• 16.208 nieuwsartikelen
  • 179.555 films
  • 12.340 series
  • 34.212 seizoenen
  • 650.644 acteurs
  • 199.483 gebruikers
  • 9.406.941 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lang niet zoveel als ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Falcao voor veertig miljoen naar Atlético

Atlético Madrid heeft in Radamel Falcao een opvolger gevonden voor de naar Manchester City vertrokken Sergio Agüero. De Spaanse club maakte donderdagavond melding van de komst van de Colombiaanse spits.

Falcao hielp FC Porto afgelopen seizoen met liefst zeventien doelpunten aan winst van de Europa League. De Portugees kampioen ontvangt zo'n veertig miljoen euro voor de 25-jarige scherpschutter.

De Colombiaan verlengde onlangs nog zijn contract bij Porto tot de zomer van 2015. Falcao moet zelf nog tot overeenstemming komen met Atlético Madrid.

Naast Falcao maakt ook Rúben Micael de overstap van FC Porto naar Atlético. De middenvelder, die vorig seizoen geen vaste basisplaats had, kost de Spanjaarden zo'n vijf miljoen euro. Ook hij zal nog met Atlético om de tafel moeten.

En nu Diego nog ophalen.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ook moet ik je nog feliciteren met het aantrekken van Arda. Gaan jullie nog veel plezier aan beleven

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geweldige speler, wat ik van hem gezien heb. Geldt al jaren als Gala's groeibriljant. Wel erg fijne kwaliteitsimpulsen voor dit seizoen. Turan is toch nog aardig lang gebleven bij Gala, had 'm al eerder in SSpanje of Engeland verwacht. Verwacht er veel moois van . Alleen nu moeten jullie weer naar iets nieuws op zoek .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik mag er toch ook wel vanuit gaan dat Sinem Kobal nu ook mee komt naar Madrid? .

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Naomi Watts schreef:

Geweldige speler, wat ik van hem gezien heb. Geldt al jaren als Gala's groeibriljant. Wel erg fijne kwaliteitsimpulsen voor dit seizoen. Turan is toch nog aardig lang gebleven bij Gala, had 'm al eerder in SSpanje of Engeland verwacht. Verwacht er veel moois van . Alleen nu moeten jullie weer naar iets nieuws op zoek .

Geld is er meer dan genoeg en Arda is één van die Turkse spelers die emotioneel verbonden zijn met hun club en die dan ook blijven zitten waar ze zijn. Echter, veel viel er niet meer te halen uit de Turkse competitie. Je staat daar toch maar bijna elke wedstrijd weer te knokken tegen 10 verdedigers. Hij was duidelijk toe aan een sportieve verbetering. Dit is dan ook geweldig voor hem.

We stonden op het punt om Keita weer terug te halen (huren), maar zijn club wil hem nu opeens alleen verkopen.

Naomi Watts schreef:

Ik mag er toch ook wel vanuit gaan dat Sinem Kobal nu ook mee komt naar Madrid? .

Ik kan me niet voorstellen dat je Madrid afslaat en al helemaal niet als je liefje er naar toe verhuist, maar ze speelt nu in een serie, dus ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen. Arda kennende komt hij wel met een oplossing. Zo heeft hij eerder een hele bioscoop gehuurd om samen met haar te kunnen zijn, dus ben benieuwd

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Riquelme keert na bijna drie jaar terug in Argentijnse selectie

Juan Román Riquelme krijgt een nieuwe kans in de Argentijnse nationale ploeg. De middenvelder van Boca Juniors speelde bijna drie jaar geleden zijn laatste interland voor La Albiceleste en leek uit beeld te zijn verdwenen, maar de nieuwe bondscoach Alejandro Sabella ziet het nog zitten in Riquelme en verstuurde de spelmaker een uitnodiging voor de aankomende interlands.

