- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Cisse, teen.
Volgens mij heb je nog meer aan die jongen als je die teen er gewoon afhakt.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ajax speelde gister matig, maar ze hebben gelukkig de kwaliteiten dat ze wel altijd kunnen scoren met de huidige groep. Lijkt een beetje op het seizoen van Jol. Gelukkig 4 schitterende goals van Ajax gezien en een geniale panna van Eriksen 
Wel enorm geirriteerd aan de arrogantie van Vertonghen. Dat kan ECHT niet. Schande.
Siem de Jong en Sulejmani waren bedroevend qua spel en ik mag hopen dat de Boer nou eens in gaat zien dat Janssen verder naar voren moet staan. Veldbezetting klopt niet. Vitesse had ook een kans of 3, mag ook niet. Ajax was wel duidelijk beter maar als je tegen Lyon een kans wil maken moet je heel wat beter spelen.
PS: speciaal voor otherfool:
Voetbalzone - 'Wil vrijheid hebben om in te gaan op uitdaging van Europese topclub'
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Weekje ervoor speelde die toch nog gewoon kampioenswedstrijd? Dus daar was hij fit genoeg voor dan kan die ook aangepast mee met Oranje. Vind Janssen prima voetballer maar dit is echt typisch voorbeeldje van eigen schuld dikke bult. Zeker met de beperkte status die hij heeft in Oranje gewoon je eigen doodvonnis tekenen.
Nee, tussen Oranje en Ajax-Twente zat nog een hele oefentrip van Ajax naar Amerika. Waar Janssen dus als Twente speler helemaal niet bij was.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wrede panna van Eriksen
.
Was een erg mooie ja!
kos
-
- 46734 berichten
- 8888 stemmen
Hehe, mooie column van Dijkshoorn in VI over die vreselijk vent Sierd de Vos
en de zogenaamd onafhankelijke Barbara Barend
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Wel enorm geirriteerd aan de arrogantie van Vertonghen. Dat kan ECHT niet. Schande.
Wat heeft Vertonghen uitgestoken?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wat heeft Vertonghen uitgestoken?
Even achteraan het filmpje kijken waardoor de 4-1 valt (na een 4-0 stand).
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
(embed)
Even achteraan het filmpje kijken waardoor de 4-1 valt (na een 4-0 stand).
Oh je doelde op een specifieke situatie? Ik dacht dat je het in het algemeen bedoelde. 
Mateja Kezman praat met NAC Breda over een mogelijke samenwerking. De 32-jarige spits, die in het verleden in de Eredivisie furore maakte bij PSV, ziet een terugkeer op de Nederlandse velden helemaal zitten. De Serviër zit zonder club sinds zijn vertrek bij South China uit Hong Kong.
'Ik heb na mijn vertrek bij PSV bij veel grote clubs een fantastische tijd gehad, maar nergens hebben ik en mijn gezin ons zo thuis gevoeld als in Nederland', laat Kezman weten aan Voetbal International. 'NAC Breda heeft interesse en ik heb in interesse in NAC Breda.'
'We gaan nu kijken of we nader tot elkaar kunnen komen', vervolgt de spits. 'Wat mij betreft zou het geweldig zijn. Nederland is mijn tweede vaderland.' PSV haalde Kezman in 2000 van Partizan Belgrado naar Eindhoven. Voor de Brabanders maakte hij 105 doelpunten in 122 competitiewedstrijden in vier succesvolle seizoenen.
Ik heb geen idee of de man nog een beetje niveau heeft. Maar we zullen het zien.
kos
-
- 46734 berichten
- 8888 stemmen
En ook mooi stukje in VI met Stekelenburg in Rome. Over hoe groot die club eigenlijk wel niet is.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
depri83 is me voor, maar de komst van Kezman naar NAC zou zeker niet verkeerd zijn. Kan Amoah eindelijk weg.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3713 stemmen
Denk je echt dat een speler uit de Chinese competitie op dit moment zonder club er nog iets van kan?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Jammer dat De Boer nu de moeilijke reeks wedstrijden in gaat met dat labiele middenveld, klopt werkelijk geen hout van op deze manier. Veldbezetting en positiespel zijn waardeloos, iedereen loopt met de bal, niemand beweegt door of zoekt de korte combinatie en het enige gevaar kwam gisteren via de lange bal van Alderweireld of een individuele actie van Boerrigter. Verbaast me ook dat Frank zo stellig beweert dat er gisteren in de eerste helft gezaaid is, en de tweede geoogst. Het was werkelijk niet om aan te zien en met iets minder geluk stond Vitesse voor rust gewoon met 0-2 voor. Wel vier schitterende goals, maar net als bij PSV eerder deze week verbloemen de mooie doelpunten en de uitslag het matige spel.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3713 stemmen
In de Eredivisie wel ja.
Wedden van niet?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
mama appelsap ± 2 minuten
en de boodschap erna 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Nee, tussen Oranje en Ajax-Twente zat nog een hele oefentrip van Ajax naar Amerika. Waar Janssen dus als Twente speler helemaal niet bij was.
