- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Ik ben er wel klaar mee. Je denkt maar wat je denken wil. Stekelenburg doet nu ieder geval niet onder voor Gomes, integendeel.
Gomes was een fenomeen, zoveel punten gered voor PSV in de competitie als europees. En die ene wedstrijd van Stekelenburg tegen Real vond ik alleen gelijkwaardig aan Gomes.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Ik ben er wel klaar mee. Je denkt maar wat je denken wil. Stekelenburg doet nu ieder geval niet onder voor Gomes, integendeel.
Een pure mening. En ik geloof niet dat Gomes ooit bij Feyenoord heeft gespeeld...
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Heeft steek ook gedaan sinds hij weer in de basis stond, wil wel toegeven dat Gomes wat meer fenomenalere reddingen had op het oog maar meer ook niet.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Gomes was een fenomeen, zoveel punten gered voor PSV in de competitie als europees. En die ene wedstrijd van Stekelenburg tegen Real vond ik alleen gelijkwaardig aan Gomes.
En Stekelenburg heeft dat niet gedaan? Kom zeg. Zonder Stekelenburg had Ajax de afgelopen jaren niet de minst gepasseerde achterhoede gehad. En Europees zijn we zo vreselijk vaak gered door Stekelenburg. Alleen al dit jaar uit bij PAOK, waar hij een strafschop pakte, thuis tegen Kiev (3 zekere goals voorkomen voor de rust), uit tegen Real, thuis tegen Real en thuis tegen Milan (vlak voor tijd een bijna zekere 1-2 gestopt). En dat is alleen dit seizoen. Andere jaren was het niet minder.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gaat het nu nog steeds over die middelmatige keeper? 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Dat is de eerste zware tegenstander.
Je had toch FC Dordrecht van de week al? Komt helemaal goed met de club uit Zuid! 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Net zoals Pizza Verhoeven niet onder doet voor Isaksson, zeg maar.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Zoiets ja.
Wel mooi voor Vermeer als Stekelenburg vertrekt. Kan Vermeer mooi na een goed seizoen als derde keeper mee naar het EK 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Derde keeper? Jij vond hem toch beter als Stekelenburg? 1e keeper dus.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Je bent geloof ik door je grappen heen, hé? Je begint ze nu al te recyclen. Ooit kon ik nog wel om je lachen. Nu is het wat droevig.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Neenee, serieus he?
Als Kennis Vermeer zoals jij zegt beter is als Stekelenburg, en Pizza Verhoeven beter als Isaksson (en jij als kenner zal dat wel weten), zou ik ze alledrie maar meenemen.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Nee, helaas. Nog steeds niet grappig. Maar vermaak je ermee.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Wel mooi voor Vermeer als Stekelenburg vertrekt. Kan Vermeer mooi na een goed seizoen als derde keeper mee naar het EK
Tja, het is maar droevig gesteld met de Nederlandse keepers, helaas.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
@A&L
Ik ben bloedserieus. Jij volgt Ajax op de voet en kunt kwaliteiten van spelers altijd erg goed inschatten, dus constateer ik een enorme keepersweelde voor Oranje.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Tja, het is maar droevig gesteld met de Nederlandse keepers, helaas.
Daarmee ben ik het helemaal met je eens. Het is ook uit armoede dat hij nog een kans maakt ook.
Buiten Stekelenburg heb je eigenlijk niks. Vorm is ook maar modaal. Nauwelijks Europese ervaring en weet niet wat het is om op het allerhoogste niveau te spelen.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Gelukkig hebben we de Steek nog. Nu nog wereldtop worden. 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Toch weer een helft de 0 gehouden, die Mulder. Wat een wereldkeeper.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nu ze weer een trainer hebben denken ze natuurlijk dat hun inzet en scherpte niet meer nodig is.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
hehehehe
Dit wordt een heeeeeel lang seizoen in Rotterdam Zuid.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Van Clasie heb ik wel genoten vandaag, de rest was echt bagger. Goed herpakt en alsnog gewonnen.
Ruudje komt eraan!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3884 stemmen
hehehehe
Dit wordt een heeeeeel lang seizoen in Rotterdam Zuid.
Hebben wel de meest succesvolle trainer die er in Nederland rondloopt. Koeman is garantie voor een prijs al is het maar de beker.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Koeman kan echt geen winnend elftal maken van dit spulletje. Een keer incidenteel winnen van een betere ploeg kan altijd, maar ze zullen voor de beker toch altijd twee of drie lastige wedstrijden gaan spelen. Zie dat niet echt gebeuren eerlijk gezegd.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Koeman is garantie voor een prijs al is het maar de beker.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Tot nu toe is Twente Favo en Ajax PSV als goede tweede, maar goed Heerenveen kan zomaar verrassen en wie weet AZ.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Twente favo voor het kampioenschap? Ik zie eigelijk meer Ajax en Twente als favorieten, maar misschien komt dat omdat ik door een gekleurde bril kijk 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Koeman kan echt geen winnend elftal maken van dit spulletje. Een keer incidenteel winnen van een betere ploeg kan altijd, maar ze zullen voor de beker toch altijd twee of drie lastige wedstrijden gaan spelen. Zie dat niet echt gebeuren eerlijk gezegd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.