• 16.167 nieuwsartikelen
  • 179.527 films
  • 12.330 series
  • 34.196 seizoenen
  • 650.545 acteurs
  • 199.460 gebruikers
  • 9.405.383 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Die eerste goal van VVV was gewoon een keepersfout hoor. Dat soort momenten heeft ie gewoon veel te veel. Was een belangerijk moment. Cilissen is wat mij betreft (nog) geen zekerheidje, maar ik heb meer vertrouwen in Cilissen. Het verschil in in ieder geval 6 centimeter, wat ik voor een keeper alvast erg belangerijk vind. (geen flauwe grappen over negers en centimeters nu a.u.b.).

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Sja, ik geef als je bij VVV uit maar 2x scoort en je achterhoede ziet falen niet meteen de keeper de schuld. Ajax had wel kansen om 5x te scoren. Met 1-5 hoor je niemand klagen, helemaal niet over de keeper.

Ajax heeft met Stekelenburg jaren een topkeeper gehad. Het zal nu wennen worden dat we nu keepers krijgen die qua niveau niet meer in zijn buurt gaan komen. Sowieso loopt er in de Eredivisie geen keeper rond die dat niveau haalt, ook Michailov niet.

PS: VVV maakt 1-1 in Enschede

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Inmiddels is het 3-1, hoor.

Verder is het zorgwekkend hoeveel doelpunten Ajax tegen krijgt, en dat vrijwel elke aanval van de tegenpartij uitmondt in een levensgrote kans, dan wel doelpunt. Vitesse had gisteren zomaar ook vier keer kunnen - misschien wel moeten - scoren.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik vind Mihailov toch een klasse beter dan Vermeer. En ik denk met mij het gehele forum hier (op jou na dus kennelijk).

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Waar heb je het over? Ik zeg dat er geen keeper in de Eredivisie loopt die het niveau van Stekelenburg kan benaderen.

Als ik mocht kiezen tussen Vermeer of Michailov, dan koos ik ook die 2e natuurlijk. Die gozer is nu de beste keeper van de competitie.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Okay, dan interpreteerde ik je post (in combinatie met eerdere lofzang over Vermeer) verkeerd. Mijn excuses.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Dit stukje

Ajax heeft met Stekelenburg jaren een topkeeper gehad. Het zal nu wennen worden dat we nu keepers krijgen die qua niveau niet meer in zijn buurt gaan komen. Sowieso loopt er in de Eredivisie geen keeper rond die dat niveau haalt, ook Michailov niet.

leek me redelijk logisch.

Maar excuses geaccepteerd hoor

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Hehehe, 2-0 RKC. Erg leuk hoe die zich verweren. Wederom een goeie Sno. Ajax was een treetje te hoog voor hem, maar hij laat opnieuw zien een prima speler te zijn voor ploegen buiten de top. Het is natuurlijk wel vaker gebeurd dat een promovendus het de eerste wedstrijden aardig deed en daarna wegzakte, maar iets zegt mer dat dit RKC minimaal onder in de middenmoot kan spelen (ook al wordt het nu nog 2-1).

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Klasse van RKC zeg, gewoon 7 punten uit 4 duels. Niet verwacht.

Overigens gaat RKC gewoon onderin eindigen hoor.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik had liever gezien dat Ajax een seizoen had gewacht met deze transfer. Mijn verwachting is dat Vermeer het seizoen uitkeept en dat vanaf komende zomer Cillessen onder de lat staat. Vind Cillessen voetballend ook een stuk beter dan Vermeer, ik denk dat dat uiteindelijk de doorslag gaat geven.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Dat ze in Utrecht ooit zouden juichen voor een Ajacied ...

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

een Utrechtenaar die bij zn debuut voor Utrecht scoort

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Die Plet van Heracles lijkt ook echt elke wedstrijd te scoren. Terecht dat hij gisteren een basisplaats kreeg.

