• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.517 films
  • 12.330 series
  • 34.196 seizoenen
  • 650.479 acteurs
  • 199.454 gebruikers
  • 9.404.994 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Insignificance schreef:

(quote)

Mooie mijlpaal dan. Dat vraagteken stond er trouwens niet voor niks.

(quote)

Lijkt me wel. Als je ergens naam kunt maken, is het in de komende jaren bij Feyenoord. Zoals hij bij Ajax naam kon maken door het winnen van de schaal. En nogmaals, er stond een vraagteken bij. Dat suggereert, let op, een vraag. Ik wil 'm v.w.b. Ajax wel beantwoorden, maar hij zit nu bij Feyenoord. Die vraag lijkt me dan ook relevanter.

Hij zal bij Feyenoord best glory kunnen behalen ja, maar daarmee is hij geen glory hunter. Dat zou hij alleen wezen, als Feyenoord op dit moment succes had en hij ging er dan naartoe.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Insignificance schreef:

(quote)

Zoals Martin van Geel?

Die kiest nu niet bepaald de positie waar je snel het meest succes kunt behalen.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

happie schreef:

Hij zal bij Feyenoord best glory kunnen behalen ja, maar daarmee is hij geen glory hunter. Dat zou hij alleen wezen, als Feyenoord op dit moment succes had en hij ging er dan naartoe.

Oké, dat is een manier om er tegenaan te kijken. Ik zat meer te denken aan het beleid dat hij voert of gaat voeren, vooral met het oog op continuïteit. Bij Ajax heeft hij ieder geval geen al te beste beurt gemaakt.

Reinbo schreef:

Die kiest nu niet bepaald de positie waar je snel het meest succes kunt behalen.

Niet als je in prijzen denkt, wel als je het hebt over verbetering. Daar is niet zo gek veel voor nodig, lijkt me. Verwachtingspatroon is laag, een stevig plekje in het linkerrijtje zou al een succes zijn. Bovendien voetbal je dan ergens om. Met die paar overwinninkjes ging het al leven. Dan ben je al gauw het mannetje op het terras. En dat bij een hele grote club.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

Arsenal dicht bij een akkoord met: Andre Santos, LB (Fenerbache), Mertesacker, CB (Werder Bremen), Park, S (van Monaco).

Hevige geruchten: Alex, CB (Chelsea), Benayoun, AM (Chelsea).

Mild gerucht: Zarate, S (Lazio)

Afgewezen bod van 40 miljoen euro/pond op Götze, AM (Dortmund).

De 8-2 heeft op de 1 na laatste (!!! ) dag voor de transfer deadline, eindelijk wat ogen geopend in Noord Londen..

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Insignificance schreef:

(quote)

Oké, dat is een manier om er tegenaan te kijken. Ik zat meer te denken aan het beleid dat hij voert of gaat voeren, vooral met het oog op continuïteit. Bij Ajax heeft hij ieder geval geen al te beste beurt gemaakt.

Bij ajax heeft hij inderdaad ook geen goede beurt gemaakt. Denk dat daar de verwachtingen te groot waren. Ajax was natuurlijk al een topploeg. De rest van de clubs moet hij helemaal van onder optillen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Gloryhunter of niet, Martin van Geel is een heel vies, naar, glibberig mannetje die zijn carrière als tweedehands autoverkoper danwel louche pooier op onbegrijpelijke wijze is misgelopen. Ik krijg jeuk op rare plekken van die man, en kijk wedstrijden van Feyenoord altijd uit voorzorg met kotszakjes op grijpafstand; stel je voor dat-ie plotseling vol in beeld wordt genomen, brrr...

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Jij zal hem niet op de koffie uitnodigen begrijp ik.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

happie schreef:

Ajax was natuurlijk al een topploeg.

In vergelijking met z'n andere clubs misschien wel, ja. Ajax had bij zijn aanstelling juist behoorlijke problemen met de spelersgroep.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

happie schreef:

Jij zal hem niet op de koffie uitnodigen begrijp ik.

