- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ja, lekker hoor. Geef mij maar de ouderwetse zondagmiddag.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Rutten stopt na dit seizoen bij PSV
Viel te verwachten. Twee jaar zonder prijs kan niet.
Vind het wel jammer dat er (nog) niet is uitgekomen wat er in zit. Ik vind Rutten toch wel een sympathieke vent en naar het schijnt een ontzettend goede veldtrainer.
Het dienstverband samen dan maar goed afsluiten door kampioen te worden.
Mag niet hopen dat de naam die valt als opvolger, Advocaat, serieus is.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
En waarom worden de wedstrijden verplaatst vraag ik me dan ook af?
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Van Persie op dit moment nog 1 goal verwijderd van evenaring van het oude PL record!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Potje is daar voorbij, geen record voor van Persie.
Chelsea wel 1-3 thuis van Aston Villa verloren en Man Utd 2-3 thuis van Blackburn verloren
En spijtig, Spurs 1-1 gespeeld. Was tot de 84e minuut 0-1 Spurs via onze vd Vaart.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
We zijn met de Spurs weer terug bij af. Laatste drie weken vijf punten laten liggen uit bij de kleintjes. Het oude probleem. Dat terwijl je echt een gouden zaak had kunnen doen.
Mocht City morgen echter niet winnen is er nog niets aan de hand. Blijft het gat met top 2 slechts drie punten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Volgens mij boeide Van Persie dat record niet zo heel veel. Als je één minuut voor tijd vrij kunt uithalen met je linker binnen de zestien van tegenstander en je legt hem nog breed dan vind je het wel prima zo.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vandaag weer eens wat wedstrijden uit de Engelse competitie gekeken, maar van het o zo grote niveauverschil met onze competitie is toch bar weinig te merken.
stinissen (crew films & series)
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Daryl Janmaat van Heerenveen naar Feijenoord of Ajax aan het einde van het seizoen laten we hopen dat hij voor Ajax gaat is de beste rechtsback van Nederland en dat zei ik een hele tijd geleden al weet je nog beste Kos?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je overschat Janmaat een beetje stinissen. Al vind ik hem wel een goede back. Maar Ajax gaat er sowieso op achteruit, omdat vd Wiel gewoon de beste back van de competitie is, ongeacht af en toe een vormdip.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik heb Janmaat nog weinig wedstrijden fatsoenlijk zien verdedigen dit jaar. Als het al waar is dat Ajax interesse in hem heeft, vind ik het nog ergerlijker dat ze nog steeds enkel in de eredivisie te lijken zoeken naar nieuwe spelers. Een goede scouting moet binnen twee jaar - want zolang is al duidelijk dat Van der Wiel vertrekken gaat - toch wel met betere alternatieven kunnen komen.
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Daryl Janmaat is drie klasse beter als van der Wiel en is veel sterker , sneller en groter we zullen het zien en wat Wiel aangaat die zit na een maand op de bank bij Valencia en komt er daar niet meer af.
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Trouwens net City gezien heerlijk gewoon wat daar gebeurde ( Koreaantje
)
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Ajax zou Janmaat nog erg goed kunnen gebruiken want de jeugdspelers die voor die positie in aanmerking komen komen alles maar dan ook alles te kort om te slagen en moeten een eigen competitie opzetten namelijk de Liliput divisie.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Man City verliest bij Sunderland in de dying seconds

-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Man City verliest bij Sunderland in de dying seconds
Dat zeg ik net maar je zou dat beter kunnen in spoiler kunnen zetten omdat veel mensen in de avond Match of the Day kijken
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Daryl Janmaat is drie klasse beter als van der Wiel en is veel sterker , sneller en groter we zullen het zien en wat Wiel aangaat die zit na een maand op de bank bij Valencia en komt er daar niet meer af.
Welnee joh. Basisniveau van vd Wiel is vele malen hoger. Janmaat wordt een leuke voor in Nederland, vd Wiel wordt internationale top. Maar hij moet wel weg uit de Eredivisie, hij moet elke week een pittige uitdaging krijgen. Vd Wiel is opbouwen beter, heeft een betere pass en staat er bijna altijd in de grote wedstrijden met Oranje en met Ajax nationaal en internationaal. Sterker, vd Wiel was de enige die bij Duitsland-Nederland zeer goed speelde, terwijl de 10 anderen waardeloos waren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat zeg ik net maar je zou dat beter kunnen in spoiler kunnen zetten omdat veel mensen in de avond Match of the Day kijken
Nee hoor, het is hier toegestaan om de resultaten te plaatsen zonder spoilers, dat was toen met kappeuter besproken toen we een los voetbaltopic keken.
