- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Wijnaldum wordt nog wel een klasbak. Strootman ook wel waarschijnlijk. Woonde hier om de hoek trouwens.
Eens met Wijnaldum, die jongen barst nog steeds van het talent.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Die (voorronde) Europaleague wedstrijden zijn voor elke Nederlandse club een sleur. Afreizen naar (meestal) redelijk verre landen waar de competitie meestal niet erg goed is, maar die thuis altijd stug genoeg zijn om een nederlandse ploeg op een gelijkspel te houden (of in AZ geval zelfs van de Nederlanders te winnen).
steden als:
Jablonec
Ålesund
Ried im Innkreis
zijn toch helemaal geen pretje om (tijdens de competitie) naar toe te gaan, om op een belabberd veld te voetballen.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Ze hebben potentie, maar het zal nog wel een tijd duren. Opvallend ook hoe erg mensen Strootman zijn gaan hypen na 2 leuke oefenpotjes met Oranje in Zuid Amerika.
Welnee. Strootman had al een boel talent toen hij nog bij Sparta balde. Dat zag iedereen toen al.
Ben benieuwd of hij dé stap weet te maken. Denk niet dat hij de echte top gaat halen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
'Keine Sorgen Arena' en 'Nacho Casanova' waren de hoogtepunten van de wedstrijd.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Pff, wat was PSV slecht zeg. Het was werkelijk niet om aan te gluren...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Volgens mij had ik nog nooit slechte zin gekregen van 'voetbal'. Tot vandaag.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Welnee. Strootman had al een boel talent toen hij nog bij Sparta balde. Dat zag iedereen toen al.
Ben benieuwd of hij dé stap weet te maken. Denk niet dat hij de echte top gaat halen.
Ja, hij heeft talent. Hij speelde overigens bij Utrecht ook een hele tijd gewoon matig. Maar plots ziet iedereen hem als de nieuwe van Bommel door 2 leuke potjes met Oranje. Strootman had lekker beter nog zeker een jaar bij Utrecht moeten blijven. Gewoon, presteren in de luwte. Af en toe eens bij Oranje en hopen dat ie ooit dat niveau krijgt. Ik ben er nog niet kapot van.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beetje overrated, talentvol maar echte Nederlandse top vind ik het niet. Al word je als talent zijnde al snel tien keer beter voorgesteld.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Wijnaldum erg op de vlakte, veel tikkies breed enzo maar bij Feyenoord liep, sleurde en kapte ie alleen maar (soms goed maar heb me er ook vaak aan geërgerd omdat het tot niets leidde of omdat hij het spel niet zag). Zal wel gewenning zijn of opdracht, in ieder geval komt er nog weinig uit
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Heeft PSV wat gemeentegeld in VI gepompt ofzo?
Na al die ophemelverhaaltjes de laatste weken nu deze kop boven het wedstrijdverslag: "Nonchalant en dominant PSV gelijk tegen SV Ried."
Dominant?
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
PSV Netwerk is gelukkig realistischer.
18 augustus 2011
PSV is het Europese seizoen begonnen met een 0-0 in de uitwedstrijd in Oostenrijk tegen SV Ried. Na een behoorlijk eerste half uur zakte de ploeg weg. Absolute uitblinker was Isaksson met enkele knappe reddingen.
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Strootman overhyped vinden maar wel vertrouwen hebben in de grote internationale toekomst van Siem de Jong. Yup.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
En niet te vergeten Vurnon Anita! Die gaat het op zeker maken in de PL!
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Ja, hij heeft talent. Hij speelde overigens bij Utrecht ook een hele tijd gewoon matig. Maar plots ziet iedereen hem als de nieuwe van Bommel door 2 leuke potjes met Oranje. Strootman had lekker beter nog zeker een jaar bij Utrecht moeten blijven. Gewoon, presteren in de luwte. Af en toe eens bij Oranje en hopen dat ie ooit dat niveau krijgt. Ik ben er nog niet kapot van.
