- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Onderhond
-
- 87631 berichten
- 12910 stemmen
schakelt er wel z'n mannetje mee uit
... maar komt nog steeds niet in een situatie terecht waar hij rustig kan verdervoetballen. Wat erna volgt is nogal stuntelig.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Ik ga toch liever voor deze panna;
(embed)
Die hadden we echter al 100 keer gezien.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Yep. Maar eerlijk is eerlijk die van Eriksen is wel veel en veel mooier
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Die van Eriksen is veel mooier, hij weet het gewoon dat de beentjes open staan. Hij kijkt niet eens. Echt ziek
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Die hadden we echter al 100 keer gezien.
So what? Dat maakt het er niet minder mooi op. Typisch Ajax-bash post weer
.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Hehe 
Vanuit deze positie zie je trouwens pas echt hoe wonderschoon 'ie is
Black Math
-
- 5430 berichten
- 1753 stemmen
Totaal geen PSV fan, maar dit is wel een van de mooiste doelpunten die ik ooit heb gezien. Vond het eerste filmpje al fantastisch, maar het tweede laat inderdaad nog wat mooier het effect in het schot zien.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Geen Gijp vanavond bij VI. Koert Westerman vervangt hem best aardig. Niet al zijn grappen zijn geslaagd, maar goed. Verder een paar interessante nieuwtjes voor de (mede)Feyenoorders.
Fer alsnog weg?
Guidetti zeker naar Feyenoord?
Bakkal vervanger van Fer?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Zonder Rene is er meteen 25% minder aan. Westerman is niet grappig en voegt weinig toe. Ik mis Rene 
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Zo'n Keje Molenaar kunnen ze beter als persvoorlichter van Ajax inhuren.
Zit elke aflevering alleen maar alles en iedereen bij Ajax te verdedigen en te zeggen dat die en die het niet zo bedoelt en dat bestuurslid toch echt heel goed bezig is.
Zelf Theo Janssen had volgens hem geen frustratie tegenover van Marwijk.
Vrij hopeloos als gast.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Vind Molenaar normaal wat gladjes, maar vanavond wel goed bezig. Ook prima hoe hij Derksen en Genee even aanpakt die steeds Ten Have belachelijk zitten te maken.
Zegt ook geen vreemde dingen. Hij zegt dat Janssen graag voor Nederland speelt. Wauw, vreemde uitspraak zeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Thiago
. Heerlijke goal, en fijn voor Thiago ook! 1-0.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een dubbele save van Valdes
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijke pass van Messi en Cesc maakt het goed af. 2-0. Niet groots, wel effectief.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3404 stemmen
Cesc bleef heerlijk rustig 
Ondertussen bij VI het verhaal over v. Marwijk gemist. Waar ging het over? Hoorde alleen iedereen lachen 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Cesc bleef heerlijk rustig 
Ondertussen bij VI het verhaal over v. Marwijk gemist. Waar ging het over? Hoorde alleen iedereen lachen
Van Marwijk wilde op kranten spelen, want op papier zijn we momenteel de beste van de wereld. Aldus Koert. Haha hoho.
Echt, wat een dieptepunt die vent. Rene, please wordt weer snel beter!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Echt totaal geen toegevoegde waarde die Westerman. Vind hem als commentator ook altijd al een dieptepunt. Kunnen ze nou echt geen fatsoenlijke vervanger regelen? Zielige vent.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Haha, vond die Van Marwijk grap best te pruimen.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Haha. Ik moest er even van glimlachen, vond het wel stijl dat het uiteindelijk nergens over ging die grap 
Maar verder inderdaad maar saai zonder Rene 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Doet me denken aan die Tijl Beckand begin vorig seizoen. Die gozer was ook pijnlijk ongrappig en werd door niemand leuk gevonden. Was ook snel weer weg gelukkig.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Alexis Sanchez wil ook laten zien dat ie getraind heeft? Niet echt slim.
Barca gaat wel weer lekker door waar het vorig jaar gebleven is. Voor affelay ziet het er trouwens wel zorgelijk uit. Met Sanchez, Thiago en Cesc lijkt ie toch weer een paar plekjes gezakt. Zie hem nu weinig extra minuten gaan maken.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
De laatste paar aflevering mét Rene vond ik ook niet echt grappig. Vandaag was het niet echt grappig maar op zich wel interessant. Eerste aflevering van het seizoen blijft voorlopig de beste.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Totaal geen PSV fan, maar dit is wel een van de mooiste doelpunten die ik ooit heb gezien. Vond het eerste filmpje al fantastisch, maar het tweede laat inderdaad nog wat mooier het effect in het schot zien.
Een van de mooiste doelpunten ooit !?
Het is een prachtig doelpunt maar dan voornamenlijk door de actie vooraf, niet gaan voor de overtreding, razendsnel overeind, onverwacht schot en mooi afgerond.
Maar elke idioot die een beetje kan voetballen kan een bal op een horizontale lijn van de doellijn in het doel krullen met effect. Dit was open doel en hij stond zeker nog een meter voor de achterlijn.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Geen Gijp vanavond bij VI. Koert Westerman vervangt hem best aardig. Niet al zijn grappen zijn geslaagd, maar goed. Verder een paar interessante nieuwtjes voor de (mede)Feyenoorders.
Fer alsnog weg?
Guidetti zeker naar Feyenoord?
Bakkal vervanger van Fer?
Fer alsnog weg? - ja, zal wel moeten
Guidetti zeker naar Feyenoord? - ja, alleen nog woonruimte zoeken en tickets voor pa
- of hij moet weer een streek uithalen zoals bij twente gheghe -
Bakkal vervanger van Fer? - denk het wel
Vind die Westerman nog wel meevallen, al zie ik liever die Twente-kerel van de jakhalzen. Molenaar was wel prettig om bij weg te dutten
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hehe 
Vanuit deze positie zie je trouwens pas echt hoe wonderschoon 'ie is
(embed)
Mooie goal, ook prima pass van Gini. (Doet nog steeds pijn hem bij psv te zien.)
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hahahaha. Denkt Real meteen een gat te slaan met Barca na die 6-1, staat Barca meteen weer langszij na een 5-0 tegen Villareal.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Denk niet dat real dacht met een wedstrijd een gat te slaan op doelgemiddelde... 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Vraag me ook af waar die vandaan haalt dat Real dat dacht..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vreemde constatering. Alsof ze op basis van vorig seizoen denken dat het aan het doelsaldo ligt
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.