15 mei speelde hij kampioenswedstrijd en 19 mei zei hij dat hij niet meeging naar Zuid-Amerika. Kon die kampioenswedstrijd zonder problemen spelen dus Van Marwijk pikt afmelding niet. Begrijpelijk en gewoon dom van Janssen.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Hehe, mooie column van Dijkshoorn in VI over die vreselijk vent Sierd de Vos
en de zogenaamd onafhankelijke Barbara Barend
haha mooi he! Vaak één van de eerste dingen die ik in de VI lees als ie binnen is. Schrijft echt geweldige columns!
Sierd de Vos is verschrikkelijk, maar het toppunt is Jeroen Grueter. Wat heb ik een hekel aan die vent
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
De komst van Kezman naar NAC lijkt overigens alweer van de baan te zijn aangezien de club geen geld heeft.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Die is duur ja, minimaal 520.000 als speler van buiten de EU. Weet niet wat Amoah verdient maar bij hem weet je tenminste wat je aan 'em hebt.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Drogba net met zuurstof van het veld gedragen na een hele akelige botsing met Norwich keeper Ruddy. Twee vuisten tegen de slaap van Drogba die in de lucht al 'out' was. Na een tijdje gelukkig beweging in de armen van Drogba.
Zag er niet best uit.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Akelig gezicht inderdaad....
Spel is verder weer slecht met weer een nipte voorsprong
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ajax was gister niet best, het veldspel en het positiespel waren echt waardeloos. Iedereen die loopt met de bal, niemand die in de bal komt, behalve Sigthorson, die overigens niet geweldig speelde. Ik zie te weinig driehoekjes, te weinig korte combinaties, te weinig beweging. Het tempo ligt ook verschrikkelijk laag. Gelukkig hebben we spelers als Eriksen of Boerrigter die altijd een mannetje kunnen passeren. Dit moet echt beter.
Hoeveel heeft Ajax trouwens betaalt voor Cillessen?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ajax was gister niet best, het veldspel en het positiespel waren echt waardeloos. Iedereen die loopt met de bal, niemand die in de bal komt, behalve Sigthorson, die overigens niet geweldig speelde. Ik zie te weinig driehoekjes, te weinig korte combinaties, te weinig beweging. Het tempo ligt ook verschrikkelijk laag. Gelukkig hebben we spelers als Eriksen of Boerrigter die altijd een mannetje kunnen passeren. Dit moet echt beter.
Hoeveel heeft Ajax trouwens betaalt voor Cillessen?
"Ajax betaalt een vast bedrag van €3.225.000,- aan N.E.C. wat een netto bedrag is, omdat de doelman het initiatief heeft genomen zijn deel in de transfer te laten vallen", luidt de officiële verklaring van de Gelderse club. "NEC kan een bedrag van maximaal €500.000,- aan bonussen ontvangen. Bij een eventuele vervolgtransfer ontvangt NEC tien procent over het meerdere."
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Geen idee wat Ajax met Cillessen als 2e keeper moet. Dure investering en geen supporter is er blij mee. Maar goed we gaan het wel zien. Ieder geval is het keepersvraagstuk opgelost.
kos
-
- 46734 berichten
- 8888 stemmen
Mijn voorspelling dat Vermeer voor de winterstop niet meer in het goal staat komt zo wel erg dichtbij.
Snap verder ook weinig van die transfer. Blij dat wij nog een gelijkwaardige keeper hebben.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Heb je Vermeer gister zien keepen? Was gewoon uitstekend, redde Ajax een paar keer. Je moet die jongen ook wel eens een seizoen de kans geven, tenzij hij natuurlijk constant zit te blunderen maar dat doet hij niet.
Cillissen dus 2e keeper. Dat is nutteloos voor Ajax en ook voor hem zelf.
Ik had liever gezien dat Ajax Babos en Cillissen had gekocht en dan die laatste 2 jaar terug zou verhuren aan NEC en met Babos achter Vermeer 2 jaar verder was gegaan. Na 2 jaar was Cillissen gekomen en als hij dan een goede keeper was dan had hij 1e keeper kunnen worden (en Vermeer verkopen).
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Geen idee wat Ajax met Cillessen als 2e keeper moet. Dure investering en geen supporter is er blij mee. Maar goed we gaan het wel zien. Ieder geval is het keepersvraagstuk opgelost.
Wat een nonsens. Ik ken vrijwel geen supporter die met een gerust hart met grabbelaar Vermeer een heel seizoen in zou gaan. Eind vorig jaar heeft ie ons gered, gisteren was ie prima, maar de andere wedstrijden was het matig en tegen VVV lijdt ie hoogst persoonlijk het puntverlies in.
Of Cilissen hem gaat worden weet ik niet, maar ik ben blij dat er een alternatief is voor Vermeer die geen 20 Bigmac's per week naar binnen werkt.
Het zou mij niet verbazen als Cilissen voor de winter vaste keeper is, zoals Kos beweert.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Kom nou, ga de schuld van VVV even bij Vermeer leggen. Hij was slechts de keeper. Op het veld moet het gebeuren.
Ik zeg niet dat Vermeer wereldtop is of wordt, maar Cillissen is op geen enkel vlak beter.
Verder een sneue opmerking over de Big Macs. Ga ik maar niet op in verder.
En als Cillissen duidelijk beter blijkt dan moet hij spelen ja, maar ik geloof daar niet in.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.