• 16.204 nieuwsartikelen
  • 179.555 films
  • 12.340 series
  • 34.212 seizoenen
  • 650.643 acteurs
  • 199.479 gebruikers
  • 9.406.897 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haviksoog. Door dit soort perceptievelingen willen ze niet aan technische hulpmiddelen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Snap ik, maar ik reageerde wat geïrriteerd omdat de voorzitter van de taalpolitie nogal selectief te werk gaat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

PSV ergens online te zien weer?

Zoiets?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

%%%%%% schreef:

Mijn team verliest zoals ik al verwachte van Aalesunds ! We hebben al 4jaar lang geen uit wedstrijd Europees gewonnen . Wel een uitdoelpunt gescoort dat is dus positief.

Thuis wordt het 3-0

Heb je het wel gezien? Het was echt een wanprestatie van AZ. Die Noren kunnen er echt helemaal niets van. Als ik jou was zou ik heel wat minder positief zijn.

Ik vind AZ sowieso overdreven veel lof krijgen tot nog toe in dit prille seizoen.

Anyway, als je dit soort potjes al niet wint, dan belooft het weer weinig voor de Uefa ranglijst dit seizoen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Dank!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gijpie zal wel weer in een deuk liggen nu .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wel leuk om eens een Manolevje vlak voor de kool van de tegenpartij te zien.

PSV moet hier echt met 0-5 van kunnen winnen...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

‘Hij past zowel als speler als persoon perfect in het plaatje van Vitesse’

Jan-Arie van der Heijden heeft donderdag zijn handtekening gezet onder een tweejarig contract, met een optie voor nog twee jaar, bij Vitesse. Dat melden de Arnhemmers op het digitale thuis. De middenvelder komt over van Ajax, waar Van der Heijden van trainer Frank de Boer te horen kreeg dat hij mocht uitkijken naar een nieuwe club. De afgelopen twee seizoenen speelde Van der Heijden op huurbasis voor Willem II.

“We hadden al langere tijd de wens Jan-Arie aan de selectie toe te voegen. Hij past zowel als speler en als persoon perfect in het plaatje van Vitesse”, laat technisch directeur Ted van Leeuwen optekenen op het digitale thuis van de club. Ook trainer John van den Brom is tevreden. “We halen een talentvolle, multifunctionele speler in huis. Jan-Arie is voor mij een bekende en ik weet dus wat ik aan hem heb. Een mooie bijkomstigheid is dat hij ondanks zijn jonge leeftijd al behoorlijk wat ervaring met zich meeneemt.”

Van der Heijden zelf, die ook in de belangstelling stond van FC Utrecht en sc Heerenveen, is blij met zijn transfer. “Vitesse heeft zichtbaar ambitie, net als ik zelf. Dat gaat goed samen. Hier verwacht ik mij door te kunnen ontwikkelen”, aldus de 23-jarige middenvelder.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Helaas de Clasico niet kunnen kijken, maar gelukkig wint de mooiste. Wel een samenvatting net gekeken, gruwelijks Barca goals zeg! Hoe die Iniesta wacht bij dat wippertje van de 1-0, genialiteit ten top. Heerlijke pass ook. Real weer vooral gezien met grove overtredingen. En Marcelo en Mourinho moet je in een gesticht zetten. Zo typisch weer, opnieuw rood voor Madrid. En Mourinho elke keer maar klagen dat ze nooit met 11 spelers ''mogen'' eindigen.

Verder weer dikke anti-reclame voor het voetbal dankzij al dat gerel en geruzie. Treurig, ondanks dat ik die voetbalhaat ergens best geinig vind. Ik schrijf Spanje ook maar vast af voor komend EK. Dit komt onderling nooit meer goed

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

otherfool schreef:

Tja, als jij niet ziet dat Jose Mourinho het beste is wat de voetballerij ooit is overkomen stel ik zo'n rood-wit gestreepte stok voor. Hij heeft op onnavolgbare wijze de afgelopen 10 jaar het Europese clubvoetbal gedomineerd met schitterend spel en navenant succes. Voeg daarbij zijn stijl, humor en welbespraaktheid en ik snap niet hoe mensen niet van hem kunnen houden. Ach, hij trekt wel eens aan een oor. Mag niet, moet-ie niet doen, foei. Maar ik geniet van hem, en niet voor niets is Jose geliefd bij elke club waar hij werkt, bij spelers en supporters. Er gebeurt iets, er staat iemand. Tegenstanders zijn bang voor hem. Jack van Gelder haat hem. Maar hij is mijn held. Hij is The Special One.

Haha, dit had ik zelfs niet van jou verwacht, wat triest dit . Mourinho het beste wat de voetballerij ooit is overkomen . Ja, als je houdt van wangedrag, dan klopt het.

Nou maar is over voetbal praten. Ik heb gister echt genoten van het voetbal, alle randzaken kunnen me gestolen worden. Als je zag wat voor tempo die mannen op de mat legden, fenomenaal. Gelukkig wilde Real dit keer wel voetballen en graafden zij zich niet in. Eigenlijk niet te geloven dat Barça nóg beter kan dan dit. En o ja:

Messi

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Heb je het wel gezien? Het was echt een wanprestatie van AZ. Die Noren kunnen er echt helemaal niets van. Als ik jou was zou ik heel wat minder positief zijn.

Ik vind AZ sowieso overdreven veel lof krijgen tot nog toe in dit prille seizoen.

Anyway, als je dit soort potjes al niet wint, dan belooft het weer weinig voor de Uefa ranglijst dit seizoen.