De 33-jarige Riquelme heeft 51 interlands achter zijn naam staan en kwam in oktober 2008 voor het laatst in actie voor de Argentijnse ploeg. Onder Alfio Basile deed de technicus mee tegen Uruguay, maar Diego Maradona en Sergio Batista deden geen beroep op de Argentijnse badboy. Sabella heeft Riquelme wél in zijn plannen zitten en nodigde de middenvelder uit voor de oefenduels met Brazilië, die op 14 en 28 september worden gespeeld.

AZ-doelman Sergio Romero hoeft zich niet te melden, maar dit is niet opvallend: Sabella heeft enkel spelers die in Zuid-Amerika actief zijn opgenomen in zijn eerste selectie als bondscoach van Argentinië. Daardoor ontbreken ook grote namen als Lionel Messi en Carlos Tévez. In de Braziliaanse selectie is Ronaldinho de opvallendste naam.

Geweldig nieuws voor Argentinië. Een Argentinië met Riquelme is veel sterker dan een Argentinië zonder Riquelme. De perfecte nummer 10 en ondanks dat hij al een dagje ouder begint te worden is hij toch nog steeds goed genoeg om het team beter te maken. Wie de Argentijnse competitie niet volgt heeft een tijdje terug misschien de wedstrijd tegen Arsenal gezien waarin Riquelme de beste man van het veld was en in de tweede helft met assists strooide.

Die ruzie met Riquelme was wel een erg domme zet van Maradona.

En ook Ronaldinho terug bij Brazilië. Terecht natuurlijk want hij is de laatste tijd weer sterk bezig.

Frenetic

• 203 berichten
  • 1425 stemmen

Ik snap niet dat mensen PSV goed vinden spelen laatste tijd. Tegen AZ zijn ze op sommige momenten helemaal wegegtikt. Centraal achterin is het dramatisch. Engelaar al helemaal, die jongen kon totaal die rechtsbuiten van AZ niet bijhouden en gaf hem steeds de mogelijkheid om een voorzet te geven. Wijnaldum miste 2 grote kansen , wat PSV de winst kostte. Daarnaast hebben ze een keeper die ook niet al te best is. Wijnaldum op 10 gaat sowieso niet werken.

Fred Rutten rond winterstop ervandoor voorspel ik.

Guidetti voor Feyenoord zal mooi zijn. Guyon Fernandez en Cisse laten het op dit moment niet echt zien, vooral die laatste heeft zijn beste tijd gehad in de Kuip.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Als balbezit heilig is was PSV inderdaad dominant, daar heeft depri een punt. Je kunt ook stellen dat Ried nog slechter was. Maar het was de laatste 70 minuten huilen met de pet op (en ik zie dat ook niet zomaar goed komen). Zondag ADO uit, ga der mar an stan.

Frenetic schreef:

Ik snap niet dat mensen PSV goed vinden spelen laatste tijd.

Volgens mij is dat ook door niemand gezegd...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

En niet te vergeten Vurnon Anita! Die gaat het op zeker maken in de PL!

Er was zelfs al een bod van 15 miljoen volgens de uiterst betrouwbare zaakwaarnemer Jan Arie 'het grootste talent van Ajax' Van der Heijden mag het trouwens op 23-jarige leeftijd eens bij Vitesse proberen... Ja, het T-woord is heftig aan inflatie onderhavig...

Frenetic

• 203 berichten
  • 1425 stemmen

otherfool schreef:

Als balbezit heilig is was PSV inderdaad dominant, daar heeft depri een punt. Je kunt ook stellen dat Ried nog slechter was. Maar het was de laatste 70 minuten huilen met de pet op (en ik zie dat ook niet zomaar goed komen). Zondag ADO uit, ga der mar an stan.

Klopt.

(quote)

In het algemeen, niet (alleen) op moviemeter.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Frenetic schreef:

In het algemeen, niet (alleen) op moviemeter.

