- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Als ik het voor het zeggen had zou ik toch voor een van de drie buitenspelers uit Heerenveen gaan (er vanuit gaande dat Ruiz onhaalbaar is).
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Verkoop alsjeblieft die Anita. Zo'n rukspeler.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Verkoop alsjeblieft die Anita. Zo'n rukspeler.
Haha ja hoor. Vorig seizoen zeker met je ogen dicht voetbal gekeken.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik heb hem jammer genoeg over het hoofd gezien.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
De Boer gelukkig niet, vandaar de titel
. Anita was ongeveer nog de enige die de laatste 2 maanden goed voetbalde van Ajax.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Snap daarom ook totaal niet dat De Boer hem nu als 2e rechtsback ziet. Dat kan gewoon echt niet. Misschien nog tegen Excelsior en VVV, maar tegen ploegen met redelijke buitenspelers wordt ie tig keer voorbij gelopen (positioneel is ie daar nog een drama).
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Op bijna alle sites staat dat Altidore op de tribune zit tegen Jablonec, maar daarnet zag ik hem wel op het veld de voorbereiding staan te doen. Zit hij nou toch in de slectie?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ook Ado op 1-0. Het kan nog hoor!!11!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het is dat die Tsjechen er echt helemaal niets van kunnen, want AZ deed er toch alles aan om die wedstrijd weg te gooien de eerste 44 minuten.
Het is te hopen voor AZ dat Altidore wat gaat brengen, want het wordt natuurlijk al snel duidelijk dat Boymans volstrekt ongeschikt is voor het niveau dat AZ naastreeft.
Hopelijk kan ie zondag al mee doen, want anders heeft PSV wel een voordeeltje nu al tegen AZ te spelen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Jammer dat ADO de kansen voor rust niet benutte en uit zo zwaar verloor. Vanavond had het al 3-0 moeten staan voor ADO. Nu snel nog een 2-0, wie weet wat er nog kan gebeuren.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik vind dat je het wel enigzins overdrijft wavanbuuren, AZ speelt zeker niet fantastisch, maar ze hebben de controle over de wedstrijd. Ik ben het met je eens dat Boymans nog moet laten zien of hij dit seizoen meekan op dit niveau, ik ben bang dat zijn handelingssnelheid veel te laag ligt, evenals zijn technisch vernuft.
Overigens de keeper is pas echt een gevaar van AZ
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik heb toch minstens een keer of 5, 6 dramatisch zien uitverdedigen. Tegen een ploeg met een beetje niveau loop je dan gewoon tegen 2 of 3 tegentreffers aan.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Die had Boymans wel mogen maken....
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik heb toch minstens een keer of 5, 6 dramatisch zien uitverdedigen. Tegen een ploeg met een beetje niveau loop je dan gewoon tegen 2 of 3 tegentreffers aan.
Zondag denk ik... hoop ik!
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Dat is waar, maar goed, ik heb nog minder vertrouwen in AZ's nieuwe keeper.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
@Depri
Vorig jaar in Alkmaar heb je gezien wat er tegen een ploeg als PSV gebeurd als je ruimte weggeeft zoals AZ dat doet. Wat dat betreft geef ik je een goeie kans.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dat is waar, maar goed, ik heb nog minder vertrouwen in AZ's nieuwe keeper.
Vanaf 1 september staat Romero gewoon weer op doel hoor 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
@Depri
Vorig jaar in Alkmaar heb je gezien wat er tegen een ploeg als PSV gebeurd als je ruimte weggeeft zoals AZ dat doet. Wat dat betreft geef ik je een goeie kans.
Tja. Iedereen verwacht natuurlijk een overwinning in de eerste wedstrijd van het seizoen maar een puntje uit bij AZ ben ik niet bij voorbaat ontevreden mee.
edit: ADO uitgeschakeld bij de weg.
De eerste helft de kansen gemist, de tweede helft was het (ondanks het doelpunt) niet veel meer.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Zondag denk ik... hoop ik!
Net als vorig seizoen zeker...PSV won daar 0-4, maar het had ook 5-0 kunnen zijn geweest voor AZ. Interessant affiche ieder geval.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik zou AZ in elk geval adviseren zondag ietsje korter te dekken dan bij deze corner. Die man moet zich alleen op de maan geacht hebben.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wat zijn die (EL) voorronde potjes toch altijd een kwelling voor de voetbalkijker. Wat een niveau, wat een stadions, wat een ambiance, wat een gepruts.
Ben oprecht echt heel blij dat Ajax pas in september haar 1e Europacup duel hoeft te spelen en dat al dit soort potjes dit jaar eens niet gespeeld hoeven te worden. Twente-Vaslui, AZ-Jablonec, ADO-Omnia. 
Verder wel een goed weekje. Twente en AZ door, ADO wint haar laatste potje.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Moet toch wel een beetje sympathie voor Jablonec gekregen hebben vanavond.
Spelers gaven 100% (Al was het niet best). En ook de supporters bleven luidruchtig ondanks de kansloze uitgangspositie.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
AZ was onthutsend. Heb het commentaar van Verbeek na de wedstrijd niet gehoord, maar hij moet toch wel uit zijn slof zijn geschoten, of niet?
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Chelsea is rondt met Romelu Lukaku
Chelsea haalt weer een belgisch talent weg uit hun competitie.
AZ is door verder niks aan de hand. Nu hopen dat we geen Hannover gaan loten...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Castillion nu toch verhuurd aan RKC. Goeie zaak. Aan het eind van het seizoen weten we dus een stuk meer.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Lukaku is rond met Chelsea, maar Anderlecht nog niet
Dus nog niet op de zaken vooruit lopen.
Lukaku zou trouwens niet uitgeleend worden maar meteen in de kern worden opgenomen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind Lukaku echt enorm overhyped. Enorm sterke gozer, maar voetballend mist hij nog een hoop. Als ik Chelsea was zou ik hem voor 5 jaar vastleggen en dan nog 2 jaar bij Anderlecht stallen. Of bij een middenmoter in Engeland.
Castillion van Ajax (lees wavanbuuren zijn bericht) geloof ik ook niet zo in. Verwacht er ook weinig van bij RKC, maar goed, iedereen verdient een kans.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Loting: Twente vs. Benfica
Het kon erger.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.