- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
stinissen (crew films & series)
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Eriksen moet je nu verkopen veel clubs willen hem en je kunt nu nog veel vangen, als je op die plaats Klaasen of Mats Rits zet zie je geen achteruitgang
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Je zit hier fout mee Henk, maar daar kom je nog wel achter 
Eriksen is meer een Modric, een spelbepaler die vooral de lijnen uitzet, het ritme bepaalt, openingen zoekt maar niet 20 goals in een seizoen maakt.
We zullen zien ,maar je vergeet ook te melden dat hij van alle spelers in het eerste het meeste balverlies heeft.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Valt wel mee, vind Eriksen een balvaste speler. Maar vergeet niet dat hij nog geen 28 is, duurt nog vele vele jaren voordat zijn topjaren aan gaan breken. Moet je nagaan hoe goed hij over een jaar of 6 zal zijn.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Eriksen heeft, als ik me niet vergis, de meeste assist op zijn naam staan dit seizoen. En dat is wat een spelmaker moet doen. Een spelmaker hoeft niet per se 20 goals te maken en al zeker niet een 19-jarige jongen. Eriksen komt er wel.
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Eriksen is 2de met de assist (9) en scoorde maar 4 keer zo bijzonder is dat niet en wat nog erger is zijn schoten gaan voor 85% altijd over , laat staan in de echte wedstrijden dan is meneer er nooit.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Eriksen heeft over heel 2011 geloof ik de meeste assists nationaal gegeven. Ik meen 19 of 20 stuks, buiten beker en Europees.
Beetje simpel om hem alleen op goals af te rekenen.
Zijn schoten op doel moeten wel beter ja, dat is nog zijn grootste zwakte. Maar nogmaals, hij is geloof ik 19.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ontkennen dat Eriksen één van de grootste -zo niet hét grootste- talent van de Eredivisie is, is gewoon enorm naïef.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Sterker, 1 van de grootste internationale talenten. Is tot de beste 5 van de Golden Boy talentenaward gekomen en oa Rene Meulensteen van Man Utd zei recent nog dat ze hem al vele jaren volgen, dat het een wereldspeler over enkele jaren gaat worden. Denk dat elke grote club hem wel op het scoutingslijstje heeft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lol. Eriksen afrekenen op goals, gek genoeg hoor je dat bij Xavi nooit. Eriksen is gewoon een talent met wereldklasse potentie. Dat het al een discussie moet zijn of hij het grootste talent in de eredivisie is wel erg pijnlijk. Kan met gemak één van de grootste talenten van Europa genoemd worden. Als je de potentie niet ziet van Eriksen, dan kan je maar beter stoppen met je mening geven over voetbal gerelateerde zaken.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen

Bedankt voor de bevestiging NW.
Alle voetbalfans hier trouwens ook nog de beste wensen. Dat we in 2012 ons ook maar weer mogen vermaken met het spelletje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
You're welcome
. En insgelijks!
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Wat een onzin ik zie Ajax elke week en Erikson dus ook en is bij lange na niet zo goed als op die leeftijd een Sneider of een Van der Vaart maar laten we hopen dat het eruit komt en dat is tot heden bij lange na niet gebeurt laat staan in de grote wedstrijden.
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
En als het eruit komt zal ik de eerste zijn om jullie gelijk te geven en zal dan ook in de wolken zijn omdat ik gewoon van Ajax hou.
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
De laatste wereldtopper die we hadden was Luis.
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Wijnaldum en Strootman daar geloof ik wel in maar die spelen bij de verkeerde club....
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Net of je meteen zo goed als Vd Vaart op 19 jarige leeftijd moet zijn.
Sneijder was in zijn 1e 2, 3 seizoenen ook nog geen wereldspeler. Zeker qua gedrag niet. Je zal het wel merken, ik zie Eriksen binnen 1,5 seizoen bij Ajax vertrekken naar een Spaanse of Engelse topclub.
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Kan gaan gebeuren maar zal niet slagen ik hoop dat ik het mis heb en ik zal de eerste zijn om je gelijk te geven maar we komen hier in de toekomst op terug en wat Sneider aan gaat die was wel degelijk vele male beter op zijn leeftijd als die Eriksen nu heeft en nog belangrijker Sneider is een winnaar en een straatvechter en is werkelijk dood ziek om een wedstrijd te verliezen en dat mist Eriksen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Klaasen lijkt mij er ook eentje om in de gaten te houden. Ook Boerrigter heeft grote sprongen gemaakt!
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Boerrigter is een van de beste aankopen sinds jaren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jammer dat Boerrigter (wat ik eens in VI las) een tijdje niet erg goed speelde bij andere clubs. Hij is nu 24, stap naar de echte top zal er denk ik niet meer inzitten. Was hij nu een jaar of 4 jonger, dan wel misschien. Het is een speler waar Ajax nog jaren plezier van zal hebben.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Snap stinissen wel. Sneijder en Van der Vaart waren al op jonge leeftijd echt 'een mannetje', ze eisten de bal en het spel op, en zeker Van der Vaart was best vaak beslissend. Eriksen is vaak nog te lichtzinnig en frivool (wat overigens veel van onze spelers kenmerkt). Weinig echt gif of een killers-mentaliteit. Neemt niet weg dat Eriksen een groot talent is, in tegenstelling tot een Ebecilio, Ligeon, Ozbiliz, Blind of Lukoki (hoewel ik van Lukoki wel wat meer wil zien, maakt op mij een leukere indruk dan Obziliz en Ebecilio samen).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nogmaals, hoe kan je Ligeon, Ozbiliz en Lukoki nu al beoordelen? Nauwelijks minuten op het hoogste niveau nog. Ik zie in Ozbiliz weer een leukere speler dan Lukoki.
