• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.517 films
  • 12.330 series
  • 34.196 seizoenen
  • 650.479 acteurs
  • 199.454 gebruikers
  • 9.405.241 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En hiermee bevestig je wederom wat ik eerder al typte ik hier.

.

Je krijgt er een brok van in je keel.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

otherfool schreef:

Niet iedereen is natuurlijk zo naïef-positief om te denken dat Vurnon Anita elk moment voor 15 miljoen naar Chelsea kan gaan

Anita gaat nog wel een prachtige transfer maken hoor als de Boer niet snel van die waanbeelden afkomt dat de Jong in de basis moet starten.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Anita gaat nog wel een prachtige transfer maken hoor als de Boer niet snel van die waanbeelden afkomt dat de Jong in de basis moet starten.

Mwa dan zou ik eerder Serero voor hem laten spelen.

Het grappige is dat het eigenlijk wel klikt tussen vd.wiel, siem en suljemani.

Ik begrijp de kritiek op siem maar eigenlijk heeft hij zelden balverlies wat toch wel een eerste vereiste is op die positie.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Siem weinig balverlies? Elke week de zwakste schakel.

Mag hopen dat de Boer hem snel eruit haalt en Anita op het middenveld zet.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Zo CR9 &co zijn lekker begonnen.

Beloofd wat voor dit seizoen en een pakslaag voor Ajax.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Siem weinig balverlies? Elke week de zwakste schakel.

Hij valt niet op maar voert zn taken prima uit zodat vd. wiel er steeds weer overheen kan komen.

Mag hopen dat de Boer hem snel eruit haalt en Anita op het middenveld zet.

Dan liever Serero.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Mwa dan zou ik eerder Serero voor hem laten spelen.

Als hij Janssen achterin houd wel ja. maar de bedoeling is natuurlijk :

Anita ipv Janssen

Janssen ipv de Jong

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

stfuympos schreef:

Mourinho zoekt slachtofferrol op!

Coach José Mourinho van Real Madrid heeft zich zondag beklaagd over de wijze waarop hij in Spanje wordt behandeld.

''Er wordt een lastercampagne tegen mij gevoerd'', aldus de Portugees, die door zijn wangedrag onlangs bij de wedstrijd om de Super Cup bij Barcelona weer eens in opspraak is.

Volgens Mourinho doet hij niets verkeerd.

''Men loopt mij te zoeken. Met alle stenen die in mijn richting worden gegooid kan ik een kasteel bouwen. Ik doe waarin ik geloof en ik zeg wat ik voel. Daar is toch niets mis mee.''

Had hem altijd erg hoog zitten maar deze verhaaltje halen toch wel iedere keer veel van zijn grootheid weg.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Maar gelukkig hoeven we daar 2 weken niet over te praten, want onze mooie competitie moet worden onderbroken voor de kraker Nederland-San Marino.

Bah, ik haat die interland weekenden.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Had hem altijd erg hoog zitten maar deze verhaaltje halen toch wel iedere keer veel van zijn grootheid weg.

Is idd. jammer ja heb hem ook wel hoog zitten.

Maar plaatste deze eigenlijk voor otherfool simpel weg door zn avatar en dat hij het altijd over een bingo heeft ofzo.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2262 stemmen

8-2 uitslagen, het kan kennelijk nog steeds. Normaal gesproken zijn dit soort uitslagen uitgestorven in de jaren '60.

Af en toe een uitschieter zoals Ajax dat Feyenoord verslaat met 8-3 of PSV dat Feyenoord verslaat met 10-0, zijn een zeldzaamheid tegenwoordig.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar gelukkig hoeven we daar 2 weken niet over te praten, want onze mooie competitie moet worden onderbroken voor de kraker Nederland-San Marino.

Bah, ik haat die interland weekenden.

Klopt, voor zo'n wedstrijdje tegen een verdeld amateur team dat San Marino vertegenwoordigd waar je standaard met een nulletje of 5 van wint wordt dan de competitie (die veel interessanter, leuker en spannender is dan zo'n wedstrijdje) voor stilgelegd.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

8-2 uitslagen, het kan kennelijk nog steeds. Normaal gesproken zijn dit soort uitslagen uitgestorven in de jaren '60.

Af en toe een uitschieter zoals Ajax dat Feyenoord verslaat met 8-3 of PSV dat Feyenoord verslaat met 10-0, zijn een zeldzaamheid tegenwoordig.

Monaco-Deportivo 8-3 in de CL.

Liverpool 8-0 in de CL.

In Engeland een jaar of 2 terug nog een 9-0. Meen Tottenham tegen Wigan ofzo?

