• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.002 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.147 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Welnee joh. Basisniveau van vd Wiel is vele malen hoger. Janmaat wordt een leuke voor in Nederland, vd Wiel wordt internationale top. Maar hij moet wel weg uit de Eredivisie, hij moet elke week een pittige uitdaging krijgen. Vd Wiel is opbouwen beter, heeft een betere pass en staat er bijna altijd in de grote wedstrijden met Oranje en met Ajax nationaal en internationaal. Sterker, vd Wiel was de enige die bij Duitsland-Nederland zeer goed speelde, terwijl de 10 anderen waardeloos waren.

V/d Wiel wordt geen internationale top.

Janmaat gaat naar Feyenoord.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

stinissen schreef:

Wat een onzin ik zie Ajax elke week en Erikson dus ook en is bij lange na niet zo goed als op die leeftijd een Sneider of een Van der Vaart maar laten we hopen dat het eruit komt en dat is tot heden bij lange na niet gebeurt laat staan in de grote wedstrijden.

V/d Vaart was verder op zijn 19e, maar Sneijder was nog niet zo best op die leeftijd. Tijd zal uitwijzen of Eriksen het volgende station zal halen, maar voorlopig is er potentie genoeg. Toch is de laatste stap (of stappen) best groot.

Ook beste wensen van mij.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

stinissen schreef:

en Ajax wordt ook weer echte top van Europa

Zet het uit je hoofd.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Jaren terug vond niemand Anita wat.

Is dat nu verandert dan?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

V/d Wiel wordt geen internationale top.

Janmaat gaat naar Feyenoord.

Zodra Twittery is verkast voor een leuk bedrag kan het me ook geen reet meer schelen hoe zijn verdere carriere zal verlopen. Hij is toch weg na dit seizoen..

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Waar is het algemene sporttopic gebleven of ben ik echt langzaam blind aan het worden?

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Co Adriaans wordt waarschijnlijk ontslagen bij Twente ! Als dat zou gebeuren is dat anders geen leuke trainer voor Utrecht ?

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

stinissen schreef:

Daryl Janmaat van Heerenveen naar Feijenoord of Ajax aan het einde van het seizoen laten we hopen dat hij voor Ajax gaat is de beste rechtsback van Nederland en dat zei ik een hele tijd geleden al weet je nog beste Kos?

Janmaat is voor NL competitieniveau begrippen ook zeker geen slechte back. Maar voor een Ajax is hij denk ik niet geschikt (al lijkt hij me niet direct zwakker als van der Wiel) , maar voor een Feyenoord lijkt het me zeker een prima speler.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Haha, Castillion is de clubtopscorer van RKC en doet het juist erg goed daar.

Hij komt daar al nauwelijks mee dus hoger gaat sowieso niet lukken. Dat ie het daar erg goed doet zal RKC fans wel redelijk doen lachen denk ik.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Hoe doet Nick van der Velden het bij NEC trouwens Kos ?

Voor AZ kwam hij duidelijk te kort,maar voor NEC lijkt het mij een prima versterking.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Vind het niks bijzonders. Ik had liever Sibum nog op die plek en die had ook al z'n beste tijd gehad.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Adriaanse wordt wel ontslagen. Munsterman wil er niets over kwijt. Dat is dus duidelijk. Anders had ie het wel ontkracht.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Een idioot programma in Engeland. Momenteel alweer bij 4 wedstrijden afgetrapt!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Vascago schreef:

Adriaanse wordt wel ontslagen. Munsterman wil er niets over kwijt. Dat is dus duidelijk. Anders had ie het wel ontkracht.

Ik geloof niet dat de (meeste) Twente supporters daar rouwig om zullen zijn.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik geloof niet dat de (meeste) Twente supporters daar rouwig om zullen zijn.

Dat weet ik wel zeker. Ik ook niet iig. Hele jaar (ondanks dat we nog steeds 3e staan op maar 5 punten) al kutvoetbal gezien. Wel veel doelpunten, maar ook veel tegen. En je ziet gewoon dat het middenveld en vooral de verdediging verwaarloosd worden. Het is allemaal veel te aanvallend. Kun je tegen RKC of De Graafschap misschien doen, maar niet tegen AZ, Ajax, PSV of Feyenoord. En als we nog kampioen willen worden zullen we ook die moeten gaan verslaan.