Die mensen zijn dan inderdaad in de war.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3884 stemmen

Mooi dagje weer gisteren. Europees uitduel 0-0 is gewoon top. Uitstekende uitgangspositie en nu in Eindhoven winnen. Nee het tegenvallertje in Alkmaar zijn we inmiddels helemaal op stoom. Wie kan ons nog stoppen?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Ik heb het afgelopen seizoen nog herhaaldelijk gezegd hier, volgens mij was jij, samen met timbo_, er als de kippen bij om het spel van PSV oogstrelend te noemen en superaanvallend!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Falcao voor veertig miljoen naar Atlético

Atlético Madrid heeft in Radamel Falcao een opvolger gevonden voor de naar Manchester City vertrokken Sergio Agüero. De Spaanse club maakte donderdagavond melding van de komst van de Colombiaanse spits.

Falcao hielp FC Porto afgelopen seizoen met liefst zeventien doelpunten aan winst van de Europa League. De Portugees kampioen ontvangt zo'n veertig miljoen euro voor de 25-jarige scherpschutter.

De Colombiaan verlengde onlangs nog zijn contract bij Porto tot de zomer van 2015. Falcao moet zelf nog tot overeenstemming komen met Atlético Madrid.

Naast Falcao maakt ook Rúben Micael de overstap van FC Porto naar Atlético. De middenvelder, die vorig seizoen geen vaste basisplaats had, kost de Spanjaarden zo'n vijf miljoen euro. Ook hij zal nog met Atlético om de tafel moeten.

En nu Diego nog ophalen.

Goh, dat is meer dan de hele begroting van Feyenoord. En dan toch nog in de middenmoot spelen. Wat is het toch oneerlijk geregeld in de wereld.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

timbo_ schreef:

Mooi dagje weer gisteren. Europees uitduel 0-0 is gewoon top. Uitstekende uitgangspositie en nu in Eindhoven winnen. Nee het tegenvallertje in Alkmaar zijn we inmiddels helemaal op stoom. Wie kan ons nog stoppen?

Meen je dit nu? 0-0 uitgangspositie is toch helemaal niet goed. Eén uitdoelpunt in Eindhoven en je hebt problemen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Neem aan dat het gekscherend bedoeld is, tegen RKC was ook niks en bij ADO gaat weer puntverlies geleden worden. Nee, PSV zal het met Twente en AZ uitmoeten vechten om plek 2,3 & 4. Volgorde kan nog alle kanten op.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

orbit schreef:

Ik heb het afgelopen seizoen nog herhaaldelijk gezegd hier, volgens mij was jij, samen met timbo_, er als de kippen bij om het spel van PSV oogstrelend te noemen en superaanvallend!

Lieve schat, welk onderdeel van de woordjes 'laatste tijd' begrijp je niet? PSV speelde vorig seizoen tot aan februari prachtig voetbal (zelfs Quido vond dat als ik me juist herinner), daarna zakte het in als een plumpudding en die tendens zet zich door in dit seizoen. Als je Affelay, Dzudszak en Reis inruilt voor Strootman, Wijnaldum en Mertens kun je het ook wel shaken.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Spelers als Afellay en Dzudszak zijn ook niet snel te vervangen, maar Mertens is toch wel één van de betere voetballers van de Eredivisie (wat natuurlijk meer zegt over het niveau van de desbetreffende competitie).

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Mja, vind het een heel gewoon voetballertje, moet nog maar zien of het wat wordt.

David Villa schijnt Ozil trouwens niet alleen een klap te hebben gegeven maar ook racistische opmerkingen te hebben gemaakt (daar zijn ze toch al niet vies van bij Barca). En je dan nog afvragen waarom de immer correcte Mesut een beetje boos werd (en daar Mourinho de schuld van geven)...