Martin van Geel combineert de geloofwaardigheid van Rik van der Boog met de charme van Henk Kesler, de uitstraling van Martin Jol en de beminnelijkheid van Pol Pot.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Alleen bij ajax was de druk groter voor van Geel. Daar viel meer te verliezen voor hem.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Martin van Geel combineert de geloofwaardigheid van Rik van der Boog met de charme van Henk Kesler, de uitstraling van Martin Jol en de beminnelijkheid van Pol Pot.

Kijk, als je een ander slachoffer als Anita of van der Heijden eens een keer pakt dan ben je best grappig.

Mijn gevoel bij van Geel is ook slecht. Heeft er bij Ajax ook een zootje van gemaakt, alleen wist hij spelers voor goede prijzen te verkopen. Verder een onsympathieke, achterbakse man.

Als ik moet kiezen tussen Been of van Geel, dan ken ik de leugenaar van de 2 wel.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Jij was toch degene die vond dat er onder ten Cate Ajax-voetbal (...) werd gespeeld? Van Geel stelde ten Cate aan en fiatteerde de aankopen die dat voetbal mogelijk maakten. Dat zootje?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Hoezo dan? Wat heeft hij dan gedaan wat dubieus is?

Verder nogal logisch dat hij op tv geen dingen gaat roepen die eerst intern nog besproken moeten worden.

Hij heeft bij Studio Voetbal meerdere keren gezegd dat Ajax niet aan de orde is en die geruchten onzin zijn en ik dacht zelfs (maar zou ik even voor zekerheid terug moeten kijken) dat hij dat ook helemaal niet zag zitten.

Dan zou ik het belachelijk vinden en zijn geloofwaardigheid en betrouwbaarheid aantasten als hij toch bij Ajax aan de slag gaat.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als ik moet kiezen tussen Been of van Geel, dan ken ik de leugenaar van de 2 wel.

Jij kent ze natuurlijk beide totaal niet dus beetje rare opmerking.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Insignificance schreef:

Jij was toch degene die vond dat er onder ten Cate Ajax-voetbal (...) werd gespeeld? Van Geel stelde ten Cate aan en fiatteerde de aankopen die dat voetbal mogelijk maakten. Dat zootje?

Wat een onzin. Jongens als Stekelenburg, Heitinga, Vermaelen, Sneijder en Babel waren toen gewoon zelf opgeleid. Van Geel heeft wel een paar goede spelers gehaald (Davids, Stam Gabri, Perez, Huntelaar en later Suarez) maar hij heeft verder niks met het voetbal te maken gehad. Ten Cate liet Ajax inderdaad in zijn volle seizoen na de winter goed voetballen.

Alleen werd ik weer niet blij van spelers als Luque, Urzaiz, Colin, Delorge, Kuffour, Rosales en noem ze op.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Alleen werd ik weer niet blij van spelers als Luque, Urzaiz, Colin, Delorge, Kuffour, Rosales en noem ze op.

hehe die lijst met spelers ook. Het is eigenlijk een schande ook.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Dortmund heeft 40 miljoen euro voor Gotze geweigerd. Bod kwam van Arsenal

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

'Manchester City haalt verrassend transfervrije middenvelder binnen'

Dinsdag, 30 augustus 2011 om 14:56Manchester City haalt wellicht nog één of twee spelers binnen voor woensdagavond, maar de naam van Owen Hargreaves hadden weinigen daartussen verwacht. Toch weet Sky Sports dat de dertigjarige middenvelder zich dinsdag of woensdag zal verbinden aan City. Eind vorig seizoen vertrok hij transfervrij bij stadsgenoot en aartsrivaal Manchester United.

Hargreaves draagt een waslijst aan blessures met zich mee uit het verleden. De geboren Canadees, die 42 keer uitkwam voor het Engelse nationale team, had zowel in zijn jaren als speler van Bayern München als bij Manchester United te maken met tal van kwetsuren. Hij zou zijn gefotografeerd terwijl hij een drie uur durende medische keuring onderging in het Bridgewater Hospital, waar Manchester City al haar nieuwelingen aan een medische inspectie onderwerpt.

