• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.522 films
  • 12.330 series
  • 34.196 seizoenen
  • 650.543 acteurs
  • 199.454 gebruikers
  • 9.405.244 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Arsenal fans zullen versterkingen gaan eisen, maar man, man, man wat een zieke goals van United!

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik neem aan echte. Lijkt me dat je als Janssen zijnde een uitnodiging met beide handen aan zou willen nemen om het ongelijk van Bert te bewijzen. Nu gaat zijn concurrent Strootman zeker weten beide duels in de basis starten.

Nou is Janssen wel zo recalcitrant om ook de andere kant op te kunnen gaan qua denkwijze. 'Wat die Van Marwijk mij niet oproepen, stik dan maar als je me wel nodig hebt'.

Het kan heel goed zijn dat hij wel geblesseerd is, maar gezien de gebeurtenissen vorige week kan er misschien een vraagteken bij gezet worden.

Heeft hij vrijdag eigenlijk de hele wedstrijd volgemaakt?

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Hoe vaak heeft Afellay zich wel niet afgemeld ondanks dat ie enkele dagen daarvoor nog speelde, om vervolgens enkele dagen na de interland weer zijn opwachting bij PSV te maken? Zie geen reden om er bij Janssen wel iets achter te gaan zoeken.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een partij flauwekul post je toch over Ajax, Quido. Maar ieder zijn mening. Je zit spijkers op laag water te zoeken.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Ben echt kapot van Arsenal, bij de 2-0 afgezet want ik wist dat het op een fiasco zou uitlopen. Maar 8-2 man man man. Geen woorden voor. Ze mogen blij zijn als ze bovenaan het rechter rijtje staan aan het eind van het seizoen. Moet nu echt iets gebeuren, flikker Wenger er maar uit desnoods.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat een partij flauwekul post je toch over Ajax, Quido. Maar ieder zijn mening. Je zit spijkers op laag water te zoeken.

Tsjah, makkelijk om zo een discussie te ontwijken.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Tsjah, makkelijk om zo een discussie te ontwijken.

Ja, wat wil je voor antwoorden hebben? We verschillen als water en vuur op Ajax gebied. Als het slecht is zoals vorige week dan mag je dat zeker benoemen, maar bij jou is altijd het glas halfleeg. Altijd wat te zeuren, altijd wat aan te merken. Ondertussen 10 punten en 15 goals voor. En bij vlagen heel goed voetbal gezien in wedstrijden. Zelfs uit bij VVV halverwege de 2e helft.

Waarom zeg je niks over de 1e helft van PSV vandaag? Of donderdag? Je zit je altijd enorm in te dekken. De rest is goed en eigen club is slecht. Lekker makkelijk. Zo kies je wel de weg van de minste weerstand.

Ajax jaagt juist altijd op meer goals. Daarom hebben ze er nu ook 15. Maar omdat PSV en Twente dit ook eens tegen 2 laagvliegers doen zijn zij daarmee goed bezig en Ajax niet. omdat ze na de 4-1 een beetje gas terug hebben genomen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

8-2 verliezen van United op mijn verjaardag. Mijn dag kan niet meer stuk

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Heb genoeg over PSV's matige optreden gezegd hoor donderdag.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Daar gaat het niet om. Je bent zo overdreven mierenneukerig kritisch, vooral als het over je eigen club gaat. Ik heb het idee dat je dit alleen maar doet om je in te dekken hier. Als het dan slecht gaat, dan kan je zeggen dat je het wel had verwacht.

@ Respekked, ieder geval nog gefeliciteerd met je verjaardag

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Niet iedereen is natuurlijk zo naïef-positief om te denken dat Vurnon Anita elk moment voor 15 miljoen naar Chelsea kan gaan, of dat Eyong Enoh de Europese top gaat bestormen, of dat soort andere kinderlijke gedachtes onder het mom van wij zijn de beste en de rest is allemaal stom. Kritisch denkvermogen bij een clubfan is inderdaad even schrikken voor sommigen...

