• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.474 films
  • 12.325 series
  • 34.188 seizoenen
  • 650.448 acteurs
  • 199.447 gebruikers
  • 9.404.084 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Jammer van Van der Gijp. VI is niks zonder hem. Gelukkig is er ook nog goed nieuws.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Iemand dit bericht nog gelezen de laatste dagen:

http://www.vi.nl/Nieuws-ite...

Nu vanavond dit bericht:

http://www.whoateallthepies...

Waanzin!!!

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Bizar dat mensen dan zoiets verzinnen. Ook slechte journalistiek van Vi om blijkbaar klakkeloos nieuwsberichten over te nemen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Volgens mij was t helemaal niet. Dat zeiden ze tenminste de uitzending ervoor.

Klopt, ik maakte een fout. Vrijdag was er geen VI nee. Maar tot aan gister ontbrak Rene al 2x op rij. Dus 2x een maandag uitzending.

Vond het gister zo slecht niet, ondanks dat ik Rene miste. Koert Westerman deed vorige week zijn best, maar hij is niet interessant of leuk. Gister was het al beter. Vrijdag zit Boskamp er, maandag Hansie, Hansie. Dan heb je gelukkig al wat routiniers.

Voetbalzone - 'Ik heb nooit gezegd dat ik stop na het EK van 2012'

Van Bommel wil dus WK 2014 wel halen als ik het zo lees. Ik zou zeggen, prima mits hij nog fit blijft. Wel zou ik hem zeggen dat hij vaker wissel komt te staan, zodat ''de toekomst van Oranje'' (de Jong, vd Vaart, Strootman) vaker kan spelen. Lijkt me wel ideaal, van Bommel achter de hand houden.

kos

• 46733 berichten
  • 8886 stemmen

timbo_ schreef:

Dat Van der Gijp geen lolbroek is in het echte leven en al eens fikse crisis in zijn leven heeft gehad en uberhaupt moeite heeft met het normale dagelijkse leven en zichzelf was toch wel al algemeen bekend? Snap echt niet waarom veel mensen dit zo'n grote verrassing vinden.

Inderdaad.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

Ben er een tijdje uigeweest, maar uiteraard wel het voetbalnieuws gevolgd.

Pluim voor van Geel; 5,5 miljoen voor Fer (+ bonussen). En Feyenoord is er met Bakkal én Guidetti op vooruit gegaan. Al had ik natuurlijk liever gezien dat Fer nog 10 jaar in de Kuip had gevoetbald. Wordt een topper in zijn genre.

Ik voorspel een 6e plaats voor Feyenoord. Lager zou een ondermaatste prestatie zijn. 5e moet haalbaar zijn (naar mijn idee heeft Feyenoord momenteel de 5e selectie van Nederland, misschien samen met FC Groningen). Alleen in de breedte is het niet veel soeps. Valt de Vrij en/of Vlaar en/of El Ahmadi en/of wie dan ook uit, dan heeft Feyenoord al een lichtelijk probleem.

Ajax wordt kampioen. Misschien niet de beste basiself, maar wel de breedste selectie, en daar word je doorgaans toch kampioen mee.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Heeft PSV niet een bredere selectie?

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Vind ik niet. Op dit moment heeft Ajax spelers als Ooijer, Anita, Serero, Bulykin, Ozbiliz, Enoh en Boilesen als wissels. Toch best wel sterk en veelzijdig. PSV heeft een erg goede basisploeg, maar echt opvallende wissels hebben ze niet, zeker voorin niet.

PS speciaal voor kos :

FOK.nl / Nieuws / Doelpuntenmaker imiteert Shakira / FOK!frontpage - frontpage.fok.nl

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

@ Rep: niet overall gezien. Voorin wel, uiteraard.

Wordt een leuk seizoen - Twente heb ik ook zeker niet afgeschreven, hoewel, cliché, cliché, Ruiz gemist zal worden.

Ben benieuwd naar Guidetti en hoop dat Shabir Isoufi en vooral Anass Achahbar wat speeltijd krijgen. Ook content met Bakkal. Wie weet kan hij gratis overgenomen worden na dit seizoen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Mhow, Ajax heeft toch ook zeker de beste rechtsback en beste centrale verdedigingsduo. En met Janssen en Eriksen de 2 beste middenvelders. Juist voorin vind ik PSV misschien wel wat sterker met Mertens en als ie gaat draaien, Matavz. Niet dat Ajax voorin niet goed is, maar PSV heeft daar goede spelers lopen.

Twente zie ik wel afhaken. Niet op korte termijn, maar ik verwacht dat de top niet meer zoveel punten zal verspelen als vorig jaar. En Twente heeft toch moeite met wedstrijden beslissen omdat met Ruiz wel het ultieme breekijzer van een wedstrijd weg is.

Maare, nu effe belangrijker, zo meteen Finland-Nederland waar ik gewoon echt zin in heb

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

Ik reageerde ook op Rep.

PSV heeft voorin verrewege de beste spelers lopen van de Eredivisie, momenteel. Ajax heeft eigenlijk alleen Sigthorson.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Iemand die voorspelling durft te wagen voor de interland van straks?