Strootman is er nog lang niet, hoor. Talentvol, maar ook te langzaam. Al is van Bommel ook niet de snelste qua balbehandeling.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2586 stemmen
Zo had Rutten toch nog gelijk: Ried moet je niet onderschatten.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Strootman overhyped vinden maar wel vertrouwen hebben in de grote internationale toekomst van Siem de Jong. Yup.
Komt hij weer met zijn eeuwige frustratie over één club.. kan je geen pilletje nemen ofzo joh?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Heeft PSV wat gemeentegeld in VI gepompt ofzo?
Na al die ophemelverhaaltjes de laatste weken nu deze kop boven het wedstrijdverslag: "Nonchalant en dominant PSV gelijk tegen SV Ried."
Dominant?
Meer dan twee kansen heeft Ried dan ook niet gehad. En met een balbezitspercentage van (ik dacht iets te zien rond de 70e min) van 75 om 25.
Let op: Ik zeg niet dat het goed was he, want dat was het zeker niet. Maar dominant was het wel.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Meer dan twee kansen heeft Ried dan ook niet gehad.
PSV ook niet
Buiten het eerste half uur om dan.. Was verder echt niet om aan te gluren zeg 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
PSV is echt bezig een persiflage van een voetbalclub te worden.. ben benieuwd hoe lang ome Rutten, of Sliske de Rat, het nog gaat halen. Kerst?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
PSV is echt bezig een persiflage van een voetbalclub te worden.. ben benieuwd hoe lang ome Rutten, of Sliske de Rat, het nog gaat halen. Kerst?
Vanwege een 0-0 tegen een ploeg die al 10 maanden thuis ongeslagen is in een eerste wedstrijd van een tweeluik.
Pardon my french maar sodemieter toch op.
Als je een antipathie tegen PSV hebt zeg dat dan gewoon maar kom niet met dit soort onzin.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Vanwege een 0-0 tegen een ploeg die al 10 maanden thuis ongeslagen is in een eerste wedstrijd van een tweeluik.
Als je een antipathie tegen PSV hebt zeg dat dan gewoon maar kom niet met dit soort onzin.
Je lult veel recht wat krom is, maar vanavond moet je toch ook jankend hebben zitten kijken. Dit was gewoon dramatisch slecht.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Kom op zeg ...
Ok...
Je lult veel recht wat krom is, maar vanavond moet je toch ook jankend hebben zitten kijken. Dit was gewoon dramatisch slecht.
Ik zeg toch hierboven dat het slecht was.
Inhoudelijke kritiek wordt er hier echter niet gegeven. Hij (orbit) komt alleen met onzinnigheden en denigrerende praat, daar kan ik niet zo goed tegen.
Maar misschien probeert hij me wel gewoon op de kast te krijgen (dat jeroentjuhhh dat probeert weet ik wel zeker) en dat is hem dan heel goed gelukt.
Sjeezus, zijn club zou eens een slechte serie wedstrijden neerzetten...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ok, dus die onzin die je uitkraamde meende je ook nog serieus?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook niet echt te vergelijken lijkt me. Zie ook meer in Siem trouwens.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ok, dus die onzin die je uitkraamde meende je ook nog serieus?
Dat PSV dramatisch speelt? Dat ik zou janken als mijn clubje zo zou spelen? Dat het niet om aan te gluren is? Absoluut. Of is het onzin dat ze slecht spelen? Dacht het niet hé..
Ook niet echt te vergelijken lijkt me. Zie ook meer in Siem trouwens.
Lees de laatste tijd weinig positiefs over hem hier, maar zie hem toch érg graag altijd in de basis staan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Siem
Lees de laatste tijd weinig positiefs over hem hier, maar zie hem toch érg graag altijd in de basis staan.
Misschien omdat ie niet de meest technische van het stel (al lijkt ie veel a-technischer dan ie is) is maar wat maakt hij veel goed op inzet. Ook qua persoonlijkheid uit het juiste hout gesneden, hij weet wat hij wel en niet kan en zal zichzelf niet zo snel overschatten.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dat PSV dramatisch speelt? Dat ik zou janken als mijn clubje zo zou spelen? Dat het niet om aan te gluren is? Absoluut. Of is het onzin dat ze slecht spelen? Dacht het niet hé..[
Wat zul jij veel tranen geplengd hebben!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.