Ik maak me er nog niet druk om !

tuurlijk het deed pijn aan de ogen vooral Benschop was ontzettend slecht,maar die Noorse ploeg is een soort VVV. Thuis kunnen ze verrassen maar uit verliezen ze 9 van de 10 keer. Dit is een 4 jaar durende vloek in Europees verbant.

Het klasse verschil is gewoon te groot thuis zet AZ 2 tandjes erbij en we spelen ze weg.

Schalke 04 verliest uit van een Finse ploeg zulke wedstrijden zitten ertussen.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Haha, dit had ik zelfs niet van jou verwacht, wat triest dit . Mourinho het beste wat de voetballerij ooit is overkomen . Ja, als je houdt van wangedrag, dan klopt het.

Nou maar is over voetbal praten. Ik heb gister echt genoten van het voetbal, alle randzaken kunnen me gestolen worden. Als je zag wat voor tempo die mannen op de mat legden, fenomenaal. Gelukkig wilde Real dit keer wel voetballen en graafden zij zich niet in. Eigenlijk niet te geloven dat Barça nóg beter kan dan dit. En o ja:

Messi

Net of je otherfool ooit serieus nog kan nemen. Mourinho doet alles wat kwalijk en slecht is, maar dat wordt steeds goedgepraat. Maar dan wel zeuren over kleinigheden als Jol met zijn pet of Anita met zijn vlechtjes. Maar de echt belangrijke zaken negeert hij.

Mourinho is een heerlijke persoonlijkheid en interessanter dan al die suffe clichetrainers, maar als je het wangedrag van The Pathetic One (daar issie weer) niet hard durft te veroordelen dan ben je stekeblind en totaal niet objectief.

Zoals het theatergedrag van enkele Barca spelers ook irritant is overigens. Maar dat overtreft Real weer met vreselijke aanslagen van idioten als Marcelo en Pepe.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

PSV

Die kansen die Ried nog krijgt, ongelofelijk.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Stond het nog bijna 1-0 voor dat Ried

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ze hadden eerder een concurrent voor Isaksson moeten halen.

Wat een armoede trouwens bij EL, niet eens budget meer voor een praatje in de rust

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een kneuzenteam ook dit PSV. Krijg je ze nog bijna zo schlemielig tegen en je moet wel enorm onkundig zijn als je hier niet tegen kan scoren.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Ze hadden eerder een concurrent voor Isaksson moeten halen.

Wat een armoede trouwens bij EL, niet eens budget meer voor een praatje in de rust

Tyton?

EL is op locatie. Wie wil er nou naar Hilversum rijden om Ried-PSV te bespreken....

God, ben blij dat Ajax CL speelt. Of we er wat in bereiken gaan is een 2e, maar dit soort affiches (en ook van ADO en AZ de laatste weken) zijn om te janken. Je hebt er gewoon helemaal niks aan.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wie wil er nou naar Hilversum rijden om Ried-PSV te bespreken....

Er is toch altijd wel een oud-spelertje die voor een paar consumptiebonnen met z'n kop op TV wil?

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Er is toch altijd wel een oud-spelertje die voor een paar consumptiebonnen met z'n kop op TV wil?

EL heeft wel een enorm stel B analisten dus wat dat betreft heb je een punt.

Een Jan van Dijk, Jan Everse of Henk Timmer...

Ik mis Jan van Halst

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Een Jan van Dijk, Jan Everse of Henk Timmer...

Vergeet de terugkeer van Mario 'maar nogmaals' Been niet...

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Van der Laan... Van der Laaaaaaaaaaaaan... en die gaat scoren denk ik... JA!!!!........ maar het was niet Van der Laan, maar het was Jalink.

kwam een uitspraakje van Walker tegen

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Vergeet de terugkeer van Mario 'maar nogmaals' Been niet...

Been vind ik tenminste nog een aansprekende naam. Beetje als Gullit. Niet dat beiden relevante meningen hebben, maar ik hecht er meer waarde aan dan wanneer Jan van Dijk over foutief dekken van de verdediger begint ofzo..

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Het niveau van de wedstrijd van PSV is echt + +

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Een heldenrol voor Isaksson, dat zegt wel weer genoeg over PSV vanavond. Wil er niet altijd over beginnen maar Wijnaldum is alweer de slechtste van allemaal.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Niet verassend dat Wijnaldum het niet goed doet in zijn begintijd bij PSV. Die jongen gaat zich wel snel ontwikkelen in Eindhoven. Hij moet vooral werken aan zijn rust aan de bal en het overzicht - al moet dat vooral aangeboren zijn.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Een heldenrol voor Isaksson, dat zegt wel weer genoeg over PSV vanavond. Wil er niet altijd over beginnen maar Wijnaldum is alweer de slechtste van allemaal.

Wijnaldum is dan ook wat overschat. Leuk talent, meer nog lang niet. Idem voor Strootman. Van de PSV aankopen vind ik alleen Mertens een echte klasbak.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Wijnaldum wordt nog wel een klasbak. Strootman ook wel waarschijnlijk. Woonde hier om de hoek trouwens.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

FC Bal op het Dak maakt het PSV wel knap lastig haha.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wijnaldum wordt nog wel een klasbak. Strootman ook wel waarschijnlijk. Woonde hier om de hoek trouwens.

Ze hebben potentie, maar het zal nog wel een tijd duren. Opvallend ook hoe erg mensen Strootman zijn gaan hypen na 2 leuke oefenpotjes met Oranje in Zuid Amerika.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.