- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik ben bang dat PSV sowieso teveel heeft betaald voor alle drie de jongens.
Dat vind ik dus ook. Voor dat geld hadden ze beter Tadic en Matavz op kunnen halen. Heb je tenminste 2 echte toppers ipv 3 twijfelaars slash non-talenten.
edit: 2-1? Die heb ik tijdens mijn belletje even gemist, dacht dat de blessuretijd al voorbij was.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

Ik hoop allemaal met jullie mee hoor. Dit wordt na de rust gewoon 4-1 voor AZ
Jij roept wel vaker iets en voordat je het weet wordt dat teniet gedaan. Je bent vervloekt
.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Jij roept wel vaker iets en voordat je het weet wordt dat teniet gedaan. Je bent vervloekt
.
Hmz, da's wel waar ja. Beter kan ik mezelf beter uitschrijven, wil ik dat Ajax kampioen wordt 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3288 stemmen
Beide ballen had Isaksson mogen hebben. Wel een goed moment om de 2-1 nog te maken. Zou goed moeten kunnen komen in de tweede helft.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Kom op nou, gun iemand anders even bovenaan te staan. Beetje saai als we vanaf speeldag 1 tot de laatste dezelfde koploper hebben. Lekker voorspelbaar competitietje heb je dan.
Dat wel natuurlijk, en ze moeten ervoor waken dat ze niet te gemakzuchtig worden
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Met spelers als Mertens en Wijnaldum kan PSV nog zo slecht spelen, door hun individuele kwaliteiten weet je dat je toch wel uit het niets voldoende kansen creëert.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Met spelers als Mertens en Wijnaldum kan PSV nog zo slecht spelen, door hun individuele kwaliteiten weet je dat je toch wel uit het niets voldoende kansen creëert.
Dat geldt voor de hele top.
Ondanks dat M en W leuke spelers zijn, zijn ze ook erg grillig. Wijnaldum was vorig jaar ook lange tijd slecht. Mertens idem. Als ze in vorm zijn dan is het genieten, maar vandaag komt er weinig uit.
Maar ik krijg toch wel weer gelijk. PSV heeft aankopen gedaan, maar niet op de plekken waar het echt moest (keeper, achterhoede, spits).
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Maar ik krijg toch wel weer gelijk. PSV heeft aankopen gedaan, maar niet op de plekken waar het echt moest (keeper, achterhoede, spits).
nou nou daar hoef je geen voetbaleinstein voor te zijn om in te zien hoor 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik vind het nogal meevallen met die 'individuele kwaliteiten'. Zo'n Driesje Mertens is toch 3 klassen minder dan Chadli, Tadic of Assaidi? Om over Wijnaldum nog maar te zwijgen...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
PSV 
Wat spelen ze slecht zeg. Dikverdiend dat AZ met 2-0 gaat rusten. Heerlijk! Zou een heerlijk voorafje op Graafschap-Ajax zijn vanmiddag.
He kut, 2-1...
We zullen het nog wel eens zien. Als Wijnaldum twee van die drie megakansen er gewoon inschiet staan we voor. Zie het nog wel goed komen. Sowieso allemaal beetje overdreven die reacties hier.. Meer balbezit en meer kansen in en tegen AZ. Moeten de andere topclubs PSV nog maar eens nadoen. Want AZ is op de top drie na waarschijnlijk gewoon de beste ploeg in de eredivisie.
Dat vind ik dus ook. Voor dat geld hadden ze beter Tadic en Matavz op kunnen halen. Heb je tenminste 2 echte toppers ipv 3 twijfelaars slash non-talenten.
Van die twee moet ik het ook nog maar zien of ze het bij een club als PSV redden. Nee drie prima aankopen en ben maar niet bang Wijnaldum en Mertens schieten er beide gewoon tussen de 10 en 20 in.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind het nogal meevallen met die 'individuele kwaliteiten'. Zo'n Driesje Mertens is toch 3 klassen minder dan Chadli, Tadic of Assaidi? Om over Wijnaldum nog maar te zwijgen...
Vind ik ook. Wijnaldum heeft het een half jaar erg goed gedaan en daar twee slechte seizoenen tegenover gezet. Ook Mertens vind ik niet zo geweldig als er beweerd wordt. Assaidi, Chadli, Tadic, Narsingh (wel op rechts maar goed) zijn dan pakken beter m.i.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Ik denk dat het PSV zeker ook gaat opbreken, dat ze geen echte nummer 9 hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een echte nummer 9 plus een goede keeper lijkt me ook wel een must. De verdediging is ook erg inwisselbaar.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Zeker als Engelaar centraal blijft staan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zeker als Engelaar centraal blijft staan.
Dat zeker. En waarom speelt Bakkal niet ipv Ojo, of Labyad. Snap ik ook weinig van.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Pff tweede helft is wel heel erg matig. Creëren niets meer.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Jozy
. Genieten.
WTF is een Jozy?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Pff tweede helft is wel heel erg matig. Creëren niets meer.
Hmm 2-2 hangt toch wel beetje in de lucht vind ik. Had ook een pingel moeten zijn.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Dat zeker. En waarom speelt Bakkal niet ipv Ojo, of Labyad. Snap ik ook weinig van.
Ik snap sowieso wat Rutten tegen Bakkal heeft. Dat is een speler, die je vaker later spelen. Heeft sinds vorig seizoen weinig meer gespeeld en dat terwijl hij voorheen redelijk wat scoorde en goed speelde. Bakkal is niks minder dan Wijnaldum of Mertens.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Smerige actie weer van Pieters. Heeft ie toch een handje van.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Smerige actie weer van Pieters. Heeft ie toch een handje van.
Klopt, erg akelig spelertje. Zelfde geldt voor Toivonen en Mertens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
WTF is een Jozy?
Altidore
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3288 stemmen
Hmm 2-2 hangt toch wel beetje in de lucht vind ik. Had ook een pingel moeten zijn.
En dan valt hij dus aan de andere kant. Altijd hetzelfde.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik snap sowieso wat Rutten tegen Bakkal heeft. Dat is een speler, die je vaker later spelen. Heeft sinds vorig seizoen weinig meer gespeeld en dat terwijl hij voorheen redelijk wat scoorde en goed speelde. Bakkal is niks minder dan Wijnaldum of Mertens.
Vind ik ook. Erg goede speler en wat mij betreft gewoon een solide basiskracht. Snap het ook niet zo maar het lijkt idd iets persoonlijks.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Idd raar. Helemaal als je bedenkt dat Rutten hem bij Twente (tot aan de komst van Aissatti) altijd in de basis zette en hij het daar uitstekend deed. Samen met Engelaar. Echt vreemd dat de ene nu niet meer speelt en de ander er niets van bakt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Een lekker spitsenkooltje maar Marcello verdedigt als een kleuter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.