Hoogstwaarschijnlijk wordt McClaren de nieuwe coach. Ik hoorde in 1ste instantie voor de rest van dit seizoen. Maar als het bevalt mag het van mij nog wel iets langer. Ben alleen bang dat ie nooit meer zo'n succes kan behalen. Hij is op zijn hoogtepunt weggegaan. Nu moeten we het nog maar zien, maar alles beter dan die Adriaanse. Ook al dacht ik eerst ook dat Adriaanse wel een goede zou zijn.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Punt is wel dat Adriaanse vaak tijd nodig heeft om zijn stempel op een team te drukken. Maar goed, het lijkt er een beetje op dat het hem allemaal niet meer zoveel kan interesseren. Of het beter is dat hij van zijn pensioen gaat genieten.

McClaren 2.0 zou een grote flop kunnen worden. Nu hebben de Twente supporters een prima herinnering aan hem. Hij laat dit team ook niet binnen een paar maanden geweldig voetballen. Of hij moet Ruiz meenemen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Misschien dat ze bij Twente ook niet 'moeten' denken dat ze nu elk jaar kampioen gaan worden. Qua resultaten gaat het daar gewoon meer dan naar behoren.

Dat Swansea speelt trouwens erg leuk. Staan nu 0-2 voor bij Aston Villa.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Punt is natuurlijk gewoon dat men in Twente na 1x kampioen te zijn geworden het hoofd op hol is geslagen en denken dat de jaren erna direct weer te worden. Onzin natuurlijk. Het is al razend knap wat er zich afspeelt / heeft afgespeeld in Twente de laatste jaren en nu doen ze het ook weer uitstekend met een derde plaats.

Edit: wat Quido zegt

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Punt is wel dat Adriaanse vaak tijd nodig heeft om zijn stempel op een team te drukken. Maar goed, het lijkt er een beetje op dat het hem allemaal niet meer zoveel kan interesseren. Of het beter is dat hij van zijn pensioen gaat genieten.

McClaren 2.0 zou een grote flop kunnen worden. Nu hebben de Twente supporters een prima herinnering aan hem. Hij laat dit team ook niet binnen een paar maanden geweldig voetballen. Of hij moet Ruiz meenemen.

Of hij is wel slim genoeg om Fer en Janssen in de basis te zetten. Tiendalli en of Landzaat of Brama eruit.

Adriaanse gaat denk ik naar Utrecht. Of Ajax. Maar hij is veel te veel met andere teams bezig en luistert naar niemand.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Dat is naar mijn inziens ook een fout ja. Janssen hoort sowieso in de basis. Landzaat is ver over zijn top heen. Janssen kan die routine ook brengen, denk ik. Tiendalli hoort niet op het hoogste niveau in Nederland te spelen. Zei ik je meteen al toen hij naar Twente vertrok.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat is naar mijn inziens ook een fout ja. Janssen hoort sowieso in de basis. Landzaat is ver over zijn top heen. Janssen kan die routine ook brengen, denk ik. Tiendalli hoort niet op het hoogste niveau in Nederland te spelen. Zei ik je meteen al toen hij naar Twente vertrok.

Hij blijft een held omdat ie kampioen is geworden met ons. Maar nu kan het echt niet meer.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Klagen over veel goals en te aanvallend voetbal? Ze doe zowel europees als in de competitie nog mee. Tja, dan zou ik ook me trainer eruit gooien...

Ze zijn bij Twente wel heel snel in eenover het paardgetilde wannabe top club geworden...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Alle trainers doen het daar eigenlijk prima, maar gaan allemaal weer snel weg. Geen idee of dat aan de clubcultuur ligt of zo. Weet ook niet wanneer die Twente-supporters nou eens gewoon tevreden zijn. Gaat toch hartstikke goed op alle fronten?

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

moviemafketel schreef:

Alle trainers doen het daar eigenlijk prima, maar gaan allemaal weer snel weg. Geen idee of dat aan de clubcultuur ligt of zo.

Ze zijn allemaal Munsterman vrij gauw zat denk ik.