Voetbalzone - Barcelona claimt primeur met anti-racismeclausule in contract

Ik verwacht ontslag op staande voet.

kos

• 46737 berichten
  • 8888 stemmen

Ook wel weer typisch dat nu pas blijkt dat Mourinho de eerste klappen vangt

Barfa .

kos

• 46737 berichten
  • 8888 stemmen

otherfool schreef:

Mja, vind het een heel gewoon voetballertje, moet nog maar zien of het wat wordt.

David Villa schijnt Ozil trouwens niet alleen een klap te hebben gegeven maar ook racistische opmerkingen te hebben gemaakt (daar zijn ze toch al niet vies van bij Barca). En je dan nog afvragen waarom de immer correcte Mesut een beetje boos werd (en daar Mourinho de schuld van geven)...

Voetbalzone - Barcelona claimt primeur met anti-racismeclausule in contract

Ik verwacht ontslag op staande voet.

Mogen ze Busquets ook wel de deur uit gooien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En volgens het Barca kamp strooide Ozil met een kanker verwensing, en laat dat nou een beetje gevoelig liggen bij Barca (Abidal red.). Speculaties, speculaties. Gedurfde uitspraak maar er wordt al gauw gesproken van racisme.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat in ieder geval blijkt is dat Barca allerminst heilig is, zoals velen hier graag willen geloven.....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mwah, heilig zijn ze geen van allen hoor. Alleen Messi misschien.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Hm...dat was inderdaad niet netjes, die klap aan Mourinho. Verklaart ook een beetje z'n reactie achteraf.

Wat betreft Özil en Villa: verwacht ik niet veel van. Beide spelers zullen wel wat gezegd hebben. Als speler moet je dat ook maar gewoon over je heen laten gaan (geldt voor beiden trouwens).

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

Inderdaad niet netjes, maar het doet me goed om Mourinho een flinke tik te zien krijgen

En dan is er ook nog dit filmpje ( wel even geluid uit zetten), hoewel hier niet veel lijkt te gebeuren. Het schijnt dat Mourinho Cesc licht geraakt heeft:

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Ronald Graafland staat voor een spraakmakende overstap. De keeper werd in het afgelopen seizoen nog kampioen met Ajax en staat nu voor een avontuur in Rotterdam bij aartsrivaal Feyenoord. Hoewel de opmerkelijke overstap van de 32-jarige sluitpost nog niet via de officiële kanalen bevestigd is, zal de transfer volgens RTV Rijnmond spoedig afgerond worden.

Graafland zal zich volgens het regionale medium per direct bij de selectie van Ronald Koeman gaan voegen. In Amsterdam stond Graafland als vierder keeper onder contract en moest hij Maarten Stekelenburg, Kenneth Vermeer en Jeroen Verhoeven voor zich dulden. Vermeer was echter lange tijd geblesseerd en toen ook Stekelenburg in de lappenmand belandde, zat Graafland op de bank achter Verhoeven. Tot een debuut in Ajax 1 kwam het niet.

Graafland kondigde aan het einde van het afgelopen seizoen aan dat hij zijn professionele loopbaan zou beëindigen en ging verder bij de amateurs van Capelle, maar de Topklasser raakt één dag voor de start van een nieuw seizoen haar eerste keeper kwijt. In de jaren voor Ajax kwam Graafland uit voor Vitesse, Excelsior, Feyenoord en de jeugdopleiding van de Rotterdammers. Met deze overgang keert Graafland zodoende terug op het oude nest.

voetbalzone.

kos

• 46737 berichten
  • 8888 stemmen

FillumGek schreef:

Inderdaad niet netjes, maar het doet me goed om Mourinho een flinke tik te zien krijgen

En dan is er ook nog dit filmpje ( wel even geluid uit zetten), hoewel hier niet veel lijkt te gebeuren. Het schijnt dat Mourinho Cesc licht geraakt heeft:

(embed)

ja hoor.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Wat een homo joh, die verzorger. Zet dat filmpje van kos op 0:17 en je begrijpt waarom.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.