- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Robert Maaskant moet met zijn Wisla Krakow tegen Apoel Nicosia. Pittige loting maar ik hoop uiteraard dat ie het gaat redden!
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Precies. Veel erger.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Het kon ook beter. Lyon leek me de meest haalbare. Twente moet thuis vlammen en uit de schade daarna beperkt gaan houden. Denk dat Benfica ook niet blij met Twente is.
Maaskant heeft ook alle kansen met Wisla. Hopelijk redt hij het. Altijd leuk, een extra NLse coach in de CL.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ik vind Lukaku echt enorm overhyped. Enorm sterke gozer, maar voetballend mist hij nog een hoop. Als ik Chelsea was zou ik hem voor 5 jaar vastleggen en dan nog 2 jaar bij Anderlecht stallen. Of bij een middenmoter in Engeland.
Eens. Hij ziet er uit zoals Drogba, maar hij is (nog) geen Drogba, verre van. Denk wel dat de Premier League hem zal liggen.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Hmm Udinese, gaan spannende potjes worden!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Welnee joh. Twee keer walkover voor Arsenal.
PS:
Oranje als nr 1 van de wereld op de Fifa ranglijst (had liever het WK gewonnen, maar dit is ook leuk), het zou wat zijn. Hopelijk lukt het.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Haha, dat zou wat zijn zeg!! Forza Italia!!
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Het kon ook beter. Lyon leek me de meest haalbare.
Je onderschat Lyon enorm....Ik verbaas me ook behoorlijk dat je Benfica hoger inschat als Lyon !!
Noem bij Benfica 3 spelers die beter zijn als
Yoann Gourcuff
Michel Bastos
Bafetimbi Gomis
of
Ederson
Dan laat ik Pjanic nog achterwege wat een top talent is dat zeg 
Ik heb het idee dat je niet weet waar je Lyon moet plaatsen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Aimar
Saviola
Witsel
Capdevilla
Cardozo
Behoorlijk ploeg. PSV kreeg vorig seizoen nog hard slaag van hen.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Welnee joh. Twee keer walkover voor Arsenal.
Dat zie ik zeker niet gebeuren. Goede ploeg hoor. Had liever Twente geloot 
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Udinese is wel Gökhan Inler en Alexis Sánchez kwijtgeraakt. Het zou geen probleem voor Arsenal mogen zijn.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Aimar
Saviola
Witsel
Capdevilla
Cardozo
Behoorlijk ploeg. PSV kreeg vorig seizoen nog hard slaag van hen.
Saviola is op zijn retour en heeft geloof ik niet eens een basis plek.
Witsel moet zich nog bewijzen maar is inderdaad een talent.
Capdevilla is het noemen niet eens waard want hij komt nauwlijks nog vooruit. Was de zwakke plek van Villareal.
Cardozo redelijke speler met zijn schot als specialiteit
Thuis bij Benifca zou Twente het moeilijk kunnen krijgen, maar in Eschede zijn ze zeker niet veel minder.
Wel vreemd dat je Nolito niet noemt. Want dat zou wel een enorm probleem kunnen vormen voor Twente, zeker als Buisse of Tiendalli daar gaat spelen.
Best wel onzinnig om te denken dat Lyon zwakker is dan Benfica.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Europaleague is een formaliteit met SV Ried (OOS) en Aalesund FK (NOO) voor PSV en Twente.......
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Ben benieuwd hoe het fysiek zal gaan. Twente heeft daar nu niet het voordeel denk ik.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Noem bij Benfica 3 spelers die beter zijn als
Yoann Gourcuff
Michel Bastos
Bafetimbi Gomis
of
Ederson
.
Luisao
Garay
Gaitan
Enzo Perez
Nolito
Ik denk dat Twente geen schijn van kans gaat hebben tegen Benfica. Benfica kent dit seizoen een enorm brede selectie van basiswaardige spelers die zichzelf in de basis willen werken. Tegen Trabzonspor heeft Benfica bijvoorbeeld de luxe gehad spelers als Witsel, Cardozo. Eduardo (eerste keeper Portugees elftal) en Nolito op de bank te hebben. Ik denk niet dat Adriaanse blij is met deze loting.
Overigens schat ik Lyon op hetzelfde niveau als Benfica.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Nog best een paar geinige duels.
Atlético Madrid (Spa) - Vítoria Guimaraes (Por)
Bursaspor (Tur) - Anderlecht (Bel)
Nacional (Por) - Birmingham City (Eng)
Omonia Nicosia (Cyp) - Red Bull Salzburg (Oos)
Hannover 96 (Dui) - Sevilla (Spa)
En voor oud-Ajacieden De Zeeuw, Stekelenburg en Jol:
Legia Warschau (Pol) - Spartak Moskou (Rus)
AS Roma (Ita) - Slovan Bratislava (Slo)
Dnipro Dnipropetrovsk (Oek) - Fulham (Eng)
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk dat Twente geen schijn van kans gaat hebben tegen Benfica. Benfica kent dit seizoen een enorm brede selectie van basiswaardige spelers die zichzelf in de basis willen werken. Tegen Trabzonspor heeft Benfica bijvoorbeeld de luxe gehad spelers als Witsel, Cardozo. Eduardo (eerste keeper Portugees elftal) en Nolito op de bank te hebben. Ik denk niet dat Adriaanse blij is met deze loting.