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Niet iedereen is natuurlijk zo naïef-positief om te denken dat Vurnon Anita elk moment voor 15 miljoen naar Chelsea kan gaan, of dat Eyong Enoh de Europese top gaat bestormen, of dat soort andere kinderlijke gedachtes onder het mom van wij zijn de beste en de rest is allemaal stom. Kritisch denkvermogen bij een clubfan is inderdaad even schrikken voor sommigen...

Boring. Je valt zo ontzettend in herhaling met je uitgekauwde sneren dat ze gewoon te nutteloos om te lezen zijn.

Overigens heb ik Anita nooit aan Chelsea gelinkt. Dat werd in de media gedaan.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Jij was wel weer de enige die de zaakwaarnemer geloofde

Maar Vurnon wilde liever bij Ajax blijven om zich te ontwikkelen

Wat ik maar wilde zeggen; je kunt niet verwachten dat iedereen maar met die onnozele hosanna verhalen meedoet. Wees blij dat er nog mensen kritisch zijn over het spel, of bijvoorbeeld eerder over Jol want als het aan jou zou liggen zou Martin de Pet een contract voor het leven hebben gekregen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Jij was wel weer de enige die de zaakwaarnemer geloofde

Maar Vurnon wilde liever bij Ajax blijven om zich te ontwikkelen

Ik sluit het niet uit dat die interesse er was ja. Wat wat anders is als dat er al gesproken was met Ajax. Van die bijtertjes als Anita spelen er veel in Engeland.

Maar het is best sneu dat je constant met dezelfde opmerkingen komt. Blijf dan lekker weg hier of verzin eens wat nieuws. Je bent echt vreselijk eentonig.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Van die bijtertjes als Anita spelen er veel in Engeland.

Ja vooral van 1meter26

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Anita is 167, Fabregas is 174.

What's the difference. Uiteindelijk draait het om je voetballend vermogen. En dat is, ondanks dat jij het zeker zal ontkennen, uitstekend.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nou, toch zonde dat het niet doorgegaan is dan, zo'n prachtig bod van 15 miljoen, ik heb het even opgezocht, van Liverpool 'omdat Suarez het altijd zo lastig met hem had op de training' (aldus de zaakwaarnemer). En ook Chelsea zat op het vinkentouw! Vurnon Anita, van 'de nieuwe Fabregas' nu bankzitter in de Mickey Mouse Liga, het kan verkeren...

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Of neem Scholes, 1.70 meter. Of Luca Modric, 1,73 meter. Altijd handig, even Googlen.

Ofwel, otherfool lult weer uit zijn nek

Ow en kijk aan, otherfool kapt dat onderwerp maar weer af om met wat algemene standaard lulkoek over Anita te komen omdat hij op feiten de discussie niet kan winnen

Dag otherfool.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ow en kijk aan, otherfool kapt dat onderwerp maar weer af om met wat algemene standaard lulkoek over Anita te komen omdat hij op feiten de discussie niet kan winnen

Heb jij ook wel een handje van.

Moet trouwens zeggen dat Anita gewoon goed te gebruiken is, een soort Davids alleen een niveautje minder.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Toch benieuwd wat 'de feiten' zijn dan. Volgens mij zijn 'de feiten' dat een zaakwaarnemer meldt dat Liverpool 15 miljoen op tafel heeft gesmeten voor Vurnon Anita, op advies van Suarez die zo lekker met de Vlecht heeft getraind, dit voorstel door Anita zelf nota bene van tafel wordt geveegd omdat 'hij zich bij Ajax kan ontwikkelen', iedereen deze zaakwaarnemer uitlacht op 1 persoon na die het natuurlijk wel weer gelooft omdat Anita zo'n lekker bijtertje a la Modric en Fabregas is. Tja.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Ik had 15 miljoen voor Anita op dit moment opmerkelijk gevonden. Laat hem eerst maar lekker rijpen in nederland. Een vertrek nu, zou niet goed wezen. Dat heeft bij babel ook niet goed uitgepakt uitgepakt.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Toch benieuwd wat 'de feiten' zijn dan. Volgens mij zijn 'de feiten' dat een zaakwaarnemer meldt dat Liverpool 15 miljoen op tafel heeft gesmeten voor Vurnon Anita, op advies van Suarez die zo lekker met de Vlecht heeft getraind, dit voorstel door Anita zelf nota bene van tafel wordt geveegd omdat 'hij zich bij Ajax kan ontwikkelen', iedereen deze zaakwaarnemer uitlacht op 1 persoon na die het natuurlijk wel weer gelooft omdat Anita zo'n lekker bijtertje a la Modric en Fabregas is. Tja.

