- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Zo zie ik het toch niet. WK 2006 bij de 1e de beste KO wedstrijd eruit en bij EK 2008 ook. Dat telt natuurlijk wel zwaar mee. 8ste finale bereiken of de finale is natuurlijk wel een groot verschil.
Maar verder heeft hij het zo slecht niet gedaan. Meeste (vooral jongere) spelers waren en zijn ook zeer lovend over van Basten. Eigenlijk zou zo'n jongen bij de Oranje staf moeten komen. Denk dat een hoop internationals dat graag zouden zien.
Die twee wedstrijden tegen Italie en Frankrijk hebben wel heel veel verbloemd van de periode Van Basten. Schitterende wedstrijden maar grotendeels te danken aan Sar en een paar schitterende counters. Kwalificatiewedstrijden waren regelmatig niet om aan te zien, het selectiebeleid was op zijn tijd ook vreemd te noemen en de beslissende wedstrijden tegen Portgal (2006) en Rusland (2008) waren schandalig en ontluisterend.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen

Vriend van me heeft ze gehaald, 183 was de goedkoopste versie. Hoe kom jij dan weer aan 105?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Die twee wedstrijden tegen Italie en Frankrijk hebben wel heel veel verbloemd van de periode Van Basten. Kwalificatiewedstrijden waren regelmatig niet om aan te zien, het selectiebeleid was op zijn tijd ook vreemd te noemen en de beslissende wedstrijden tegen Portgal (2006) en Rusland (2008) waren schandalig en ontluisterend.
Wel 2x de groep des doods simpel overleefd..dat vind ik wel netjes.
Verder valt er op zijn selectiebeleid en omgang met enkele spelers het nodige aan te merken, maar cijfermatig heeft hij het goed gedaan. De groep van nu was tussen 2004-2008 ook niet zo extreem sterk als nu.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Ik vind die van Breukelen altijd maar een vermoeiende zweefkees.
Voetbalinhoudelijk had hij net wel een goed punt met de technische vergelijking met bv Oranje 98 en dan de Bergkamp goal tegenover dit Oranje.
Heb zelden een man zoveel onzin uit horen kramen als Van Breukelen gisteren. Hopelijk laatste keer dat hij daar zat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mag wel in het rijtje Jomanda, Rostelli, Char etc.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Was geen groot fan van Koert Westerman maar die deed het nog best aardig. In ieder geval beter dan vervanger van vanavond (tenminste lees ik op twitter) want die Iwan van Duren vind ik een drama.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Weet iemand of de wedstrijd Belgie tegen USA morgen op tv wordt uitgezonden, of moet ik weer een stream zoeken?
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Veel zoekplezier
Denk het niet!! Zie net op de site van Canvas dat hij wordt uitgezonden 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
http://www.vi.nl/Nieuws-item/206969/PSV-bood-ruim-tien-miljoen-voor-ontstemde-De-Jong.htm
Toe maar, er zat van de zomer echt geld zat bij de Phillips Koop Vereniging.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik ben blij dat ze uiteindelijk voor die counterspits gegaan zijn.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Luuk had wel beter gepast bij PSV, maar met Matavz heb je ook gewoon een dodelijke voorhoede.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Leuke uitzending bij VI. Mis Gijp totaal niet vanavond.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Jammer, had zijn gekozen aftrapjes van San Marino wel willen zien 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Wist zelf ook niet dat het zo erg was. Altijd maar voordoen op de televisie hoe chill zijn leven was. Een omeletje eten en af en toe over voetbal ouwehoeren. Hij was dus duidelijk zichzelf niet op televisie.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Zo weer eens even dit forumgedeelte aandoen, leuke uitzending inderdaad schram.
Emile is deze avond ook lekker op dreef en humoristisch.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Dat Van der Gijp geen lolbroek is in het echte leven en al eens fikse crisis in zijn leven heeft gehad en uberhaupt moeite heeft met het normale dagelijkse leven en zichzelf was toch wel al algemeen bekend? Snap echt niet waarom veel mensen dit zo'n grote verrassing vinden. Sta er hoe vervelend het ook is, in ieder geval niet versteld van.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wist zelf ook niet dat het zo erg was. Altijd maar voordoen op de televisie hoe chill zijn leven was. Een omeletje eten en af en toe over voetbal ouwehoeren. Hij was dus duidelijk zichzelf niet op televisie.
Mensen zijn in principe ook 'kudde' dieren, je raakt vrij snel in een isolement. TV is vaak allemaal schijn, mensen nemen dan vaak toch ook een bepaalde houding aan.
V/d Gijp gaf het zelf in het verleden ook al vaker aan, hij is zeg maar de vreemde eend in de bijt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Zo weer eens even dit forumgedeelte aandoen, leuke uitzending inderdaad schram.
Emile is deze avond ook lekker op dreef en humoristisch.
Niks mis mee inderdaad al voegt die Iwan echt niets toe. Dan mis ik Gijp toch wel degelijk.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Mwa, die Iwan (?) doet het stukken beter dat Koert vorige week deed. Hopelijk is hij de vaste vervanger de komende tijd.
Trouwens even de VI halen woensdag. Ben benieuwd naar die column (zal wel van Dijkshoorn zijn waar ze t over hadden) en dat intervieuw met Kuijt. Uberthaup is de VI na een interland altijd wel interessant trouwens.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2585 stemmen
Ben blij dat Koert er niet is.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Sowieso al een leukere aflevering dan de 2 vorigen met Koert Westerman. Maar ik mis Rene wel. Iwan van Duren is niet zo boeiend. Schelvis soms, vandaag is hij wel op dreef.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Rene was er dus al langer niet? Dan heb ik gelukkig niet zoveel gemist de afgelopen tijd 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Dat is zo, maar hij is nog niet zo lang weg hoor. Dit is (volgens mij) de 2e afleverig zonder Gijp.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Rene was er dus al langer niet? Dan heb ik gelukkig niet zoveel gemist de afgelopen tijd
Rene was maandag en vrijdag afwezig, toen werd het ''hij is ziek'' genoemd.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Jawel, maar op een later tijdstip (vanwege San Marino) toch?
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Volgens mij was t helemaal niet. Dat zeiden ze tenminste de uitzending ervoor.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Nee klopt want ik dacht hem terug te gaan kijken op RTL gemist, maar er stond geen nieuwe aflevering.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.