• 16.204 nieuwsartikelen
  • 179.549 films
  • 12.337 series
  • 34.207 seizoenen
  • 650.622 acteurs
  • 199.475 gebruikers
  • 9.406.579 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

????

Wat is dit? Een photoshop grap hoop ik?

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Tuurlijk niet maar zou een wel aanwinst zijn voor Ajax.

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Niet bij pakweg Juventus

Alsjeblieft niet zeg . Ook niet leuk voor Jantje zelf, wordt ie iedere training te kijk gezet .

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Gewoon een slappe grap over een (zogenaamde) look-a-like.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

tplstrltj schreef:

(quote)

Dat bedoel ik, makkelijke uitspraak. Ik vind het een beetje zielig als ik lees dat mensen hier quotes van 6 jaar geleden aanhalen over een uitspraak van iemand die niet blijkt te kloppen. Dan heeft diegene ongelijk, big deal! Kunnen jullie wel met waarschijnlijk, misschien aankomen maar dat vind ik dus makkelijk.

Wat is er makkelijk aan die uitspraak? Je zegt zelf al dat hij amper op het hoogste niveau heeft gekeept, daarom zeg ik "waarschijnlijk" kijkend naar zijn kwaliteiten in de Eredivisie en Oranje. Ben wel iets beters gewend als ik de term "wereldtop" hoor.

En ik weet niet waar je het over hebt wbt die 6 jaar.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

????

Wat is dit? Een photoshop grap hoop ik?

Ik hoop het...

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Als Ajax Toivonen in dienst neemt dan kijk ik uit protest niet meer dit seizoen

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
(quote)

Klopt, maar nu weet je ook hoe de meeste Ajacieden er over denken. Want ik ben zeker niet de enige die er zo over denkt. Daarnaast is Roma erg wisselvallig en ben ik bang voor een Madrid scenario met verschillende mensen/trainers aan het roer met verschillende visies en dat er zoals afca.nl al zegt een nieuwe trainer liever een Italiaanse keeper heeft. Ik denk dat Roma niet goed is voor Steek om zich te "ontwikkelen".

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Dat is volgens mij gewoon een verkoper in de fanshop die er op lijkt. Die serieuze mensen hier

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

rep_robert schreef:

Dat is volgens mij gewoon een verkoper in de fanshop die er op lijkt. Die serieuze mensen hier

Dat die vent ernaast 'fanshop' op de achterkant van z'n shirt heeft staan verraad inderdaad veel!

tplstrltj

• 69 berichten
  • 125 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wat is er makkelijk aan die uitspraak? Je zegt zelf al dat hij amper op het hoogste niveau heeft gekeept, daarom zeg ik "waarschijnlijk" kijkend naar zijn kwaliteiten in de Eredivisie en Oranje. Ben wel iets beters gewend als ik de term "wereldtop" hoor.

En ik weet niet waar je het over hebt wbt die 6 jaar.

Jij kunt pas beslissen of iemand wereldtop is als hij zich daadwerkelijk op wereldtop bewezen heeft, dat is makkelijk omdat het dan al een feit is. Sommige spelers worden wereldtop bij een topclub, sommige spelers zijn al wereldtop alvorens ze naar een topclub gaan. Kijk naar Chadli, op een andere schaal. Die had al het nivo van de top van de eredivisie alvorens hij naar de eredivisie kwam. Stekelenburg heeft al het nivo van de wereldtop.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

We zullen het meemaken, tjilp.

(ik vond Gomes in zijn PSV-tijd beter dan Stekelenburg nu).

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2263 stemmen

AS Roma biedt 5 miljoen voor Stekelenburg. Wat een belediging.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(ik vond Gomez in zijn PSV-tijd beter dan Stekelenburg nu).

Pfff hahahaha. Op wat is dit gebaseerd dan? Steek overheerst in het strafschopgebied. Ik kan geen zwakke punten ontdekken. Hij was vroeger niet zo sterk bij het uitkomen, maar dat is ook niet meer zo.

tplstrltj

• 69 berichten
  • 125 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(ik vond Gomez in zijn PSV-tijd beter dan Stekelenburg nu).

Ik vond Gomes in zijn PSV-tijd ook al wereldtop en dat vind ik hem nog steeds, ondanks zijn blunders. Messi verliest ook wel eens de bal.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Euh... op zijn jaren bij PSV. Ga je nou echt lachen? Wat een geweldenaar was Gomes bij PSV - niet normaal.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

Zelfs de Belgische bondscoach zet hem niet als CV in.