Eliandjiee

• 77 berichten
  • 414 stemmen

Sluit me aan bij moviemafketel. Alle trainers hebben daar prima gepresteerd, en vertrekken toch gauw weer. Na één goed seizoen ben je niet meteen een vaste topclub, iets wat ze daar wel denken en eisen.

Ik ben trouwens ook wel benieuwd wie Fred Rutten zou gaan opvolgen bij PSV.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

moviemafketel schreef:

Alle trainers doen het daar eigenlijk prima, maar gaan allemaal weer snel weg. Geen idee of dat aan de clubcultuur ligt of zo. Weet ook niet wanneer die Twente-supporters nou eens gewoon tevreden zijn. Gaat toch hartstikke goed op alle fronten?

Qua resultaat gaat het onder Adriaanse idd nog best goed, maar de man ligt gewoon niet in de groep. Spelers zijn ontevreden, assistenten zijn ontevreden, supporters zien niet het voetbal dat we willen zien en Munsterman ontevreden. Genoeg reden om te kappen Adriaanse. Waar ik me persoonlijk nog het meest aan erger is dat geflirt en gezeur met andere clubs. Zelfs op de dag van de wedstrijd geeft ie nog intervieuws over hoe mooi ie feyenoord wel niet vind of Utrecht of Den Haag. En hoe Ajax de rotzooi weer op de rails moet krijgen. Dan denk ik, man ga daar dan lekker heen of bemoei je anders gewoon alleen met je eigen team.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Eliandjiee schreef:

Sluit me aan bij moviemafketel. Alle trainers hebben daar prima gepresteerd, en vertrekken toch gauw weer. Na één goed seizoen ben je niet meteen een vaste topclub, iets wat ze daar wel denken en eisen.

1 goed seizoen? Volgens mij gaat het toch al een paar jaar prima daar.

En qua budget gaan ze ook steeds meer mee doen met de grote jongens dus meespelen om het kampioenschap is dan uiteraard een logische verwachting lijkt me.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

Waar ik me persoonlijk nog het meest aan erger is dat geflirt en gezeur met andere clubs. Zelfs op de dag van de wedstrijd geeft ie nog intervieuws over hoe mooi ie feyenoord wel niet vind of Utrecht of Den Haag. En hoe Ajax de rotzooi weer op de rails moet krijgen. Dan denk ik, man ga daar dan lekker heen of bemoei je anders gewoon alleen met je eigen team.

Dat is inderdaad best ergerlijk, maar vraag me ook af hoe dat komt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Of hij is wel slim genoeg om Fer en Janssen in de basis te zetten. Tiendalli en of Landzaat of Brama eruit.

Adriaanse gaat denk ik naar Utrecht. Of Ajax. Maar hij is veel te veel met andere teams bezig en luistert naar niemand.

Wat moet Ajax in hemelsnaam met Co? Hij had de kans in de zomer toen Jol kwam, maar hij wilde niet. Nu blijft hij maar weg. En ik zou hem niet eens meer willen. Co lijkt zichzelf belangrijker te vinden als het clubbelang. Heeft sinds Porto ook weinig aansprekends nog gepresteerd, alweer 5 jaar terug.

Ik snap wel dat Twente van hem af wil. En ik snap niet dat McClaren hier wat afgekraakt wordt. Prima vakman, fijn mens en iemand die Twente kent. Zet er ervaren Nederlandse assistenten bij en geef hem een contract voor 1,5 jaar.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Mocht Adriaanse ontslagen worden, dan ben ik heel benieuwd wat de reden daarvoor is. Munsterman was verantwoordelijk voor de aanstelling voor Adriaanse en Adriaanse doet vooralsnog precies wat je van hem kunt verwachten.

Co moest het doen zonder de drie sterren van het afgelopen seizoen: Janssen, Ruiz en Chadli. En in plaats van goede vervangers kwamen daar Cornelisse, Willem Janssen en Fer voor terug. Waarbij die laatste welhaast gold als een soort van prestigeproject van Munsterman.

Munsterman kan hier niet zo makkelijk zijn handen vanaf trekken.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Fer en Willem Janssen zijn prima vervangers voor Theo Janssen. Ruiz is haast onmogelijk te ontvangen deze competitie, al was ik destijds voor Tadic gegaan ipv Fer (Willem Janssen was al binnen).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.