- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ja de Jack van Gelder kloontjes gaan het druk krijgen dit seizoen... het zullen de zenuwen zijn.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Denk niet dat real dacht met een wedstrijd een gat te slaan op doelgemiddelde...
Tsssk. Het moge toch duidelijk zijn dat je het gevoel hebt na een 6-1 dat je als beste start, om vervolgens tot grote irritatie je rivaal het weer net zo goed te zien doen. Mauwerds....
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Mauwerds? Je begint zelf te provoceren.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Real won met 6-0...
Hahahaha denkt Barca meteen lekker te beginnen na een 5-0, staat Madrid meteen boven hen. Zal vast voor grote irritatie zorgen in Catalonië (
)
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Transfer van Matazv naar PSV lijkt toch weer dichterbij te komen. Z'n vervanger is inmiddels op Schiphol aangekomen en PSV en Groningen hebben vanavond weer onderhandeld.
Een verhuur van Bakkal aan Feyenoord lijkt me niet echt logisch omdat Bakkal z'n contract aan het einde van het jaar afloopt en dan dus gratis de deur uit loopt. Maar ja, als er voor woensdag niks anders komt zit hij nog een jaar op de tribune salaris te vangen, dus... Hopen dat Standard nog concreet wordt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mauwerds? Je begint zelf te provoceren.
Provoceren 
Als mijn concurrent (vrijwel) net zo goed presteert als ik, terwijl ik zelf een fantastische competitiestart maakt dan knaagt er toch ook een gevoel van irritatie diep van binnen? Is toch pure logica man..... Grumpy old men in de late uurtjes hier........
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik geloof dat je toch echt alleen staat in die opwinding over futiliteiten. Dat hele doelgemiddelde krijgt pas na een wedstrijd of 10 vorm.... Daarbij staat Real gewoon op kop. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Real won met 6-0...
Hahahaha denkt Barca meteen lekker te beginnen na een 5-0, staat Madrid meteen boven hen. Zal vast voor grote irritatie zorgen in Catalonië (
)
Irritatie in Catalonië? Irritatie is de Classico's als excuus gebruiken voor het realiseren van schop partijen, daar wanneer een zijde het niet kan hebben dat de andere hun alle hoeken van het veld laat zien.
Ik zeg alleen dat wanneer je grootse rivaal net zo goed het bal opent als jezelf, ondanks dat je voor jouw gevoel vrijwel niet beter kunt beginnen; dat dat knaagt. Stelletje ouwe zeurkousen hier soms 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik geloof dat je toch echt alleen staat in die opwinding over futiliteiten. Dat hele doelgemiddelde krijgt pas na een wedstrijd of 10 vorm.... Daarbij staat Real gewoon op kop.
Ik doelde nog niet eens zozeer specifiek alleen maar op doelpunten, maar so be it. Een goede start is meer dan alleen doelpunten. De clubtopscorer legt er weer meteen enkele in het mandje, de 0 wordt gehouden, je houdt de tegenstander meteen achter je. Genoeg zaken die van belang zijn in de eerste speelronde, vooral op mentaal gebied. Vervelend om te zien dat je concurrent je in vrijwel alles meteen weer bijna evenaart, hoe merkwaardig dat voor je gevoel ook is na een 6-0 overwinning.
Maar genoeg hierover...... Tijd om te slapen man, al helemaal na een telleurstellende biosdag.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Been naar Genk. Hoe komen ze erbij? Ben erg benieuwd hoe dat gaat, maar een jaartje moet hij nog wel de boel in de klauwen kunnen houden. Hopelijk heeft hij ook wat geleerd....
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Been heeft het bij NEC ook naar behoren gedaan. Alleen bij Feyenoord is het niet zo heel goed gegaan. Dus ik kan me wel voorstellen, dat Genk op basis van zijn prestaties bij NEC wel met hem in zee wil gaan.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Bij Feyenoord is het alleen het laatste seizoen niet goed gegaan, 1ste jaar heeft hij gewoon prima gepresteerd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
In retrospectt vind ik dat wel meevallen. Met Makaay, Gio, Landzaat, Hofland, De Cler el El Amadi vind ik 5e worden niet meer dan normaal....
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Jan van Halst stopt 1 december bij Twente
Voetbalzone - Van Halst kondigt vertrek als manager algemene zaken bij Twente aan
Nou, ik denk dat 1 en 1 wel 2 is. Welkom bij Ajax als algemeen of commercieel directeur, Jan! 
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Gatverdamme, die neem ik dus ook nooit meer serieus. En het leek me altijd zo'n aardige integere vent.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Iedereen die naar Ajax komt is volgens jou walgelijk en niet meer integer he?
Overigens staat er nergens dat hij naar Ajax komt. Dat insinueer ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, weinig mis met ambitie natuurlijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als hij ambitieus was, zou hij wel Twente groter proberen te maken dan Ajax. Nu is hij gewoon de zoveelste glory hunter.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Dinsdag, 30 augustus 2011 om 12:40De Spaanse Primera División begint steeds meer op de Schotse competitie, waar Celtic en Glasgow Rangers alleenheersers zijn, te lijken. Zondagavond won Real Madrid met 6-0 van Real Zaragoza en een dag later speelde Barcelona Villarreal, vorig seizoen nog vierde in de competitie, van de mat: 5-0. “Dit is niet de competitie waar we op zitten te wachten”, zegt Fernando Roig.
De voorzitter van Villarreal vreest dat de enorme krachtsverschillen tussen Barcelona en Real en de rest zullen zorgen voor een onaantrekkelijke competitie. “Als er niets verandert, zal de Spaanse competitie een langzame dood sterven”, waarschuwt Roig. “Wanneer je van een strijd tussen slechts twee teams houdt, dan heb je je zin gekregen. Maar dit is niet goed voor het voetbal. Ik vrees voor onze competitie.”
