• 16.215 nieuwsartikelen
  • 179.556 films
  • 12.340 series
  • 34.212 seizoenen
  • 650.644 acteurs
  • 199.484 gebruikers
  • 9.407.030 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

On: Mounir mogelijk naar Zaragoza? Dat zou erg mooi zijn.

Mis ik wat?

Ik weet alleen dat Jol hem misschien naar Fulham wil halen, maar wacht tot de markt bijna sluit.

kos

• 46737 berichten
  • 8888 stemmen

Prachtige kerel die Smit, hadden wij maar zo'n voorzitter.

kos

• 46737 berichten
  • 8888 stemmen

LOL @ Balotelli

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

RKC! Leuk, leuk

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Helemaal geen slecht ploegje. Gaan echt geen nacompetitie spelen, al is Roda wel dramatisch natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Helemaal geen slecht ploegje. Gaan echt geen nacompetitie spelen, al is Roda wel dramatisch natuurlijk.

Tuurlijk wel joh. Vorig jaar begon Excelsior ook erg fris en leuk, maar zij eindigden ook ''gewoon'' bij de onderste 3.

Als ik een prognose zou maken:

14. NAC

15. Graafschap

16. VVV

17. RKC

18. Excelsior

Dit zou ik zeggen. Ik verwacht Excelsior ruim onderaan. Totaal kale selectie zonder enige franje en klasse. De rest daarboven zal dicht bij elkaar blijven tot aan plek 14.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mwah, dit jaar zijn heel veel clubs pakken minder geworden. Nee, RKC gaat het halen.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Mwah, dit jaar zijn heel veel clubs pakken minder geworden. Nee, RKC gaat het halen.

Onderin gaan gewoon de 4 ploegen die ik net benoemde eindigen. Duidelijk de 4 zwakste teams, waarbij Excelsior echt de minste is. RKC kan misschien stunten als ze goed positiespel blijven spelen. Overigens hebben ze met Sno en Castillion 2 uitstekende spelers voor RKC niveau gehaald. Zo'n Sno zal veel duels gaan winnen en Castillion zal gebrand zijn om zich te bewijzen.

Maar verder is RKC niet zo bijzonder. Zoet is een leuke keeper, maar een hoop spelers daar hebben nauwelijks Eredivisie ervaring.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat zeg ik toch? Smit is een prima man, maar niet geschikt voor dit programma.

Juist wel

kos

• 46737 berichten
  • 8888 stemmen

Ten Voorde , snap niet dat die zonodig verhuurd moest worden.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Juist wel

Juist niet.

Ow, ook uitleg nodig? Nou, VI is een mix van vermaak en inhoud. Ik mis bij dit soort afleveringen het vermaak. Inhoudelijk was het prima. Maar als ik saai geleuter wil horen dan zet ik Studio Voetbal wel aan. Daar heb je ook saaie onderwerpen en saaie mensen.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Onderin gaan gewoon de 4 ploegen die ik net benoemde eindigen. Duidelijk de 4 zwakste teams, waarbij Excelsior echt de minste is. RKC kan misschien stunten als ze goed positiespel blijven spelen. Overigens hebben ze met Sno en Castillion 2 uitstekende spelers voor RKC niveau gehaald. Zo'n Sno zal veel duels gaan winnen en Castillion zal gebrand zijn om zich te bewijzen.

Maar verder is RKC niet zo bijzonder. Zoet is een leuke keeper, maar een hoop spelers daar hebben nauwelijks Eredivisie ervaring.

Mwa Excelsior uit is nog altijd super lastig, dat ze direct degraderen vind ik te ver.

Ik denk:

16 Excelsior

17 RKC

18 VVV

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

RKC gaat gewoon nacompetitie spelen, natuurlijk...

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Mwa Excelsior uit is nog altijd super lastig, dat ze direct degraderen vind ik te ver.

Ik denk:

16 Excelsior

17 RKC

18 VVV

Uiteindelijk wint de kwaliteit het toch. RKC uit zal ook lastig genoeg zijn. VVV uit ook (maar zondag niet ).

Excelsior is de succescoach kwijt, de aanvoerder Koolwijk en de betere Feyenoord talenten. En de zeer aardige Roorda. Daarvoor hebben ze praktisch niks terug. Ze moeten het dus gaan hebben van inzet en wat punten thuis. Dat is te weinig.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Juist niet.

Ow, ook uitleg nodig? Nou, VI is een mix van vermaak en inhoud.

Oh echt joh..... Vind Smit wel een vermakelijke kerel.

Beter dan die keer met Kraay erbij, wat een nepheid met dat rolletje tegenover Derksen en presentatortje-pesten. Dat laatste trucje deed-ie pas zelfs bij FC Rijnmond TV

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Kraaij was voorheen irritant na zijn comeback, maar recent was hij goed te doen. Hij had geloof ik door dat zijn overacting niet wordt gewaardeerd. Vind hem als discussiepartner prima en voor de sneren over en weer ook. Maar hij moet altijd op blijven passen niet weer te popi jopi te worden.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

reed er nou bij Top Oss een vent met een scootmobiel expres tegen de scheids aan

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hij had geloof ik door dat zijn overacting niet wordt gewaardeerd.