Je moet het wel in perspectief zien he. Als je Arsenal, Bayern en VIllarreal kan loten, dan valt Benfica mee. Is enorm lastig, niet onhaalbaar. Maar ik gok dat Twente het niet gaat redden.
Krijgt Ajax wel al het CL geld voor Nederland, is weer positief 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Bayern of Arsenal is idd nog een tikkeltje erger (Villareal neem ik niet zo serieus meer na die klop tegen Porto vorig seizoen), maar Benfica kent torenhoge ambities voor dit seizoen. Twente zal denk ik niet degene zijn die die ambities omver zullen werpen.
Overigens had ik persoonlijk liever een andere tegenstander gehad, want Twente onderschatten is iets wat Benfica snel zal doen en dat kan nog eens voor problemen zorgen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Portugese clubs..... daar winnen Nederlandse clubs helaas zelden van.
Eerst thuisloten is ook al geen voordeel.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Luisao
Garay
Gaitan
Enzo Perez
Nolito
Overigens schat ik Lyon op hetzelfde niveau als Benfica.
Eduardo is een drama keeper waar Benfica blij is dat hij weg is
Gaitan is inderdaad een mooie speler samen met Nolito.
Luisao vindt ik een net niet speler die niet echt onder doet voor Douglas.
Ik zie voor Twente best perspectief om de volgende ronde te halen. het moet natuurlijk mee zitten.
Lyon heeft 2 jaar geleden de halve finale van de CL gehaalt met bijna de zelfde groep als ze nu nog hebben ! Aleen Bastos is vertrokken.
Vorig jaar zat het aleen niet mee...
Benfica speelde trouwens tegen Trabzonspor behoorlijk zwak,hoor.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Thuis een nette 5-0, dan kan je gerust afreizen 
Is wel een enorme opluchting als je het haalt. Ik was vorig jaar bij Ajax-Kiev, man man hartkloppingen die laatste 10 minuten en een vreugde na affluiten, pfff. Wat was het mooi.

dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Eduardo is een drama keeper waar Benfica blij is dat hij weg is
Gaitan is inderdaad een mooie speler samen met Nolito.
Luisao vindt ik een net niet speler die niet echt onder doet voor Douglas.
Ik zie voor Twente best perspectief om de volgende ronde te halen. het moet natuurlijk mee zitten.
Lyon heeft 2 jaar geleden de halve finale van de CL gehaalt met bijna de zelfde groep als ze nu nog hebben ! Aleen Bastos is vertrokken.
Vorig jaar zat het aleen niet mee...
Eduardo is er net bijgekomen. Ik denk dat je Roberto bedoelt.
Luisao is een vaste speler in de Braziliaanse selectie. Aan die ervaring mag Douglas niet eens ruiken.
We zullen zien, maar die enorme mobiliteit van Benfica voorin zal voor enorm grote problemen en schele ogen zorgen bij Twente.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Benfica speelde trouwens tegen Trabzonspor behoorlijk zwak,hoor.
Heb je het over de uit- of thuiswedstrijd? Thuis speelde Benfica prima. het duurde even, maar de 2-0 was meer dan verdiend. Had minstens 3-0 moeten zijn.
De 1-1 uit werd beschouwd als een oefenpotje. Tempo was laag en na de 0-1 had Benfica het wel gezien.
Heb je de wedstrijden gezien?
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Krijgt Ajax wel al het CL geld voor Nederland, is weer positef
Op de lange termijn is het niet zo positief overigens.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Vond Benfica vorig jaar tegen PSV indrukwekkend. Nou zegt dat niet alles, maar ze hebben wel een goed niveau. Porto is daar een geval apart, maar daarna volgt Benfica denk ik.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Overigens had ik persoonlijk liever een andere tegenstander gehad, want Twente onderschatten is iets wat Benfica snel zal doen en dat kan nog eens voor problemen zorgen.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Denken dat je veel beter bent. Dat gebeurt in alle competities.
Denk dat Twente dit slimmer doet. Lekker underdog spelen. Ik weet zeker dat ze het in Enschede goed gaan doen. Zaak is alleen dan wel een goed resultaat neer te zetten. 2-0, 3-1 ofzo. Benfica zie ik in Portugal wel winnen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Eduardo is er net bijgekomen. Ik denk dat je Roberto bedoelt.
Luisao is een vaste speler in de Braziliaanse selectie. Aan die ervaring mag Douglas niet eens ruiken.
We zullen zien, maar die enorme mobiliteit van Benfica voorin zal voor enorm grote problemen en schele ogen zorgen bij Twente.
Ja klopt ik bedoelde Roberto,sorry
Luisao zit inderdaad bij de selectie,maar is geen vaste basis speler dat zijn Lucio en David Luiz. Ik vindt Luisao overschat verder
Twente gaat het moeilijk krijgen daar zijn we het over eens. Het is nietzo dat ik geen perspectief zie voor Twente.
De spelers waar ik aleen voor vrees zijn Gaitan en Nolito, bij Lyon zijn dat er toch een stuk meer
AZ trouwens gunstig geloot aleen wat scoren en wat meer concentratie en het komt helemaal goed.
Belgie en Turkije blijven elkaar treffen,he
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Toch vreemd dat Brave Bertje Wijnaldum, Strootman en Maduro wel oproept voor Engeland en Theo Janssen niet......
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.