- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Agenten van Juan Mata schijnen in London te zijn om zijn transfer van Valencia naar Arsenal af te ronden. Lijkt me een goede aankoop. Nasri centraal op de plek van Cesc en Mata op de plek van Nasri.
sweinsteiger
-
- 2278 berichten
- 0 stemmen
Gruwelijke flying kick van een keeper, ik word er gewoon onpasselijk van.
(embed)
Hahaa!! 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Letterlijk ook, wist niet wat ik zag net. Ik dacht gewoon aan een onbesuisde flying kick van een keeper, maar dit is gewoon een moordaanslag inderdaad. Volgens mij klapt die hele nek dubbel.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Hahaa!!
Waar slaat deze reactie op? Ze moeten die gek levenslang schorsen en inderdaad aanklagen voor poging tot moord.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goede aankoop, al vind ik Mata beter op zijn plaats op de flank in de voorste linie. Middenveld is toch zijn secundaire positie.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Ja Nasri speelt natuurlijk ook hangend linksbuiten. Daar kan Mata prima uit de voeten. Geruchten worden overigens nog nergens echt bevestigd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet echt op deh oogte van de Arsenal formatie, maar met je eens dan. Echt een Arsenal speler, ga je veel aan hebben
. Had Cazorla (die nu naar Malaga gaat) ook graag bij Arsenal gezien.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Wat verwacht je voor Atletico dit seizoen? Nu ook Costa een zware blessure heeft, Aguero weg is en Forlan ook waarschijnlijk weg gaat. Ze hebben nu 3 spitsen in totaal lees ik, Reyes voor de flank(en), Adrian en Eduardo Salvio voor de spits positie. Reyes schijnt ook weg te gaan.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maar wel allemaal de polonaise lopen als Nigel weer eens iemand doormidden trapt...
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Maar wel allemaal de polonaise lopen als Nigel weer eens iemand doormidden trapt...
Nigel the Barbarian 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, niet al te best. Zou wel wat bij moeten, echt een drama i nde voorste linie. Met Costa was het al karig, en ik vind Salvio ook veel beter als winger. Borja is dan nog wel een optie, al zal ie er ook niet gelijk staan. Blijft een lastige opgave, in de aanval mag er zeker wel wat bij. Het lijkt me dat je wel wat mag doen met de inkomsten voor De Gea/Agüero.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ajax zoekt nog een reserve spits. Denk dat Forlan best wel een leuke optie kan zijn.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Kom zit te wachten op een geweldige quote van je. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Iemand hier ervaring met Unibet? Heb wel goede streams van ze maar hoe kun je dat scherm maximaliseren? Je kunt het ook openen in pop-up, maar ook vanuit daar kun je geen groot scherm krijgen.....
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Was inderdaad beter geweest.
Cantona en deze keeper lijken vanuit elementaire emotie (woede, teleurstelling, wraak?) hun doodschop te geven, terwijl Nigel het doet omdat hem dat demonisch genoegen verschaft. Deze keeper zal ook ongetwijfeld spijt hebben van zijn wandaad, terwijl Nigel de dag na de zoveelste veroorzaakte beenbreuk daar op het trainingsveld al lachend van na kan genieten, het kwijl loopt dan nog uit zijn mondhoek. Thuis zal hij de de röntgenfoto's van Ben Arfa met de hand in de broek nog regelmatig bekijken; dat is wat hem drijft en waarom hij elke week het veld weer opstapt.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ja ik ben zelf supporter van Santos en ik kan daarom ook zeggen dat hij vaker zulke acties maakt.
Hij is zeker met Ganso de uitblinkers van de competitie. Ik ben aleen bang dat Neymar zichzelf gaat overschatten, want hij is zeker bewust van zijn kwaliteiten.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Cantona en deze keeper lijken vanuit elementaire emotie (woede, teleurstelling, wraak?) hun doodschop te geven, terwijl Nigel het doet omdat hem dat demonisch genoegen verschaft. Deze keeper zal ook ongetwijfeld spijt hebben van zijn wandaad, terwijl Nigel de dag na de zoveelste veroorzaakte beenbreuk daar op het trainingsveld al lachend van na kan genieten, het kwijl loopt dan nog uit zijn mondhoek. Thuis zal hij de de röntgenfoto's van Ben Arfa met de hand in de broek nog regelmatig bekijken; dat is wat hem drijft en waarom hij elke week het veld weer opstapt.
Hou maar op.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Liever niet. Meest geestige post sinds tijden.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen

that's what iam talking about.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dus als jezelf niet in de hand hebt is dat prefereerbaar boven een topsporter die wel bewust bezig is.....
Verder ben je weer schromelijk aan het overdrijven.....
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Een crime passionnel gepleegd in een vlaag van verstandsverbijstering wordt ook lager bestraft dan een kil gecalculeerde aanslag van een gewetenloze recidivist.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Liever iemand als Nigel de Jong die te hard in een duel gaat uit onbezonnenheid(niet bewust, het is niet voor niets al tijden stil rondom de Jong) dan een beoefend kickboxer die iemand met een flying kick BEWUST van achteren een gebroken nek trapt.
Otherfool
Ik hoop dat je sarcastisch bent....
Als je wel serieus bent ben je net zo erg van het padje als jij in je teksten over de Jong wilt doen laten geloven.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Negeer die vent gewoon joh. Een tijdje was zijn Nigel geklaag wel leuk, maar nu is het gewoon sneu trollen omdat hij weet dat op een enkeling na niemand het met hem eens is.
Jammer ook dat ADO vanavond niet op EL komt, uitzendrechten waren extreem prijzig. Nu wordt het AZ-vage ploeg uit Tsjechië kijken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Een crime passionnel gepleegd in een vlaag van verstandsverbijstering wordt ook lager bestraft dan een kil gecalculeerde aanslag van een gewetenloze recidivist.
Ja, maar het gaat hier over topsport, niet over 'emoties voor amateurs'. Kom op zeg, juist als professional dien je je niet te laten gaan uit emotie (Ik vind het prachtig hoor), maar moet je je gedragen. En als je bewust op het randje maneuvreert en soms erover om de tegenstander angst in te boezemen is dat prima. Het publiek aanvallen in een vlaag van verstandsverbijstering duidelijk niet.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Ben het wel eens met Reinbo, enige hardheid kan bij het spelletje horen. Maar dit heeft er overduidelijk niets meer mee te maken en ik zie niet in hoe je dit niet als zware mishandeling kan zien. Niet voor niets dat die keeper nu ook een poging tot doodslag ten laste wordt gelegd.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Uiteraard is dit zware mishandeling. Herhaaldelijk en opzettelijk benen breken is dat echter ook. Je noppen vol overtuiging in iemands ribbenkast zetten met de intentie diegene voor het leven door een slangetje te laten eten in is dat ook. Dus waarom deze keeper het hier nu moet ontgelden terwijl Nasty Nigel onder luid Oranje gejuich binnenkort zijn volgende slachtoffer mag maken (en wees zeker, die gaat volgen), die hypocrisie, daar heb ik het over.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.