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Snap stinissen wel. Sneijder en Van der Vaart waren al op jonge leeftijd echt 'een mannetje', ze eisten de bal en het spel op, en zeker Van der Vaart was best vaak beslissend. Eriksen is vaak nog te lichtzinnig en frivool (wat overigens veel van onze spelers kenmerkt). Weinig echt gif of een killers-mentaliteit. Neemt niet weg dat Eriksen een groot talent is, in tegenstelling tot een Ebecilio, Ligeon, Ozbiliz, Blind of Lukoki (hoewel ik van Lukoki wel wat meer wil zien, maakt op mij een leukere indruk dan Obziliz en Ebecilio samen).

-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Nogmaals, hoe kan je Ligeon, Ozbiliz en Lukoki nu al beoordelen? Nauwelijks minuten op het hoogste niveau nog. Ik zie in Ozbiliz weer een leukere speler dan Lukoki.
Dit soort spelers zijn Ajax onwaardig en over Boerrigter die speelt nu bij de top en Ajax wordt ook weer echte top van Europa maar dan moeten ze wel af van al die 3de garnituur. Die spelers kunnen zelfs de Graafschap of RKC geen impuls geven dat zie je nu ook met Josefzoon bij NAC en Castillon bij RKC
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Tuurlijk kunnen ze zich allemaal nog doorontwikkelen, maar wat ik tot nu toe heb gezien stemt me niet heel optimistisch. Zo'n Ligeon is aandoenlijk, maar heeft van verdedigen nog niet veel kaas gegeten. Obziliz heb ik in de minuten die ie speelde nog nooit echt iets goeds zien doen, ondanks dat ie bij velen te boek staat als een groot talent.
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
En dan de ramp van Nederland .............Ebecilio de slechtse speler uit het hele betaalde voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Tuurlijk kunnen ze zich allemaal nog doorontwikkelen, maar wat ik tot nu toe heb gezien stemt me niet heel optimistisch. Zo'n Ligeon is aandoenlijk, maar heeft van verdedigen nog niet veel kaas gegeten. Obziliz heb ik in de minuten die ie speelde nog nooit echt iets goeds zien doen, ondanks dat ie bij velen te boek staat als een groot talent.
Ik vind het erg voorbarig. Spelers als Blind en Ebecilio kan je beoordelen, de rest niet. Jaren terug vond niemand Anita wat, speelt nu alleen wel elke week in de basis. Spelers kunnen ook beter worden. Ligeon wordt niet voor niets gezien als de opvolger van vd Wiel om eens wat te noemen.
Ozbiliz is een leuke frivole speler. Heeft de pech gehad dat hij maanden geblesseerd was, wil hem nu na de winter wel eens zien. Van mij mogen ze hem ipv Ebecilio speeltijd geven.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dit soort spelers zijn Ajax onwaardig en over Boerrigter die speelt nu bij de top en Ajax wordt ook weer echte top van Europa maar dan moeten ze wel af van al die 3de garnituur. Die spelers kunnen zelfs de Graafschap of RKC geen impuls geven dat zie je nu ook met Josefzoon bij NAC en Castillon bij RKC
Haha, Castillion is de clubtopscorer van RKC en doet het juist erg goed daar.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik vind het erg voorbarig. Spelers als Blind en Ebecilio kan je beoordelen, de rest niet.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Kan gaan gebeuren maar zal niet slagen ik hoop dat ik het mis heb en ik zal de eerste zijn om je gelijk te geven maar we komen hier in de toekomst op terug en wat Sneider aan gaat die was wel degelijk vele male beter op zijn leeftijd als die Eriksen nu heeft en nog belangrijker Sneider is een winnaar en een straatvechter en is werkelijk dood ziek om een wedstrijd te verliezen en dat mist Eriksen.
Het is nog steeds Sneijder hoor 
Ik vind het erg voorbarig. Spelers als Blind en Ebecilio kan je beoordelen, de rest niet. Jaren terug vond niemand Anita wat, speelt nu alleen wel elke week in de basis. Spelers kunnen ook beter worden. Ligeon wordt niet voor niets gezien als de opvolger van vd Wiel om eens wat te noemen.
Ozbiliz is een leuke frivole speler. Heeft de pech gehad dat hij maanden geblesseerd was, wil hem nu na de winter wel eens zien. Van mij mogen ze hem ipv Ebecilio speeltijd geven.
Dat Anita elke week in de basis speelt zegt meer over de jeugdopleiding van Ajax dan over de kwaliteiten van Anita 
Maar als je Eriksen geen talent vind dan heb je er niet veel kijk op. Iedereen kan zien dat die jongen zeer talentvol is. En hoezo is Eriksen er niet bij belangrijke wedstrijden? Die geniale steekpass van hem tegen Twente zijn we zeker vergeten?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.