• 16.211 nieuwsartikelen
  • 179.556 films
  • 12.340 series
  • 34.212 seizoenen
  • 650.644 acteurs
  • 199.483 gebruikers
  • 9.406.965 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

FillumGek schreef:

Inderdaad niet netjes, maar het doet me goed om Mourinho een flinke tik te zien krijgen

En dan is er ook nog dit filmpje ( wel even geluid uit zetten), hoewel hier niet veel lijkt te gebeuren. Het schijnt dat Mourinho Cesc licht geraakt heeft:

(embed)

Volgens doet The Special One in dit filmpje niets verkeerd. Hij komt te ver uit de dugout, maar dat deed iedereen van de bank van de twee ploegen. Volgens mij gaat hij niet, zoals beweerd wordt, op/tegen het hoofd van Fabregas staan. Enige contact dat er zou kunnen zijn komt door die gast in die witte polo die Mourinho uit balans brengt.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Conclusie: beide teams provoceren, delen uit en janken.

En Barca wint.

kos

• 46737 berichten
  • 8888 stemmen

Het aantal clubs dat door supporters geleid wordt staat in Engeland inmiddels al op 25.Van Brentford en Exeter in League One tot Bromsgrove op het 12e niveau zijn er clubs die spelen voor de supporters in plaats van voor het geld. Sommige clubs die failliet gaan, maken een doorstart onder leiding van supporters, zoals bijvoorbeeld Chester FC. AFC Liverpool en FC United of Manchester zijn afsplitsingen van supporters die de Premier League-club die ze steunen te duur en commercieel vinden geworden. En het verhaal van AFC Wimbledon mag natuurlijk bekend zijn.

Over het afgelopen seizoen is een ranglijst opgemaakt met de prestaties van de verschillende ‘fan-owned’ clubs. Opvallend is het hoge aantal clubs dat is gepromoveerd. Links van de clubnaam staat het niveau waarop de betreffende club het komende seizoen zal uitkomen. Ebbsfleet en AFC Telford komen volgend jaar dus uit in de Conference National, terwijl AFC Wimbledon de historische sprong naar League Two maakte. De tabel laat zien dat er wel degelijk toekomst is voor clubs die niet gebaseerd zijn op commerciële motieven. Misschien niet in de door geld vernietigde Premier League, maar toch zeker op de profniveaus daaronder.

Zie Table:

English Fan-Owned Clubs Performed ‘Better Than Average’ In 2010/11 » Who Ate all the Pies - whoateallthepies.tv

.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

FillumGek schreef:

Inderdaad niet netjes, maar het doet me goed om Mourinho een flinke tik te zien krijgen

En dan is er ook nog dit filmpje ( wel even geluid uit zetten), hoewel hier niet veel lijkt te gebeuren. Het schijnt dat Mourinho Cesc licht geraakt heeft:

(embed)

Als je dat filmpje nog langzamer afspeelt schijn je zelfs te zien wie John. F. Kennedy werkelijk vermoord heeft.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

filmliefhebber92 schreef:

Zo had Rutten toch nog gelijk: Ried moet je niet onderschatten.

Haha, dit heeft PSV compleet aan zichzelf te wijten. Heeft niks te maken met de 'kwaliteiten' van Ried.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

otherfool schreef:

Mja, vind het een heel gewoon voetballertje, moet nog maar zien of het wat wordt.

David Villa schijnt Ozil trouwens niet alleen een klap te hebben gegeven maar ook racistische opmerkingen te hebben gemaakt (daar zijn ze toch al niet vies van bij Barca). En je dan nog afvragen waarom de immer correcte Mesut een beetje boos werd (en daar Mourinho de schuld van geven)...

Voetbalzone - Barcelona claimt primeur met anti-racismeclausule in contract

Ik verwacht ontslag op staande voet.

Je verdraait het weer he...

Özil verklaart: "Villa beledigde de islam"

Mesut Özil legt een dag na de Clásico tegen FC Barcelona uit waarom hij het aan de stok kreeg met David Villa. De aanvaller van de rivaal zou de islam hebben beledigd.

Het opstootje ontstond na een schandalige overtreding van Marcelo op Barcelona's nieuwkomer Cesc Fabregas. Marcelo werd naar de kant gestuurd, maar ook Villa en Özil mochten met rood op zak gaan douchen.

Özil was woedend op Villa. "Omdat hij mijn religie beledigde, ik moest mijn godsdienst verdedigen", verklaart de middenvelder. "Maar ik ben onschuldig, dat is op de beelden duidelijk te zien."

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad. Scheiding tussen ras en godsdienst is voor veel mensen best lastig.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nuja, discriminerende opmerkingen dan. In de aloude Spaanse strijd tegen de Moren is die scheiding ook niet altijd zo scherp. Wel leuk voor Appelvlaaitje trouwens zo'n opmerking.

PVV-boy Jack van Gelder zag dat het goed was...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Islam beledigen

Islam verdedigen

Het enige wat je op het veld te verdedigen hebt is je goal. En beetje schelden moet je tegen kunnen lijkt me.

Verder ben ik altijd voor een goede matpartij, maar niet over religie.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Hopelijk Matavz naar PSV Al moet er heel nog wat gebeuren wil het iets worden dit seizoen. Zolang Rutten er zit wordt het simpel weg niets. Pff wat een ellende gisteren tegen notabene SV Ried...

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Reinbo schreef:

Islam beledigen

Islam verdedigen

Het enige wat je op het veld te verdedigen hebt is je goal. En beetje schelden moet je tegen kunnen lijkt me.

Verder ben ik altijd voor een goede matpartij, maar niet over religie.

