- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Dat theater van Mertens wordt nu ook nog beloond met een doelpunt. Goeie speler hoor, daar niet van. Pak het telraam er maar bij.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Wijnaldum prima voetballer maar misschien maar eens een paar weekje puur en alleen trainen op afwerken. Tot wel heel veel fout voor de goal.
Frenetic
-
- 203 berichten
- 1425 stemmen
Jammer dat Feyenoord de 3-2 niet wist te maken. Teveel korte ballen in strafschop gebied. Martins Indi zeker 6 zwakke,lage voorzetten
Heb al gezien dat die debutant Achabar ofzo, aardig kan voetballen 
Cissé weer last van teen

The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Heerenveen is vandaag de winst ontnomen doordat ze zelf enorme kansen misten en met 9 spelers zijn geëindigd. Vond Heerenveen lange tijd gewoon de betere ploeg. Feyenoord blijft een matige ploeg hebben, zeker voorin.
PSV trouwens in 5 minuten na de rust van 1-1 naar 4-1 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Waarom komen die Toivonen en Pieters altijd zo makkelijk weg met hun overtredingen cq. smerig spel?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Man Utd-Arsenal binnen 1 helft 3-0.
Wat wil je, met dat middenmoot team dat Arsenal nu heeft. Als Wenger komende dagen niet snel nog enkele klasse aankopen doet dan zie ik Arsenal zeker buiten de top 4 eindigen.
Edit: nu 3-1.
Bij 1-0 miste v Persie overigens een strafschop.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Heerenveen is vandaag de winst ontnomen doordat ze zelf enorme kansen misten en met 9 spelers zijn geëindigd. Vond Heerenveen lange tijd gewoon de betere ploeg. Feyenoord blijft een matige ploeg hebben, zeker voorin.
Vond Heerenveen eigenlijk helemaal niet zo indrukwekkend. Redelijk in evenwicht en na rust was Feyenoord veertig minuten veel beter. Inderdaad geen geweldige ploeg maar aantal leuke spelertjes en een team wat op het moment prima staat.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Jermain Lens trouwens weer erg matig vandaag. Arrogantie straalt van zijn voetballen af.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1921 stemmen
Jermain Lens trouwens weer erg matig vandaag. Arrogantie straalt van zijn voetballen af.
1 minuut later.... 5-1, doelpuntenmaker: Lens 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dan mist Feyenoord toch de kwaliteit en het vernuft om er in de kleine ruimte doorheen te lopen. Heel veel slechte passes, verkeerde keuzes en veel te weinig geduld tegen negen man. Alleen El Ahmadi beheerst dat aspect nog wel een beetje. Nu op naar PSV - Excelsior.
Ik voorspel 6-1
Voorlopig zit je goed...
PSV na rust prima (voor de rust niet gezien), Excelsior extreem slecht. Worden met afstand laatste.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Kevin Strootman dat kan alleen Luc Nilis
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Genoten van Twente en PSV dit weekend - in beide duels met name na rust dan. Ajax verkeert nog lang niet in dergelijke vorm.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Genoten van Twente en PSV dit weekend - in beide duels met name na rust dan. Ajax verkeert nog lang niet in dergelijke vorm.
Zuurpruim. Ajax heeft in 4 duels 15 keer gescoord en heeft zeker gister na de rust heel aardig gespeeld. Ook niet genoten van de schitterende goals? Jammer dat je het altijd van je eigen club zo zuur benaderd. Je praat wel over Twente-VVV en PSV-Excelsior. Overdrijven is ook een kunst. Het is maar 2 weken terug toen PSV-RKC 1-0 werd met vreselijk voetbal.
De top 3 was in vorm dit weekend. 6-1, 4-1 en 4-1.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Spel van Ajax was gewoon bijzonder matig, daar doen vier individuele oplevingen niks aan af. Zelfde als PSV afgelopen donderdag. En ik mag dan wel over Twente - VVV en PSV - Excelsior praten, Ajax won vorige week in ieder geval niet van eerstgenoemde. Bij PSV en Twente liep de machine na rust uitstekend en straalde het plezier ervan af, dat heb ik bij Ajax nog niet echt gezien.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Spel van Ajax was gewoon bijzonder matig, daar doen vier individuele oplevingen niks aan af. Zelfde als PSV afgelopen donderdag. En ik mag dan wel over Twente - VVV en PSV - Excelsior praten, Ajax won vorige week in ieder geval niet van eerstgenoemde. Bij PSV en Twente liep de machine na rust uitstekend en straalde het plezier ervan af, dat heb ik bij Ajax nog niet echt gezien.
Prima dat je de rest goed noemt, maar je zeurt over Ajax. Hebben 2 duels top gespeeld, uit bij VVV slecht en tegen Vitesse weer een helft heel behoorlijk. 15 goals gescoord.