Gast, je zit hem constant af te zeiken over zijn lengte. En ik bewijs je met een hoop voorbeelden het tegendeel. Voetballend kan je heel weinig over hem zeggen, aangezien je volgens mij nooit eens een potje van hem kijkt. Inhoudelijk is je bijdrage echt weer 0,0. Overigens vind ik de mening van Suarez over hem heel wat interessanter als wat jij zegt.

Het enige wat jij altijd kan doen zijn wat oude nieuwtjes en oude quotes uit het verleden erbij halen. Echt ontzettend sneu.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Gast, je zit hem constant af te zeiken over zijn lengte. En ik bewijs je met een hoop voorbeelden het tegendeel.

Eerlijk is eerlijk, Modric en Fabregas zijn uitstekende voorbeelden van 'bijtertjes op het middenveld'. Je was alleen Theo Walcott nog vergeten.

Overigens vind ik de mening van Suarez over hem heel wat interessanter als wat jij zegt.

Ja want die zaakwaarnemer had dat niet uit z'n duim gezogen

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Zzzzzzzzzzzzzzzzzz

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

otherfool schreef:

Eerlijk is eerlijk, Modric en Fabregas zijn uitstekende voorbeelden van 'bijtertjes op het middenveld'. Je was alleen Theo Walcott nog vergeten.

Wilde de opmerking net gaan maken maar onder bijtertjes versta ook ik iets anders.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Je heb al een paar keer gezegd dat je hem zou negeren en ook tegen andere gebruikers gezegd dat men dat moet doen, mijn vraag is wanneer gaat jou negeren in?

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Je heb al een paar keer gezegd dat je hem zou negeren en ook tegen andere gebruikers gezegd dat men dat moet doen, mijn vraag is wanneer gaat jou negeren in?

Het is lastig

@ Timbo, ik noemde vooral wat middenvelders op. Waarmee ik bewijs dat kwaliteit veel belangrijker is. Lengte is voor goede voetballers niet zo belangrijk. Crouch is weer 2 meter, maar wel enorm beperkt als speler. Zo kan het ook.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ga je weer dromen over Jan-Arie van der Heijden in een Barcelona shirt, of over Eyong Enoh die voor 50 miljoen aan Manchester wordt verkocht?

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Mourinho zoekt slachtofferrol op!

Coach José Mourinho van Real Madrid heeft zich zondag beklaagd over de wijze waarop hij in Spanje wordt behandeld.

''Er wordt een lastercampagne tegen mij gevoerd'', aldus de Portugees, die door zijn wangedrag onlangs bij de wedstrijd om de Super Cup bij Barcelona weer eens in opspraak is.

Volgens Mourinho doet hij niets verkeerd.

''Men loopt mij te zoeken. Met alle stenen die in mijn richting worden gegooid kan ik een kasteel bouwen. Ik doe waarin ik geloof en ik zeg wat ik voel. Daar is toch niets mis mee.''

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ga je weer dromen over Jan-Arie van der Heijden in een Barcelona shirt, of over Eyong Enoh die voor 50 miljoen aan Manchester wordt verkocht?

En hiermee bevestig je wederom wat ik eerder al typte ik hier.

Dag otherfool.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.