Ik ben het hier helemaal mee eens, die hypocrisie, bleh. Op het veld moet je maar op een ding gefocust zijn en dat is winnen door middel van, het liefst goed, voetbal. Schelden is van alle tijden en daar moet je boven staan en je niet zo makkelijk laten verleiden tot een domme agressieve actie.

Inderdaad wel vreemd dat we nu pas die tik die Mourinho (ik neem aan eerst ontvangt of had hij die kerel ervoor al geknepen?) krijgt, zien.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Ik ben het hier helemaal mee eens, die hypocrisie, bleh. Op het veld moet je maar op een ding gefocust zijn en dat is winnen door middel van, het liefst goed, voetbal. Schelden is van alle tijden en daar moet je boven staan en je niet zo makkelijk laten verleiden tot een domme agressieve actie.

Inderdaad wel vreemd dat we nu pas die tik die Mourinho (ik neem aan eerst ontvangt of had hij die kerel ervoor al geknepen?) krijgt, zien.

Die klap die die kerel tegen Mourinho gaf was volgensmij na dat Mourinho hem had geknepen.

Want je ziet die kerel die die klap uitdeeld wijzen naar die plek op zijn hoofd waar Mourinho hem eerder had geknepen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Is dat niet gewoon twee keer hetzelfde filmpje, maar dan vanuit een andere invalshoek gefilmd?

Let eens op de positie van de twee Barcelona keepers. En die kale man in het wit die meteen naar voor vliegt als Mourinho die klap krijgt. En even later die kale gozer in het zwart die ook naar voor vliegt.

Ben er vrij zeker van dat het gewoon dezelfde situatie is. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar het lijkt er toch veel op. Bekijk beide filmpjes nog eens.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

What Messi did to Mourinho..

Blijkt deze grijze muis toch ook niet helemaal clean te zijn..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

schram101 schreef:

(embed)

Goh, wat lichtgeraakt. Als taunten al niet mag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

Is dat niet gewoon twee keer hetzelfde filmpje, maar dan vanuit een andere invalshoek gefilmd?

Let eens op de positie van de twee Barcelona keepers. En die kale man in het wit die meteen naar voor vliegt als Mourinho die klap krijgt. En even later die kale gozer in het zwart die ook naar voor vliegt.

Ben er vrij zeker van dat het gewoon dezelfde situatie is. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar het lijkt er toch veel op. Bekijk beide filmpjes nog eens.

(embed)

(embed)

Lijkt mij ook.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

schram101 schreef:

(embed)

Ach gut, hij loopt ook eens tegen iemand aan. Blijft een grijs muisje hoor.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Worden al die girlfights ook weer vanuit alle rangen en standen gefilmd en geanalyseerd, wat een triest zooitje is de Clasico geworden.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Haha briljant, heb bij EL de voorbeschouwing Roda-RKC op. Vraagt zo'n EL verslaggever aan een RKC fan waarom hij niet gewoon thuis op de bank naar de wedstrijd was gaan kijken. Zegt die man dat je toch niet als een dooie voetbal op de tv gaat kijken

Haha zal niet het antwoord zijn dat die verslaggever zou willen horen denk ik.

Charmides

• 414 berichten
  • 1305 stemmen

Sensatie blijft het, meer niet. Hoort er allemaal bij. Het is voor groot deel niet echt vechten, gewoon paar gekken er tussen. Meer trekken en duwen, dat soort dingen. En af en toe elkaar in het gezicht knijpen he natuurlijk

kos

• 46737 berichten
  • 8888 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha briljant, heb bij EL de voorbeschouwing Roda-RKC op. Vraagt zo'n EL verslaggever aan een RKC fan waarom hij niet gewoon thuis op de bank naar de wedstrijd was gaan kijken. Zegt die man dat je toch niet als een dooie voetbal op de tv gaat kijken

Haha zal niet het antwoord zijn dat die verslaggever zou willen horen denk ik.

Man en reactie naar mn hart.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

Geniale anekdote van Gijp over zijn zangcarrière

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Jep, hilarisch inderdaad. In tegenstelling tot de rest van de aflevering...wat een saaie zooi zeg. Die Heracles voorzitter Jan Smit is een aardige man, maar totaal ongeschikt voor een amusementsprogramma als VI. Boooooring.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

PVV-boy Jack van Gelder zag dat het goed was...

Jack is een VVD'er, dat pleit hem overigens niet vrij.

On: Mounir mogelijk naar Zaragoza? Dat zou erg mooi zijn.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Jep, hilarisch inderdaad. In tegenstelling tot de rest van de aflevering...wat een saaie zooi zeg. Die Heracles voorzitter Jan Smit is een aardige man, maar totaal ongeschikt voor een amusementsprogramma als VI. Boooooring.

de onderwerpen zijn een beetje saai maar vind Smit wel een toffe vent, echt zo'n voorzitter van wie er te weinig meer zijn.

Kai schreef:

(quote)

Jack is een VVD'er, dat pleit hem overigens niet vrij.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Even terugkomend op mijn vorige bericht: volgens Ajax is er geen concrete belangstelling voor El Hamdaoui, helaas. Één van de best verdienende spelers van Nederland komend seizoen bij Ajax 2.

kos

• 46737 berichten
  • 8888 stemmen

RKC

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

de onderwerpen zijn een beetje saai maar vind Smit wel een toffe vent, echt zo'n voorzitter van wie er te weinig meer zijn.

Dat zeg ik toch? Smit is een prima man, maar niet geschikt voor dit programma. Het is dat Gijp nog een heerlijk verhaal over zijn zangcarrière had en net haarfijn Mourinho fileerde, want verder was er niks aan.

PS: Roda-RKC 0-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.