• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.531 films
  • 12.330 series
  • 34.196 seizoenen
  • 650.547 acteurs
  • 199.461 gebruikers
  • 9.405.433 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ik snap Van Marwijk wel. Janssen koos ervoor om niet mee te gaan naar Z-Amerika om z'n knie rust te geven. En dat terwijl andere jongens die ook een zwaar seizoen voor de boeg en achter de rug hadden wel gewoon meegingen. Van Marwijk eist honderd procent inzet van iedereen en als je dan niet geeft ja dan zit je even lekker thuis in een interlandperiode.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ja kom, als je zoals Janssen niet topfit bent op een bepaald moment, dan is het toch logisch dat ie rust nam? Ik weet zeker dat hij Sneijder of van Persie niet zou passeren. Ik vind het van weinig karakter getuigen dat hij dit nu wel doet. Overigens niks mis dat je maximale inzet en toewijding eist, maar Janssen had die weken rust nu eenmaal nodig omdat hij knieklachten had. Iedereen weet dat hij vorig jaar vaak niet helemaal fit was in wedstrijden.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Kom op man, net of wij de precieze reden(en) weten. Het zal echt niet om die afzegging gaan hoor

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Waarom zit hij dan een heel jaar erbij en nu plots niet na de afzegging? En niet over zijn plek bij Ajax beginnen, want tegen Engeland toen het seizoen nog goed moest beginnen ontbrak hij ook.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Misschien intern iets gebeurt. En zo'n uitspraak als "vanaf de bank daar of thuis kijken maakt mij niet uit" helpt hem natuurlijk ook niet. Daar heeft van Marwijk natuurlijk niet zo'n zin in, dat soort types. Dus hij zal niet helemaal tevreden zijn over Janssen (misschien als voetballer, misschien als mens) en dat van Marwijk dan bijvoorbeed meer onder de indruk is van bijvoorbeeld Strootman, die veel jonger is en nog veel meer kan groeien als speler. Janssen zal niet meer beter worden.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Kom op Ajax!!!! .

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Kom op Ajax!!!! .

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik snap kos wel. Ik vind het ook moeilijk om te kiezen. Heb een schijthekel aan zowel Ajax als Vitesse, nou ja, een gelijkspelletje dan maar...

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Joduuuuh!! Joduuuhh!!

(afbeelding) .

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja kom, als je zoals Janssen niet topfit bent op een bepaald moment, dan is het toch logisch dat ie rust nam? Ik weet zeker dat hij Sneijder of van Persie niet zou passeren. Ik vind het van weinig karakter getuigen dat hij dit nu wel doet. Overigens niks mis dat je maximale inzet en toewijding eist, maar Janssen had die weken rust nu eenmaal nodig omdat hij knieklachten had. Iedereen weet dat hij vorig jaar vaak niet helemaal fit was in wedstrijden.

Tot nu toe heeft nog niemand het voor elkaar gekregen om zich af te melden voor het Nederlands Elftal en wel voor zijn eigen club te spelen zonder consequenties. Waarom Janssen wel. Ben er trouwens ook van overtuigd dat Van der Vaart en Sneijder dat zich zelfs niet kunnen permiteren.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Voor eigen club spelen? Na de afzegging is Janssen vakantie gaan houden om te herstellen.

PS: Geinig filmpje

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

John vd Brom verklaart net op Eredivisie Live dat Vitesse geen vreemdelingenlegioen is. Gelukkig maar, want met 15 buitenlanders zou je het bijna gaan denken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

DBTim schreef:

Kom op man, net of wij de precieze reden(en) weten. Het zal echt niet om die afzegging gaan hoor

Van Marwijk heeft meerdere malen gezegd dat dergelijke zaken meespelen in zijn beslissingen. Maakt daar geen geheim van. Wie interview bij vorige interland met Van Marwijk heeft gezien had dit overigens ook met gemak kunnen voorspellen. Snap de ophef daarom niet zo.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voor eigen club spelen? Na de afzegging is Janssen vakantie gaan houden om te herstellen.

Weekje ervoor speelde die toch nog gewoon kampioenswedstrijd? Dus daar was hij fit genoeg voor dan kan die ook aangepast mee met Oranje. Vind Janssen prima voetballer maar dit is echt typisch voorbeeldje van eigen schuld dikke bult. Zeker met de beperkte status die hij heeft in Oranje gewoon je eigen doodvonnis tekenen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Ik telde hem al. Stomme belg daar op de doellijn.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Man en alweer een megakans. Schop dat ding er nou in.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Hm, vitesse is toch niet echt de mindere van Ajax.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Wat een niveau weer ...

stinissen (crew films & series)

• 23580 berichten
  • 77128 stemmen

Met afstand een van de slechtste middenvelders van Ajax ooit haal aub die Siem de Jong eruit en stuur hem gratis na de Graafschap wat een elende als die kopt 99% over en het zelfde als hij schiet , hij loopt daar op het middenveld als een soort spielmacher maar jongens wat een drama.......

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Ik snap inderdaad ook echt niet wat hij daar doet.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Individuele klasse geeft dan toch de doorslag. Vitesse speelt eigenlijk meer dan goed mee en is minsten zo dreigend maar wat een prachtgoal. Moet ook zeggen dat Anita zowaar een keer een hele goede wedstrijd als back speelt tot nu toe.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

stinissen schreef:

Met afstand een van de slechtste middenvelders van Ajax ooit haal aub die Siem de Jong eruit en stuur hem gratis na de Graafschap wat een elende als die kopt 99% over en het zelfde als hij schiet , hij loopt daar op het middenveld als een soort spielmacher maar jongens wat een drama.......

Achter de spitsen kan die nog prima spelen op middenveld maar heeft op deze plek niets te zoeken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Het zit Ajax niet tegen vanavond. Maar als dergelijke ballen er al een aantal keer net niet ingaan dan gaat het hem niet worden voor Vitesse. Moet zeggen dat ik Vitesse ook verrassend goed vind. Toch een kanshebber voor een plek bij de eerste zes vermoed ik. Misschien nog wel meer.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

In hemelsnaam, die Hofs kan echt niet meer.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

stinissen schreef:

Helemaal mee eens.

En dan nog te bedenken dat door hem Theo een linie naar achter speelt, Anita vaak uit de basis word gehaald en Serero veel minder kansen krijgt dan zou moeten.

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

Jezus, wat een snelheid zit er in het spel van Ajax. Ging dat de hele wedstrijd zo?

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3713 stemmen

Ghehe die panna van Eriksen. Wat een held.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Macmanus schreef:

Ghehe die panna van Eriksen. Wat een held.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Cisse, teen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.