- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Voetbalzone - Lukaku heeft droomtransfer naar Chelsea te pakken
Het Belgisch voetbal zit goed in de lift zo.
Voor maar 12 miljoen, en dan kan daar door prestaties nog wat bijkomen. Wel erg weinig geld. Als in de toekomst talenten als Musonda en Praet ook voor zo een laag bedrag vertrekken kunnen ze dat hele Anderlecht beter opdoeken. Als dit soort grote talenten bij Ajax spelen vertrekken ze pas voor een bedrag van ± 25 miljoen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
PSV heeft de druk aardig opgevoerd maar man wat is AZ weer effectief. En alle 3 doelpunten zijn aardige PSV fouten aan vooraf gegaan
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Leuk potje voor Marcellis. Beste man van het veld tegen zijn oude werkgever, waar de verdedigers waar hij voor weg moest staan te schutteren.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Na het gepruts van gisteren ben ik wel benieuwd naar AZ - PSV.
Ik zet in op een ééntje.
En met dit gewonnen geld ga ik helemaal los: Graafschap - Ajax 'n drietje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Solide overwinning. AZ kan nog wel eens gaan verrassen dit seizoen, en PSV heeft nog veel werk aan de winkel. Nu even wachten tot United - City begint.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Leuk potje voor Marcellis. Beste man van het veld tegen zijn oude werkgever, waar de verdedigers waar hij voor weg moest staan te schutteren.
Inderdaad, zei het net nog tegen m'n broer. Hadden ze nu goed kunnen gebruiken. Wat een klote begin zeg van PSV
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Ik snap sowieso wat Rutten tegen Bakkal heeft. Dat is een speler, die je vaker later spelen. Heeft sinds vorig seizoen weinig meer gespeeld en dat terwijl hij voorheen redelijk wat scoorde en goed speelde. Bakkal is niks minder dan Wijnaldum of Mertens.
Meest overschatte speler van de Nederlandse velden. Enige kwaliteit die hij heeft is dat hij makkelijk scoort. Verder zie je hem hele wedstrijd niet. En aangezien hij ook weken genoeg heeft dat hij niet scoort volkomen logisch dat die jongen niet speelt. Zes klasses minder dan Wijnaldum en Mertens.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Verder jammer van nederlaag maar had hier wel al beetje rekening mee gehouden. AZ is gewoon prima ploeg en zeker in Alkmaar moeilijk te verslaan. Wel belangrijk dat we komend weekend er wel meteen staan en met nulletje of 5 RKC oprollen. Maar heb daar alle vertrouwen in.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tja, Vermeer is een nog grotere (npi) slapjanus dan Isaksson.
Wordt wel een leuk potje zo!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Toch knap dat je zo laks aan een seizoen durft te beginnen. Zeker als je weet dat Graafschap het louter van enthousiasme moet hebben. Slappe hap!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
AZ en Altidore 
Wat een genot haha.
Ajax begint slecht, nu valt gelukkig wel de 1-1.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
nou nou daar hoef je geen voetbaleinstein voor te zijn om in te zien hoor
Ksst, gun mij mijn moment of fame 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
LoL @ Vermeer
Eerder lol @ de 2 Ajacieden die voor die Pavert stonden en hem vrij lieten koppen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
LoL @ Vermeer
De bangerik heeft 1 geluk: zijn collega aan de overkant kan er ook geen klote van.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Verder jammer van nederlaag maar had hier wel al beetje rekening mee gehouden. AZ is gewoon prima ploeg en zeker in Alkmaar moeilijk te verslaan. Wel belangrijk dat we komend weekend er wel meteen staan en met nulletje of 5 RKC oprollen. Maar heb daar alle vertrouwen in.
Haha wat een instelling zeg. Juist een potje als die van vandaag bepaald of je de titel pakt of niet. Ajax en Twente winnen ook wel van RKC. Je moet je onderscheiden in de belangrijke potjes.
Wat ik vandaag zag bevestigde wat ik al dacht. PSV is nauwelijks beter geworden. Mertens is er voor Dzsudzsak en Strootman/Wijnaldum zijn nou niet meteen spelers die in een ploeg echt het verschil maken. Leuke spelers hoor, maar wel wisselvallig. Achterin blijft het treurig en zonder spits kom je nergens.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Yeah, 1-2 Boerrigter, goede goal 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
GVD Siem mist een penalty
Begrijp dat hij het op de trainingen goed doet maar voor iedere voetballiefhebber is het toch een raadsel waarom Siem ze uberhaupt neemt ....
Straalt ook totaal niks uit achter die bal.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik snap dat toch niet. Pingels nemen is echt niet zo moeilijk. Volgende keer de gehaktbal maar weer.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Vorig jaar nam Sulejmani alle penalty's en praktisch allemaal raak. Waarom is hij dan niet meer de nr 1?
Ik word hier zo moe van. Potje had al beslist moeten zijn.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Wat is PSV toch een ongeloofelijke zeur team.
Wel een heerlijke overwinning met een geweldige inval-beurt van Maher.
AZ !!!!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die nr. 14 van De Graafschap (El Assanoui?) mag trouwens nu al de bokaal voor Slechtste Speler van de Mickey Mouse Liga in ontvangst nemen. Die kan er echt he-le-maal niks van.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Komt gewoon door de ramadan joh. 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Braamhaar vond het achteraf een penalty voor PSV zegt hij net. Heeft PSV niks aan, maar ieder geval fair dat hij het toegeeft.
Ah, voor de liefhebber, Man City-Man Utd is nu live op EL 3.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Agüero op de bank
. Wel weer gewoon Balo. Het blijft wel een heerlijk team hoor met Silva, Dzeko, Toure. Gaan gewoon kampioen worden dit jaar.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Komt gewoon door de ramadan joh.
Zouden Terol en Vermeer dan ook moslim zijn? Nee, ik houd het op 'talentloos' 
Het vlechtje komt erin 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gaan gewoon kampioen worden dit jaar.
Dat wordt Sjelsie natuurlijk met Mourinho 2.0.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Goede zaak. Anita controlerend en dan Janssen en Eriksen eindelijk diep.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.