Maar die heeft er helemaal geen verstand van. Die ze Van Buyten in het centrum waardoor de veel betere Vermaelen naar de linksbackpositie moet uitwijken. En dan Chadli boven Hazard verkiezen. Als die Leekens eens eindelijk zou oprotten zou het misschien nog iets worden met België.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

18, 23, 25 en 24 doelpunten maar tegen met Gomes in het doel bij PSV. Dat was echt een geweldenaar en onderscheidde zich veel meer dan Stekelenburg bij Ajax gedaan heeft.

En het is trouwens echt Gomes (dus met s en niet z)

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

depri83 schreef:

18, 23 en 25 doelpunten maar tegen met Gomes in het doel bij PSV. Dat was echt een geweldenaar en onderscheidde zich veel meer dan Stekelenburg bij Ajax gedaan heeft.

Exact. Net als die s.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Misschien leuk voor A&L1 en rep_robert

Een jonge Suarez in actie

Luis in 'Fun House'

Toen nog zonder schwalbes

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Jee, shocking. Had ik echt niet verwacht van jou.

depri83 schreef:

Misschien leuk voor A&L1 en rep_robert

Een jonge Suarez in actie

Luis in 'Fun House'

Toen nog zonder schwalbes

Haha, schitterend! Echt grappig te zien!

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

18, 23, 25 en 24 doelpunten maar tegen met Gomes in het doel bij PSV. Dat was echt een geweldenaar en onderscheidde zich veel meer dan Stekelenburg bij Ajax gedaan heeft.

Even vergeten dat er bij PSV oa Alex voor hem stond en bij Ajax spelers als Escude en Grygera. Stekelenburg moest veel vaker ingrijpen. Beiden vond ik echt wereldklasse. Jammer van Gomes dat hij dat nooit doorgezet heeft. Hij had nu ook voor een club als Man Utd moeten keepen.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Is het nou echt zo moeilijk om toe te geven dat Gomes in zn PSV tijd vele malen beter was dan Steek, Gomes pakte punten voor zn club en Steek niet, sterker nog heeft zelfs punten gekost door simpele hoge ballen en vreemd uitkomen van hem.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

Is het nou echt zo moeilijk om toe te geven dat Gomes in zn PSV tijd vele malen beter was dan Steek, Gomes pakte punten voor zn club en Steek niet, sterker nog heeft zelfs punten gekost door simpele hoge ballen en vreemd uitkomen van hem.

Als je even goed leest dan vergelijkt hij de Gomes van toen met de Stekelenburg van nu.

En ik kom tenminste met argumenten, jij kwakt er weer wat oneliners zonder uitleg neer.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Oh, nee dat is niet zo.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

Oh, nee dat is niet zo.

Dan zijn we het eens, even goede vrienden

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Als je even goed leest dan vergelijkt hij de Gomes van toen met de Stekelenburg van nu.

(quote)

En ik kom tenminste met argumenten, jij kwakt er weer wat oneliners zonder uitleg neer.

Volgens mij ben je een beetje in de war...

Ik heb Gomes dingen zien doen die haast niet normaal waren. Onmogelijke ballen plukte hij uit de bovenhoek, hij was echt een heerser in het doel, maakte een onverslaanbare indruk en dat was hij meestal ook. Steek is inmiddels betrouwbaar, maar nog geen echte heerser, vind ik. Zijn uitstraling is verbeterd, maar nog niet top.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ik vind niet dat je de Gomes van toen kan vergelijken met de Stekelenburg van nu. PSV had in die tijd een beter team dan dat Ajax nu heeft. Vooral de verdediging was toen sterk met o.a. Alex.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Even vergeten dat er bij PSV oa Alex voor hem stond en bij Ajax spelers als Escude en Grygera. Stekelenburg moest veel vaker ingrijpen. Beiden vond ik echt wereldklasse. Jammer van Gomes dat hij dat nooit doorgezet heeft. Hij had nu ook voor een club als Man Utd moeten keepen.

Wel grappig: toen Stekelenburg veel doelpunten tegenkreeg, lag het aan de slechte verdediging, maar als hij weinig doelpunten tegen krijgt, ligt het ineens niet aan de goede (betere) verdediging.

Overigens moet je je niet zo aangevallen voelen; ik vind Stekelenburg momenteel een goede keeper. Een stuk beter dan 3 a 4 jaar geleden.

The Oceanic Six

• 60509 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ben er wel klaar mee. Je denkt maar wat je denken wil. Stekelenburg doet nu ieder geval niet onder voor Gomes, integendeel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.