Weird Engels weekend.
United en Chelsea verliezen thuis, Spurs gelijk bij Swansea, Man City bij Sunderland. Arsenal en Liverpool wonnen wel, maar zij zijn eigenlijk subtop dit seizoen.
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Je zult het zien beste kerel Wiel gaat het echt niet redden en zit over een jaar bij een club in de Bundesliga bv Hertha of Koln.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Welnee. Valencia wil hem al voor 5 jaar vastleggen. Prima club voor hem. Jaar of 2 daar goed presteren en wie weet komt de echte top van Spanje of Engeland dan wel voor hem. Vd Wiel is nog hartstikke jong, 23 geloof ik. Zijn minpunt is dat hij niet altijd maximale focus heeft, maar dat leer je in een topcompetitie snel af. En zijn status is best groot in het Europese voetbal.
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Spelers als Jody Lukoki , Ruben Ligeon, Aras Özbiliz, Lorenzo Ebecilio en
Daley Blind moet je zo snel mogelijk verkopen (aan wie?) vooral
Jody Lukoki en Ruben Ligeon zijn niet geschikt voor het betaalde voetbal maar weer wel voor het zaalvoetbal.
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Welnee. Valencia wil hem al voor 5 jaar vastleggen. Prima club voor hem. Jaar of 2 daar goed presteren en wie weet komt de echte top van Spanje of Engeland dan wel voor hem. Vd Wiel is nog hartstikke jong, 23 geloof ik. Zijn minpunt is dat hij niet altijd maximale focus heeft, maar dat leer je in een topcompetitie snel af. En zijn status is best groot in het Europese voetbal.
We zullen het zien ik ben al 40 jaar fan van Ajax en heb het zelden mis over een jaar praten we verder en die contracten zeggen niets maar dan ook echt niets.
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
De enigste die het gaat redden op dit moment in de selectie bij Ajax is Jan Vertonghen en nee ook Christian Eriksen niet. Van der Vaart en Wesley Sneijder en jou gebruikersnaam (Litmanen) waren vele male beter.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Spelers als Jody Lukoki , Ruben Ligeon, Aras Özbiliz, Lorenzo Ebecilio en
Daley Blind moet je zo snel mogelijk verkopen (aan wie?) vooral
Jody Lukoki en Ruben Ligeon zijn niet geschikt voor het betaalde voetbal maar weer wel voor het zaalvoetbal.
Jij hebt de laatste jaren jong Ajax wekelijks live gezien? Hoe kan je die spelers, buiten Blind en Ebecilio, in hemelsnaam al afschrijven?
Zeker Ligeon en Ozbiliz vind ik erg leuke spelers. Lukoki is een twijfel, Blind en zeker Ebecilio zijn niet goed genoeg.
Jij vind Eriksen geloof ik ook geen al te beste speler heb ik wel eens gelezen....toch?
Boilesen zal gaan verlengen.
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Eriksen is sterk over gewaardeerd , op die positie moet je rond de 20 goals maken en niet alleen tegen RKC of zo maar ook in de topwedstrijden (klaasen is veel en veel beter) en ik zie veel tot alles wat Ajax aan gaat.
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Jij hebt de laatste jaren jong Ajax wekelijks live gezien? Hoe kan je die spelers, buiten Blind en Ebecilio, in hemelsnaam al afschrijven?
Zeker Ligeon en Ozbiliz vind ik erg leuke spelers. Lukoki is een twijfel, Blind en zeker Ebecilio zijn niet goed genoeg.
Jij vind Eriksen geloof ik ook geen al te beste speler heb ik wel eens gelezen....toch?
Boilesen zal gaan verlengen.
Boilesen zou het kunnen redden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je zit hier fout mee Henk, maar daar kom je nog wel achter 
Eriksen is meer een Modric, een spelbepaler die vooral de lijnen uitzet, het ritme bepaalt, openingen zoekt maar niet 20 goals in een seizoen maakt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.