Zou toch een keertje tijd worden...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3884 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ow, ook uitleg nodig? Nou, VI is een mix van vermaak en inhoud. Ik mis bij dit soort afleveringen het vermaak. Inhoudelijk was het prima. Maar als ik saai geleuter wil horen dan zet ik Studio Voetbal wel aan. Daar heb je ook saaie onderwerpen en saaie mensen.

Heb alleen eerste half uur gezien maar vond het juist erg vermakelijk. En zeker ook Smit. Zijn verhaal over het theekransje tussen trainersstaf en scheidsrechters was bijna Frans van Dusschoten niveau. Die hoefde de heren aan tafel maar binnen te knikken. En had paar heerlijke subtiele terechtwijzingen of verwijzingen naar de andere heren aan tafel. Maar misschien iets te subtiel voor sommigen.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Heb alleen eerste half uur gezien maar vond het juist erg vermakelijk. En zeker ook Smit. Zijn verhaal over het theekransje tussen trainersstaf en scheidsrechters was bijna Frans van Dusschoten niveau. Die hoefde de heren aan tafel maar binnen te knikken. En had paar heerlijke subtiele terechtwijzingen of verwijzingen naar de andere heren aan tafel. Maar misschien iets te subtiel voor sommigen.

Geen idee wat het nut van je laatste zin is, maar goed.

Ik vind die Smit ook een prima kerel, heeft ook zijn mening een paar keer duidelijk getoond, zoals oa over het aankoopbeleid van koopclub PSV Of vond je dat te subtiel?

Er komen trouwens wel lekkere Eredivisiepotjes aan voor Ajax.

Heerenveen-Twente vanavond, lastig voor Twente. ADO-PSV idem voor de koopclub. VVV uit mag voor Ajax geen punt zijn. Met wat geluk lopen we wat uit.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

"Eto'o tekent monstercontract bij club van Mbark Boussoufa".

Samuel Eto'o zou gisteren zijn handtekening hebben gezet onder een erg lucratief contract dat hem voor drie jaar bindt aan het Russische Anzhi Makachkala, de club van Mbark Boussoufa (ex-Anderlecht).

Volgens een woordvoerder van de Kameroense voetbalbond, die anoniem wenst te blijven, heeft de 30-jarige aanvaller van Inter Milaan het contract, dat hem jaarlijks liefst 20,5 miljoen euro zal opbrengen, gisterenavond ondertekend. "Daar bestaat geen enkele twijfel over", klinkt het.

De Italiaanse media melden zaterdag dan weer dat Inter "een laatste bod" van 29 miljoen euro zou hebben voorgesteld. Anzhi Makachkala zou voorlopig 'maar' 24 miljoen euro willen bieden voor de Kameroense topschutter. Als de deal officieel wordt bevestigd, wordt Eto'o de best betaalde voetballer ter wereld.

Bij Anzhi, dat eigendom is van de schatrijke oligarch Suleïman Kerimov, spelen naast Boussoufa onder anderen ook Roberto Carlos en Youri Zhirkov. (belga/tma/hln.be)

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Ow, dacht dat dat was afgeketst. Ziekelijk zeg, 20 miljoen per jaar verdienen voor voetballen in nota bene Rusland.

Als ik Eto'o was had ik het ook gedaan hoor. Ben je tot je dood miljardair en kan je doen wat je wil. Niet dat hij nu geen geld heeft, maar toch.

Sportief heeft hij toch alles al gewonnen. 3x de CL met 2 clubs, vele titels, topscorer...WK gespeeld.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Dat noemen ze 'uitbollen'. Nog enkele jaartjes voor zijn 'pensioen' spelen en de volle buit binnenhalen. Gelijk heeft hij. Maar waar hij heengaat schijnt het ook niet de veiligste regio te zijn.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ze trainen doordeweeks gewoon in Moskou.

Maar daar komt wel wat te staan hoor. Met Zhirkov, Boussoufa, Dzsudzsák en nu Eto'o lijkt me van uitbollen, in een steeds sterker wordende Russische competitie, niet echt sprake.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ben je tot je dood miljardair.

Nog niet meteen miljardair, lijkt me.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die uitlatingen van Fer die opeens herzien worden .

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nog niet meteen miljardair, lijkt me.

Hehe oke dat was ietswat overdreven

Maar over een paar jaar staat er bij hem wel 100 miljoen op zijn rekening. Sick. Niet dat je het hem kan verwijten, maar ik zou me als Afrikaan dan onderhand schuldig voelen, wetende dat vele continentgenoten kreperen van de armoede.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Geen idee wat het nut van je laatste zin is, maar goed.

Ik vind die Smit ook een prima kerel, heeft ook zijn mening een paar keer duidelijk getoond, zoals oa over het aankoopbeleid van koopclub PSV Of vond je dat te subtiel?

Ik vond dat meer hypocriet. Als meneer Smit voor €26m aan inkomsten heeft binnengekregen zet hij dat geld dan allemaal op de bank om rente te trekken?

De afgelopen maanden veel kritiek op PSV dat z'n stadion verkoopt(!) aan de gemeente maar als meneer Smit een lening wil om een stadion te bouwen is dat wel een normale gang van zaken?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Weet iemand waar de we Russische competitie op tv kunnen zien?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eto'o doet daar toch juist veel voor, en nu kan ie nog meer doen. Vooral in Gabon doet ie heel erg veel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.