Laatste jaren nog wel vaker extreme uitslagen gezien hoor.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Blij dat Ramsteijn eruit ging, wat een drama weer. Verder een knotsgekke en zenuwachtige wedstrijd, dat laatste halfuur pff echt balen dat die goal maar niet viel voor de 3 punten.

En Arsenal

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Voor de liefhebber, Match of the day begint om 23.25 op BBC 1.

Ik zit klaar voor Tottenham-City en Man U-Arsenal

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Bottleneck schreef:

Blij dat Ramsteijn eruit ging, wat een drama weer.

En Arsenal

Hoorde dat Indi het niet veel beter deed. Dan maar Nelom proberen. Die Anass Achahbar maakte trouwens een prima debuut.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

jordandejong schreef:

(quote)

Hoorde dat Indi het niet veel beter deed. Dan maar Nelom proberen. Die Anass Achahbar maakte trouwens een prima debuut.

Indi speelde in ieder geval de meeste ballen nog naar teamgenoten

Achahbar zag er inderdaad prima uit in dat korte optreden, altijd leuk om zo'n jonge gozer te zien debuteren (ipv al naar Engeland te gaan). In de jeugd is 'ie erg goed dus wie weet

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Achahbar was erg positief, sowieso een erg veelbelovende jongen. Technisch ook erg goed, fijn dat ie er eindelijk even aan heb mogen ruiken.

Helaas teveel gemist deze competitie. Qua PL en BBVA maar even integraal bijraken van de week.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Dzeko is ook los in Engeland! Sjeezus.

En Man Utd - Arsenal riep herinneringen op aan een wedstrijd in Nederland vorig jaar. Een elftal van jonge jongens dat naïef aanvalt als het juist de gaten achterin moet dichten. En de mentale kracht mist om de deur te dicht doen als men doorheeft dat een resultaat er niet in zit.

Ontluisterend.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Guidetti is rond. Dat is mooi. Nu Fer nog voor 5 mjn verkopen aan Milan of zo en Shone halen, anders houden.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Guidetti hebben we hard nodig, dat bleek gisteren wel weer. En als Fer verkocht kan worden aan AC Milan gewoon doen, heeft die kerel gewoon verdiend.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Reinbo schreef:

Guidetti is rond. Dat is mooi. Nu Fer nog voor 5 mjn verkopen aan Milan of zo en Shone halen, anders houden.

Kopen. Kan toch helemaal niet? Of willen de investeerders Schone heel graag hebben?

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Dat verdedigende anti-voetbal van Mou en Real was weer niet om aan te zien gister .

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Moet je dan ook niet gelijk even wat roepen over de arrogante uitspraken van C. Ronaldo 'dat ze kampioen gaan worden'?

(en ja, ik weet dat ik nu net zo chargeer dan de rest van het forum hier als een Ajacied een dergelijke zin als Ronaldo in zijn mond neemt)

Geloof overigens dat iedereen het er vrijwel over eens was dat Real met name sinds begin dit jaar doorgaans gewoon prima voetbalt - enkel de schoppartijen tegen Barca enkele maanden geleden waren voetbal-onwaardig.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

columnpje: 'De rol als eerste keeper van Kenneth Vermeer lijkt uitgespeeld in Amsterdam.'

Keihard spel Feyenoord rond Fer is niet uit te leggen - NEC - AD

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Dat verdedigende anti-voetbal van Mou en Real was weer niet om aan te zien gister .

Hoevaak wil je nog horen van iedereen dat het alleen over de Clasico's ging? De rest van Spanje is veel te zwak om nog serieus weerstand te kunnen bieden aan de top 2.

kos schreef:

columnpje: 'De rol als eerste keeper van Kenneth Vermeer lijkt uitgespeeld in Amsterdam.'

Keihard spel Feyenoord rond Fer is niet uit te leggen - NEC - AD

Chris van Nijnatten. Weet ik tenminste dat ik de column niet serieus hoef te nemen.

Gister trouwens genoten van Match of the day. Wauw, wat een goals van Man Utd zeg! En Dzeko was namens City ook briljant. Verder was die wedstrijd alleen weinig aan.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ga toch liever voor deze panna;

Onderhond

• 87631 berichten
  • 12910 stemmen

Die is inderdaad heel wat mooier. Coole beweging van Neymar, maar echt voorbij z'n mannetje geraakt hij er niet mee. Zelfde wat het hakje betreft.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Het hakje van Neymar was prima, schakelt er wel z'n mannetje mee uit, die elastico daarentegen levert niets op.

Beweging van Eriksen is inderdaad prachtig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.