- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
En ik heb het nog niet gezegd of hij heeft er weer eentje inliggen. Tottenham - Dzeko 0-3. Wat een slechtste seizoenstart. Eerst tegen United met drie nul verliezen nu weer klop krijgen tegen City.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Die verdediging van Heerenveen moet toch wel bij de minste van de eredivisie horen. Eerst dekt Janmaant Cabral op 10 meter binnen de 16 en vd Bussche moet die bal er gewoon uitkloppen. Behoorlijk frustrerend voopr een klasbak als Assaidi om het daar consequent zo fout te zien gaan 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Is toch geen schande? Beide Manchesters hebben gewoon een veel betere ploeg. Tottenham moet zich richten op plek 4-6.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
En Aguero maakt prachtige 0-4. We krijgen voetballes
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Is toch geen schande? Beide Manchesters hebben gewoon een veel betere ploeg. Tottenham moet zich richten op plek 4-6.
Tottenham thuis 0-4 tegen City. Dan zal je best een wat mindere ploeg hebben maar dit mag toch echt niet. Als ze niet opletten komen er nog drie bij ook.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk dat Man City nog wel meer ploegen zal deklasseren. Ik zie City ook wel ruim van bv Arsenal winnen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Valt me trouwens nu pas op dat Nigel de Jong niet speelt. Wel opgeroepen voor Oranje toch? Dus gepasseerd?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Ik denk dat Man City nog wel meer ploegen zal deklasseren. Ik zie City ook wel ruim van bv Arsenal winnen.
In Manchester zie ik dat ook wel gebeuren maar bij Arsenal mogen ze daar echt niet met 4-0 winnen. Overigens is het inmiddels 4-1.
City trouwens wel prachtteam. Nasri, Silva, Aguero. Stuk voor stuk een genot om naar te kijken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Van der Vaart gewisseld. Denk geblesseerd (Hamstring dus geen Oranje lijkt me) maar schopt vervolgens in catacomben nog wel woedend een bal weg. Speelde ook niet goed
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wordt ook lachen in de CL groep Bayern, Villarreal, Napoli en Man City.
Napoli lijkt me de zwakste, maar het geweld van de andere drie is echt gigantisch. Als City een beetje mazzel heeft dan winnen ze de CL echt wel komende jaren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Jeugdig enthousiasme of gewoon oerstom? Lijkt me in ieder geval de meest duidelijke rode kaart van dit weekend.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heerenveen nog met 9 man. Nog ruim 10 minuten, dat moet nog wel 3-2 worden....
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Zou ook terecht zijn. Feyenoord is na 2-1 heer en meester. Vind dat Koeman het toch heel aardig voor elkaar heeft daar.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het lijkt wel of die spelers van Heerenveen Jans inmiddels zat zijn. Hoe dom kun je zijn 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Prachtig zo'n bestorming met publiek erachter. Kan hier wel van genieten. Merk zelfs dat ik begin te hopen dat ze de 3-2 nog maken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Die Martins Indi had er ook wel af gemogen dan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Dramatisch die Martins Indi.Die speelt zo slecht.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nog 5 minuten....... wordt er erg onrustig van.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hopen op een gelijkspel. Feyenoord staat boven hun rang en Heerenveen onder hun rang met die geweldige vleugelaanvallers.
Prima resultaat zo alhoewel ik voor mijn toto liever 2-3 had gezien.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat jullie je nog druk maken over wat Feyenoord doet. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
2-2..... Jammer zeg, was zo goed geweest voor het moreel.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Dzeko prikt er nog een wereldgoaltje bij. Nummer 4 voor hem 1-5 voor City.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Die Dzeko had er zin in vandaag, 4 goals zeg
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, dit seizoen kan verder weer administratief worden afgedaan. Snel 5 mjn voor Fer cashen en volgend jaar doorbouwen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Dan mist Feyenoord toch de kwaliteit en het vernuft om er in de kleine ruimte doorheen te lopen. Heel veel slechte passes, verkeerde keuzes en veel te weinig geduld tegen negen man. Alleen El Ahmadi beheerst dat aspect nog wel een beetje. Nu op naar PSV - Excelsior.
Ik voorspel 6-1
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Alleen El Ahmadi beheerst dat aspect nog wel een beetje.
Nu moet ie nog leren schieten.......
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Goeie fopduik van Mertens.
Smeert nu ook die rechtsback een belachelijke gele kaart aan door net te doen of ie in t gezicht geraakt werd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.