Barcelona had maandagavond even de tijd nodig om op stoom te raken, maar stuurde Villarreal zeker in de tweede helft van het kastje naar de muur. Thiago Alcantara, Cesc Fàbregas, Alexis Sánchez en Lionel Messi (tweemaal) zorgden uiteindelijk voor de doelpunten. In de volgende competitieronde neemt Barcelona het op tegen Real Sociedad.
Kan het hier niet anders dan mee eens zijn. Spaanse competitie is eigenlijk geen drol meer aan.
Wat vinden jullie hiervan?
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Als hij ambitieus was, zou hij wel Twente groter proberen te maken dan Ajax. Nu is hij gewoon de zoveelste glory hunter.
Zoals Martin van Geel?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, de top is ongenaakbaar en het gat wordt nog groter dit jaar maar de subtop wordt wel steeds groter. Vind het maar wat gejank.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ajax is groter op elk vlak, en op elk vlak een vooruitgang. Ook financieel, ook niet onbelangrijk.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Zoals Martin van Geel?
Dat is echt de slechtse post in jaren. Er valt geen glory te bekennen bij de meeste clubs waar hij heeft gezeten en nu zit. Roda, Willem II en AZ hebben juist een stap hoger gezet, toen hij TD was en dat gaat hij met Feyenoord weer proberen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Tja, de top is ongenaakbaar en het gat wordt nog groter dit jaar maar de subtop wordt wel steeds groter. Vind het maar wat gejank.
Mwa, je kunt/mag er niets aan doen, maar ik snap het op zich wel. Spannend is de competitie allerminst. Is de onze of die van onze oosterburen wat dat betreft toch een stuk leuker om te volgen. Al is de strijd tussen de twee giganten wel erg interessant natuurlijk maar daar is alles mee gezegd.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dat is hem toch 1 jaar gelukt, toen werden ze eerste.
Net of Twente ooit Ajax voorbij kan gaan. Of PSV. Of zelfs Feyenoord. Alleen op termijn even op sportief vlak.
Maar nogmaals, ik insinueer wat. Voor hetzelfde geld komt Van Halst helemaal niet naar ons.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Zoals Martin van Geel?

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Iedereen die naar Ajax komt is volgens jou walgelijk en niet meer integer he?
Overigens staat er nergens dat hij naar Ajax komt. Dat insinueer ik.
Maar als het zo is heeft hij zich wel gruwelijk laten kennen bij Studio Voetbal afgelopen weken. Wat mij betreft is hij dan ook geen knip meer voor de neus waard.
Maar ik verwacht eerlijk gezegd dat zijn motivatie zoals hij hem zelf geeft wel de juiste zal zijn en dat Ajax (nog) niet aan de orde is.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Dat is echt de slechtse post in jaren.
Mooie mijlpaal dan. Dat vraagteken stond er trouwens niet voor niks.
Lijkt me wel. Als je ergens naam kunt maken, is het in de komende jaren bij Feyenoord. Zoals hij bij Ajax naam kon maken door het winnen van de schaal. En nogmaals, er stond een vraagteken bij. Dat suggereert, let op, een vraag. Ik wil 'm v.w.b. Ajax wel beantwoorden, maar hij zit nu bij Feyenoord. Die vraag lijkt me dan ook relevanter.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dat is echt de slechtse post in jaren. Er valt geen glory te bekennen bij de meeste clubs waar hij heeft gezeten en nu zit. Roda, Willem II en AZ hebben juist een stap hoger gezet, toen hij TD was en dat gaat hij met Feyenoord weer proberen.
Hij heeft er bij Roda het maximale uitgehaald en gaat het nu bij een club die groter is proberen.
Exact wat Jan van Halst misschien gaat doen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Maar als het zo is heeft hij zich wel gruwelijk laten kennen bij Studio Voetbal afgelopen weken. Wat mij betreft is hij dan ook geen knip meer voor de neus waard.
Maar ik verwacht eerlijk gezegd dat zijn motivatie zoals hij hem zelf geeft wel de juiste zal zijn en dat Ajax (nog) niet aan de orde is.
Hoezo dan? Wat heeft hij dan gedaan wat dubieus is?
Verder nogal logisch dat hij op tv geen dingen gaat roepen die eerst intern nog besproken moeten worden.
Dinsdag, 30 augustus 2011 om 13:04
Jan van Halst gaat speculaties dat hij misschien iets bij Ajax gaat doen, vakkundig uit de weg. De oud-middenvelder maakte eerder op dinsdag kenbaar dat hij FC Twente na jaren trouwe dienst verlaat; hij is nog tot 1 december commercieel manager in Enschede. Gezien zijn verleden als prof in Amsterdam werd direct de link gelegd naar een functie bij Ajax, maar Van Halst spreekt dat tegen.
“Ik heb helemaal niks in gedachten”, laat Van Halst weten tegenover FC Twente TV, “kan in totale onafhankelijkheid een beslissing nemen. De komende periode neem ik de tijd om te kijken hoe ik mijn leven wil invullen. Vervolgens ga ik kijken wat er op me afkomt en wat ik leuk vind”, aldus de manager van de Enschedeërs.
Het gerucht dat hij misschien een functie gaat bekleden bij Ajax, doet de voormalig speler af als 'speculatief gedoe, dat niet aan de orde is'. De 42-jarige Utrechter speelde negen jaar bij FC Twente en drie seizoenen bij Ajax. Na het seizoen 2002/03 borg hij zijn schoenen op en ging hij aan het werk op de commerciële afdeling van FC Twente
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.