- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Lockerz.com .:. MichelDanique 's Photos - Toivonen in dienst van Ajax
Asjeblieft niet!!!
????
Wat is dit? Een photoshop grap hoop ik?
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Lockerz.com .:. MichelDanique 's Photos - Toivonen in dienst van Ajax
Asjeblieft niet!!!
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Niet bij pakweg Juventus
. Ook niet leuk voor Jantje zelf, wordt ie iedere training te kijk gezet
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Gewoon een slappe grap over een (zogenaamde) look-a-like.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Dat bedoel ik, makkelijke uitspraak. Ik vind het een beetje zielig als ik lees dat mensen hier quotes van 6 jaar geleden aanhalen over een uitspraak van iemand die niet blijkt te kloppen. Dan heeft diegene ongelijk, big deal! Kunnen jullie wel met waarschijnlijk, misschien aankomen maar dat vind ik dus makkelijk.
Wat is er makkelijk aan die uitspraak? Je zegt zelf al dat hij amper op het hoogste niveau heeft gekeept, daarom zeg ik "waarschijnlijk" kijkend naar zijn kwaliteiten in de Eredivisie en Oranje. Ben wel iets beters gewend als ik de term "wereldtop" hoor.
En ik weet niet waar je het over hebt wbt die 6 jaar.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
????
Wat is dit? Een photoshop grap hoop ik?
Ik hoop het... 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Als Ajax Toivonen in dienst neemt dan kijk ik uit protest niet meer dit seizoen 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Klopt, maar nu weet je ook hoe de meeste Ajacieden er over denken. Want ik ben zeker niet de enige die er zo over denkt. Daarnaast is Roma erg wisselvallig en ben ik bang voor een Madrid scenario met verschillende mensen/trainers aan het roer met verschillende visies en dat er zoals afca.nl al zegt een nieuwe trainer liever een Italiaanse keeper heeft. Ik denk dat Roma niet goed is voor Steek om zich te "ontwikkelen".
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Dat is volgens mij gewoon een verkoper in de fanshop die er op lijkt. Die serieuze mensen hier 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dat is volgens mij gewoon een verkoper in de fanshop die er op lijkt. Die serieuze mensen hier
Dat die vent ernaast 'fanshop' op de achterkant van z'n shirt heeft staan verraad inderdaad veel!
tplstrltj
-
- 69 berichten
- 125 stemmen
Wat is er makkelijk aan die uitspraak? Je zegt zelf al dat hij amper op het hoogste niveau heeft gekeept, daarom zeg ik "waarschijnlijk" kijkend naar zijn kwaliteiten in de Eredivisie en Oranje. Ben wel iets beters gewend als ik de term "wereldtop" hoor.
En ik weet niet waar je het over hebt wbt die 6 jaar.
Jij kunt pas beslissen of iemand wereldtop is als hij zich daadwerkelijk op wereldtop bewezen heeft, dat is makkelijk omdat het dan al een feit is. Sommige spelers worden wereldtop bij een topclub, sommige spelers zijn al wereldtop alvorens ze naar een topclub gaan. Kijk naar Chadli, op een andere schaal. Die had al het nivo van de top van de eredivisie alvorens hij naar de eredivisie kwam. Stekelenburg heeft al het nivo van de wereldtop.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
We zullen het meemaken, tjilp.
(ik vond Gomes in zijn PSV-tijd beter dan Stekelenburg nu).
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2263 stemmen
AS Roma biedt 5 miljoen voor Stekelenburg.
Wat een belediging.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
(ik vond Gomez in zijn PSV-tijd beter dan Stekelenburg nu).
Pfff hahahaha. Op wat is dit gebaseerd dan? Steek overheerst in het strafschopgebied. Ik kan geen zwakke punten ontdekken. Hij was vroeger niet zo sterk bij het uitkomen, maar dat is ook niet meer zo.
tplstrltj
-
- 69 berichten
- 125 stemmen
(ik vond Gomez in zijn PSV-tijd beter dan Stekelenburg nu).