Wat is Roda trouwens afgezakt zeg

dimi303

• 3425 berichten
  • 3717 stemmen

Straks live Club Brugge - Anderlecht op prime sporting 1 om 14h40.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3606 stemmen

Donders. AZ ook al gelijk op 0-1

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

kos schreef:

Mijn voorspelling dat Vermeer voor de winterstop niet meer in het goal staat komt zo wel erg dichtbij.

Frankie gaat (of heeft al) in no-time de 4 zwakke plekken Enoh, Anita, Vermeer en Ebicilio vervangen, hij heeft er wel een beetje kijk op. Dat er nog mensen zijn die dat Ajax-waardige spelers vinden...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Terechte penalty Heerenveen en Feyenoord publiek laat zich weer meteen van zijn goede kant horen. Treurig niveau in veel van die stadions tegenwoordig.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

klote Manchester City, 2 keer voor het doel, 2 keer een doelpunt. Wel een heerlijke wedstrijd, torenhoog tempo.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Damn wat is City effectief. Doet pijn deze counter. Dzeko is trouwens lekker bezig maar Crouch (Wat een voorzet van Bale) en Van der Vaart missen grote kansen op 1-1 en staat nu gewoon 0-2. Dramatische start.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Terechte penalty Heerenveen en Feyenoord publiek laat zich weer meteen van zijn goede kant horen. Treurig niveau in veel van die stadions tegenwoordig.

Wat wil je dan. Sportief applausje voor de scheids?

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

timbo_ schreef:

Damn wat is City effectief. Doet pijn deze counter. Dzeko is trouwens lekker bezig maar Crouch (Wat een voorzet van Bale) en Van der Vaart missen grote kansen op 1-1 en staat nu gewoon 0-2. Dramatische start.

Die kopbal van Crouch was echt net naast maar was inderdaad een heerlijke bal van Bale!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Nee. Maar misschien de fout zoeken bij de stommerik die overduidelijke overtreding maakt? En ze mogen zelfs nog gewoon helemaal stil zijn maar waarom de moeder van de scheids weer ineens minutenlang een hoer is. Het is te stompzinnig en treurig voor woorden.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Sinds men daar met 45.000 man de juist overleden vrouw van Van Gaal herdacht met het oh zo ludieke Kanker Van Gaal verwacht ik op gebied van sportiviteit of uberhaupt menselijk gedrag toch al niks meer van de bezoekers van De Kuip, dus tja.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Tim Krul tot nu toe alweer de 0. Newcastle met 2-0 voor tegen Martin Jol

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Wat is dat Feyenoord toch bedroevend zeg. Alleen al die voorhoede

Heerenveen heeft meerdere keren een goal laten liggen.

PS: Bizar gerucht: vd Wiel voor 31 miljoen naar Chelsea

AJAXF-SIDE.NL

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

En dan maakt Assaidi de 1-2

Vascago

• 4798 berichten
  • 3606 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat is dat Feyenoord toch bedroevend zeg. Alleen al die voorhoede

Heerenveen heeft meerdere keren een goal laten liggen.

PS: Bizar gerucht: vd Wiel voor 31 miljoen naar Chelsea

AJAXF-SIDE.NL

Als dat op waarheid berust is dan is het idd bizar. Die gast is mentaal niet sterk genoeg voor de top. Sowieso is 31 mill bizar.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Als dat op waarheid berust is dan is het idd bizar. Die gast is mentaal niet sterk genoeg voor de top. Sowieso is 31 mill bizar.

Haha ik wou zeggen, ik vind vooral het bedrag bizar.

Maar volgens mij is het totale onzin. Greg zit momenteel trouwens bij Tottenham-Man City. Volgens mij blijft hij gewoon bij Ajax. Ze praten zelfs over contractverlenging.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Die Dzeko is toch wel een hele effectieve spits.

En waarom zegt die commentator bij Feyenoord - Heerenveen niets over die keeper? Erg matig gekeept.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.