- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mogen ze dat ook wel is laten zien in de belangrijkste duels, tot nu toe zijn het losse flodders, net zoals dit soort opmerkingen van jou.
Tja, als jij niet ziet dat Jose Mourinho het beste is wat de voetballerij ooit is overkomen stel ik zo'n rood-wit gestreepte stok voor. Hij heeft op onnavolgbare wijze de afgelopen 10 jaar het Europese clubvoetbal gedomineerd met schitterend spel en navenant succes. Voeg daarbij zijn stijl, humor en welbespraaktheid en ik snap niet hoe mensen niet van hem kunnen houden. Ach, hij trekt wel eens aan een oor. Mag niet, moet-ie niet doen, foei. Maar ik geniet van hem, en niet voor niets is Jose geliefd bij elke club waar hij werkt, bij spelers en supporters. Er gebeurt iets, er staat iemand. Tegenstanders zijn bang voor hem. Jack van Gelder haat hem. Maar hij is mijn held. Hij is The Special One.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Mourinho: ''Jack van Gelder? Ken ik niet..!''

kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Ik denk niet dat ik mn mening nog hoef te geven over de schwalbekoningen in het blauwrood he?
Man man wat een gay zooitje zeg, niet te geloven gewoon.
Slechts in triestheid overtroffen door Sierd de Drol.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Özil werd hard in zijn gezicht geslaan
Limburgs?
Wat?
geslagen 
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Europese clubvoetbal gedomineerd met schitterend spel

Altijd een verdedigende instelling gehad zekers niet het voetbal wat jij adoreert.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Kan me anders nog Real-Ajax en Ajax-Real herrineren, waren toch mooie wedstrijden met zeer aanvallend voetbal van R. Madrid.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Bij Real kom je ook niet weg met verdedigend voetbal maar wat hij wel probeerde tijdens de belangrijkste wedstrijden van het jaar.
edit. neemt niet weg dat Mourinho een verijking voor het voetbal is alleen had hij ziich gister niet zo moeten laten gaan en zekers niet nadat hij al een schorsing had gekregen voor verbaal gelul.
Kijk ik kan me nog herinneren toen hij met Inter gewonnen had van Barca en een beetje stom over het veld ging rennen en toen dat gelul over de scheidsrechter en nu dit.
Als het iemand anders was had otherfool hem met de grond gelijk gemaakt dus hij is niet echt consequent maar dat zijn er hier wat dat betreft toch erg weinig.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Of we het nu leuk vinden of niet, niemand kan ontkennen dat Mourinho flair heeft. Zoals al eerder aangegeven door OF, hij geeft de wedstrijden net wat extra. Ik kan mijzelf ook niet altijd vinden in zijn handelingswijze, maar het resultaat mag er zijn.
Daarbij blijf ik Marcelo's overtreding dom vinden en Pepe een houthakker
.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Tja, als jij niet ziet dat Jose Mourinho het beste is wat de voetballerij ooit is overkomen stel ik zo'n rood-wit gestreepte stok voor. Hij heeft op onnavolgbare wijze de afgelopen 10 jaar het Europese clubvoetbal gedomineerd met schitterend spel en navenant succes. Voeg daarbij zijn stijl, humor en welbespraaktheid en ik snap niet hoe mensen niet van hem kunnen houden. Ach, hij trekt wel eens aan een oor. Mag niet, moet-ie niet doen, foei. Maar ik geniet van hem, en niet voor niets is Jose geliefd bij elke club waar hij werkt, bij spelers en supporters. Er gebeurt iets, er staat iemand. Tegenstanders zijn bang voor hem. Jack van Gelder haat hem. Maar hij is mijn held. Hij is The Special One.
Ik begrijp geen idiote taal, wie kan dit voor mij vertalen? 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Kan me anders nog Real-Ajax en Ajax-Real herrineren, waren toch mooie wedstrijden met zeer aanvallend voetbal van R. Madrid.
FC Verdediging speelt ook wel goed als ze tegen een amateurelftal moeten dat 300 miljoen minder te besteden heeft.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Of we het nu leuk vinden of niet, niemand kan ontkennen dat Mourinho flair heeft.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
FC Verdediging speelt ook wel goed als ze tegen een amateurelftal moeten dat 300 miljoen minder te besteden hebben.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Vind ik niet, met dit elftal kan je in principe NIET verdedigend spelen. Een aanval om van te watertanden, net zoals het middenveld. Zo heb je op voorhand al een top 3 elftal van de wereld. Dan is aanvallend voetballen niet vreemd.
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
FC Verdediging speelt ook wel goed als ze tegen een amateurelftal moeten dat 300 miljoen minder te besteden heeft.
Het lijkt Ajax wel.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
True.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Valt reuze mee. Speelde vorig jaar ook al enorm aanvallend, zo'n verschil is er ook niet met vorig jaar. Alleen collectief is het beter, meer automatismes en spelers die wat beter geworden zijn. Alleen tegen Barca was het een wereld van verschil. Bovendien is Mourinho's eerste seizoen altijd een transitiejaar.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Verdraaid AZ is aan het ballen... En staat 2-1 achter tegen de Noorse semiprofs...
Zeker niet door mij!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Valt reuze mee. Speelde vorig jaar ook al enorm aanvallend, zo'n verschil is er ook niet met vorig jaar. Alleen collectief is het beter, meer automatismes en spelers die wat beter geworden zijn. Alleen tegen Barca was het een wereld van verschil. Bovendien is Mourinho's eerste seizoen altijd een transitiejaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In dat geval helemaal eens
.
Onderhond
-
- 87631 berichten
- 12913 stemmen
Wat wordt Anderlecht toch weer genaaid -_-
Tegenstander maakt duidelijk handspel in de 16 van Anderlecht, maar krijgt wel de penalty mee 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ajax speelde ook prima tegen Milan vorig jaar bijvoorbeeld. Die heeft dat amateurgezelschap uit Nijmeegen nog nooit van dichtbij gezien 
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Aalesunds wint met 2-1 van Az.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Mijn team verliest zoals ik al verwachte van Aalesunds ! We hebben al 4jaar lang geen uit wedstrijd Europees gewonnen
. Wel een uitdoelpunt gescoort dat is dus positief.
Thuis wordt het 3-0 
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
PSV speelt vanavond in de Keine Sorgen Arena 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.