Ik vond Gomes in zijn PSV-tijd ook al wereldtop en dat vind ik hem nog steeds, ondanks zijn blunders. Messi verliest ook wel eens de bal.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Euh... op zijn jaren bij PSV. Ga je nou echt lachen? Wat een geweldenaar was Gomes bij PSV - niet normaal.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zelfs de Belgische bondscoach zet hem niet als CV in.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
18, 23, 25 en 24 doelpunten maar tegen met Gomes in het doel bij PSV. Dat was echt een geweldenaar en onderscheidde zich veel meer dan Stekelenburg bij Ajax gedaan heeft.
En het is trouwens echt Gomes (dus met s en niet z) 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
18, 23 en 25 doelpunten maar tegen met Gomes in het doel bij PSV. Dat was echt een geweldenaar en onderscheidde zich veel meer dan Stekelenburg bij Ajax gedaan heeft.
Exact. Net als die s.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Misschien leuk voor A&L1 en rep_robert
Een jonge Suarez in actie
Toen nog zonder schwalbes 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
(ik vond Gomes in zijn PSV-tijd beter dan Stekelenburg nu).
Jee, shocking. Had ik echt niet verwacht van jou.
Misschien leuk voor A&L1 en rep_robert
Een jonge Suarez in actie
Toen nog zonder schwalbes
Haha, schitterend! Echt grappig te zien!
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
18, 23, 25 en 24 doelpunten maar tegen met Gomes in het doel bij PSV. Dat was echt een geweldenaar en onderscheidde zich veel meer dan Stekelenburg bij Ajax gedaan heeft.
Even vergeten dat er bij PSV oa Alex voor hem stond en bij Ajax spelers als Escude en Grygera. Stekelenburg moest veel vaker ingrijpen. Beiden vond ik echt wereldklasse. Jammer van Gomes dat hij dat nooit doorgezet heeft. Hij had nu ook voor een club als Man Utd moeten keepen.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Is het nou echt zo moeilijk om toe te geven dat Gomes in zn PSV tijd vele malen beter was dan Steek, Gomes pakte punten voor zn club en Steek niet, sterker nog heeft zelfs punten gekost door simpele hoge ballen en vreemd uitkomen van hem.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Is het nou echt zo moeilijk om toe te geven dat Gomes in zn PSV tijd vele malen beter was dan Steek, Gomes pakte punten voor zn club en Steek niet, sterker nog heeft zelfs punten gekost door simpele hoge ballen en vreemd uitkomen van hem.
Als je even goed leest dan vergelijkt hij de Gomes van toen met de Stekelenburg van nu.
En ik kom tenminste met argumenten, jij kwakt er weer wat oneliners zonder uitleg neer.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Oh, nee dat is niet zo.
Dan zijn we het eens, even goede vrienden 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Als je even goed leest dan vergelijkt hij de Gomes van toen met de Stekelenburg van nu.
En ik kom tenminste met argumenten, jij kwakt er weer wat oneliners zonder uitleg neer.
Volgens mij ben je een beetje in de war...
Ik heb Gomes dingen zien doen die haast niet normaal waren. Onmogelijke ballen plukte hij uit de bovenhoek, hij was echt een heerser in het doel, maakte een onverslaanbare indruk en dat was hij meestal ook. Steek is inmiddels betrouwbaar, maar nog geen echte heerser, vind ik. Zijn uitstraling is verbeterd, maar nog niet top.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik vind niet dat je de Gomes van toen kan vergelijken met de Stekelenburg van nu. PSV had in die tijd een beter team dan dat Ajax nu heeft. Vooral de verdediging was toen sterk met o.a. Alex.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Even vergeten dat er bij PSV oa Alex voor hem stond en bij Ajax spelers als Escude en Grygera. Stekelenburg moest veel vaker ingrijpen. Beiden vond ik echt wereldklasse. Jammer van Gomes dat hij dat nooit doorgezet heeft. Hij had nu ook voor een club als Man Utd moeten keepen.
Wel grappig: toen Stekelenburg veel doelpunten tegenkreeg, lag het aan de slechte verdediging, maar als hij weinig doelpunten tegen krijgt, ligt het ineens niet aan de goede (betere) verdediging.
Overigens moet je je niet zo aangevallen voelen; ik vind Stekelenburg momenteel een goede keeper. Een stuk beter dan 3 a 4 jaar geleden.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben er wel klaar mee. Je denkt maar wat je denken wil. Stekelenburg doet nu ieder geval niet onder voor Gomes, integendeel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.