Nadat hij zich in de zomer van 2007 aan Manchester United verbond, speelde Hargreaves slechts 27 duels in vier seizoenen tijd. Sir Alex Ferguson deed slechts weinig een beroep op hem, ook in fitte tijden. Het contract van de middenvelder liep eind mei af en United besloot hem te laten gaan. City versterkte de gelederen reeds met Sergio Agüero, Gaël Clichy, Samir Nasri, Stefan Savic en (op huurbasis) keeper Costel Pantilimon.

Verrassend, maar wel leuk voor hem. Hoewel het gewoon een breedte aankoop zal zijn.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Heeft de medische staf van City tenminste ook wat om te doen.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Wat een onzin.

Ja, dat vond ik ook al. Vandaar de vraag.

Jongens als Stekelenburg, Heitinga, Vermaelen, Sneijder en Babel waren toen gewoon zelf opgeleid.

Van wie alleen Sneijder een spelbepalende speler was.

Van Geel heeft wel een paar goede spelers gehaald (Davids, Stam Gabri, Perez, Huntelaar en later Suarez)

Gezichtsbepalende spelers dus. Exact mijn punt.

hij heeft verder niks met het voetbal te maken gehad

De man had de technische leiding, stelde zijn 'eigen' trainer aan en kocht er lustig op los. Dan heb je er niks mee te maken?

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Heeft de medische staf van City tenminste ook wat om te doen.

Dan moeten ze Robben erbij nemen.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

HSV bevestigd vertrek van Elia naar Juve. Hopen dat hij daar meer aan spelen toe gaat komen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

Joe Cole en S. Kalou op weg naar Lille, Wenger is in Frankrijk, Hazard dus toch naar Arsenal? Of is hij daar voor M'vila?

Wat een gestoorde (laatste) transfer/geruchten dag is het weer!

Jammer dat bod op Götze niet is geaccepteerd.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

happie schreef:

HSV bevestigd vertrek van Elia naar Juve. Hopen dat hij daar meer aan spelen toe gaat komen.

hmmm, ik zal hem wel blijven volgen! Maar had hem toch veel liever in Engeland (bij Arsenal) gezien

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Wanneer sluit de boel nou? Na morgenavond 23.59.59 toch? Of heeft Engeland weer een extra dag?

stinissen (crew films & series)

• 23575 berichten
  • 77122 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wanneer sluit de boel nou? Na morgenavond 23.59.59 toch? Of heeft Engeland weer een extra dag?

yep

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

DBTim schreef:

(quote)

hmmm, ik zal hem wel blijven volgen! Maar had hem toch veel liever in Engeland (bij Arsenal) gezien

Elia is wel de laatste die we nodig zouden hebben. Flankspelers genoeg.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Wenger zal morgen nog wel 3 Franse talenten van 17 jaar kopen en zeggen dat er in 2015 zeker een geweldige ploeg zal staan.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Park van Monaco naar Arsenal LONDEN - Arsenal heeft de selectie versterkt met Park Chu-young van AS Monaco. De Zuid-Koreaanse aanvaller gaat nummer 9 dragen bij de club van de Nederlander Robin van Persie.

De 26-jarige Park scoorde 25 keer in 91 optredens voor Monaco. Hij is aanvoerder van de nationale ploeg van Zuid-Korea. „Hij gaat zeker kwaliteit toevoegen aan onze aanvalslinie”, aldus Arsenalcoach Arsène Wenger die onder vuur ligt na de smadelijke 8-2-nederlaag bij Manchester United afgelopen weekeinde.

Dit lijkt me nou niet de speler, die het gaat doen voor Arsenal.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wenger zal morgen nog wel 3 Franse talenten van 17 jaar kopen en zeggen dat er in 2015 zeker een geweldige ploeg zal staan.

Goh, die hebben we nog niet gehoord.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.