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

I know, maar ik meng me er even bij

Verder overdrijf je wel een beetje. Mertens vind ik geweldig, Matavz en Sigthorsson kan je niet met elkaar vergelijken (counterspits bv aanspeelbare spits), maar zijn allebei echt uitstekend en Sulejmani/Lens zijn allebei wisselvallig als het weer. Verder doet Boerrigter het toch wel uitstekend voor Ajax, is toch even afwachten. Misschien wel een geweldig slimme aankoop geweest.

Ik heb bij PSV alleen twijfels over het middenveld. Volgens mij gaan Toivonen en Wijnaldum elkaar in de weg lopen. PSV heeft slechts 1 van de 2 eigenlijk nodig.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Iemand die voorspelling durft te wagen voor de interland van straks?

0-4. 2x Huntelaar, 1x van Persie en 1x Sneijder

Mag geen problemen opleveren met dit Oranje. Ze benaderen het niveau van de 1998 ploeg, echt bijzonder knap. De spelvreugde spat ervan af, da's ooit wel eens anders geweest.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

He, 0-4 wilde ik al zeggen.. 0-5 dan.

2x van Persie, 1x Kuyt, 1x Sneijder en 1x Huntelaar

Plus minstens twee assists van onze kleine generaal

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

0-1. Sneijder.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

1-5

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind Sneijder op dit moment achter Xavi denk ik de beste middenvelder van de wereld. Ik vind ook dat hij Iniesta voorbij is. Mogen we best trots op zijn als Nederland zijnde.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Oneens, Sneijder is héél goed, maar ook wel enigzins overschat. Vind zowel Xavi, Iniesta, Fabregas en Özil nog wel beter dan Sneijder,

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Wat maken Fabregas en Ozil beter dan? Sneijder heeft toch al wel veel meer dan deze heren laten zien. Is ook gewoon gebasseerd op feiten lijkt me.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Vind ik ook, Sneijder is niet alleen qua prijzen maar ook met wat hij laat zien op belangrijke toernooien een stukje verder dan Fabregas en Ozil. Ik vind hem van vergelijkbare kwaliteit als Xavi en Iniesta.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Kijk die goals in de CL finale er ook nog meer is op na, volgens mij heeft Sneijder bij beiden een groot aandeel. Om maar even iets te noemen. Ozil vind ik bij Madrid ook niet zo opvallend, wat overigens ook niet zo vreemd is met iemand als Ronaldo die alle aandacht op eist.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Was nochtans vorig jaar een gigantisch verschil, Madrid met of zonder Özil, kijk bijvoorbeeld die wedstrijd tegen Madrid op het moment dat Ozil erin komt veranderd het spel gelijk in positieve zin.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Welke wedstrijd? Dat Ozil goed is twijfelt niemand aan, maar ik kan nog op geen enkele manier aangeven waarom hij beter zou moeten zijn dan Sneijder. Hij heeft in ieder geval nog niet net zoveel bereikt als Sneijder. Leuk aan de voet e.d., maar ik heb hem nog niet heel veel van die meesterlijke steekballen a la Xavi, Iniesta of Sneijder zien geven.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

The Oceanic Six schreef:

I know, maar ik meng me er even bij

Verder overdrijf je wel een beetje. Mertens vind ik geweldig, Matavz en Sigthorsson kan je niet met elkaar vergelijken (counterspits bv aanspeelbare spits), maar zijn allebei echt uitstekend en Sulejmani/Lens zijn allebei wisselvallig als het weer. Verder doet Boerrigter het toch wel uitstekend voor Ajax, is toch even afwachten. Misschien wel een geweldig slimme aankoop geweest.

Ik heb bij PSV alleen twijfels over het middenveld. Volgens mij gaan Toivonen en Wijnaldum elkaar in de weg lopen. PSV heeft slechts 1 van de 2 eigenlijk nodig.

(rare reactie dan, als je wist dat ik op Rep reageerde )

Boerrigter was ik vergeten. Sulejmani is ook goed genoeg voor de Eredivisie en zou er nog wel 12 in kunnen leggen, maar voor de rest is het weinig soeps voorin. Siem is wel een aardige voetballer, maar geen spits.

Voor de rest heeft Ajax dus een bredere selectie, zoals gezegd.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

Ozil, Iniesta en Sneijder zijn allen andere type middenvelders. Iniesta vind ik wel de compleetste van allemaal en daardoor ook de beste van deze 3. Sneijder is toch wel wat bepalender dan Ozil (voorlopig). Fabregras is nog een tikkeltje minder.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

rep_robert schreef:

Welke wedstrijd? Dat Ozil goed is twijfelt niemand aan, maar ik kan nog op geen enkele manier aangeven waarom hij beter zou moeten zijn dan Sneijder. Hij heeft in ieder geval nog niet net zoveel bereikt als Sneijder. Leuk aan de voet e.d., maar ik heb hem nog niet heel veel van die meesterlijke steekballen a la Xavi, Iniesta of Sneijder zien geven.

Ik meen tegen Barca, in de copa del Rey. Vind hem zeker qua loopvermogen en beweging beter dan die kabouter.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Laat maar, dit heeft geen zin met jou Vind Sneijder toch echt op bijna alle vlakken beter. Ik wil Ozil eerst is onmogelijke balletjes zien geven, dan praten we daarna wel verder.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Scheidsrechter heeft er volgens mij geen zin in, fluit echt alles af van Nederland man.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.