tegenstander.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een drama met die Negredo weer
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kuijt werkt hard en verlicht het werk van de spelers die wel kunnen voetballen, maar ik vind zijn aanwezigheid in de basis ook altijd treurig. Geeft bijna nooit een beslissende bal.
vPersie-Huntelaar-Robben
------------Sneijder-----------
----??????---Van Bommel
Op de plek van het ????? zet je vd Vaart, Strootman of Nigel de Jong, afhankelijk van de tegenstander.
Alsof ego voetballer Robben de bal ooit afspeelt. Elftal is veel sterker zonder hem. Prima supersub, maar geen yeamspeler. Bovendien heb je ook waterdragers en stofzuigers nodig. Kuyt was op het WK notabene een van de belangrijkkste spelers.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Vind hem toch vaker niks dan iets toevoegen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Alsof ego voetballer Robben de bal ooit afspeelt. Elftal is veel sterker zonder hem. Prima supersub, maar geen yeamspeler. Bovendien heb je ook waterdragers en stofzuigers nodig. Kuyt was op het WK notabene een van de belangrijkkste spelers.
Robben is gewoon bepalend met zijn dreiging en effectiviteit. Kuijt is juist een prima supersub. Als de tegenstander moe is geworden, dan Dirk erin en achter hen aan rennen. Dan maak je de tegenstander helemaal kapot. Vind Kuijt gewoon niet het niveau voor de basis hebben. Technisch beperkt, nauwelijks snelheid en al helemaal geen dreiging.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.