Hoe kan je nu roepen dat Ajax niet in de vorm zit waarin de andere 2 zitten, als PSV recent nog wanprestaties tegen AZ, RKC en Ried (uit) heeft geleverd?
Je zit echt te zoeken om kritisch te mogen zijn. Bij Ajax is er geen plezier? Dan moet je toch de wedstrijden eens goed kijken. Juist bij PSV hebben ze in de eerste weken erg plichtmatig gevoetbald.
Ongeacht wat Ajax tegen VVV heeft gedaan, de potjes van Twente en PSV van dit weekend kan je geen graadmeter noemen.
Arsenal trouwens 5-1 achter bij Man Utd... 
Edit 6-1 alweer 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Niet anders dan normaal zie ik het weer eens helemaal anders dan Quido.
Een ruime overwinning tegen de (veruit) zwakste broeder van de eredivisie na een zwakke eerste helft.
De spelers wisten elkaar moeilijker te vinden dan afgelopen donderdag en we hadden dan ook wat standaardsituaties nodig om een aan de doelpunten te komen.
Mertens overtreft tot nog toe alle verwachtingen. Had nog wat aanpassingsproblemen verwacht maar Dzsudzsák is op deze manier heel snel vergeten.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Nee maar, dat ik het nog eens helemaal met depri eens zou zijn 
Arsenal trouwens nu 6-2, van Persie scoort.
En....7-2. Geen idee meer welke smiley daar bij moet ...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Man Utd 7-2 voor tegen Arsenal. City wint met 5-1 bij Tottenham. Het gat tussen de top en subtop wordt in Engeland ook groter en groter.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Arsenal heeft het natuurlijk volledig aan zichzelf te wijten. Belangrijke spelers verkopen en niets fatsoenlijks kopen. Ze hebben het geld om goede spelers te kopen, maar ze halen alleen maar jeugdige puistenkoppen zonder ervaring. Die jonge mannetjes blijven dan twee of drie jaar bij Arsenal, zien dat er daar toch niets te winnen valt en gaan vervolgens naar clubs die wel voor de prijzen meespelen.
Wat een faalclub, ik noem ze vanaf nu Farcenal.
Misschien toch eens tijd om die Wenger te ontslaan.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Wat een ongelooflijk pak slaag zeg!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Arsenal heeft het natuurlijk volledig aan zichzelf te wijten. Belangrijke spelers verkopen en niets fatsoenlijks kopen. Ze hebben het geld om goede spelers te kopen, maar ze halen alleen maar jeugdige puistenkoppen zonder ervaring. Die jonge mannetjes blijven dan twee of drie jaar bij Arsenal, zien dat er daar toch niets te winnen valt en gaan vervolgens naar clubs die wel voor de prijzen meespelen.
Wat een faalclub, ik noem ze vanaf nu Farcenal.
Misschien toch eens tijd om die Wenger te ontslaan.
Ik kan niet anders zeggen dat je helemaal gelijk hebt. Zo denk ik er ook over. Het is natuurlijk killing voor de status van de club dat wereldspelers als Fabregas weg willen omdat ze geen perspectief meer zien. Haal van Persie daar weg en je hebt zonder nieuwe spelers een ploeg die om plek 7 ofzo kan spelen. Maximaal.
Benieuwd welke 17 jarige toptalenten Wenger van de week nog gaat halen 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
De Jong en Van der Vaart vallen ook af bij Oranje. Janssen gepolst als vervanger maar die moest ook afzeggen vanwege een blessure. Nu is Schaars opgeroepen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Theo Janssen maakt niet zijn rentree bij het Nederlands elftal. De middenvelder van Ajax werd door Bert van Marwijk gevraagd nadat zowel Nigel de Jong als Rafael van der Vaart geblesseerd af moest zeggen. In overleg met Ajax moest Janssen de uitnodiging van de bondscoach echter afwijzen vanwege knieklachten. Stijn Schaars van Sporting Portugal is nu opgeroepen als vervanger.
Apart.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Wat denk je? Echt knieklachten of...
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
beste stad ? Manchester 13 Londen 3 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wat denk je? Echt knieklachten of...
Ik neem aan echte. Lijkt me dat je als Janssen zijnde een uitnodiging met beide handen aan zou willen nemen om het ongelijk van Bert te bewijzen. Nu gaat zijn concurrent Strootman zeker weten beide duels in de basis starten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Hebben 2 duels top gespeeld
Bij Ajax mis ik de drang om een monsterscore neer te zetten. Dat had tegen De Graafschap gekund, tegen Heerenveen en tegen Vitesse. Maar om de een of andere reden lijken de spelers het na de 65e minuut steeds wel goed te vinden en ontaardt de wedstrijd in een gezapig rommeltje.
Frenetic
-
- 203 berichten
- 1425 stemmen
Arsene Wenger heeft zijn beste tijd nu wel gehad bij Arsenal 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.